BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik spuug op de pseudo vedetten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reteppp
 reteppp - woensdag 14 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
bah bah bah bah bah bah bah....wat een oneerlijke strijd heeft verbeek gevoerd....een luie selectie en een hardwerkende trainer gaan niet samen.....ik spuug op de selectie....sorry jongens ...scheld maar ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Boudewijn --
Nop
 Nop - woensdag 14 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
een paar spelers moeten zich diep schamen, helaas zullen die wel in de Skihut zitten vanavond, hebben hun zin, en hopen op Willem want die zegt niks als je het niet goed doet (aldus Willem zelf) als hij tegen je zeikt doe je het goed.
Dat zal een hoop spelers niet erg vinden.
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 14 januari 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Ik vind het toch klasse van Jansen en Bosz dat zij zich solidair hebben verklaard met Verbeek. Ik had liever gezien dat zij de rotte appels hadden verwijderd en met jeugd verder waren gegaan. Een beetje trainer stelt die lamzakken als Lucius, De Cler, Timmer en consorten volgend jaar toch niet meer op! Van Gaal laat De Cler en Timmer zomaar vertrekken......omdat ze zo goed zijn zeker? Kom nou toch, ik vermoed ernstige chantage in de spelersgroep met een aantal blunders zodat we zo laag staan.
Verbeek wilde de spelers van 10 tot 16 op de club hebben , tja dan lijkt het gvd net als je een normale baan hebt...Dat kan toch niet trainers, hoe moet ik dan al die duizenden euro's besteden die ik hier verdien !! Feyenoord had ballen getoond als zij een aantal spelers eruit hadden geschopt en tegen de rest had gezegd....zorg dat je goed voetbalt als je volgend jaar bij een andere club wilt voetballen.....
Stelletje teringlijers!!! Niemand is groter dan de club, geen trainer maar zeker geen derderangsvoetballers !!!
reteppp
 reteppp - woensdag 14 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
training bezoeken en t veld schoonvegen......tyfus miljonairs
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 20:40   quote  deeplink  
laat ze eerst vrijdag maar bewijzen wat ze kunnen, als dit nodig was om bosz weg te krijgen til ik er niet zo zwaar aan.
testy29
 testy29 - woensdag 14 januari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
jongens laten we nu eens realistisch zijn, die vol gevreten miljonairs eruit; hou toch op man, wie zet je dan neer op linksback wattamaleo, goede voetballer maar toch niet voor dit seizoen of volgend seizoen, makaay weg, tomasson weg hofland we v.bronckhorst ( ja van bronckhorst goede voetballer maar toch geen aanvoerder van dit feyenoord, ons feyenoord (want ik ben al 25 jaar lid van feyenoord en ik ben pas 29 jaar oud dus mag mezelf wel een feyenoorder noemen) een pers conferentie geven dat we achet gert-jan verbeek staan en dat al die comotie alleen maar de ploeg uit elkaar drijft hou toch eens op. op dit moment heeft feyenoord geen cent te makken en moeten we gewoon roeien met de riemen die we hebben dus hou aub op met dat al die oudjes weg moeten en laten we nu maar achter onze club blijven staan de rest van het seizoen en hopen dat er iemand komt met een zak geld die wel wat ziet in feyenoord en die Gudde er uit schopt.
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 14 januari 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
laat ze eerst vrijdag maar bewijzen wat ze kunnen, als dit nodig was om bosz weg te krijgen til ik er niet zo zwaar aan.
hoe kan je dat nou zeggen......Verbeek had was 24/7 bezig met Feyenood, wellicht niet altijd even goed maar hij had wel die intentie.....die sommige spelers niet hebben. Bosz had wellicht door de leiding ter verantwoording moeten worden geroepen, niet door de spelers .
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:54 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

hoe kan je dat nou zeggen......Verbeek had was 24/7 bezig met Feyenood, wellicht niet altijd even goed maar hij had wel die intentie.....die sommige spelers niet hebben. Bosz had wellicht door de leiding ter verantwoording moeten worden geroepen, niet door de spelers .
om het even bot te zeggen:
Bosz was voor Feyenoord wat de duitsers voor Rotterdam waren.
Hij heeft het Feyenoordhart uit de technische staf gehaald te beginnen met het ontslag van Henk Fräser. Zo'n beetje alle begleiders, die een Feyenoord achtergrond hadden, heeft hij eruit gewerkt.

