BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BREAKING NEWS: FEYENOORD ONTSLAAT VERBEEK

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 14:33   quote  deeplink  
Gertjan Verbeek is niet langer meer de trainer van Feyenoord. De 46-jarige oefenmeester is woensdag door de Rotterdamse clubleiding ontslagen.

Verbeek is slachtoffer geworden van de slechte resultaten van Feyenoord en genoot bij een groot deel van de spelersgroep geen vertrouwen meer. Dat kwam vorige week pijnlijk aan het licht tijdens een mislukt trainingskamp in het Turkse Belek.

Feyenoord bezet halverwege het Eredivisieseizoen de twaalfde plaats op de ranglijst. De ploeg slaagde er verder niet in te overwinteren in het UEFA Cup-toernooi.

Verbeek werd afgelopen zomer bij Feyenoord aangesteld als opvolger van Bert van Marwijk. Onder zijn leiding speelde Feyenoord dit seizoen 26 officiële wedstrijden, waarvan het er liefst veertien verloor.

Wat is dit dan???? Is dit waar????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Boudewijn --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 14:38   quote  deeplink  
Wat is er dan met de brichtgeving van Gert Jan zelf na het trainingskamp, dat iedereen dichter bij elkaar gekomen is en hechter en bla bla. De motivatie zou weer terug zijn gekomen etc...
opa
 opa - woensdag 14 januari 2009 - 14:40   quote  deeplink  
pff wat een idioten joh
Joppe
 Joppe - woensdag 14 januari 2009 - 14:44   quote  deeplink  
er is zo gezegd geen euro om uit te geven, waar halen ze dan een nieuwe trainer vandaan??? Hij is nog geen half jaar bezig en nu donderen ze hem er alweer uit. Waardeloos!!! Been krijg je er in ieder geval niet voor terug, net bijgetekend
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 14 januari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Ik zie hier het nut niet van in...
Waarom stel je Verbeek aan als je hem geen tijd geeft?
Iedereen weet dat hij de eerste seizoenshelft altijd slecht presteert
Dat was in al zijn jaren bij Heerenveen het geval
Dus als clubleiding weet je dat dan toch?

Dit lijkt gewoon wanbeleid
Of Feyenoord is bezweken onder de druk van buiten af
Of Ze hebben hun huiswerk zeer slecht gedaan bij de aanstelling van Verbeek

Wat ook het geval mag zijn, dit is weer een teken van amateuristisch beleid van de club
Dre71
 Dre71 - woensdag 14 januari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Ik haal misschien de woede van een aantal van jullie op mijn hals...maar ik hoop dan toch echt niet dat van Hanegem zijn vervanger wordt. Het is wel één van mijn helden maar op dit moment is er een man met communicatieve vaardigheden nodig.

...en inderdaad...ik vind dit ook wanbeleid. Had Verbeek nog wel een half jaartje willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Dre71 --
moa
 moa - woensdag 14 januari 2009 - 14:56   quote  deeplink  
Dit is echt heel slecht, het hele seizoen roepen dat Verbeek alle tijd krijgt etc etc etc
En dan dit, dit kan er bij mij als uber-optimist ook niet in.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 14 januari 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Gertjean heeft geluk, zeg ik als suporter tot op dit moment, ik vind het een schaande, geen cent te makken, achterstands wijken geen cent te makken, een stadion bouwen , geen cent te makken, jammer maar doe mij de streep er maar door, ik durf niet langer te zeggen dat ik voor rotterdan ben laat staan, voor zo'n prut ploeg , schamen moet die hele klere sooi zich, zogenaamd zijn er schopers die zich verbelen,voetballer te zijn, niks hebben ze gepresteerd, en nu lijkt het er op dat gertjan aan het voetballen was, misbaksels zijn het bij fy nee meer komt er niet meer uit gegroet puinhoop
Dick
 Dick - woensdag 14 januari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
De familie leden hebben het voor elkaar.
Nu welk stuk familie komt er nu als trainer ?
Om de club de laatste dood steek te geven.
En de Cler is in eens genezen.
Je kon het al aan zien komen ,om dat wim jansen de groep liep te trainen.
opa
 opa - woensdag 14 januari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
hoelang duurt het voordat je een stadionverbod binnen hebt ongeveer? vanaf het moment dat je opgepakt bent. niet dat ik iets van plan ben ofzo maar uit nieuwsgierigheid:P
M
 M - woensdag 14 januari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
De idioot die er uit MOET, ontslaat de Verbeek.

