BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buijs en Derijck zo goed als rond met ADO

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 14 januari 2009 - 04:06   quote  deeplink  
Buijs en Derijck dicht bij overstap naar Den Haag

Timothy Derijck en Danny Buijs staan op het punt over te stappen naar ADO Den Haag. De promovendus heeft een akkoord bereikt met Feyenoord over de overgang van het tweetal, meldt het AD.

Feyenoord stond open voor een vertrek van het tweetal dat in Rotterdam maar sporadisch aan de bak komt. Derijck (21) leek eerder dicht bij een overgang naar Club Brugge, terwijl ook Buijs (26) niet over aandacht te klagen had.

Den Haag is weliswaar tot een akkoord gekomen met Feyenoord, wel moet de club nog om tafel met beide spelers. Volgens ADO Den Haag-trainer André Wetzel bevinden de onderhandelingen zich in een vergevorderd stadium.

"Ik hoop dat we één van de twee, maar het liefst allebei, voor de wedstrijd tegen Heracles kunnen aantrekken", zegt de oefenmeester in gesprek met AD/Sportwereld.

Bron: Voetbalprimeur
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 09:04   quote  deeplink  
nou dat kunnen ze op de fiets doen
bulke
 bulke - woensdag 14 januari 2009 - 09:42   quote  deeplink  
toppie!! Centjes pakken en WEG WEZEN!!!---> wat betreft Buijs.
Helaas!! Ik zal wel wat in hem, "ADO doet TOP aankoop.---> wat betreft Derijck
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 10:54   quote  deeplink  
ook sneu voor de ado achterhoede... derijck is beter dan hofland... met buijs moeten 2 verdedigers daar dus plaatsmaken.

sneu voor feyenoord is dat ado straks goud geld verdient aan derijck, omdat hij nog jong is en veel potentie geniet.

WEER zit die KUT hofland in de weg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 10:54 WEER zit die KUT hofland in de weg!

Wat is dit nu voor een schreve conclusie?? Wat heeft Hofland hier nou mee te maken? Feyenoord heeft dit aan zichzelf te danken. Nu pas onder de huidige trainer komt deze speler bij Feyenoord uit de verf, terwijl hij voorheen bij de clubs waar hij verhuurd was alleen maar lof oogste. Dat Feyenoord hier niets mee doet, daar heeft Hofland toch niets mee te maken?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 14 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Feyenoord kan hier ook niks meer aan doen
Geen enkele trainer had vertrouwen in Derijck
Gullit, Koeman en Van MArwijk zagen het stuk voor stuk niet zitten
Dan ga je als club geen contract verlengen
Verbeek ziet het wel in hem
Alleen wil Derijck nu niet meer verlengen
Derijck wilde zelf weg
Dan kun je hem aan zijn contract houden en hem gratis laten gaan
Dan zit je verder met een speler weg die wil
en ook nog eens niks oplevert

Dit was in deze situatie het beste wat Feyenoord kon doen
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
het probleem is dat hofland denkt dat ie hard is, terwijl hij altijd ondermaats presteert. hij schopt medespelers geblesseerd, luistert niet naar verbeek... jezus die vent heeft een aparte houding voor een prof!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
als dat zo zou zijn en Verbeek is straight dan zou hem er toch wel uitzetten ?????dus zal allemaal wel meevallen !
craven
 craven - woensdag 14 januari 2009 - 12:25   quote  deeplink  
adieu... om buijs ben ik niet rouwig, derijck was een goede stand in geweest. Maar ik begrijp dat feyenoord hem moet verkopen.Hopen dat biseswar wel uiteindelijk bij tekent
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
ik snap wel dat ik iets te heftig reageer op hofland, lucius is of was nog veel fouter bezig, maar hofland moet niet meer gaan zaniken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Buijs en Derijck zo goed als rond met ADO









0.0046820