Nu maar hopen dat Feyenoord, net als Rotterdam, glorieus weet te herrijzen uit deze donkere tijden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 januari 2009 - 08:39   quote  deeplink  
Verbeek was gewoon niet de juiste man nu, met deze selectie.
Dat kan vervelend zijn en dat kan je de selectie verwijten, maar het is nu eenmaal een feit.
Je kan niet de hele selectie ontslaan, dat is kapitaal vernietiging en je schiet er niets mee op. Een onderdeel van t trainerschap is je spelersgroep kunnen motiveren. Dat is Verbeek niet gelukt. En zo te merken bij geen enkele speler behalve dan degenen die hij noodgedwongen een kans heeft moeten geven, misschien.
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:19 schreef reteppp het volgende:
bah bah bah bah bah bah bah....wat een oneerlijke strijd heeft verbeek gevoerd....een luie selectie en een hardwerkende trainer gaan niet samen.....ik spuug op de selectie....sorry jongens ...scheld maar ...
HELEMAAL MEE EENS

gvd..dit mag zeg:S ik snap het niet meer,heb slecht geslapen,hoop op een schrale troost vandaag
de ouwe lozers wegdoen,behalve gio,de rest des noods gratis!!!!!!:@:@
Gast137
 Gast137 - donderdag 15 januari 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Spuug maar lekker op de vedetten.

Verbeek is een leugenaar. Drie feiten (Buijs, Hofland en onderzoeken MC) stonden verleden week in de kranten onder de kop “Verbeek liegt”. Door Verbeek is niet gereageerd op deze berichten,.
Het zegt voor mij voldoende dat Verbeek die overal een mening over heeft niet reageert op het feit dat hij een leugenaar wordt genoemd.

Verbeek presteert slecht, kijk naar de stand.

Verbeek had na twee weken al ruzie met de materiaalman en de koffiejuffrouw.

Verbeek dacht dat hij onfeilbaar was. Als er kritiek op hem werd geuit, was zijn standaard antwoord: “Daar kan ik niets mee”. Mensen die geen boodschap hebben aan kritiek zullen/kunnen zichzelf nooit verbeteren. Ook hier loog hij, want ondanks zijn uitspraak dat hij hier niets mee kon, werden de mensen die intern kritiek op hem hadden weggemoved (drie van de medische staf). Vriendjespolitiek misschien? Tja, wat wil je met een adviseur als Wim Jansen?

Verbeek is een laffe man. Gisteren noemde Verbeek iedereen integer behalve de spelersgroep. Als je zulke beschuldigingen doet, moet je met bewijs komen. Hij kan een voorbeeld nemen aan Buijs, toen Buijs Verbeek een leugenaar noemde kwam hij met drie te controleren bewijzen. Als Verbeek de uitspraak dat de spelersgroep niet integer was, niet kan of wil onderbouwen met bewijzen dan moet hij zijn mond houden. Zonder bewijzen hebben zijn uitspraken geen waarde.
De donderdag voor de eerste competitiewedstrijd zei Verbeek: “We zijn er nog niet klaar voor.” Jezelf vooraf indekken is laf.
In thuiswedstrijden speelde Feyenoord vaak met slechts één spits, terwijl er spitsen (o.a. Slory) op de bank zaten. Terwijl Verbeek in de aanloop naar het seizoen zei: dat hij het elftal naar voren moest leren spelen. Is dat misschien natrappen van een voorganger?

Foppe de Haan had voor het seizoen een interview met Frits Barend in dat interview had Foppe veel kritiek op Verbeek. Ik vind Foppe een achterbaks mannetje en dat interview had hij in mijn ogen nooit mogen geven, maar wat hij daar zei over Verbeek blijkt nu allemaal te kloppen.

Verbeek (en Bosz) heeft de indruk gewekt dat de spelers niet hard wilde werken om zo maar de druk bij de spelers te leggen (een groot deel van de supporters is in deze onzin gaan geloven) De spelers hebben continu gezegd dat de trainingshoeveelheid en intensiteit geen probleem waren.
Is er nu echt iemand die gelooft dat spelers die in Duitsland of Spanje hebben getraind niet gewend zijn aan hard trainen?

