BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERBEEK NOG NIET ONTSLAGEN?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:50   quote  deeplink  
DePers

quote:

Feyenoord heeft woensdagmiddag tegengesproken dat trainer Gertjan Verbeek is ontslagen. ,,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.''

Woensdag vonden in De Kuip gesprekken plaats tussen coach en spelers, spelers en directie en coach en directie. Een aantal spelers, onder wie Roy Makaay en aanvoerder Giovanni van Bronckhorst, wilde woensdag geen commentaar geven. Zij stapten in hun auto en reden weg zodra ze journalisten ontwaarden.

Salomon kon niet aangeven hoe lang het nog zou duren eer er duidelijkheid is. ,,De gesprekken kunnen nog uren duren, maar het kan ook met een paar minuten afgelopen zijn. Ik weet alleen dat de uitkomst nu nog niet zo is als in de media wordt gesteld.''
EN HIER:

Goal.com

quote:

ANALYSE: Feyenoord moet zich schamen voor vertrek Verbeek
Een man met echte passie, een man die er alles voor over had om Feyenoord weer terug te brengen naar de top. Diezelfde man is bij Feyenoord weggepest door een aantal zogenaamde ervaren spelers, die al jaren over de top zijn.

Het is sneu voor Verbeek, maar vooral een ramp voor Feyenoord. Verbeek was bezig met een plan voor de toekomst en natuurlijk zijn de resultaten in het heden dan ook belangrijk, maar door de ongekende blessuregolf liep het dit seizoen niet.

Bovendien stonden juist de ervaren spelers niet op. De spelers die kritiek hadden op Verbeek, maar er zelf niets van bakten. Spelers die beter eerst zelf in de spiegel konden kijken voor tegen de media te roepen dat de trainer er niets van snapte. Die spelers hebben Verbeek nu weggepest uit Rotterdam-Zuid en zetten Feyenoord voor een nieuw probleem. Alles was afgestemd op de 46-jarige trainer, zelfs het kantoor werd naar zijn wensen aangepast.

Het valt de club meer dan kwalijk te nemen dat er niet eerder actie is ondernomen. De waarheid had al in een veel eerder stadium boven water moeten komen. Hierin hadden voorzitter Eric Gudde en technisch directeur Peter Bosz een andere rol moeten pakken.

Het valt ze te prijzen dat ze achter Verbeek stonden, maar er had eerder een gesprek met de spelers plaats moeten vinden. De bom is nu echt gebarsten, een weg terug is er niet meer. Natuurlijk heeft Verbeek fouten gemaakt, natuurlijk waren er dingen die beter konden, maar dit had al veel eerder besproken moeten worden. Eerdere problemen zijn met de mantel der liefde bedekt, waardoor eigenlijk iedereen geloofde dat Verbeek wel ‘safe’ zat.

Verbeek is echter niet meer Feyenoord en Feyenoord is niet meer Verbeek. Een ingeslagen weg is veel te vroeg afgebroken en een zwalkend Feyenoord moet wederom op zoek naar een nieuwe visie.
ZO DENKEN WE ER (bijna) ALLEMAAL OVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 januari 2009 - 15:55   quote  deeplink  
,Op dit moment ontken ik dat Gertjan Verbeek ontslagen is, maar dat kan elk moment anders zijn'', aldus hoofd communicatie Raymond Salomon. ,,We zijn nog in gesprek.'

Dat lijkt me dan toch vrij duidelijk, hij is nog niet officieel ontslagen en het is weer eens te vroeg uitgelekt maar het gaat wel nog officieel gebeuren...
PAtick Feyenoord
 PAtick Feyenoord - woensdag 14 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Hopen dat dat waar is, want de spelersgroep mag ook wat presteren. Het zal ook wel een beetje aan Verbeek liggen, maar het is een schande om hem te ontslaan en trouwens daar hebben ze ook geen geld voor, om hem af te kopen
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
bedankt boudewijn.
jxl71
 jxl71 - woensdag 14 januari 2009 - 15:58   quote  deeplink  
ik ben blij dat die weg is nu maar hopen dat ze mario been kunnen binnenhalen oh ja zou ook wel mooi wezen als bosz ook oprot
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:00   quote  deeplink  
been gaat niet in een stekend wespennest aan de slag hoor!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
hofland, lucius, timmer, de cler, opsodemieteren, wie er nog meer over verbeek zeikt , wegtiefen aub.
sorry biseswar! veel geluk met je carrière!

de verwende afbouwende oude garde is er niet van gediend dat iedereen onder verbeek gelijk behandeld wordt...
groot geld verdienen en niet je best doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:

ZO DENKEN WE ER ALLEMAAL OVER!
Spreek lekker voor jezelf.

Je vormt een oordeel op basis van wat je in de kuip ziet, op tv ziet, op internet leest en hoort van andere supporters. Je hebt verder geen flauw benul hoe alles intern gaat. Wanneer een hele groep tegen een trainer keert, kan je dat niet zomaar negeren, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Prima dat je een mening heb, maar dat hoef jij niet als mijn mening te verkondigen.

