BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is die gladiool die nu bij de VI zit,die grijze postduif?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
die achterlijke loopt onze gert-jan verbeke ff zwart te maken,dat die nooit lacht???
en dat het knap is om de afgelopen 10 jaar trainer van feyenoord te worden..waar slaat dat op??
1ne zijds heeft die gelijk,maar damn altijd zo negatief over feyenoord,ben het zat:@:@

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door Boudewijn --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
In tegenstelling tot de rest van het legioen heb ik altijd het idee dat deze man juist het beste voor heeft met Feyenoord.Hij is voor N.E.C maar proef altijd een zwakte voor Feyenoord bij hem.Het komt alleen beroerd zijn strot uit....
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
ow oke,,in dat geval heb ik me vergist dus:)
Kees010
 Kees010 - maandag 12 januari 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Een zwakte voor het 'Grote' Legioen, wat een groot percentage van zijn doelgroep is. Kan me eerder zoiets voorstellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Kees010 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 22:02 schreef E. FR1908 het volgende:
ow oke,,in dat geval heb ik me vergist dus:)
Nee jongen hou je eigen mening want ik weet het ook niet zeker hoor.Als jij ziek wordt van hem kan ik dat ook best begrijpen.Ik vind hem grappig hij l8lt tenminste niet met alle winden mee.

@010Kees
Ook jij heb gelijk want die VI heeft als meeste leden de Feyenoordsupporters.En vorigeweek had hij een column geschreven dat de VI opgericht is door Feyenoordsupporters in Rotterdam.Dus jou gedachtegang kan ik best begrijpen ,het is alleen de mijne niet.
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
naja..ik zal het wel ff verder zien!
thnx voor de informatie!
fr emiel
 fr emiel - maandag 12 januari 2009 - 22:39   quote  deeplink  
ik vind ´t ook wel een galbak maar moet wel vaak lachen om hem..... Tja hij is wel vaak negatief en geef hem met somige dingen geen ongelijk.....
Kees010
 Kees010 - maandag 12 januari 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Die dingen die jij nu noemt wist ik eerlijk gezegt niet eens.
Los hiervan, het zou toch ook logisch zijn, die man runt een bedrijf
En speelt in op de sentimenten van zijn doelgroep (volgens jou grotendeels Feyenoorders)
om zoveel mogelijk te verkopen. En verder is het niet moeilijk om sympathie voor de Club te hebben,
geef je daarin ook geen ongelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 januari 2009 door Kees010 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 12 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 januari 2009 - 22:40 schreef Kees010 het volgende:
Die dingen die jij nu noemt wist ik eerlijk gezegt niet eens.
Los hiervan, het zou toch ook logisch zijn, die man runt een bedrijf
En speelt in op de sentimenten van zijn doelgroep (volgens jou grotendeels Feyenoorders)
om zoveel mogelijk te verkopen. En verder is het niet moeilijk om sympathie voor de Club te hebben,
geef je daarin ook geen ongelijk.
Ik wist het ook niet maar ik kan iemand van de uitgever en hij vertelde mij dat van die Feyenoord leden.Ik had het wel eens eerder gehoord maar ja wist toen niet dat het echt waar was.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 05:53   quote  deeplink  
lees het alleen op plee bij mijn ouders

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is die gladiool die nu bij de VI zit,die grijze postduif?









0.0059530