Ze hadden 10 man uit de huidige selectie voor totaal € 50 op marktplaats moeten zetten. Meer zijn ze echt niet waard. De rest had dan wel opgepast achter de rug van Verbeek opmerkingen te maken over de trainer.

Ik snap niet gezien de prestaties van de eerste helft van het seizoen waar de spelers het gore lef vandaan halen om uberhaupt ook maar over een ander opmerkingen te maken of kritiek te hebben!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 14 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
De watjes hebben gewonen. De media heeft ook zijn doel bereikt. Wat een bestuur! Bah!
ANJO-Duke
 ANJO-Duke - woensdag 14 januari 2009 - 15:04   quote  deeplink  
Als dit waar is, is het wel een ongelovelijke klote tijdstip om dit te doen. Zelf opgestapt, lijkt me het meest logische, anders zou alle eerdere berichtgevingen van de directe totale leugens geweest zijn.

En wat NU ????

Ik weet het niet meer.

ANJO
tweety
 tweety - woensdag 14 januari 2009 - 15:07   quote  deeplink  
Inderdaad,die watjes hebben weer gewonnen. De klootzakken die er wel uitmoeten blijven weer zitten.
Gertjan, ik hoop dat je snel een nieuwe club vindt en wees blij dat je bij dat zootje ongeregeld vandaan bent.
leon33
 leon33 - woensdag 14 januari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
onvoorstelbaar.
Gullit moest/ging weg, Koeman moest/ging weg, v Marwijk ging weg, nu Verbeek die weggaat -of moet.
Beleidsplan Peter Bosz??? Stabiliteit en continuiteit zou hiervoor de basis zijn lijkt me, maar ach, Peter Bosz en consorten verdienen 10x zoveel als normale werknemers, dus zullen zij er wel verstand van hebben......
Schaamte, diepe schaamte hoe er met onze club wordt omgegaan. Ik heb hier echt geen woorden voor. Bosz rot op, Jansen spreek je uit, v Hanegem blijf aub weg, maar eigenlijk maakt het niet uit. Wie er ook komt, het maakt nu niets meer uit. Een verdrietige supporter van een voormalige topclub.
Dick
 Dick - woensdag 14 januari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Bedankt bestuur en spelers zwijnen zijn jullie Go To Hell.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
moet ik nu mijn gelijk gaan halen , nee das te makkelijk , feit is wel dat GJV het al die tijd anders heeft gezien dan de spelers en andere leden van de staf , man zal echt wel kwaliteiten hebben maar hij wilde teveel veranderen en kon niet met deze groep overweg , een groep met veel oudere spelers heeft een type hiddink,beenhakker ofzo nodig : een people trainer en geen schoolmeester. Ik vind het jammer dat t zo gelopen is maar als jongens als gio,makaay,cler echt tegen een trainer zijn zegt dat wel iets deze jongens hebben nooit eerder in hun carriere problemen met trainers gehad!
vlijmenaar
 vlijmenaar - woensdag 14 januari 2009 - 15:10   quote  deeplink  
waar zijn ze nu mee bezig, beleid van lik me vestje, we voeren een topsport beleid en houden ons daar aan vast en Gert-jan past bij dit plaatje. Erg geloofwaardig zijn ze al lang niet meer.... hoe lang ga je de supporters voor de gek houden..... De spelers die klaagde moeten eens in de spiegel kijken, verwaande nesten...werken voor je poen.... En dat er geen geld is om aankopen te doen, heb ik vrede mee, maar een trainer ontslaan....???????? Kan alleen nog rustig gaan slapen als PETER de volgende is........
Joppe
 Joppe - woensdag 14 januari 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Maar wel eerst afwachten of hij daadwerkelijk eruit gegooid is, of zelf de handdoek in de ring gegooid heeft.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 15:01 schreef M het volgende:
De idioot die er uit MOET, ontslaat de Verbeek.

Ze hadden 10 man uit de huidige selectie voor totaal € 50 op marktplaats moeten zetten. Meer zijn ze echt niet waard. De rest had dan wel opgepast achter de rug van Verbeek opmerkingen te maken over de trainer.