Ik vind het jammer dat het zover is gekomen. Ik had veel hoop en vertrouwen in en met Verbeek. Jammer genoeg is het er niet uitgekomen, waarschijnlijk omdat hij ervaring mist om met dit soort situaties om te gaan.
Been moet denk ik eerst ook nog ervaring opdoen voordat hij klaar is voor deze club. Doe mij maar een Beenhakker ofzo, of zelfs een Van Gaal (ook al heeft hij een verachtelijk verleden). Van Gaal dwingt bij spelers respect af, is een goede trainer en heeft gezegd dat hij open staat voor Feyenoord. Nu alleen omgedraaid nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Kadaver --
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
denk je echt dat van gaal bij de kampioenskandidaat nr 2 weg gaat?
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Nee.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 14 januari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
hoe dan ook het is een klote zooi. Negatieviteit ten top. juist nu we dachten dat het wat rustiger zou worden rond Feyenoord gebeurt dit... Kut zooi!!!
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
Maar ik had ook niet gedacht dat Feyenoord uberhaupt de financiele middelen had om Verbeek te ontslaan. Erg vreemd dit.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:20   quote  deeplink  
komt door die zeik spelers allemaal... tsjonge jonge, zijn WIJ eens geduldig en hebben we vertrouwen, komen die afgedankte jankerds aan met vanalles...
ZOALS BOSVELT AL ZEI:

DIT VERDIENT VERBEEK NIET!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Zo dit is dus het beleid dat gebazeerd is op hoop en een nieuw elan.
Mooi, nu is het gelijk tijd om schoon schip te maken.
Dus Petertje OPZOUTEN!!!!!!!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Is niet voor niets dat een hele selectie tegen de trainer afzet. Ik ben blij toe inmiddels. Wedden dat er minder blessures komen. Bosz kan direct met zijn vriend mee wat mij betreft. Moet wel zeggen dat de selectie en de directie netzo veel schuld als Verbeek wat de resultaten betreft.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
de hele selectie? alleen de oudjes die zeuren hoor!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
Moet toch aan blok gebeuren anders werkt het niet. zijn echt niet alleen de oudjes. als jonkie heb je ook niet echt recht van spreken, dus dat die genuanceerder zijn en zich sowieso niet naar de buitenwereld laten horen is logisch. Moet gewoon een grote schoonmaak gehouden worden. Verbeek was een. Bosz is twee. Timmer ,Hofland, Lucius, Greene, Buijs zijn sowieso nummers 3 tot en met 7.
Bruins is nummer 8. (mag ook verhuurd)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Richard Lagrouw --
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:31   quote  deeplink  
ik ben het gedeeltelijk met je eens, behalve nummer 1
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Is al een feit. Was niet kapot van hem, maar op deze manier is het ook triest. Ben persoonlijk wel van mening dat hij teveel in een keer wou. Maar hoe nu verder?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 16:03 schreef derq het volgende:
hofland, lucius, timmer, de cler, opsodemieteren, wie er nog meer over verbeek zeikt , wegtiefen aub.
sorry biseswar! veel geluk met je carrière!

de verwende afbouwende oude garde is er niet van gediend dat iedereen onder verbeek gelijk behandeld wordt...
groot geld verdienen en niet je best doen...
Verbeek is niet gewend om met spelers om te gaan die in de top gespeeld hebben en dus genoeg ervaring hebben om te weten wat goed voor hun is (Gio en Roy) nee meneer de militair wil iedereen over zijn stormbaan , laat m s kijken naar people managers als Don Leo en Hiddink die weten wel hoe ze met spelers om moeten gaan hoor!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 18:26   quote  deeplink  
http://www.depers.nl/sport/277052/Massaal-steun-voor-Verbeek-op-internet.html

Gepubliceerd: vandaag 18:11

Het vertrek van trainer Gertjan Verbeek bij Feyenoord is bij het fanatieke legioen slecht gevallen. Op de websites van onder meer RTV Rijnmond, AD, Sportwereld en De Telegraaf spreken de fans er woensdag schande van. Volgens hen kan Verbeek blijven, maar moeten technisch directeur Peter Bosz en de oudere spelers die moeite hebben met de aanpak van de trainer, heel snel ,,oppleuren''.

,,Volgevreten miljonairs schaam jezelf, prestatie nul. Ik walg dat deze spelers zich Feyenoorder noemen'', aldus een Rotterdammer op de site van RTV Rijnmond.

,,Nog nooit zo'n zooitje meegemaakt bij mijn club. Gooi die grote jongens er lekker uit, zoals Hofland, Makaay, Lucius etc, want die zijn hier verantwoordelijk voor. Ik vond Verbeek een prima trainer!. En hoe lang mag die Bosz eigenlijk blijven zitten'', stelde een supporter op de site van Sportwereld.

,,Jammer Gertjan, ik had het je zo gegund, maar in m'n achterhoofd wist ik dat dit niet eenvoudig zou zijn. Jij bent NIET mislukt, Feyenoord is mislukt'', meldt een criticus op de site van De Telegraaf.
eagle
 eagle - donderdag 15 januari 2009 - 11:41   quote  deeplink  
ze moetten een keer die verwende kut voetballers er uit trappen die alleen maar geld kosten en niet willen voetballen.
want zeg nou zelf hoe veel doelpunten heeft die makaay er nu gemaakt dit seizoen , maar heeft wel de grootste bek ongeveer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: VERBEEK NOG NIET ONTSLAGEN?









0.0093050