BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Spelers schuiven Van Hanegem naar voren"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:21   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5824

Datum: 14-01-2009

Bron: FR-Fans.nl

De selectie van Feyenoord zou Willem van Hanegem graag als opvolger zien van de vandaag opgestapte/ontslagen trainer Gertjan Verbeek. Dit liet Emile Schelvis zojuist weten op Radio Rijnmond. De beoogd opvolger Mario Been zou al te kennen hebben gegeven op dit moment geen trek te hebben in een trainersschap bij Feyenoord

JA HOOR WAT EEN DOMME GEDACHTEN!

eerst lekker utrecht verneuken, en nu zeker bij feyenoord aan de slag. ik heb geen vertrouwen in willem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
fey21
 fey21 - woensdag 14 januari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
willem kan het zeker wel, maar op dit moment zit hij in een te kwetsbare periode...
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 17:21 schreef derq het volgende:
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5824

Datum: 14-01-2009

Bron: FR-Fans.nl

De selectie van Feyenoord zou Willem van Hanegem graag als opvolger zien van de vandaag opgestapte/ontslagen trainer Gertjan Verbeek. Dit liet Emile Schelvis zojuist weten op Radio Rijnmond. De beoogd opvolger Mario Been zou al te kennen hebben gegeven op dit moment geen trek te hebben in een trainersschap bij Feyenoord

JA HOOR WAT EEN DOMME GEDACHTEN!

eerst lekker utrecht verneuken, en nu zeker bij feyenoord aan de slag. ik heb geen vertrouwen in willem.
Willem heeft ons wel kampioen gemaakt of ben je dat vergeten. Heb jij anders betere opties????
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
NAtuurlijk ben ik dat niet vergeten maar je gaat me niet vertellen dat deze nu wat labiel overkomende feyenoorder de kar kan trekken?!
willem is een goede, maar voor andere tijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
sevillana
 sevillana - woensdag 14 januari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 17:25 schreef fey21 het volgende:
willem kan het zeker wel, maar op dit moment zit hij in een te kwetsbare periode...
Idd, denk dan ook dat Wim Jansen het seizoen gaat afmaken. Die heeft dat jaren geleden ook al eens gedaan, positief was toen dat zijn eerste prioriteit was: "de verdediging neer zetten" !!!
XTENDER
 XTENDER - woensdag 14 januari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Als die arrogante Willem komt die nooit een vraag normaal kan beantwoorden dan ben ik geen supporter meer van Feyenoord!!! .. Kut Bosz en de rest.. bahhh. een schande allemaal..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Zo is die man gewoon. Zo is hij altijd geweest. Wie moet dan de kar trekken?? kom eens met een betere optie die haalbaar is en ook zelf wil.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
VERBEEK
reteppp
 reteppp - woensdag 14 januari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
willem in de vut ....lekker bij sport 1 een beetje meelullen....mooie man maar eens houd t op .....gewoon 750.000 op tafel leggen in nijmegen en mario halen....
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
gewoon 750 k :S
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
Heeft niet gewerkt en zou nu ook niet meer gaan werken. We moeten natuurlijk ook wel eerlijk zijn dat hij ook een redelijk aandeel heeft gehad in de slechte resultaten. Ben met ontslag eens maar niet nu (eerder!) en niet op deze manier.
fey21
 fey21 - woensdag 14 januari 2009 - 17:37   quote  deeplink  
koeman zie ik dan als beste optie
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Neeeeeeeeee!!!!! Geen Koeman. Heb je van die zogenaamde vedetten in het veld en er langs. Is kut trainer.
draadjesvlees
 draadjesvlees - woensdag 14 januari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
alsjeblieft geen van Hanegem. Een moderne trainer die de uitgezette koers kan voortzetten. Ik denk aan Verbeek. Als de ploeg left heeft ontslaan ze cler, hofland en lucius en laten ze verbeek zitten.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
jongens jongens waar gaat dit heen...
opa
 opa - woensdag 14 januari 2009 - 17:52   quote  deeplink  
nou om precies te zijn : naar de klote
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 14 januari 2009 - 18:04   quote  deeplink  
waarom de cler en hofland zijn goede spelers. Mogen ook hun een x de vorm niet hebben. Als ze weer terug zijn met hun zogenoemde vorm (raar iets eigenlijk) zijn het goede spelers die zeker feyenoord waardig zijn. Met Lucius ben ik het helemaal eens buiten gooien die knakker. En ik denk dat als er niemand anders is Been dus van Hanegem het seizoen best kan afmaken. Been voor volgend seizoen komtnu toch niet.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:05   quote  deeplink  
ach , als tussenpaus voor een half jaar zou Willem echt wel een goede optie zijn , dan kan Mario in de zomer bijschuiven en Willem als 2e assistent verdergaan.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 17:46 schreef draadjesvlees het volgende:
alsjeblieft geen van Hanegem. Een moderne trainer die de uitgezette koers kan voortzetten. Ik denk aan Verbeek. Als de ploeg left heeft ontslaan ze cler, hofland en lucius en laten ze verbeek zitten.
als je niet alles weet moet je geen namen noemen , echt 70% van de ploeg + technische staf had t wel gehad met GJV , de complete selectie was t erover eens dat ze zonder hem verder moestten!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 18:04 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
waarom de cler en hofland zijn goede spelers. Mogen ook hun een x de vorm niet hebben. Als ze weer terug zijn met hun zogenoemde vorm (raar iets eigenlijk) zijn het goede spelers die zeker feyenoord waardig zijn. Met Lucius ben ik het helemaal eens buiten gooien die knakker. En ik denk dat als er niemand anders is Been dus van Hanegem het seizoen best kan afmaken. Been voor volgend seizoen komtnu toch niet.
omdat zij STOKEN ... verbeek had zoveel kunnen halen uit de jonkies met jansen en vlemmings... verdomme zeg... biseswar,leerdam,pedro, wijnaldum, janota, allemaal dankbaar naar verbeek toe. en vieze hofland en de clan verpesten het!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 18:07 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