Ik snap niet gezien de prestaties van de eerste helft van het seizoen waar de spelers het gore lef vandaan halen om uberhaupt ook maar over een ander opmerkingen te maken of kritiek te hebben!!
die resultaten zijn ook gedeeltelijk debet aan Verbeek , een trainer dient te zorgen dat de selectie een team wordt en daarin is hij niet geslaagd , stugge noorderlingen horen niet in de Kuip blijkt nu.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 14 januari 2009 - 15:12   quote  deeplink  
maar dit is 10000000% zeker waar?? zie er nog niet over op nos ofzo
maar help je club maar in de goot
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Dick van Well zegt nou weer dat het niet waar is... De site ligt plat en sommige fansites ook... Het gaat trrouwens wel heel snel, in een half uur hebben 25 websites en 5 radiostations het nieuws overgenomen...
The Candyman
 The Candyman - woensdag 14 januari 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Vooralsnog zie ik niets op feyenoord.nl nog een officieele reactie. Eerst zien dan geloven.
chrissie
 chrissie - woensdag 14 januari 2009 - 15:16   quote  deeplink  
nou, ik weet weet echt even niet meer wat ik hiervan moet zeggen of denken

sta eigenlijk nog steeds achter verbeek.
waarom is de spelersgroep niet eerder naar buiten gekomen met zijn allen dan?
en als het echt zo is waarom dan nu
gvd
Dirk Zoetermeer
 Dirk Zoetermeer - woensdag 14 januari 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Ongeloofelijk dom, de zogenaamde vedetten krijgen hiermee hun zin maar kunnen het zonder GVJ echt niet beter. Timmer contractverlenging aanbieden is ook al tekend voor de situatie, die oude van Dijk is tien klasse beter.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:20   quote  deeplink  
GODVERDOMME, WAT EEN WAARDELOOS KUT BESTUUR, MASSALE ACTIES BIJ FEYENOORD - HEERENVEEN EN WILLEMII GODVERDOMME..

NU zal biseswar ook nie verlenge, want die speelde onder verbeek en omdat verbeek trainer was was een van zijn redenen om bij te tekenen!
die rol is nu ook weg!

K*NKER BOSZ!!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:20   quote  deeplink  
IEDEREEN SPANDOEKEN VOOR VERBEEK RESPECT
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:21   quote  deeplink  
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mn cluppie wordt naar de klote gebracht door een stelletje incapabele parlevinkers met totaal geen voetbal verstand en die hollen dan ook nog achter een uitgerangeerde selectie aan die het niet meer ziet zitten in de trainer omdat ze te hard moeten werken.ik ben perplex. Mag je gvd wat harder werken voor die enorme salarissen en de achterban, stelletje over het paard getilde semi vedetten. Ik ben er wel evenb klaar mee en dat zegt toch wel wat aangezien ik er al 25 jaar op de tribune zit. zoek het maar uit verder dit seizoen, mij zie je niet meer. iemand nog ...
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 14 januari 2009 - 15:22   quote  deeplink  
stuur die bosz maar het bos in
Fonsie
 Fonsie - woensdag 14 januari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
40 jaar sup van fryvermmoord, nu ben ik dood rouwkaart word gestuurd fonsie
moa
 moa - woensdag 14 januari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
Voordat we (overigens wel terecht) doorgaan ons beleid af te branden...

Er staat nog NIKS op www.feyenoord.nl ..??
Ik krijg mn twijfels bij dit roddeltje
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 14 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
@ moa ze vanmiddag toch ook niet getraint door ggjv las ik net zo en a tis maar fff afwachten wat nouw wel en niet waar is
Joppe
 Joppe - woensdag 14 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
NOS teletekst meld het nu ook, maar niet officeel.
moa
 moa - woensdag 14 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Nee dat is waar, maar dat gebeurt wel vaker.

>> Niemand meld het echt officieel, het staat nu op VI.nl welke wel vaker onjuistheden publiceert.

+ Op een stuk of 20 kleine voetbalwebsite's meerendeels door pubers onderhouden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door moa --
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Hoop dat het één van de geruchten is. Het slaat nergens op, wat een klote beleid.
ER is geen enkele andere trainer die er meer uit gehaald zou hebben.
Wordt er een beetje moedeloos van. Bosz, buiten pleuren, en hopen op betere tijden das beter.
chrissie
 chrissie - woensdag 14 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
feyenoord.nl ligt plat, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit waar is.
overigens wel erg snel op de radio etc
al die k..... neuzen van radio en tv die geilen op de afgang van ons cluppie
bahhhhhhhhhh
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:36   quote  deeplink  
fuck you feyenoord fuck you
hoi6
 hoi6 - woensdag 14 januari 2009 - 15:37   quote  deeplink  
op ad staat al dat been bovenaan het lijstje staat om verbeek op te volgen

maar ik wil verbeek
de enige die ons nog hoop gaf

huilende zeik spelers
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:39   quote  deeplink  
ZEIKENDE KUT SPELERS KUT STIEKEME KUT RATTEN
ROEP OP TOT SPANDOEKEN

KLOTE AFBOUWENDE ZEIK OUWE LUI
BISESWAR NU DAN?

