BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TIFO-actie trekt relschoppers aan?????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Volgens vriend Jacobs trekt een TIFO-actie relschoppers aan. Word steeds gekker. Nog even en het word ons verboden om het gezellig te hebben bij Feyenoord. Stelletje dictators in dat maasgebouw.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 13:11   quote  deeplink  
is allemaal de schuld van die trut van een hillebrand, beetje olie op het vuur gooien met dat kut programma
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Was niets mis met dat programma vind ik persoonlijk. Vond juist dat de Hooligan weer een beetje als mens gepresenteerd werd. Is goed dat er ook eens een ander beeld geschetst word van een hooligan. Vond het programma dus wel redelijk positief. Hooligan zijn is niet alleen maar negatief. Zitten meerdere kanten aan. Klopt misschien wel dat dat programma voor reactie in het maasgebouw heeft gezorgd. Slaat alleen nergens op. Het hele programma is er niets bij de Kuip gefilmd. Vind het juist sterk dat die jongens gewoon herkenbaar in beeld kwamen met hun verhaal.
Niet dat ik het goed praat wat ze doen ,maar kan me wel in hun verhaal verplaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door Richard Lagrouw --
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 13 januari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
ik heb t programma gemist , weet iemand waar ik hem nog kan bekijken??
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 17:28 schreef jantje 1974 het volgende:
ik heb t programma gemist , weet iemand waar ik hem nog kan bekijken??
uitzending gemist. Als je dat googled, moet het lukken. weet alleen niet of dat ook voor programma's van 2 weken geleden. Programma heet "Sofie op drie"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TIFO-actie trekt relschoppers aan?????









0.0049071