BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP FR SUPPORTERS

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dannyscffeyenoord
 dannyscffeyenoord - dinsdag 13 januari 2009 - 15:57   quote  deeplink  
OPROEP : FEYENOORD ROEPT HET LEGIOEN OP!!!

Een groepje vind het een goed idee om zo tocht te lopen voor de bekerwedstrijd van Feyenoord-Heerenveen. Dus als iedereen bij het stadshuis tussen 6&7 verzameld dan lopen we 7uur weg. We willen dit organiseren om met dit bekerduel een goede sfeer naar de kuip te zetten en ons Feyenoord naar de volgende ronde te krijgen. Wij verwachten bij deze tocht veel meer mensen dan bij de wedstrijd Feyenoord-Nac . Ten eerste omdat deze wedstrijd ergens om draait. Ten tweede het is geen kerst.

De wandeling zal beginnen bij het stadhuis, om vervolgens over de Coolsingel richting de Erasmusbrug te lopen. Het is de bedoeling dat we aan de kant van het stadhuis blijven lopen ivm verkeersveiligheid. Als we in tegengestelde richting over de stoep aan komen lopen, kunnen automobilisten inspelen op dat gene dat ze zien. Vervolgens zullen we bij het metrostation Wilhelminaplein oversteken, omdat daar de stoep ophoudt, en zullen aan de rechterkant van de Laan op Zuid doorlopen. De stoep is hier breder en aan deze kant staan minder winkels, dus zal men minder overlast van ons hebben. Vervolgens zullen we over het Varkenoordseviaduct lopen en zullen zo aankomen bij De Kuip.

Er zijn wel een paar regels aan verbonden.
1.Sloop geen dingen.
2.Blijf op de stoep hinder geen auto's of fietsers.
3.De organisatie is niet aansprakelijk voor de kapotte of verloren spullen van de supporters.
4.Mee lopen is op eigen risico
5.Alcohol is niet toegestaan. Wij zijn ons allen bewust dat dit haast onvermijdbaar is, dus vragen jullie om met mate te drinken, en niet straalbezopen over de weg heen lopen
6.De Tocht is onze verantwoordelijkheid en de schade zullen wij dus ook moeten betalen.
Dus laat alles heel en help Feyenoord naar de halve finales.
We zullen laten zien dat er 1 echt legioen is. We laten het land en Europa en onze eigen stad trots op ons zijn.

Vertrekadres : Stadhuisstraat , Rotterdam (NL, 3011)
Bestemming : Van Zandvlietplein 1, Rotterdam (NL, 3077)
Afstand : 5.1 km
Reisduur : 01:00
Voertuig : Te voet

Op de Stadhuisstraat direct rechts afslaan naar de Rodezand
0,05 00:00
2 Op de Korte Hoogstraat na 500 m rechts afslaan naar de Blaak
0,55 00:06
3 Op de Posthumalaan links afslaan naar de Wilhelminaplein
2,07 00:24
4 Op de Stadionweg rechts aanhouden naar de Van Zandvlietplein
4,61 00:55
u bent gearriveerd op het eindpunt: Van Zandvlietplein , Rotterdam (NL, 3078)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Willen we concurreren met de Vierdaagse ofzo???? Is pas geleden toch ook al gebeurd??? Kunnen beter onze energie bewaren voor het aanmoedigen van het team in de Kuip. Snap de meerwaarde hiervan echt niet. Staat hierboven dat Feyenoord op roept??? Verklaart een hoop. Willen natuurlijk dat we vermoeid zijn in de Kuip zodat we er als makke lammetjes zitten.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 13 januari 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 16:16 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Staat hierboven dat Feyenoord op roept??? Verklaart een hoop. Willen natuurlijk dat we vermoeid zijn in de Kuip zodat we er als makke lammetjes zitten.
Het is niet waar dat de club zelf hiertoe oproept
Het is bedacht door een paar mensen van FR-Fanatic
De club zelf heeft er niks mee te maken
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 13 januari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
door zulke acties wordt t legioen t lachertje van nederland , maar goed ieder zijn meug , ik heb al eerder hierover mijn mening gegeven , sorry ik vind t een padvindersactie en verwacht ook niet veel deelnemers , kan ongeveer wel inschatten wat voor soort supporters hierin meelopen , sterkte met de tocht mannen ! Pet op , sjaal om , shirt over je jas en gaan !
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 13 januari 2009 - 19:01   quote  deeplink  
Precies wat Jantje 1974 zegt!!!!!!! Zijn waarschijnlijk weer supporters die zo een daad willen stellen en in de Kuip zitten ze weer als makke lammetjes voor zich uit te kijken. Nogmaals, bewaar je energie om je club in het stadion aan te moedigen. is veel beter dan van die acties waar het team geen ene klote aan heeft.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 13 januari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
gozerts als ik de avondvierdaagse wil lopen doe ik dat met een scoutinggroep ofzo... tieft op zeg
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - dinsdag 13 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Is niet bedacht of georganiseerd door FR-Fanatic, maar ingezonden door http://www.jongerenkern.nl.tt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 januari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Als er een hoop bekende bij zijn van kroeg naar kroeg naar de KUIP heb ik er geen probleem mee......
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 januari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
ik ga wel met de auto
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 22:01 schreef hotjumper het volgende:
ik ga wel met de auto
Ja maar dan mag je maar 1 biertje joh......
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 13 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Slaat nergens op, er is niemand gestorven hoor!!! Op den duur kan je overal wel een tocht voor lopen. Zou liever een tocht lopen naar de coolsingel, maar dat zit er niet in dit jaar!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar dan mag je maar 1 biertje joh......
ow, kut ik mag ook al niet dronken naar Heerenveen van Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: OPROEP FR SUPPORTERS









0.0086798