BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BREAKING NEWS: FEYENOORD ONTSLAAT VERBEEK

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 15:11 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

die resultaten zijn ook gedeeltelijk debet aan Verbeek , een trainer dient te zorgen dat de selectie een team wordt en daarin is hij niet geslaagd , stugge noorderlingen horen niet in de Kuip blijkt nu.
30 reacties tot nu toe en slechts één iemand die zijn verstand gebruikt.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
30? Het zijn er al meer dan 50... Maar goed, het is wel van de zotte dat een Algemeen Directeur op basis van klachten van de spelers groep zijn trainer ontslaat... Daar moeten dan wel veel gesprekken aan vooraf gegaan zijn met zowel de trainer, de TD en de spelersgroep!! Nu zeg ik (voor het eerst) dat de TD vooral op moet zouten als dit allemaal waar is. Waardeloze kloothommel is het dan. Hij had moeten bemiddelen niet de groep af moeten vallen. Hotjumper zal blij zijn, ik ben eindelijk om ;-)
mmekk
 mmekk - woensdag 14 januari 2009 - 16:22   quote  deeplink  
WTF!!!!

Timmer zijn contract verlengt en Verbeek eruit...
Welk Beleid????
quiksilver
 quiksilver - woensdag 14 januari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Het duo Been / van Hanegem een idee?
dennis
 dennis - woensdag 14 januari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Verbeek word misschien ontslagen wie word de nieuwe coach? als verbeek ontlsagen word.
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 14 januari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:09 schreef Kadaver het volgende:

[..]

30 reacties tot nu toe en slechts één iemand die zijn verstand gebruikt.
Die is al weken bezig VI te citeren. Verstand gebruiken?
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
@Pietje,

Waarschijnlijk zijn er ook meerdere gesprekken geweest. Maar het was voor iedereen duidelijk. De trainer/groep-combinatie ging niet werken, dus dan kan je beter een andere trainer met andere kwaliteiten zoeken. Hopelijk staat Beenhakker open voor deze (interim)klus. Waarschijnlijk niet.

Ik weet trouwens niet of ik blij of verdrietig ben, hangt er vanaf wie de opvolger wordt. Ik hoorde net een gerucht over Koster. Als dat gebeurt breekt de pleuris uit.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:33   quote  deeplink  
FUCK DE SPELERS.. IK HAAT ZE ... HOE KUNNEN ZE DIT DOEN.??
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:09 schreef Kadaver het volgende:

[..]