als je niet alles weet moet je geen namen noemen , echt 70% van de ploeg + technische staf had t wel gehad met GJV , de complete selectie was t erover eens dat ze zonder hem verder moestten!
waarom denk jij dat je meer weet dan ik?
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 14 januari 2009 - 18:09   quote  deeplink  
V Hanegem is toch niet meer serieus te nemen na zijn ontslag bij Utrecht. Alleen Mario kan mijn dag nog enigzins goedmaken als hij de opvolger wordt.
sevillana
 sevillana - woensdag 14 januari 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 17:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

Idd, denk dan ook dat Wim Jansen het seizoen gaat afmaken. Die heeft dat jaren geleden ook al eens gedaan, positief was toen dat zijn eerste prioriteit was: "de verdediging neer zetten" !!!
Gaat dus niet werken want ik begrijp dat Wim Jansen waarschijnlijk ook vertrekt! ???
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 18:10   quote  deeplink  
dat gaat echt niet vandaag gebeuren hoor...
Fonsie
 Fonsie - woensdag 14 januari 2009 - 18:23   quote  deeplink  
Mijn Opa 81 wil ook wel trainer worden van die rotters
Kruimel
 Kruimel - woensdag 14 januari 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Bosz is verantwoordelijk voor het beleid , wegwezen. Gudde is veel beloven weinig doen , wegwezen. Spelers moeten eens in de spiegel kijken .... communicatie me reet , ze kunnen nog geen bal verplaatsen over 5 meter.
Nieuwe technisch directeur Leo Beenhakker. Nieuwe trainer Ernie Brandts , die kan wel een eenheid maken (Zie maar bij NAC met allemaal afgedankte Feyenoord spelers)
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 14 januari 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 18:08 schreef derq het volgende:

[..]

waarom denk jij dat je meer weet dan ik?
wil je dat echt weten ??????? stuur ik je off-topic ant anders is de lol eraf!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 14 januari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Nee als je meer weet moet je mans genoeg zijn om het hier te zeggen kom op met die lol.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 14 januari 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Ps ernie Brandts is idd ook wel een optie maar ik zie toch liever willem het seizoen afmaken en dan Mario laten komen. Ben trouwens ook een voorstander van Leo Beenhakker als TD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door FEYENOORD KAMPIOENEN --
Nop
 Nop - woensdag 14 januari 2009 - 18:58   quote  deeplink  
ernie :(

ik wacht wel op de berichtgeving van Feyenoord plan B zal er moeten zijn of is het bestuur zo slecht.
Nop
 Nop - woensdag 14 januari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
rijkaard ook zo naam.....
co....
koeman....

dat verleden.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
70%

de oudjes sturen daarop aan omdat zij lekker willen afbouwen, zij zijn geloofwaardig tegenover de anderen omdat zij ouder zijn en meer ervaring hebben. zo kunnen ze anderen ook motiveren om tegen verbeek in opstand te komen.
Wat die domme, domme spelers niet begrijpen is dat verandering tijd en INZET kost.
en in een topsportklimaat bestaat afbouwen en rustiger aan doen niet.

het zijn echt matennaaiers zonder verstand van wat er goed is voor de club. Kijk maar naar arsenal, of bepaalde tennissers. topsport begint bij mentaal welzijn.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 19:16   quote  deeplink  
Stop nou toch is met die ouwe koeien uit de sloot te halen. Natuurlijk is Willem een icoon maar te oud. Werken aan de toekomst !!!!!!
MDH84
 MDH84 - zaterdag 17 januari 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Alsjeblieft geen van Hanegem die heeft bij utrecht nu wel bewezen dat ie zich lekker moet concentreren op schnabbels in Hilversum... Kan me wel voorstellen dat Been nu bij NEC wil blijven, mischien eind van het seizoen. Laat koeman maar de rest van het seizoen komen...
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 17 januari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
joo dreq jongen ik heb je tot nu toe alleen nog maar poep horen praten.. gebruik toch is je fucking verstand als je die hebt...
powy
 powy - zaterdag 17 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
denk dat de trainer niet echt veel indruk kan uitoefenen momenteel
heb meer t idee dat er wat speed gesnoven moet worden door wat spelers
NEC
 NEC - zaterdag 17 januari 2009 - 14:32   quote  deeplink  
Been zou gek zijn om in die Rotterdamse beerput te stappen.
Bij ons kan ie ook nog eens UEFA spelen,terwijl bij jullie geen eer te behalen is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Spelers schuiven Van Hanegem naar voren"









0.0072710