BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie als nieuwe trainer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - donderdag 15 januari 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 14:18 schreef Pietje1 het volgende:
Sjerrie, had Verbeek een Feyenoord hart? Dacht het niet. De enige twee trainers die wij gehad hebben de afgelopen 15 jaar met een Feyenoord hart waren Beenhakker en van Hanegem. Willem lijkt me echt niet geschikt als hoofdtrainer. Ik heb het al vaker in andere topics aangegeven, wat hij bij Utrecht geflikt heeft wil je niet meer hebben. We hebbe nrust nodig en neit iemand die de pleuris weer doet uitbreken. Ik denk toch meer aan Beenhakker als adje interim en volgend seizoen Been. Dan Beenhakker als TD. Willem moeten we als PR man binnen halen.
Wlliem PR man? Hij wil de pers geen eens te woord staan, strakke PR
craven
 craven - donderdag 15 januari 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 14:18 schreef Pietje1 het volgende:
Sjerrie, had Verbeek een Feyenoord hart? Dacht het niet. De enige twee trainers die wij gehad hebben de afgelopen 15 jaar met een Feyenoord hart waren Beenhakker en van Hanegem. Willem lijkt me echt niet geschikt als hoofdtrainer. Ik heb het al vaker in andere topics aangegeven, wat hij bij Utrecht geflikt heeft wil je niet meer hebben. We hebbe nrust nodig en neit iemand die de pleuris weer doet uitbreken. Ik denk toch meer aan Beenhakker als adje interim en volgend seizoen Been. Dan Beenhakker als TD. Willem moeten we als PR man binnen halen.

Willem PR? Hij wil de pers nog geen eens te woord staan..
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Als hoofdtrainer niet, maar hij is de beste man om de businessclub te pappen en nathouden. Dat vindt hij leuk beetje ouwehoeren en grapjes maken. heeft hij eerder gedaan (voor tijdperk Bosz...) De businessclub was daar erg gecharmeerd van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Pietje1 --
reteppp
 reteppp - donderdag 15 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
rintje ritsma
powy
 powy - donderdag 15 januari 2009 - 16:53   quote  deeplink  
bennie wijnstekers heeft ook ervaring heb ik gezien met de nieuwjaarswedstrijd
daag gj
 daag gj - donderdag 15 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
graag cruijff en Hiddink
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 15 januari 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Pietje mien jong, heb jij mij horen zeggen dat Verbeek een Feyenoord hart heeft???
Het liefst zie k natuurlijk Mario komen, maar die is nog wel ff onder de pannen bij NEC, wat natuurlijk erg logische is...
Laat dit seizoen Leo maar afmaken, heb gelezen dat z'n handjes al aan het jeuken zijn.
Volgend seizoen schuift Leo door als TD. (die man heeft over de hele wereld gewerkt, en heeft overal contacten zitten) en hopelijk is dan de tijd rijp voor Mario......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Sjerrie --
Peter 63
 Peter 63 - donderdag 15 januari 2009 - 17:48   quote  deeplink  
wat vinden jullie hier van?

1) Beenhakker seizoen af laten maken en daarna t.d. Kan de komende maanden dan goed zien wat er aan schort.
2) Been trainer vanaf volgend seizoen.
3) Keje Molenaar voorzitter; heeft wel een 020-verleden maar ook een Feyenoordverleden. Volgens mij een verstandige vent die goed overkomt; kan daarmee vertrouwen sponsors winnen.
4) Gudde voorzitter af maar wel in bestuur houden vanwege contacten met Gemeente; is belangrijk i.v.m. nieuwe stadion.Volgens mij geen domme man maar mist uitstraling en daadkracht.
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 15 januari 2009 - 18:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Sjerrie --
Vinnie
 Vinnie - donderdag 15 januari 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 13:08 schreef henri het volgende:
Ik zag stanley Menzo met een Feyenoordpetje op.
Neeee! Die moet eerst Cambuur kampioen maken..
mic
 mic - donderdag 15 januari 2009 - 18:19   quote  deeplink  
mario been is in mijn ogen de beste oplossing, maar die zal nu bij nec niet weggaan. tot de zomer van hanegem lijkt mij de beste oplossing , want hij kan zeer goed omgaan met ervaren spelers al is mijn advies om dit te zien als een verloren seizoen en te bouwen aan een jong nieuw elftal met 2 ervaren spelers.
mic
 mic - donderdag 15 januari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
been is de beste oplossing , maar het lijkt mij sterk dat hij nu weggaat bij nec. van hanegem tot het einde van het seizoen , omdat hij goed om kan gaan met vol gevreten vedettes. In mijn ogen treft verbeek in deze situatie geen blaam.

Dit is voor alle vedettes.
Geen woorden maar daden( super daden).
als je klasse hebt moet je ze laten zien.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Tering daar gaan we weer, rot toch eens op met van gaal of adriaanse....
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 15 januari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
John de Wolf solliciteerde net bij De wereld draait door openlijk naar een functie bij Feyenoord. Hij wil alles doen om de club te helpen. "Als ik Feyenoord help door nu hiervandaan op mijn knieën naar De Kuip te kruipen doe ik dat gelijk!" Dat willen we horen. Morgen laten beginnen die gozer!!!!!!!
Jeli
 Jeli - donderdag 15 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 11:24 schreef Phyxsius het volgende:
TD Beenhakker
Hoofdtrainer Been
Assistent trainer Van Hanegem
Verdediging trainer De Wolf
Klinkt goed. Als trainer vind ik Beenhakker helemaal niks, maar als TD is het misschien wel wat. Denk alleen niet dat Willem een ideale assistent is. Dan kun je beter een type Petrovic hebben. Been volgend seizoen en dit seizoen Vlemmings zijn gang laten gaan. Dat is in ieder geval de goedkoopste oplossing voor dit seizoen.
Snoek
 Snoek - donderdag 15 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Been / assistenten Vlemmings en Fraser , neem aan dat die Vlemmings goed is en hij offert zich nu ook op , dit lijkt me de ideale combinatie , Beenhakker als TD
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 07:52   quote  deeplink  
Been, Fräser, De Wolf en Heus. Gewoon Feyenoorders dus.

Vlemmings mag van mij ook ophoeren, die is allen gebleven omdat ie weet dat er geen club op hem zit te wachten.
maartinio22
 maartinio22 - vrijdag 16 januari 2009 - 08:44   quote  deeplink  
ik heb heel veel
1. Mario Been
2.Van Gaal
3.Van Hanmegen
3.Co Adriaanse
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 09:20   quote  deeplink  
doe ff normaal

1x goed
2x no fucking way
1x fout geschreven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door hotjumper --
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 09:34   quote  deeplink  
als been komt,dan zie ik graag john de wolf naast hem
anders van hanegem tot einde seizoen,met john de wolf
zijn 3 personen met een verleden,en FR hart..dus waarom niet?
dat is wel wat feyenoord nu nodig heeft denk ik.
sjonnie uit R
 sjonnie uit R - vrijdag 16 januari 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Laat Been maar komen maar jongens de realiteit is gewoon je staat 12 de en je hebt er pas 5 gewonnen dus wie gaat er als eerste wat een net suporter is die Kedichem als ze winnen kom je wel nepper maar dinsdag ben ik er om ze aan te moedigen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie als nieuwe trainer?









0.0096788