BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers laten Gert Jan stikken!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Peer
 Peer - woensdag 14 januari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Deze kop zegt genoeg. Graag uitzoeken wie die klootzakken zijn en subiet buiten sodemieteren.
M
 M - woensdag 14 januari 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Mee eens!!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
HET IS OM TE HUILEN!
Nop
 Nop - woensdag 14 januari 2009 - 20:00   quote  deeplink  
en nu is het nog waar ook, waaro hielt GIO zijn speech toen?
waarop gebaseerd hij sprak namens de spelersgroep, achterbaks?
fey21
 fey21 - woensdag 14 januari 2009 - 20:00   quote  deeplink  
ik begrijp die spelers gedeeltelijk wel.
als er zoveel nederlagen zijn, en als de spelers ervan overtuigd zijn dat ze beter af zijn zonder verbeek, dan kan ik daar een beetje begrip voor tonen.
maar dan moeten die spelers dat ook bewijzen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door fey21 --
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - woensdag 14 januari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
Zou het niet kunnen dat het ook deels aan GJV ligt want hij moet als een goed coach betaamt toch ook naar de spelers luisteren. Tuurlijk baal ik ook van zijn vertrek maar de spelers zijn niet de enige schuldige. En over onze ex-TD begin ik maar niet hoeft ook niet hij is toch weg.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 14 januari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
heel heel triest.
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 14 januari 2009 - 20:02   quote  deeplink  
Dat verhaaltje van Gio was gewoon een beetje tijdrekken
Dannyfr84
 Dannyfr84 - woensdag 14 januari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Jammer van GJV, gelukkig zijn bos en jansen nu pleite en komt er een einde aan het vriendjespolitiek beleid!
Het is nu aan de spelers om te laten zien (of) dat ze gelijk hadden dat ze beter af zijn zonder GJV.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 14 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Ze zouden nu Bosz weg is, direct verbeek via de achterdeur moeten laten terug komen.
Klote Bosz heeft alles verpest en nu laten wij een goede trainer lopen, onbegrijpelijk. AZ had ook een klote jaar met een goede trainer, hij kreeg tenminste nog de kans en kijk waar ze nu staan. Feyenoord, beschamend gewoon.
Hoop op betere tijden.
Harm 023
 Harm 023 - woensdag 14 januari 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:11 schreef Ronneke het volgende:
Ze zouden nu Bosz weg is, direct verbeek via de achterdeur moeten laten terug komen.
Klote Bosz heeft alles verpest en nu laten wij een goede trainer lopen, onbegrijpelijk. AZ had ook een klote jaar met een goede trainer, hij kreeg tenminste nog de kans en kijk waar ze nu staan. Feyenoord, beschamend gewoon.
Hoop op betere tijden.
Helemaal mee eens
Nop
 Nop - woensdag 14 januari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Ongelooflijk deze dag, maar Feyenoord moet verder!
Peter is weg Gert is weg Jansen is weg, speculeren wie er gaat komen is leuk. Maar vrijdag zit ik weer in de kuip en dan hoop ik toch dat Feyenoord gaat winnen, bijna iedereen wilde peter weg, en dat is gebeurt Gert Jan komt niet terug.
Dit is allemaal erg en super slecht getimed, maar verder zakken op de ranglijst is echt drama!
Peer
 Peer - woensdag 14 januari 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Maar dan moeten er wel een paar spelers weg. Deze hebben gewoon gesaboteerd. Waar ter wereld valt hele staf omdat spelers te lui zijn om te trainen? Overigens wel blij dat Bosz en Jansen weg zijn.
Snoek
 Snoek - woensdag 14 januari 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Nop , de eerste pot is uit , maar we moeten idd verder , eerst een nieuwe trainer en TD , misschien ook gelijk de scoutingsstaf nakijken
Kees010
 Kees010 - woensdag 14 januari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:11 schreef Ronneke het volgende:
Ze zouden nu Bosz weg is, direct verbeek via de achterdeur moeten laten terug komen.
Klote Bosz heeft alles verpest en nu laten wij een goede trainer lopen, onbegrijpelijk. AZ had ook een klote jaar met een goede trainer, hij kreeg tenminste nog de kans en kijk waar ze nu staan. Feyenoord, beschamend gewoon.
Hoop op betere tijden.
Het hele GROTE VERSCHIL hierin is dat van Gaal zelf wilde opstappen, vanwege de prestaties.. en dat de spelers daarop, op hun knietjes gingen om hem te smeken te blijven.

