BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TERECHT? - Spelers eisen opstappen Bosz

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 14 januari 2009 - 16:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Been bovenaan verlanglijstje Feyenoord (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 14 januari 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Feyenoord wil Mario Been met onmiddellijke ingang vastleggen als opvolger van de woensdagmiddag ontslagen Gertjan Verbeek. De huidige trainer van NEC staat bovenaan het verlanglijstje van de Rotterdammers, zo meldt AD/Sportwereld. De oud-speler en ex-assistent-trainer van de Stadionclub heeft onlangs zijn contract bij de Nijmegenaren nog verlengd tot medio 2012.

Door de recente contractverlenging kan NEC een hogere afkoopsom vragen bij een eventueel vertrek van de succesvolle oefenmeester. De 45-jarige trainer is sinds 2006 actief in het McDos Goffertstadion. Op dit moment staat hij met de Gelderse club achtste in de Eredivisie, vier plaatsen hoger dan Feyenoord.

Intussen gonst het van de namen die de mogelijke opvolger zouden kunnen zijn van de vertrokken Verbeek. Zo zou de club van president-commissaris Dick van Well mogelijk een tussenpaus willen aanstellen, om na het huidige seizoen verder te gaan met de al eerder genoemde Been.

Willem van Hanegem, Wim Jansen, Leo Beenhakker en Rinus Israël worden genoemd als mogelijk interim-trainers. Daarnaast doet ook de naam van Ronald Koeman de ronde. De oud-international voetbalde van 1995 tot 1997 voor de Rotterdammers en zit na zijn ontslag bij Valencia zonder club.

Spelers eisen opstappen Bosz
De spelersgroep van Feyenoord heeft woensdag niet alleen laten weten absoluut niet verder te willen met trainer Verbeek; ook heeft de selectie meegedeeld geen vertrouwen meer te hebben in technisch directeur Peter Bosz. Zij vinden het onbegrijpelijk dat de beleidsbepaler zijn trainer tot het laatst is blijven steunen, terwijl zij zelf meermaals aangaven niet meer verder te willen met de keuzeheer uit Deventer, aldus het weekblad Sportweek.

In een gesprek tussen de voetballers van Feyenoord, Verbeek en Bosz, gaf de laatstgenoemde wederom aan dat de kloof tussen trainer en zijn spelers was ontstaan door de spelersgroep. Hierop stapten de spelers naar algemeen directeur Eric Gudde, waarna het ontslag van Verbeek onafwendbaar was.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:23   quote  deeplink  
absoluut terecht!

