BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz en Jansen blijken toch ballen te hebben !!! de spelers niet!!!teringlijers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 14 januari 2009 - 20:10   quote  deeplink  
Ik vind het toch klasse van Jansen en Bosz dat zij zich solidair hebben verklaard met Verbeek. Ik had liever gezien dat zij de rotte appels hadden verwijderd en met jeugd verder waren gegaan. Een beetje trainer stelt die lamzakken als Lucius, De Cler, Timmer en consorten volgend jaar toch niet meer op! Van Gaal laat De Cler en Timmer zomaar vertrekken......omdat ze zo goed zijn zeker? Kom nou toch, ik vermoed ernstige chantage in de spelersgroep met een aantal blunders zodat we zo laag staan.
Verbeek wilde de spelers van 10 tot 16 op de club hebben , tja dan lijkt het gvd net als je een normale baan hebt...Dat kan toch niet trainers, hoe moet ik dan al die duizenden euro's besteden die ik hier verdien !! Feyenoord had ballen getoond als zij een aantal spelers eruit hadden geschopt en tegen de rest had gezegd....zorg dat je goed voetbalt als je volgend jaar bij een andere club wilt voetballen.....
Stelletje teringlijers!!! Niemand is groter dan de club, geen trainer maar zeker geen derderangsvoetballers !!!
voor gert jan
 voor gert jan - woensdag 14 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
wat een vuilnisboeren zijn het (de cler,timmer,hofland)ze mogen nog niet bij fortuna voetballen.want zelf daar vallen ze door de mand.gauw afscheid van nemen van die lamzakken.gert jan succes en supporters volgend jaar zonder die mongolen komt het weer goed succes
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 20:38   quote  deeplink  
denk dat ze weinig keus hadden na het vertrek van verbeek. werd ook een keer tijd.
Jeli
 Jeli - woensdag 14 januari 2009 - 20:51   quote  deeplink  
We kunnen hier heel moeilijk gaan doen, maar als een trainer, om wat voor reden dan ook, de spelers niet "weet te bereiken", dan moet er iets gebeuren.
Jammer voor Verbeek en Bosz, maar Feyenoord moet verder. Voor de spelers zelf moet het ook frusterend zijn geweest om zo slecht te presteren. Wellicht dat een nieuwe trainer met een andere werkwijze het team wel weer aan het voetballen krijgt.

Het heeft in ieder geval totaal geen nut om nu bepaalde spelers af te gaan lopen zeiken!!
testy29
 testy29 - woensdag 14 januari 2009 - 20:56   quote  deeplink  
jongens laten we nu eens realistisch zijn, die vol gevreten miljonairs eruit; hou toch op man, wie zet je dan neer op linksback wattamaleo, goede voetballer maar toch niet voor dit seizoen of volgend seizoen, makaay weg, tomasson weg hofland we v.bronckhorst ( ja van bronckhorst goede voetballer maar toch geen aanvoerder van dit feyenoord, ons feyenoord (want ik ben al 25 jaar lid van feyenoord en ik ben pas 29 jaar oud dus mag mezelf wel een feyenoorder noemen) een pers conferentie geven dat we achet gert-jan verbeek staan en dat al die comotie alleen maar de ploeg uit elkaar drijft hou toch eens op. op dit moment heeft feyenoord geen cent te makken en moeten we gewoon roeien met de riemen die we hebben dus hou aub op met dat al die oudjes weg moeten en laten we nu maar achter onze club blijven staan de rest van het seizoen en hopen dat er iemand komt met een zak geld die wel wat ziet in feyenoord en die Gudde er uit schopt.
Michel van Stratum
 Michel van Stratum - woensdag 14 januari 2009 - 20:59   quote  deeplink  
en nu Gudde en het bestuur nog!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz en Jansen blijken toch ballen te hebben !!! de spelers niet!!!teringlijers









0.0063641