De koffiejuffrouw, de materiaalman, de medische staf en de spelers konden niet met de man werken. Het is de schuld van de koffiejuffrouw, de materiaalman, de medische staf en de spelers en niet van Verbeek.
In het begin ven het seizoen werd duidelijk dan Vlemmings en Verbeek problemen hadden over de wijze waarop werd getraind. Het was de schuld van Vlemming en niet Verbeek.
Het is de schuld van iedereen maar niet van Verbeek. Foppe heeft gezegd hoe Verbeek was, na een half jaar blijkt het te kloppen, het is de schuld van Foppe en niet van Verbeek.

Verbeek werd binnen Feyenoord alleen nog gesteund door mensen die wisten dat zij ook het slachtoffer zouden worden als Verbeek op moest stappen (Bosz, Jansen en Gudde (die volgt nog wel)).

Verbeek ik ben blij dat je wegbent en dat je Bosz en Jansen in je val hebt meegesleurd (het enige goede dat je hebt gedaan). Nu kan er bij Feyenoord weer aan voetbal worden gedacht i.p.v. aan verbouwingen en krachttrainingen.
Milo
 Milo - donderdag 15 januari 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Ik was TROTS dat ik een KAKKERLAK was!!!!
Makaay, Gio, van Marwijk, Hofland gehard in duitsland de Cler in topvorm bij az ze kwamen naar de kuip.
ik dacht nu gaat het gebeuren!!!
Maar nee, die k..vedetten hebben het heft in eigen handen genomen sinds ze zijn gekomen en maken MIJN FUCKING club stuk! Ik hoop dat die gasten nu die laatste wedstrijden winnen anders moeten zij hun salaris van dit seizoen inleveren en oprotten!!!
Wie zorgd ervoor dat ik weer een TROTSE KAKKKERLAK wordt!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 08:56 schreef Gast137 het volgende:
Spuug maar lekker op de vedetten.

Verbeek is een leugenaar. Drie feiten (Buijs, Hofland en onderzoeken MC) stonden verleden week in de kranten onder de kop “Verbeek liegt”. Door Verbeek is niet gereageerd op deze berichten,.
Het zegt voor mij voldoende dat Verbeek die overal een mening over heeft niet reageert op het feit dat hij een leugenaar wordt genoemd.

Verbeek presteert slecht, kijk naar de stand.

Verbeek had na twee weken al ruzie met de materiaalman en de koffiejuffrouw.

Verbeek dacht dat hij onfeilbaar was. Als er kritiek op hem werd geuit, was zijn standaard antwoord: “Daar kan ik niets mee”. Mensen die geen boodschap hebben aan kritiek zullen/kunnen zichzelf nooit verbeteren. Ook hier loog hij, want ondanks zijn uitspraak dat hij hier niets mee kon, werden de mensen die intern kritiek op hem hadden weggemoved (drie van de medische staf). Vriendjespolitiek misschien? Tja, wat wil je met een adviseur als Wim Jansen?

Verbeek is een laffe man. Gisteren noemde Verbeek iedereen integer behalve de spelersgroep. Als je zulke beschuldigingen doet, moet je met bewijs komen. Hij kan een voorbeeld nemen aan Buijs, toen Buijs Verbeek een leugenaar noemde kwam hij met drie te controleren bewijzen. Als Verbeek de uitspraak dat de spelersgroep niet integer was, niet kan of wil onderbouwen met bewijzen dan moet hij zijn mond houden. Zonder bewijzen hebben zijn uitspraken geen waarde.
De donderdag voor de eerste competitiewedstrijd zei Verbeek: “We zijn er nog niet klaar voor.” Jezelf vooraf indekken is laf.
In thuiswedstrijden speelde Feyenoord vaak met slechts één spits, terwijl er spitsen (o.a. Slory) op de bank zaten. Terwijl Verbeek in de aanloop naar het seizoen zei: dat hij het elftal naar voren moest leren spelen. Is dat misschien natrappen van een voorganger?

Foppe de Haan had voor het seizoen een interview met Frits Barend in dat interview had Foppe veel kritiek op Verbeek. Ik vind Foppe een achterbaks mannetje en dat interview had hij in mijn ogen nooit mogen geven, maar wat hij daar zei over Verbeek blijkt nu allemaal te kloppen.

Verbeek (en Bosz) heeft de indruk gewekt dat de spelers niet hard wilde werken om zo maar de druk bij de spelers te leggen (een groot deel van de supporters is in deze onzin gaan geloven) De spelers hebben continu gezegd dat de trainingshoeveelheid en intensiteit geen probleem waren.
Is er nu echt iemand die gelooft dat spelers die in Duitsland of Spanje hebben getraind niet gewend zijn aan hard trainen?

