BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie als nieuwe trainer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Jentje
 Jentje - woensdag 14 januari 2009 - 18:58   quote  deeplink  
Balende dat Verbeek ontslagen is ben ik benieuwd wie iedereen het liefst als opvolger ziet.
Ik zie nu het liefst Been komen.
XTENDER
 XTENDER - woensdag 14 januari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Been maar of hij zelf wil betwijfel ik... In deze chaos.. brrrrrrrr
Kruimel
 Kruimel - woensdag 14 januari 2009 - 19:43   quote  deeplink  
Ernie Brandts, heeft NAC op de rails gekregen met afgedankte Feyenoord spelers
leon33
 leon33 - woensdag 14 januari 2009 - 19:52   quote  deeplink  
johan Cruijff
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 14 januari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Ze kunnen beter een van die oudejes trainer maken bij feyenoord!!
Wat een stel losers zeg!! Ze willen gewoon minder gaan trainer en meer gaan lanterfanteren...... ze zijn gewoon te lui deze oudjes.
Ik hoop echt dat de pleuris uitbreekt en dat er een andere directie komt. Kijk Bosz eruit oke,Jansen eruit oke. En nu maar hopen dat er ook een trainer komt voor de verdediging: John de Wolf
bijvoorbeeld en ik hoop een hele goeie TD met goede connecties over de gehele wereld en dan kom ik bij Don Leo Beenhakker uit. Zal iedereen niet mee eens zijn
gizmo
 gizmo - woensdag 14 januari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
ernie brands die is vrij en een goede trainer
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 14 januari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Ik hoop Been maar hij zal het tot nu toe heel erg sportieve seizoen van NEC niet willen missen dus hij zal het seizoen afmaken. Denk aan Willem voor de 2de helft van het seizoen, en dan volgend seizoen Been.
Mocht dit (Been) niet mogelijk zijn (voor het volgende seizoen) haal dan Ernie Brandts.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - woensdag 14 januari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Mario Been en als assistent Willem van Hanegem.
leon33
 leon33 - woensdag 14 januari 2009 - 20:03   quote  deeplink  
terug naar de top? Cruijff, Adriaanse of van Gaal als TD! Been trainer , John de Wolf en Paul Bosvelt als assistenten!
dikke pik
 dikke pik - woensdag 14 januari 2009 - 20:06   quote  deeplink  
frank rijkaard werkloos
gjb
 gjb - woensdag 14 januari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Been als trainer met Hiddink als klankbord/td
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Been komt niet, te vroeg. Ze kunnen trouwens niemand halen, geen geld, geen inzicht.
Als de spelers alles willen beslissen dan kunnen ze ook beter zelf trainen en de opstelling maken. Dat scheelt weer een duit.
Dubbel V
 Dubbel V - woensdag 14 januari 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Erwin Koeman?
ronnie 70
 ronnie 70 - woensdag 14 januari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
niemand kan de flikkers nog aan het ballen krijgen
ronnie 70
 ronnie 70 - woensdag 14 januari 2009 - 20:34   quote  deeplink  
voor jullie het vergeten heren voetballers:vrijdag heerenveen uit ?? ik denk 5-0 mede dankzij al die luie teringlijers.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 14 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Nu ben ik absoluut geen echte feyenoorder maar ik denk dat er helemaal niemand is die deze groep aan het voetballen krijgt...gedragen zich als vedettes die zelf wel even bepalen welke manier van trainen het beste voor ze is...lijkt me niet echt een goede basis...ben wel oprecht blij dat de heer Bosz ook is vertrokken....zit er toch nog iets goeds aan dit geheel...jammer voor Verbeek....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:34 schreef ronnie 70 het volgende:
voor jullie het vergeten heren voetballers:vrijdag heerenveen uit ?? ik denk 5-0 mede dankzij al die luie teringlijers.
tsja ze moeten het nu maar laten zien.....
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 14 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
hihihi ronnie...best grappig...1 artikel voor jouw laatste noem je ze flikkers en vervolgens spreek je iemand anders aan op zijn uitspraak luie teringlijers.....vind jou wel een grappig ventje....zoals de wind waait......
fan
 fan - woensdag 14 januari 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Gert Jan, je hebt er alles aangedaan, maar je bent van alle kanten tegengewerkt, oké er waren veel blessure gevallen. Ik geef jou niet de schuld maar ene Meneer Bosz. Wat e in de toekomst ook gaat doen, ik wens je het allerbeste.
Een Feyenoord Fan
siebel
 siebel - woensdag 14 januari 2009 - 21:13   quote  deeplink  
ben benieuwd wil zal gaan komen. Denk persoonlijk dat van hanegem de opvolger gaat worden. Vind van hanegem overigens wel een sterke persoonlijkheid maar niet meer geschikt om dit feyenoord te leiden. Het zal denk ik alleen maar erger emt de club gaan... ook nu is het bewijs geleverd.. geen geld, geen goed matrieel. Het zal mij allemaal wel benieuwen.
Joszef
 Joszef - woensdag 14 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Been.