Bij Feyenoord is 't andersom, de spelers schreeuwen van de daken dat de trainer moet opprotten + slechte prestaties..
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 14 januari 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Ik vind het toch klasse van Jansen en Bosz dat zij zich solidair hebben verklaard met Verbeek. Ik had liever gezien dat zij de rotte appels hadden verwijderd en met jeugd verder waren gegaan. Een beetje trainer stelt die lamzakken als Lucius, De Cler, Timmer en consorten volgend jaar toch niet meer op! Van Gaal laat De Cler en Timmer zomaar vertrekken......omdat ze zo goed zijn zeker? Kom nou toch, ik vermoed ernstige chantage in de spelersgroep met een aantal blunders zodat we zo laag staan.
Verbeek wilde de spelers van 10 tot 16 op de club hebben , tja dan lijkt het gvd net als je een normale baan hebt...Dat kan toch niet trainers, hoe moet ik dan al die duizenden euro's besteden die ik hier verdien !! Feyenoord had ballen getoond als zij een aantal spelers eruit hadden geschopt en tegen de rest had gezegd....zorg dat je goed voetbalt als je volgend jaar bij een andere club wilt voetballen.....
Stelletje teringlijers!!! Niemand is groter dan de club, geen trainer maar zeker geen derderangsvoetballers !!!
Chucky
 Chucky - woensdag 14 januari 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Enige positieve aan het verhaal dat de spelers Verbeek hebben ontslagen (want zo is het toch)is,dat ze nu dubbel hun best moeten doen om hun gelijk te bewijzen. Ik weet het, ze zouden altijd hun stinkende best moeten doen, maar iedereen weet dat het zo niet werkt.
siebel
 siebel - woensdag 14 januari 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Verbeek kon feyenoord niet redden, had ook de middelen niet. Wie dan wel?
Fonsie
 Fonsie - woensdag 14 januari 2009 - 20:47   quote  deeplink  
jongens een half jaar zijn we bezodemieterd door de puzzel vedetten hoe word ik gebleseerd, zet de tegen aanval in en laat ze nou tot het einde van het seizoen barsten,aan die gio kun je toch ook zien dat hij ons niet meent,schijn bedriegt altijd.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
En als nu blijkt dat de spelers gelijk hebben???? (om maar even een knuppel in het hoenderhok te gooien)
Peer
 Peer - woensdag 14 januari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Citaat uit de Telegraaf; Er was iets gebeurd in de groep, maar ik wist niet wat. Maar ik voelde het al bij het betreden van het veld", verklaarde Verbeek nadat het nieuws over zijn vertrek uit Rotterdam officieel bekend was gemaakt. "De spelers keken me niet meer aan. Het ging vooral om de non-verbale communicatie. De training verliep ook teleurstellend. Daaruit heb ik mijn conclusies getrokken en ben ik naar de directie gestapt.”

Verbeek zegt dat hij altijd "open en eerlijk" is geweest. "Dat kan ik helaas niet zeggen van de spelersgroep. Ik vind dat ze zichzelf daarmee heel erg te kort doen en hebben gedaan."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Peer --
sevillana
 sevillana - woensdag 14 januari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Het meest vervelende van deze dag is misschien nog wel dat die ettertjes die hem weg wilden hebben verder gewoon zich morgen weer melden in de Kuip en gewoon hun poen blijven ontvangen.
Ik ben benieuwd of de spelersgroep a.s. vrijdag gaat laten zien dat ze idd beter af zijn zonder GJV!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door sevillana --
markw3
 markw3 - woensdag 14 januari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
WERKEN VOOR JE GELD(!!!!) is er blijkbaar niet meer bij bij de spelers van feyenoord...
als deze heren niet gewend zijn om flink arbeid te verrichten voor hun centen vraag ik me af wat ze nog bij ons feyenoord doen!
bij ons is het toch nog altijd zo dat als het slechter gaat met het bedrijf we juist harder moeten werken, deze heren lijken alleen maar minder er voor willen te doen (op een enkeling na)
hele slechte zaak van de spelers om hun trainer zo enorm hard te laten vallen, vooral na het duidelijke statement die gio afgaf!
ongelovelijk dit, zit nog steeds in shock op de bank!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
ACTIE moet er komen! ACTIE TEGEN SOWIESO HOFLAND LUCIUS EN TIMMER
STELLETJE LOSERS
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 14 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
ik denk in jaren tot op vandaag na de uefa cup winst,dat jij de beste trainer bent, met de beste kijk op de toekomst,en het beste beentje voor heeft.wij''het legioen'' stonden volledig achter je en nog steeds staan we achter je..ik persoonlijk ben van mening dat ze jou niet hadden moeten laten gaan,maar andere opties hadden moeten bekijken,bijv:de ervaren spelers weg doen,behalve gio dan niet.ik heb zon gevoel dat de betweters hier de schuldige aan zijn..en de jongelingen hun volgden,maar goed dat is mijn conclusie,ik vond je een goede trainer,bij ons heb je alles uit de kast gehaald,wat je kon,alleen zijn er geen middelen om mee te werken op dit moment en dat ligt aan geld geld en nog eens geld,tot op de dag van vandaag vind ik je nog steeds een top trainer.
ik denk dat ik namens iedereen zeg dat we hopen dat het je goed gaat,onze steun heb je altijd,ook in deze tijden.
gert het gaat je goed..bij ons ben je altijd welkom

ik bedoelde hier dus mee..dat ik van mening ben dat de ervaren spelers behalve de boven genoemde de schuldigen zijn,dat denk IK..maar goed zeker weten doe je niet..

gvd..wat vind ik..en ongetwijfeld jullie ook,KLOTE!!!!
Marciano
 Marciano - woensdag 14 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Actie tegen timmer? daar heb ik geen zin in die had alang buiten moeten staan!
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:24   quote  deeplink  
VERBEEK het is ZO ONGELOOFLIJK JAMMER dat die KUT KUT SPELERS JOU ZO VERNEUKT HEBBEN:(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spelers laten Gert Jan stikken!!









0.0085837