30 reacties tot nu toe en slechts één iemand die zijn verstand gebruikt.
Ik ben het niet vaak met Jantje eens maar in dit geval heeft hij toch gelijk.Ben wel van mening dat onze TD nu geen enkel bestaansrecht in de Kuip heeft.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:26 schreef quiksilver het volgende:
Het duo Been / van Hanegem een idee?
Een opperbest idee zelfs. Denk wel dat Voordat Willem iets bij Feyenoord gaat doen vriend Bosz zijn biezen moet pakken.
aadje2
 aadje2 - woensdag 14 januari 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Mijn feyenoord hart huilt.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 16:46   quote  deeplink  
ben er niet ongelukkig mee, maar is wel op een echte 020 manier gegaan. Wat dat betreft zijn we op het moment het lachertje van Nederland. Ik schaam me op het moment dan ook een beetje dat ik Feyenoorder ben. raar dat niemand ons meer serieus neemt. Moet wel zeggen dat ik heel erg blij ben dat de spelers ook om Bosz zijn kop vragen.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Ik heb zelf even onderzoek gedaan. Familie van mij gaat persoonlijk er goed om met Harrie Vermeegen. Harry is weer goed bevriend met Gio. Gio schijnt al aan het begin van het seizoen te hebben aangegeven dat het niet ging werken met Verbeek. Het schijnt dus al vanaf het begin te botsen. Daarbij is ook gezegd dat de spelersgroep juist heel professioneel geweest is om dit nooit openbaar te maken op een paar eikels na die we allemaal wel kennen. Ze hebben al meeredere keren gesproken met de clubleiding en ook de assistenten (of in ider geval Vlemminx) waren het met de spelers eens. alleen blijkt Verbeek zo enorm koppig te zijn dat hij koste wat het kost zijn eigen weg wil bewandelen die klaarblijkelijk niet gewerkt heeft. Er is geen verbetering op hande als er niets gaat veranderen. Hoe jammer ik het ook vind, als ik hem moet geloven is de enige oplossing om afscheid te nemen van zowel Verbeek als Bosz. Wellicht wil Ernie weer herenigd worden met zijn oude assistent? Voorlopig zal Willem Jansen het roer nemen (zal ook wel het seizoen afmaken).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Pietje1 --
Ray FR
 Ray FR - woensdag 14 januari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
doe mij maar guus hidink
Theo Middelkoop
 Theo Middelkoop - woensdag 14 januari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Het is te hopen dat Gert-Jan zelf ontslag heeft genomen,
anders is niet alleen Bosz maar het hele kut bestuur en spelers niet te vertrouwen
Johan de Zwart
 Johan de Zwart - woensdag 14 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
Bedankt spelers!!
Net nog even voor Gert Jan zijn wedstrijd...
Kinderachtige kleuters dat jullie zijn!!
Heb het met jullie gehad.
Oh ja, Makaay, als jij gewoon eens iets meer had gelopen i.p.v. met je grote bek dingen te zeggen, had je meer recht van spreken gehad.
reteppp
 reteppp - woensdag 14 januari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 15:21 schreef derq het volgende:
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mn cluppie wordt naar de klote gebracht door een stelletje incapabele parlevinkers met totaal geen voetbal verstand en die hollen dan ook nog achter een uitgerangeerde selectie aan die het niet meer ziet zitten in de trainer omdat ze te hard moeten werken.ik ben perplex. Mag je gvd wat harder werken voor die enorme salarissen en de achterban, stelletje over het paard getilde semi vedetten. Ik ben er wel evenb klaar mee en dat zegt toch wel wat aangezien ik er al 25 jaar op de tribune zit. zoek het maar uit verder dit seizoen, mij zie je niet meer. iemand nog ...
reteppp
 reteppp - woensdag 14 januari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 15:21 schreef derq het volgende:
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mn cluppie wordt naar de klote gebracht door een stelletje incapabele parlevinkers met totaal geen voetbal verstand en die hollen dan ook nog achter een uitgerangeerde selectie aan die het niet meer ziet zitten in de trainer omdat ze te hard moeten werken.ik ben perplex. Mag je gvd wat harder werken voor die enorme salarissen en de achterban, stelletje over het paard getilde semi vedetten. Ik ben er wel evenb klaar mee en dat zegt toch wel wat aangezien ik er al 25 jaar op de tribune zit. zoek het maar uit verder dit seizoen, mij zie je niet meer. iemand nog ...

inderdaad...het is een schande...werd gewoon misselijk toen ik dit hoorde....gert jan het ga je goed vriend...wij respecteren je!!!!!!
chuck
 chuck - woensdag 14 januari 2009 - 17:50   quote  deeplink  
moeten ze een paar uur eens echt traine voor hun geld moet de trainer maar weg want dat kan niet,daar verdiene ze teweinig voor.verwende opa's
ga maar in een leeg stadion voetballen laat dan maar eens iets zien gvd.
LOBBES
 LOBBES - woensdag 14 januari 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Tja hij klaagde "steen en BEEN"en dat laatste pikte het bestuur niet!!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:10   quote  deeplink  
idd Bosz had eerder moeten luisteren en GJV er in oktober al uit moeten gooien en zelf ook opstappen hadden e nu waarschijnlijk wat hoger gestaan!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 17:32 schreef Johan de Zwart het volgende:
Bedankt spelers!!
Net nog even voor Gert Jan zijn wedstrijd...
Kinderachtige kleuters dat jullie zijn!!
Heb het met jullie gehad.
Oh ja, Makaay, als jij gewoon eens iets meer had gelopen i.p.v. met je grote bek dingen te zeggen, had je meer recht van spreken gehad.
een echte goede trainer zorgt dat de sfeer goed is en daarin is GJV niet geslaagd , hij heet vanaf dag 1 een koers ingezet en alleen zijn woord was de waarheid , beetje dom hij kan nog veel leren van trainers als Hiddink,Beenhakker,Been,Jans,Rijkaard dat srt mannen die wel mensenkennis hebben!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:30 schreef Dubble O ms het volgende:

[..]