En jammer voor Verbeek. Vind ik nog steeds prima bij Feyenoord passen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
John de Wolf, heeft toch niets te doen, wellicht dat die het Feyenoord-gevoel wel kan overbrengen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - woensdag 14 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
trainer johan neeskens ass.trainer van wonderen er bij halen
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:34 schreef ronnie 70 het volgende:
voor jullie het vergeten heren voetballers:vrijdag heerenveen uit ?? ik denk 5-0 mede dankzij al die luie teringlijers.
ALS ZE WINNEN ZEGGEN ZE: 'ZIE JE WEL!?'
ALS ZE VERLIEZEN ZEGGEN ZE: 'JAAH ALGEHELE MALAISE..'
sevillana
 sevillana - woensdag 14 januari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Emile Ratelband? Tsjakka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Remko
 Remko - woensdag 14 januari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
John de Wolf en Willem van Hanegem dat zou mooi zijn!!!
kedichem
 kedichem - woensdag 14 januari 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Jongens we geven nu allemaal wel Bosz de schuld maar toen de oudere garde gehaald werd dachten iedereen dat dit een geweldig stel was,nou nee dus. En nu Bosz de zwarte piet geven omdat hij zijn trainer steunde nee, gewoon die luie honden die te beroerd zin om van 9 tot 5 te werken daar ligt de schuld, en wat nu als het straks wel goed gaat dan hebben de heren het legioen dus het eerste half jaar mooi in de maling genomen met hun geklaag en gezeur. En als de rest van het seizoen ook KUT blijft, gaan de heren dan hun excuus maken bij Verbeek dat ze hem als een hond behandeld hebben Dacht het niet maar, geen woorden maar daden slaat 100% op Verbeek en niet op dat stelletje luie honden mij zien ze voorlopig niet meer in de KUIP
Dick
 Dick - woensdag 14 januari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Fraiser halen heb met de jeugd gewerkt.
De Wolf voor de verdedeging.
En van Hanegem als been niet wil komen.
powy
 powy - woensdag 14 januari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
denk dat er nu echte feyenoorders met een hart moeten opstaan die ons komen redden john metgod,henk fraser, john de wolf, mario been,de kromme zijn toch wel namen die links of rechtsom overwicht kunnem krijgen en t geen woorden maar daden weer kunnen laten spreken
Danio
 Danio - woensdag 14 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
Geen Van Hanegem... Met alle respect, hij is door de mand gevallen bij Utrecht. Daar heerste roddel, achterklap en on-professioneel gedrag. Hopelijk komt Mario of een soortgelijke topper... We zoeken iemand met ambitie, geen volgevreten vedette- trainer, dat soort lui lopen bij ons al genoeg IN het veld...
sevillana
 sevillana - woensdag 14 januari 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 21:53 schreef powy het volgende:
denk dat er nu echte feyenoorders met een hart moeten opstaan die ons komen redden john metgod,henk fraser, john de wolf, mario been,de kromme zijn toch wel namen die links of rechtsom overwicht kunnem krijgen en t geen woorden maar daden weer kunnen laten spreken
Heb zelf het idee dat Mario voorlopig nog niet naar Feyenoord gaat komen. Denk dat hij z'n contract in Nijmegen gewoon zal uitdienen. Het zou t.z.t. misschien wel een aardig stelletje zijn; Mario als hoofdtrainer met Fräser en de Wolf als assistenten?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 21:48 schreef kedichem het volgende:
Jongens we geven nu allemaal wel Bosz de schuld maar toen de oudere garde gehaald werd dachten iedereen dat dit een geweldig stel was,nou nee dus. En nu Bosz de zwarte piet geven omdat hij zijn trainer steunde nee, gewoon die luie honden die te beroerd zin om van 9 tot 5 te werken daar ligt de schuld, en wat nu als het straks wel goed gaat dan hebben de heren het legioen dus het eerste half jaar mooi in de maling genomen met hun geklaag en gezeur. En als de rest van het seizoen ook KUT blijft, gaan de heren dan hun excuus maken bij Verbeek dat ze hem als een hond behandeld hebben Dacht het niet maar, geen woorden maar daden slaat 100% op Verbeek en niet op dat stelletje luie honden mij zien ze voorlopig niet meer in de KUIP
Bosz is gewoon de schuldige: hij is verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie en het aanstellen van de trainer. Hij had er voor moeten zorgen dat dit niet zo uit de hand was gelopen tussen trainer en selectie.
Verder moet Bosz helemaal niet zeiken want hij heeft de spelersgroep een goed voorbeeld aan de hand gedaan destijds met van Hanegem.

