BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Big Brother' Bart: reality-kijkers willen bloed zien

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 januari 2009 - 14:15
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Big Brother' Bart: reality-kijkers willen bloed zien (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 januari 2009 - 14:28   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Bart Spring in 't Veld, winnaar van de allereerste Big Brother, gebruikt zijn ervaring met reality-tv voor een interesante serie gesprekken met o.a. ex-Gouden Kooi-bewoners en deelnemers van Can't buy me love.

Bart vertelt: "Wat ik met de interviews voor de site probeer te doen is een beeld geven van de veranderende televisiewetten als het om reallife-shows gaat, met terugwerkende kracht. Dus ik ben begonnen met het interviewen van deelnemers aan Can't buy me love, daarna Gouden Kooi-deelnemers, en uiteindelijk komen we bij de eerste Big Brother."

Wat hij al kan vaststellen is dat er nogal veel veranderd is sinds hij meedeed aan Big Brother, en niet in positieve zin... "De meeste deelnemers doen mee om beroemd te worden, kan niet schelen hoe. Ik vind dat iemand die beroemd is wel iets moet kunnen, maar dat zien zij anders. Ik ben op televisie dus ik ben iemand. Het zijn vaak mensen met beperkte geestelijke vermogens die serieus denken dat de hele wereld op ze zit te wachten. Amanda uit de Gouden Kooi bijvoorbeeld, die kwam weer thuis en denkt nu dat ze harstikke beroemd is. Het feit dat mensen haar keihard uitlachen, lijkt ze niet door te hebben. Ze vindt zichzelf de nieuwe Tatjana... Ik deed indertijd mee om één reden: het geld winnen. Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren. Dat word ik niet heel blij van."

Volgens Bart ligt het gebrek aan grenzen op de buis niet het kijkerspubliek: "Ik ben ervan overtuigd dat het niet ordinair hoeft te worden om kijkers te trekken. Dat zag je aan Big Brother 1: ontzettend goed bekeken, en de meeste deelnemers waren wat oudere, intelligente mensen. Daarna veranderde de makers van aanpak, en vervolgens daalden de kijkcijfers. In het begin kozen ze mensen die er leuk uitzagen en die goed te koppelen waren aan de rest, nu wordt er vooral gekeken naar wat iemand allemaal bereid is te doen. Wij hadden het echt niet in ons hoofd gehaald om te doen wat je nu allemaal ziet. Wij lieten het allemaal over ons heen komen, nu gaan de deelnemers veel calculerender aan de slag. Ze zetten al hun principes overboord en laten zich helemaal gaan. Dus inmiddels is het ook zo dat de kijkers bloed willen zien."

Meneer heeft een beetje de pik op Amanda?!?! Beetje easy target hoor...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 januari 2009 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Maar doordat ik aan dat programma meedeed en reality-tv geworden is wat het nu is, namelijk tamelijk ordinair, word ik met hen over één kam geschoren.
Tjah, dan had hij zich maar niet moeten mengen in DGK on-cam en op fora en zijn duidelijke mening moeten ventileren terwijl hij toendertijd eigenlijk iedereen had moeten helpen en niet alleen z'n vriendjes...
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 12 januari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Yup, da's een rasachte Bart Spring es Van ût Dak stukje.. de sukkel heeft het gelukkig wél door dattie zelf allang oud nieuws is en alleen drijft op de állereerst oersaaie BigBankzitBrotherstatus...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 12 januari 2009 - 21:05   quote  deeplink  
En of hij de pik heeft op Amanda.
Die heeft hem mooi op zijn plaats gezet.
Dankzij "ordinair" reality-tv heeft hij stof om over te schrijven en mensen om te interviewen. Beetje ondankbaar lijkt mij.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 12 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:05 schreef Mrs.B@headline het volgende:
En of hij de pik heeft op Amanda.
Die heeft hem mooi op zijn plaats gezet.
Dankzij "ordinair" reality-tv heeft hij stof om over te schrijven en mensen om te interviewen. Beetje ondankbaar lijkt mij.
precies en omdat hij op zijn plaats gezet is door Amanda, blijft hij haar zeker nog 10 jaar afzeiken.
iedereen had hem door toen hij Amanda probeerde te kleineren, hij was duidelijk voor (hoe heet die truus ook alweer?) en voor Huub.

door Amanda kwam dit duidelijk aan het licht ook bij de regie en kon hij vertrekken.
dus maak je borst maar nat de eerst komende 10 jaar Amanda, want hij is uit op wraak de sukkel.
Belinea
 Belinea - dinsdag 13 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:

dus maak je borst maar nat de eerst komende 10 jaar Amanda, want hij is uit op wraak de sukkel.
Laat ie maar komen, Amanda kan haar bekkie wel roeren.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 13 januari 2009 - 18:45   quote  deeplink  
bart is echt een sukkeltje eerste klas. hij wil niet in de bekendheid staan.. maar bemoeit zich wel met allerlei tv programma's. het was duidelijk te zien dat hij zo partijdig als wat was. en hij kan het nog steeds niet verkroppen dat hij op zijn plek is gezet door amanda.
hij doet net alsof hij een probleem heeft met bekend zijn.. maar zijn enige probleem is juist dat velen niet meer weten wie bart was. iemand van 18 kent die hele bart niet meer. zielig he bart...
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 13 januari 2009 - 19:42   quote  deeplink  
even die bart plagen op FOK. \o/
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 13 januari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 19:42 schreef Cobra1 het volgende:
even die bart plagen op FOK. \o/
waar? heb je een linkie?
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 13 januari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
http://forum.fok.nl/topic/1241662
pagina 1 en 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door Cobra1 --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 13 januari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 20:26 schreef Cobra1 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1241662
pagina 1 en 3
ok thx.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - dinsdag 13 januari 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Ik kom gddvvrrdegdvrr om de een of andere reden al járen niet op FOK met een account, constand maar zeiken over ongeldige E-mails.. die ik al meer dan 15 jaar heb, tientalle onbeantwoorde reacties naar die lui!!! écht FÚK daaro...
pauline
 pauline - dinsdag 13 januari 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 20:41 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Ik kom gddvvrrdegdvrr om de een of andere reden al járen niet op FOK met een account, constand maar zeiken over ongeldige E-mails.. die ik al meer dan 15 jaar heb, tientalle onbeantwoorde reacties naar die lui!!! écht FÚK daaro... [ afbeelding ]
ben je daar nog wel welkom dan??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 17 januari 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 21:57 schreef pauline het volgende:

[..]

ben je daar nog wel welkom dan??
Hahaha.. zó'n reputatie hebbend dat ik van tevoren al niet niet eens de káns krijg om iets te posten daar? dat zou mooi zijn zeg...

Maar ik heb daar nog nooit wat kúnnen posten gek genoeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: 'Big Brother' Bart: reality-kijkers willen bloed zien

0.0065538