Verbeek was de spil in de nieuwe zoektocht naar succes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Opzouten met Bosz. Volkomen incompabel!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 16:25   quote  deeplink  
incapabel of incompatibel ;)
fey21
 fey21 - woensdag 14 januari 2009 - 16:31   quote  deeplink  
laat koeman maar komen als interim.
en in de zomer Been proberen te halen.
hij zal toch nog wel de uefa willen uitspelen met NEC
frisse wind
 frisse wind - woensdag 14 januari 2009 - 16:47   quote  deeplink  
dom, dommer, domst, waarom nu pas? Weg met de gehele beleidsgroep en de nutteloze RvC. Stel een bewindvoerder aan (bijv. Keje Molenaar ) en laat nu de grote schoonmaak beginnen. Ook svp gelijk alle familiebetrekkingen, jansen/ bos/ brard elimineren. Schoon scip met een echte trainercoach graag
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Als je nu nog niet de eer aan jezelf houd meneer Bosz, dan wil je de club echt kapot maken. ben voor de rest blij dat de spelers deze stap hebben genomen. Is alleen jammer dat een gedeelte ook de hand in eigen boezem moet steken en zelf hun contract moeten laten ontbinden. (Timmer, Hofland, Lucius enz.) ben benieuwt wat Bosz doet. Ik denk dat als hij niet vertrekt de hel los breekt. En terecht. Nog even steken!!! ik krijg dus wel mijn gelijk en allemaal maar lekker schelden op deze negatieveling.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Spelers hebben niets te eisen, ze moeten voetballen met hun kloten.
Dat bosz weg moet is een feit, maar spelers bepalen dat niet. Deze moeten ervoor zorgen dat wij met ons groepje elke keer uit zeeuws vlaanderen blijven komen om feyenoord goed te zien voetballen en achter de club blijven staan.
Japie Valkhoff
 Japie Valkhoff - woensdag 14 januari 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Ik ga bij mijn garage ff een paar stickers halen met de tekst "Met Bos ben je de klos", schrijf dan zelf wel een z achter de s..
Zonder gekheid: Het is wel triest dat het zo weer escaleert. Een paar dagen voor Heerenveen - Feyenoord...Ik kan niet beoordelen of Verbeek een goede of een slechte trainer was. Het zat hem ook tegen met al die blessures. Welke andere trainer had een beter resultaat kunnen behalen?
Mario Been zou een goed alternatief zijn, maar of die ook op korte termijn komt? Misschien beter om een tussenpaus aan te stellen en eerst orde op zaken te stellen. Bosz is m.i. ook schuld, dus die zou ook weg moeten. Een schoon schip de Maas op asjeblieft en er nu het beste van maken...Hand in Hand Kameraden!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Mario been gaat NIET aan de slag in een wespennest van matennaaiers en teleurgestelde jonkies!
voetbalfan
 voetbalfan - woensdag 14 januari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
echt wel jammer
verbeek is een vent naar mijn hart
Kruimel
 Kruimel - woensdag 14 januari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Denk men nou echt dat Ronald Koeman gaat komen. Die kijkt wel uit.
Wat kan je nou winnen om nu coach van een zinkend schip te worden. Bovendien met zijn Ajax achtergrond staat hij op punten al achter.
Nieuwe technisch directeur , Leo Beenhakker. Kan de boel altijd wel sussen.
wolves
 wolves - woensdag 14 januari 2009 - 20:38   quote  deeplink  
belachelijke beslissing luie flikkers zijn het die spelers de schuld bij een ander neer te leggen werken voor de geld.
Objectiefff
 Objectiefff - zaterdag 17 januari 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Het lijkt mij dat Bos ook wel opstapt! Het wordt tijd dat er een man met ervaring en voetbalvisie kom bij Feyenoord! Er is geen geld en dat maakt het probleem alleen maar lastiger. Koeman lijkt mij geen goeie, die raakt ook in de stress als ie 3x verliest. V Hanegem lijkt me hier wel een goeie voor, is geliefd bij de supporters, weet hoe die met spelers om moet gaan en hij heeft verstand van voetbal! Maar het wordt er niet rustiger op in R'dam zuid...
vriend
 vriend - zaterdag 17 januari 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Waarom moeten gewoon werkende mensen wel van 8 tot 4 of 5 werken voor een klein beetje geld en spelers die maar een paar uur per dag werken div. tonnen verdienen.Wie is er nu lui??Moet je in duitsland gaan spelen daar is de trainer de baas anders ophoepelen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
maar in Duitsland trainen ze ook maar 1,5 uur per dag hoor! Alleen in de voorbereiding minder, Patrick Paauwe zit daar en heeft in een intervieuw gezegd dat ie daar helemaal is bijgekomen , voorbereiding en winterstop keihard traien en rest vh jaar alleen maar klaarmstomen voor wedstrijden! doe eerst je huiswerk voor je gaat brullen!
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:24 schreef Objectiefff het volgende:
Het lijkt mij dat Bos ook wel opstapt! Het wordt tijd dat er een man met ervaring en voetbalvisie kom bij Feyenoord! Er is geen geld en dat maakt het probleem alleen maar lastiger. Koeman lijkt mij geen goeie, die raakt ook in de stress als ie 3x verliest. V Hanegem lijkt me hier wel een goeie voor, is geliefd bij de supporters, weet hoe die met spelers om moet gaan en hij heeft verstand van voetbal! Maar het wordt er niet rustiger op in R'dam zuid...
Achterhaald verhaal toch inmiddels, Bosz weg?
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 17 januari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 21:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Achterhaald verhaal toch inmiddels, Bosz weg?
zijn zeker de belgen die het nieuws wat later door hebben gekregen ;-)
fetze
 fetze - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:48   quote  deeplink  
hoe ongelofelijk dom is dit?!?! verbeek kan er echt niks aan doen, die spelers zijn veel te verwend, zij hebben nu even niks te willen.
belachelijk!!!! maar die bosz der uit lijkt me nog niet zo slecht
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:50   quote  deeplink  
Het spookt hier.
Marcin010
 Marcin010 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:50   quote  deeplink  
Watte?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:50 schreef FR-Henk het volgende:
Het spookt hier.
Zijn nieuwe leden die zich in de oertijd al eens hebben geregistreerd door een post te schrijven maar die wordt nu pas geplaatst omdat ze zich nu pas valideren.
Staat op de todo om deze oude berichten niet meer te laten plaatsen.
Nicotti
 Nicotti - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
Is het 2009?? Ik weet het niet meer, weet wel dat Nederland een goede kans maakt op het WK, volgend jaar in Afrika. :)
Marcin010
 Marcin010 - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zijn nieuwe leden die zich in de oertijd al eens hebben geregistreerd door een post te schrijven maar die wordt nu pas geplaatst omdat ze zich nu pas valideren.
Staat op de todo om deze oude berichten niet meer te laten plaatsen.
lol
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:52 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zijn nieuwe leden die zich in de oertijd al eens hebben geregistreerd....
Ha Fetze! Stel je even voor!

26059-de-ontwikkeling-van-de-mens-de-eerste-holenmens.jpg
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 31 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 15:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ha Fetze! Stel je even voor!

[ afbeelding ]
Als hij zich vooratelt krijgt hij meteen die avatar :)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Ik ben toch nog eerst aan de beurt? Ik was er ook al in 2009...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik ben toch nog eerst aan de beurt? Ik was er ook al in 2009...
Eerst bewijzen.....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:00 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik ben toch nog eerst aan de beurt? Ik was er ook al in 2009...
Fetze was eerder! Dus pas als hij er 1 heeft, dan ben jij aan de beurt...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 03:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 16:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Fetze was eerder! Dus pas als hij er 1 heeft, dan ben jij aan de beurt...
netjes wachten..
waiting.gif
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 september 2012 - 03:46   quote  deeplink  
duurt lang...
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 01 september 2012 - 03:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
duurt lang...
In 2015 is komt ie weer terug!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 september 2012 - 03:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

In 2015 is komt ie weer terug!
Als seizoenskaarthouder?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 01 september 2012 - 03:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Als seizoenskaarthouder?
met z'n tweede post...
eerste post in 2009, gister gevalideerd dus nu weer ff 3 jaar wachten...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 03:49   quote  deeplink  
Arme Arie..d:-)))
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 01 september 2012 - 03:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 03:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

met z'n tweede post...
eerste post in 2009, gister gevalideerd dus nu weer ff 3 jaar wachten...
hahaha, ik dacht Peter Bosz! :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: TERECHT? - Spelers eisen opstappen Bosz









0.0090620