FUCK YOU HOFLAND ETC
Dick
 Dick - woensdag 14 januari 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Jantje
Nieuwe trainer gevraagd is wel wat voor jou.
Aan jou mankeerd niets en je weet het toch zo goed.
Beter een stugge Fries als een stomme Hollander
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 14 januari 2009 - 15:40   quote  deeplink  
welkom in de sloot bij rotterdam kut beleid
dannyFR
 dannyFR - woensdag 14 januari 2009 - 15:43   quote  deeplink  
gaat lkkr zo hoelang mag het bestuur en met name bosz falen laat die eikel lkkr zelf eens zijn biezen pakken
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Ze zullen nu van Hanegem wel halen, naast Wim Jansen en dan misschien nog een andere oude doos erbij. Nog een paar tranfervrije dertigers erbij die willen afbouwen bij feyenoord en de cirkel is rond.
snaperniksvan
 snaperniksvan - woensdag 14 januari 2009 - 15:46   quote  deeplink  
De spelers hebben geen vertrouwen meer in de trainer??? Je moet zeker vertrouwen hebben in de spelers. Ze miepen en janken als een stel verwende wijven. Feyenoord staat toch bekend als Geen woorden maar daden?? Nou deze spelersgroep gaan hand in hand naar de pedicure om hun nagels te laten doen. Verbeek kan hier niks aan doen. Moet het stellen met een stelletje nichten. Ik heb te doen met alle feyenoord supporters. Ik ben geen supporter van Feyenoord maar heb wel altijd respect gehad voor de wijze waarop deze club met beperkte middelen toch wist te presteren. Ik wens vooral de supporters sterkte toe en dat hun wensen op een betere voetbaltoekomst uit mogen komen. Daar is wel een grote spelers sanering voor nodig.
ariefr
 ariefr - woensdag 14 januari 2009 - 15:46   quote  deeplink  
melden de telegraaf en ad, die hebben wel is wat meer gemeld, om ons cluppie in gevaar te brenge..... hoe kennen ze gjv nou ontslaan ze kunnen niks betalen
chrissie
 chrissie - woensdag 14 januari 2009 - 15:48   quote  deeplink  
ach ja ntuurlijk van hanegem is vrij... lijkt met geen oplossing.
ondanks ik nog steeds achter verbeek sta en als het initiatief nu ineens van de spelers komt moeten ze echt oppleuren, zou de enige goede vervanger (qua gevoel) mario zijn. maar die gaat echt niet komen nu.
Joszef
 Joszef - woensdag 14 januari 2009 - 15:48   quote  deeplink  
Staat nu wel op heel veel sites. Hoop dat het niet waar is. Verbeek past qua mentaliteit bij Feyenoord. We zullen zien waar de waarheid ligt. Site ligt in ieder geval plat.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 14 januari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
@ ariefr als GJV niet weg zou zijn geweest waarom geven ze er dan geen reactie op is toch ook raar ik denk gewoon dat onze verbeek wel weg is hoe triest het ook is
R.K
 R.K - woensdag 14 januari 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Stelletje debielen als dit echt waar is moeten we allemaal dus geen een uitgezondert de eerst thuiswedstrijden NIET naar de KUIP gaan en lekker thuis blijven ik wel in iedergeval al weet ik dat als ik de enige ben het geen reet uitmaakt maar voor mijn gevoel wel en als iedereen wegblijft geven we in iedergeval wel een gebaar af. nogmaals echt ongelofelijk zo gaat ons kluppie helemaal naar de kloten en heb je dadelijk het mooiste en grootste stadion van de Jupiler League want daar gaat het wel naartoe als we de tweede helft ook zo k.. spelen , en Derijck weg en dadelijk ook Biseswar endadelijkook al die ouwe die nu lopen te janken heb je alleen de A-tjes nog over wand Wijnaldum is volgend jaar ook pleite. lekker vooruitzicht nee zoals ik al heb gezecht boycotten die zakkevullers nu hun even een klotegevoel geven dat bdoen ze ons al het hele seizoen en geloof me ze zijn er nog niet mee klaar we hebben nog een paar fijne Zondagen voor de boeg.
urpie
 urpie - woensdag 14 januari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Voor het eerst in mn leven schaam ik me om feyenoord supporter te zijn.Bedankt Peter Bosz..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BREAKING NEWS: FEYENOORD ONTSLAAT VERBEEK









0.0099470