|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Volgens vriend Jacobs trekt een TIFO-actie relschoppers aan. Word steeds gekker. Nog even en het word ons verboden om het gezellig te hebben bij Feyenoord. Stelletje dictators in dat maasgebouw. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is allemaal de schuld van die trut van een hillebrand, beetje olie op het vuur gooien met dat kut programma |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Was niets mis met dat programma vind ik persoonlijk. Vond juist dat de Hooligan weer een beetje als mens gepresenteerd werd. Is goed dat er ook eens een ander beeld geschetst word van een hooligan. Vond het programma dus wel redelijk positief. Hooligan zijn is niet alleen maar negatief. Zitten meerdere kanten aan. Klopt misschien wel dat dat programma voor reactie in het maasgebouw heeft gezorgd. Slaat alleen nergens op. Het hele programma is er niets bij de Kuip gefilmd. Vind het juist sterk dat die jongens gewoon herkenbaar in beeld kwamen met hun verhaal. Niet dat ik het goed praat wat ze doen ,maar kan me wel in hun verhaal verplaatsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2009 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik heb t programma gemist , weet iemand waar ik hem nog kan bekijken?? |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote: uitzending gemist. Als je dat googled, moet het lukken. weet alleen niet of dat ook voor programma's van 2 weken geleden. Programma heet "Sofie op drie" |
|
|
|