Ik ben heel benieuwd of ze nu heel anders gaan spelen. vooral dat Makaay meer ondersteuning krijgt en dat de backs gewoon een keer achterin blijven, zodat het centrale duo niet steeds in de problemen komt.
Jentje
 Jentje - donderdag 15 januari 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Been naar Feyenoord en Verbeek naar NEC :D
Spijkerman lijkt me een goed assistent, maar denk niet dat hij de stap terug wilt doen van hoofdtrainer naar assistent.
Japie Valkhoff
 Japie Valkhoff - donderdag 15 januari 2009 - 11:20   quote  deeplink  
Laat Feyenoord voor de rest van dit seizoen Willem van Hanegem gaan halen. Willem heeft al aangegeven dat ie best als tussenpaus wil fungeren. Okee, Willem heeft ook zijn imago soms tegen, maar heeft wel een Feyenoord hart en brengt de humor terug in de Kuip, ook belangrijk. Als assistent denk ik aan Paul Bosvelt.
Mario Been moet je nu het seizoen laten afmaken bij NEC. Daar hebben zowel hij als de club recht op. In deze rommelige periode kan Mario ook weinig uitrichten bij Feyenoord...
Feyenoord moet eerst weer een nieuwe organisatie gaan optrekken met een nieuwe TD. Leo Beenhakker? Als dat staat kan Mario komen met Paul Bosvelt en John de Wolf als assistenten.....
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 15 januari 2009 - 11:24   quote  deeplink  
TD Beenhakker
Hoofdtrainer Been
Assistent trainer Van Hanegem
Verdediging trainer De Wolf
jjh
 jjh - donderdag 15 januari 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Mijn voorkeur gaat uit naar Mario Been.

Andere interessante namen zijn Leo Beenhakker, Co Adriaanse en Frank Rijkaard.

Beenhakker als TD zou ook prima zijn denk ik. Denk in ieder geval niet dat we Willem van Hanegem moeten halen, zijn tijd zit er een beetje op. Hij ligt wel goed bij de spelers, dat zag je ook bij Oranje maar hij is nog een echte jaren-80/90-trainer die denk ik niet past bij de ingeslagen weg van Feyenoord.
chrissie
 chrissie - donderdag 15 januari 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Physius: Ideale plaatje
kan me daar helemaal in vinden
Jentje
 Jentje - donderdag 15 januari 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Inderdaad mooi plaatje.
Alleen laat of Beenhakker of Van Hanegem het seizoen maar afmaken zodat Been volgend seizoen met een schone lei kan beginnen.
Geen Koeman, Adriaanse of Rijkaard a.u.b
Zijn goede trainers maar hun hart ligt bij 020
jjh
 jjh - donderdag 15 januari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Jentje denk dat Koeman helemaal geen 020 hart heeft. hij heeft bij zowel Feyenoord, PSV als Ajax gespeeld en ook bij PSV en Ajax trainer geweest. Hij zal best iets voelen voor Feyenoord. Zijn hart ligt echter in Spanje bij Barcelona.
Jentje
 Jentje - donderdag 15 januari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Daar heb je misschien wel een beetje gelijk in, maar ik zit eigenlijk niet te wachten op iemand die daar al 6 jaar gewerkt heeft.
Het is toch prachtig om die uitspraak van Been te horen dat hij zelfs voor 100 miljoen nog niet naar 020 zou gaan.
Bij Beenhakker heb ik een beetje een dubbel gevoel.
Hij geeft aan dat Feyenoord zijn cluppie is, maar heeft ook als TD bij 020 gezeten.
Hij had toen geloof ik wel in één jaar tijd Chivu, Mido, Zlatan, Trabelsi en Maxwell gehaald, dus als hij zo'n rijtje spelers ook naar Feyenoord weet te krijgen...
PVDD
 PVDD - donderdag 15 januari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Nu van Hanegem, van de zomer Been. Willem dan als assistent.
JMar
 JMar - donderdag 15 januari 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Foppe, Beenhakker (ontevreden in Polen)of Verbeek ruilen met Mario. In ieder geval een oplossing die voor Feyenoord te betalen is!
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 15 januari 2009 - 12:57   quote  deeplink  
A.U.B. geen foppe!!