Die is al weken bezig VI te citeren. Verstand gebruiken?
ik VI citeren?? lul niet man , ik lees VI niet eens !
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:49 schreef Pietje1 het volgende:
Ik heb zelf even onderzoek gedaan. Familie van mij gaat persoonlijk er goed om met Harrie Vermeegen. Harry is weer goed bevriend met Gio. Gio schijnt al aan het begin van het seizoen te hebben aangegeven dat het niet ging werken met Verbeek. Het schijnt dus al vanaf het begin te botsen. Daarbij is ook gezegd dat de spelersgroep juist heel professioneel geweest is om dit nooit openbaar te maken op een paar eikels na die we allemaal wel kennen. Ze hebben al meeredere keren gesproken met de clubleiding en ook de assistenten (of in ider geval Vlemminx) waren het met de spelers eens. alleen blijkt Verbeek zo enorm koppig te zijn dat hij koste wat het kost zijn eigen weg wil bewandelen die klaarblijkelijk niet gewerkt heeft. Er is geen verbetering op hande als er niets gaat veranderen. Hoe jammer ik het ook vind, als ik hem moet geloven is de enige oplossing om afscheid te nemen van zowel Verbeek als Bosz. Wellicht wil Ernie weer herenigd worden met zijn oude assistent? Voorlopig zal Willem Jansen het roer nemen (zal ook wel het seizoen afmaken).
klasse reactie Pietje , ik zoek altijd naar de juiste woorden maar kom soms wat grof over , maar dit is wat ik bedoel! niet elke trainer past bij elke groep (v Gaal bij Barca met rivaldo als voorbeeld)
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
ik dacht dat onze TD Gert Jan uitgebreid gescreend had. Hij is toch wel hoofdverantwoordelijk voor deze Feyenoord onwaardige soap.
Aangezien ik al sinds september pleit voor het ontslag van deze huichelaar denk ik dat ik een dezer uren een biertje kan opentrekken.
Hiawatha123
 Hiawatha123 - woensdag 14 januari 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Spandoeken en leuzen bij de eerst komende wedstrijden. Voor Verbeek en tegen het bestuur en de spelers die het allemaal beter weten.
Hand in Hand
Kruimel
 Kruimel - woensdag 14 januari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
Bosz is verantwoordelijk voor het beleid , wegwezen. Gudde is veel beloven weinig doen , wegwezen. Spelers moeten eens in de spiegel kijken .... communicatie me reet , ze kunnen nog geen bal verplaatsen over 5 meter.
Nieuwe technisch directeur Leo Beenhakker. Nieuwe trainer Ernie Brandts , die kan wel een eenheid maken (Zie maar bij NAC met allemaal afgedankte Feyenoord spelers)
G-child
 G-child - woensdag 14 januari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Hofland, please donder op naar dubai of ergens, neem makaay, de cler en cker lucius mee daar is nog meer geld te verdienen en daar hoef je ook geen reet uit te voeren! De kuip is geen fucking 4 sterren hotel, er moet gewerkt worden net als in de havens voor geld...
En peter bosz ze zoeken bij bal op het dak 4 nog bejaarde talentjes ga daar lekker je visie uitstallen in een frietkraam want dat is jou niveau...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 januari 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Nou, met z'n alleen wachten op de persconferentie dan maar... half 8!
Marciano
 Marciano - woensdag 14 januari 2009 - 19:14   quote  deeplink  
Ik kan moelijk mijn conclusies trekken want ik weet niet presies wat er aan de hand is! Als hij ontslagen is zou ik het raar vinden want wij moesten maar geduld hebben en zo zouden we het gaan doen en bla bla bla maar wie heeft er dan geen geduld??
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Beste mensen, hoe dan ook we schieten er geen kloot mee op om de spelers nu af te zeiken, uit te fluiten en what ever. Zij moeten het doen. Zij moeten er voor zorgen dat dit seizoen niet compleet afgeschreven is. We moeten blijven hpen dat de ommekeer komt. Als dit nodig is, als ze daardoor beter gaan spelen dan moet het maar zo. Nu een trainer die wel flexibel is en wel een visie kan aanpassen als duidelijk is dat het niet de juiste is voor de club. Dus stop jullie gejank denk je dat Verbeek ene reet om jullie geeft? Volgende weke is hij het al weer vergeten hoor. Hij gaat leker genieten van zijn 700.000 euro die hij mee krijgt. En wij blijven onze zuurverdiende centjes pompen in de club in de hoop dat het beter wordt.
limburg
 limburg - donderdag 15 januari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
Dat had ik al veel eerder verwcht,kijk maar eens naar het resutaat.
Dan kun je wel zeggen hij is er nog maar een half jaar.maar dan nog. de club waar hij naar toe kwam heet FEYENOORD en geen herenveen.
1411

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BREAKING NEWS: FEYENOORD ONTSLAAT VERBEEK









0.0153009