BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alleen verkopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - dinsdag 13 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Het is toch te droef voor woorden dat Feyenoord zelfs geen speler als Wisgerhof meer kan kopen. Deze kost nog geen miljoen, speelt zeer constant bij NEC, blinkt uit in UEFA-cup wedstrijden en vertrekt verwachtbaar naar Twente.

Het wordt nog een lange, gure en donkere winter. Waar is het eind van de tunnel??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 januari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Sterker nog!!!betreft Derijck hebben we gewoon concurentie van ADO.Wie had dat ooit nog kunnen bedenken....
Het is niet anders en het gaat nog heel lang duren voordat het weer goed komt denk.Heeeeeel lang.
Peer
 Peer - dinsdag 13 januari 2009 - 21:55   quote  deeplink  
Buijs en Derijck zullen samen toch wel 9 ton opleveren, of kunnen wij er alleen consumptiebonnen voor kopen?? Heeft Bosz toch al getekend en is het geld daarom helemaal op?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 januari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Ik weet het echt niet,maar veel zal het niet wezen ben ik bang.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 13 januari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Let op, straks betaal je voor een biertje nog 4 Euro in de kuip zodat wij mee kunnen sparen voor aankoop van nieuwe spelers. Als deze selectie fit is kunnen we beter niets kopen en dit rampen jaar uitzitten. Hopelijk gebeurt er volgend seizoen dan wel iets.
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 januari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
Heel erg triest om te lezen! Dat we zover zijn afgezakt. En dan te bedenken dat Feyenoord (weliswaar een behoorlijk aantal jaren terug, maar toch) een van de rijkste clubs in Europa is geweest. Maar ja, geweest is geweest.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 22:24 schreef Ronneke het volgende:
Let op, straks betaal je voor een biertje nog 4 Euro in de kuip zodat wij mee kunnen sparen voor aankoop van nieuwe spelers. Als deze selectie fit is kunnen we beter niets kopen en dit rampen jaar uitzitten. Hopelijk gebeurt er volgend seizoen dan wel iets.
Als dat zo zou zijn wil ik zelfs wel 10 Euro voor die lauwe zeik betalen. De inkomsten uit de horeca verdwijnen echter rechtstreeks in de zakken van ene meneer Koebrugge. Feyenoord heeft namelijk de catering voor een vast bedrag aan die uitzuigers verkocht.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 - 23:18 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn wil ik zelfs wel 10 Euro voor die lauwe zeik betalen. De inkomsten uit de horeca verdwijnen echter rechtstreeks in de zakken van ene meneer Koebrugge. Feyenoord heeft namelijk de catering voor een vast bedrag aan die uitzuigers verkocht.
zo zie je maar weer wan-beleid is niet alleen van deze tijd. Hou mn hart vast bij het nieuwe stadion. Omdat Feyenoord geen nagel heb om aan zn kont te krabben zal het lastig worden bij het onderhandelen over de verdeling van de opbrengsten uit het nieuwe stadion.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alleen verkopen









0.0050580