wil iemand met een Feyenoord hart!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Sjerrie --
henri
 henri - donderdag 15 januari 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Ik zag stanley Menzo met een Feyenoordpetje op.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 15 januari 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Er ligt nu een gouwe kans voor de toekomst
Beenhakker geeft publiekelijk aan dat hij graag wil komen

De spelers willen van Hanegem en van Hanegem wil wel naar Feyenoord
Been wil eigenlijk pas volgend seizoen
Geef van Hanegem de baan tot de zomer
Dan kunnen de spelers ook hun gelijk bewijzen (als ze dat hebben)

Na de zomer kan Van Hanegem met pension of als assistent
Net wat hij wil

En de positie van assistenten vul je dan op met Wolf en Bosvelt

Het is een ideaal plaatje met echte Feyenoorders
Het legioen zal zo gezegd kalmeren
En iedereen wil en is beschikbaar
(Misschien alleen Bosvelt niet, dacht dat hij aan de slag ging bij Go Ahead?!?)
maartje
 maartje - donderdag 15 januari 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Ernie Brandts lijkt me opzich wel een goeie weer samen met vlemmix!!
en mischien wolf als assistent
Been lijkt mij het mooiste echt een feyenoord Man, maar denk niet dat hij nu wil vertrekken bij nec.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Sjerrie, had Verbeek een Feyenoord hart? Dacht het niet. De enige twee trainers die wij gehad hebben de afgelopen 15 jaar met een Feyenoord hart waren Beenhakker en van Hanegem. Willem lijkt me echt niet geschikt als hoofdtrainer. Ik heb het al vaker in andere topics aangegeven, wat hij bij Utrecht geflikt heeft wil je niet meer hebben. We hebbe nrust nodig en neit iemand die de pleuris weer doet uitbreken. Ik denk toch meer aan Beenhakker als adje interim en volgend seizoen Been. Dan Beenhakker als TD. Willem moeten we als PR man binnen halen.
Vince23
 Vince23 - donderdag 15 januari 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Dit seizoen niks meer doen, Vlemmix gewoon de klus af laten maken (wat natuurlijk niet lukt). Dan volgend seizoen Van Gaal aanstellen, welke tevens de TD wordt (scheelt weer kosten). Want als er iemand een topcoach is en weet hoe je een topsportklimaat moet neerzetten....
powy
 powy - donderdag 15 januari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
vlemmix heb je gister ook nergens gezien dus wat mij betreft is dat ook niet de oplossing en er zijn diverse echte feyenoorders die willen helpen overleg dit met eventuele inversteerders en bouw aan t volgend seizoen met mensen die net als wij willen werken voor t salaris
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 14:42 schreef Vince23 het volgende:
Dit seizoen niks meer doen, Vlemmix gewoon de klus af laten maken (wat natuurlijk niet lukt). Dan volgend seizoen Van Gaal aanstellen, welke tevens de TD wordt (scheelt weer kosten). Want als er iemand een topcoach is en weet hoe je een topsportklimaat moet neerzetten....
hahahahaha.... ik doe het bijna in mijn broek!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie als nieuwe trainer?









0.0071589