|
|
Joszef
|
|
|
"Feyenoord heeft zich versterkt met de jonge Tsjech Paclav Svoboda. Naast Svoboda zijn er nog drie spelers op proef bij de Rotterdammers. Paclav Svoboda gaat per direct deel uitmaken van de A1 van Feyenoord. De spelers op proef bestaan uit twee Polen en een Braziliaan."
Heeft iemand enig idee wie dit is en hoeveel jaar hij heeft getekend? Wel fijn dat het een spits is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Joszef -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ben ik ook nieuwsgierig naar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
bij google zie ik wel een afbeelding van een zeer aantrekkelijke brunette. maar ik neem aan dat het om een man gaat... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat weet je nooit bij Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kan ook niks over hem vinden, niet meer als dat hij aan de A1 is toegevoegd, dus niet waar en hoe hij heeft gespeeld. toekomstverhaal dus, geen direkte versterking lijkt mij. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
in dat geval ga ik voor shirts zonder mouwen... en ik hoop dat puma een bijpassende feyenoord-string ontwerpt.... krijgen we alsnog ons europese roem :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit doet Feyenoord goed.... Slim en verstandig . |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2009 - 21:34 schreef fey21 het volgende:bij google zie ik wel een afbeelding van een zeer aantrekkelijke brunette. maar ik neem aan dat het om een man gaat... Is het de tweelingzus van Greene?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2009 - 21:38 schreef sevillana het volgende:kan ook niks over hem vinden, niet meer als dat hij aan de A1 is toegevoegd, dus niet waar en hoe hij heeft gespeeld. toekomstverhaal dus, geen direkte versterking lijkt mij. beetje vreemd is wel dat Feyenoord op de officiele club-site ook (nog) geen verdere gegevens publiceert? Misschien is er nog helemaal geen sprake van een contract? Feyenoord heeft de jonge Tjech Paclav Svoboda een contract aangeboden. Hij zal deel uit gaan maken van de A1 van de Stadionclub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
braveheart
|
|
|
vertrouwen houden mensen.het gaat inderdaad niet naar wens, maar geloof me het komt goed |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2009 - 22:11 schreef braveheart het volgende:vertrouwen houden mensen.het gaat inderdaad niet naar wens, maar geloof me het komt goed je bedoeld dat het weer zomer wordt, neem ik aan?? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Is goed dat ze zo met jonge spelers bezig zijn maar moeten we ons geld niet besteden aan spelers waar we nu ook wat aan hebben???? Manteiga en Erasmus heb ik ook nog niets van gezien. Nogmaals is goed dat ze met de toekomst bezig zijn maar zonder het heden heb je weinig aan de toekomst. |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Daar zit wel iets in Richard. Maar je moet ergens in investeren. Als spelers die je nu nodig hebt niet haalbaar zijn omdat ze te duur zijn of niet willen, dan moet je het op een andere manier invullen. Hoop maar dat het zo'n goeie is dat we hem nog in het eerste zien dit jaar. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 09:57 schreef Richard Lagrouw het volgende:Is goed dat ze zo met jonge spelers bezig zijn maar moeten we ons geld niet besteden aan spelers waar we nu ook wat aan hebben???? Manteiga en Erasmus heb ik ook nog niets van gezien. Nogmaals is goed dat ze met de toekomst bezig zijn maar zonder het heden heb je weinig aan de toekomst. vind ik ook , en die "toekomstspelers"halen ze maar uit eigen jeugd want vaak wat ze van ver halen is ook niet alles! |
|
|
|