|
|
Jentje
|
|
|
Mertens is een getalenteerde 21 jarige middenvelder van AGOVV. Ontwikkelt zich heel goed in de Jupiler League en heeft zeker potentie om hogerop te komen. Zou deze speler niks voor Feyenoord zijn? Gewoon nu alvast kopen zodat je de concurrentie voor bent en dan dit seizoen lekker af laten maken bij AGOVV en misschien volgend jaar nog een jaar verhuren aan een eredivisieclub. Hij heeft gister weer 3keer gescoord tegen AZ dus hij zal in Alkmaar ook niet onopgemerkt blijven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_Mertens |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 17:37 schreef Jentje het volgende:Mertens is een getalenteerde 21 jarige middenvelder van AGOVV. Ontwikkelt zich heel goed in de Jupiler League en heeft zeker potentie om hogerop te komen. Zou deze speler niks voor Feyenoord zijn? Gewoon nu alvast kopen zodat je de concurrentie voor bent en dan dit seizoen lekker af laten maken bij AGOVV en misschien volgend jaar nog een jaar verhuren aan een eredivisieclub. Hij heeft gister weer 3keer gescoord tegen AZ dus hij zal in Alkmaar ook niet onopgemerkt blijven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_Mertens Okay dan, blijven signaleren hè! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
toch weer een middenvelder |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
jongens kom op zeg. de jupiler league.. kijk als feyenoord een club was waar het normaal is dat je 12e staat dan is hij misschien goed, maar wij moet weer een tobclub worden en dan past hij daar natuurlijk niet! denk is na, dit slaat nauurlijk nergens op! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 20:27 schreef peertje93 het volgende:jongens kom op zeg. de jupiler league.. kijk als feyenoord een club was waar het normaal is dat je 12e staat dan is hij misschien goed, maar wij moet weer een tobclub worden en dan past hij daar natuurlijk niet! denk is na, dit slaat nauurlijk nergens op! Dus? Alsof het onmogelijk is dat er talent in de jupiler league speelt. Er zijn talloze voorbeelden van toppers die de weg omhoog vonden via de jupiler league. Ik weet niet of Mertens goed genoeg zou zijn, maar hij is zeker veelbelovend. Dit geld voor nog een aantal spelers, zoals bijvoorbeeld Honda. Ik hoop niet dat Feyenoord zijn ogen sluit voor deze talenten. |
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
Waarom zou Feyenoord nit in de Jupiler League kijken? Zeker gezien de financiele situatie die ze nu hebben. Feyenoord heeft Van Persie, Buffel en Kalou ook van Excelsior gehaald. Bruins en Slory hebben er ook gespeeld. Moisander, Van de Velden, Holman, De Zeeuw en El Hamdaoui komen ook allemaal uit de Jupiler League. AZ heeft Timmer er ook vandaan en PSV Lucius toendertijd. Ze zijn momenteel niet allemaal even succesvol meer, maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat er best talent uit de Jupiler League voortkomt. Groningen heeft er nu ook weer een spits vandaan gehaald. Nu weet ik inderdaad niet of Mertens het niveau Feyenoord aankan, maar je moet zulke spelers wel op tijd scouten voordat andere clubs er weer mee aan de haal gaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 22:33 schreef Jentje het volgende:Waarom zou Feyenoord nit in de Jupiler League kijken? Zeker gezien de financiele situatie die ze nu hebben. Feyenoord heeft Van Persie, Buffel en Kalou ook van Excelsior gehaald. Bruins en Slory hebben er ook gespeeld. Moisander, Van de Velden, Holman, De Zeeuw en El Hamdaoui komen ook allemaal uit de Jupiler League. AZ heeft Timmer er ook vandaan en PSV Lucius toendertijd. Ze zijn momenteel niet allemaal even succesvol meer, maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat er best talent uit de Jupiler League voortkomt. Groningen heeft er nu ook weer een spits vandaan gehaald. Nu weet ik inderdaad niet of Mertens het niveau Feyenoord aankan, maar je moet zulke spelers wel op tijd scouten voordat andere clubs er weer mee aan de haal gaan. Buffel kwam uit de jeugd van Feyenoord dacht ik hoor! Kalou is destijds zomaar aan komen wandelen (op zoek naar zijn broer, ok!). En volgens mij is Holman ook afkomstig van Varkenoord. Maar goed, verder is AZ wel een aardig voorbeeld voor spelers die uit lagere competities afkomstig zijn. Vorig jaar was het niet geweldig bij de kaasjes maar nu staat er wel iets! |
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
Buffel en Kalou zijn inderdaad door Feyenoord aan Excelsior verhuurt. Zelfde geld voor Van Persie. Maar het geeft wel aan dat het een competitie is waar talenten kunnen rijpen. |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Het is echter wel zou dat de door jou bij AZ genoemde spelers, op de Zeeuw na, toch via de eerste divisie naar een middenmoter in de eredivisie gegaan zijn en dan pas naar AZ. Feyenoord heeft in mijn ogen meer aan versterkingen die er direkt staan. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
in de jupiler league scouten is niks mis mee, maar we moeten niet denken dat elke speler die t daar leuk doet iets is voor Feyenoord je moet echt de toptalenten eruitvissen , en fle : moisander en vd velden komen rechtstreeks uit die divisie hoor |
|
|
|
|
Bolle-Gabber
|
|
|
jammer dat mertens niet naar Feyenoord ging! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: zo das een oude post hahaha |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
die is ff terug in de tijd gegaan hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De opener van dit topic heeft wel gelijk gehad haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker hoor, effe wat zout in de wonden. Issie dol op sm? |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Scouten kunnen ze niet in de kuip blijkbaar! Gelukkig wel opleiden zodat we nog een beetje hoop hebben. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Tijd dat de opener van dit topic weer een speler opzoek |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 17:37 schreef Jentje het volgende:Mertens is een getalenteerde 21 jarige middenvelder van AGOVV. Ontwikkelt zich heel goed in de Jupiler League en heeft zeker potentie om hogerop te komen. Zou deze speler niks voor Feyenoord zijn? Gewoon nu alvast kopen zodat je de concurrentie voor bent en dan dit seizoen lekker af laten maken bij AGOVV en misschien volgend jaar nog een jaar verhuren aan een eredivisieclub. Hij heeft gister weer 3keer gescoord tegen AZ dus hij zal in Alkmaar ook niet onopgemerkt blijven. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dries_Mertens En dan Wijnaldum op de bank? We hebben een kopsterke spits nodig. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 - 20:45 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dus? Alsof het onmogelijk is dat er talent in de jupiler league speelt. Er zijn talloze voorbeelden van toppers die de weg omhoog vonden via de jupiler league. Ik weet niet of Mertens goed genoeg zou zijn, maar hij is zeker veelbelovend. Dit geld voor nog een aantal spelers, zoals bijvoorbeeld Honda. Ik hoop niet dat Feyenoord zijn ogen sluit voor deze talenten. Met terugwerkende kracht geef ik mezelf gelijk.
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Volgens mij snap jij m niet echt |
|
|