BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord mengt zich in strijd om Sleyman'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - maandag 12 januari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
Bron: VoetbalPrimeur

De Zweed Suleyman Sleyman blijkt een gewilde speler in Nederland. Volgens de Zweedse media wordt de 29-jarige verdediger gevolgd door Feyenoord, Ajax en FC Twente. Op zijn officiƫle website bevestigt Hammarby, de werkgever van de tweebenige Scandinaviƫr, de interesse van FC Twente.

Maar de man die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan wordt door meer clubs gevolgd. Behalve het genoemde drietal zouden ook Hamburger SV, Syrianska FC en Anderlecht naar de diensten van Sleyman dingen.

De Zweedse pers meldt daarbij dat FC Twente goede papieren heeft om hem over te nemen. Sharbel Touma, die al een tijdje meetraint met Hammarby en in het verleden in Enschede speelde, heeft Sleyman geadviseerd voor Twente te kiezen.
sevillana
 sevillana - maandag 12 januari 2009 - 21:22   quote  deeplink  
kunnen we dus gewoon plaatsen in het rijtje "geruchten"
Thijs
 Thijs - maandag 12 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
inderdaad en hier word je moe van gewoon wachten tot feyenoord echt iemand heeft aangetrokken en niet weer verhalen van feyenoord heeft intresse in die en die speler wantr zo ken ik er ook nog wel een paar
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Kansloos denkkkkk.
sevillana
 sevillana - maandag 12 januari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 21:29 schreef Thijs het volgende:
inderdaad en hier word je moe van gewoon wachten tot feyenoord echt iemand heeft aangetrokken en niet weer verhalen van feyenoord heeft intresse in die en die speler wantr zo ken ik er ook nog wel een paar
Precies, wat te denken van; "Feyenoord heeft ook interesse in Wayne Rooney, en in David Villa, of in Frank Lampard, in Steven Gerrard, in Fernando Torres", en zo kunnen we nog wel ff verder fantaseren natuurlijk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 06:20   quote  deeplink  
Rooney gaat niet door, toen hij hoorde dat Katendrecht al decennia lang gesloten is had hij geen belangstelling meer
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 januari 2009 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 06:20 schreef hotjumper het volgende:
Rooney gaat niet door, toen hij hoorde dat Katendrecht al decennia lang gesloten is had hij geen belangstelling meer
He jammer, ik heb het shirtje al besteld met zijn naam...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 januari 2009 - 09:05   quote  deeplink  
Ze hebben trouwens al iemand gehaald: de superster Svoboda... Ik dacht bij mezelf waar ken ik die naam van, maar toen had ik het. Het is de bouwer van skiliften in Oostenrijk!! Ach zal hij Feyenoord in ieder geval naar grote hoogte kunnen brengen ;-)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Als er meer belangstelling is, kunnen we het wel weer op onze buik schrijven. krijg ook het idee dat Feyenoord naar de anderen blijf kijken. Interesse in spelers die al volop in belangstelling staan van andere clubs. Dus kan je het al bijna zeker vergeten. Wij hebben niet de financiele middelen, dus moet je op plekken kijken waar de rest dat niet doet. Ik zal dat wel weer niet goed zien.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
bij gebrek aan geld, is feyenoord waarschijnlijk afhankelijk van internet bij het scouten. Ze kijken op sites van andere clubs om te kijken wat talenten zijn.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 13:14 schreef hotjumper het volgende:
bij gebrek aan geld, is feyenoord waarschijnlijk afhankelijk van internet bij het scouten. Ze kijken op sites van andere clubs om te kijken wat talenten zijn.
Niet verstandig. Kost ze een internetabonnement en mensen die dat internet moeten afspeuren. Hahahahaha!!!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 13:25 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Niet verstandig. Kost ze een internetabonnement en mensen die dat internet moeten afspeuren. Hahahahaha!!!!!
Denk dat Michel Beukers wel een PC+Internet heeft hoor
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 13:58 schreef sevillana het volgende:

[..]

Denk dat Michel Beukers wel een PC+Internet heeft hoor
was ook als geintje bedoelt
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 14:14 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

was ook als geintje bedoelt
Ooooooooooooh !!!!! (just a joke?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord mengt zich in strijd om Sleyman'









0.0046958