De koffiejuffrouw, de materiaalman, de medische staf en de spelers konden niet met de man werken. Het is de schuld van de koffiejuffrouw, de materiaalman, de medische staf en de spelers en niet van Verbeek.
In het begin ven het seizoen werd duidelijk dan Vlemmings en Verbeek problemen hadden over de wijze waarop werd getraind. Het was de schuld van Vlemming en niet Verbeek.
Het is de schuld van iedereen maar niet van Verbeek. Foppe heeft gezegd hoe Verbeek was, na een half jaar blijkt het te kloppen, het is de schuld van Foppe en niet van Verbeek.

Verbeek werd binnen Feyenoord alleen nog gesteund door mensen die wisten dat zij ook het slachtoffer zouden worden als Verbeek op moest stappen (Bosz, Jansen en Gudde (die volgt nog wel)).

Verbeek ik ben blij dat je wegbent en dat je Bosz en Jansen in je val hebt meegesleurd (het enige goede dat je hebt gedaan). Nu kan er bij Feyenoord weer aan voetbal worden gedacht i.p.v. aan verbouwingen en krachttrainingen.
oke..dus je bent blij dat verbeek weg is?een man met ambities?..als jij dat vind,dan spoor jij voor geen meter vriend
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:
Verbeek was gewoon niet de juiste man nu, met deze selectie.
Dat kan vervelend zijn en dat kan je de selectie verwijten, maar het is nu eenmaal een feit.
Je kan niet de hele selectie ontslaan, dat is kapitaal vernietiging en je schiet er niets mee op. Een onderdeel van t trainerschap is je spelersgroep kunnen motiveren. Dat is Verbeek niet gelukt. En zo te merken bij geen enkele speler behalve dan degenen die hij noodgedwongen een kans heeft moeten geven, misschien.
precies zo als het is , ik word echt misselijk van de verafgoding van Verbeek , sinds wanneer wordt een trainer die Feyenoord op de 12e plaats loodst verafgoodt?? Door in de media over hard werken te praten vind iedereen hem geweldig , nou hij was tactisch en communicatief een groot drama heb ik begrepen van mensen die dicht bij de spelers staan , wat wij nodig hebben is een peoplemanager en geen schoolmeester!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 10:03 schreef E. FR1908 het volgende:

[..]

oke..dus je bent blij dat verbeek weg is?een man met ambities?..als jij dat vind,dan spoor jij voor geen meter vriend
gast spoort zeker wel ! hij geeft feiten , waar al die mongolen die Verbeek verafgoden afgaan op wat ze denken zoals t gegaan is!
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 10:05 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

precies zo als het is , ik word echt misselijk van de verafgoding van Verbeek , sinds wanneer wordt een trainer die Feyenoord op de 12e plaats loodst verafgoodt?? Door in de media over hard werken te praten vind iedereen hem geweldig , nou hij was tactisch en communicatief een groot drama heb ik begrepen van mensen die dicht bij de spelers staan , wat wij nodig hebben is een peoplemanager en geen schoolmeester!
heb jij met die mensen gesproken?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 10:22   quote  deeplink  
ik schrijf zoiets niet als t niet zo is.
Gast138
 Gast138 - donderdag 15 januari 2009 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 10:03 schreef E. FR1908 het volgende:

[..]

oke..dus je bent blij dat verbeek weg is?een man met ambities?..als jij dat vind,dan spoor jij voor geen meter vriend
Gast137=gast138. Ach ik hou meer van daden dan van woorden. Jij blijkbaar niet. Ik vorm liever een eigen mening gebaseerd op daden dan zonder nadenken te trappen in praatjes van praatjesmakers van mensen die NIETS presteren. Als jij daar anders over denkt, mag je vinden dat ik niet spoor maar we weten allebij wel wie er echt niet spoort.
M
 M - donderdag 15 januari 2009 - 11:43   quote  deeplink  
Jantje 74, Tegenwoordig heb je steeds meer fysiek fitte spelers nodig. Daartussendoor maximaal 3 creatieve spelers en een spits die ten koste van alles wil scoren.

Onder van Marwijk (en ook onder Gullit en Koeman) zag je dat de spelers een slechte conditie hadden. Als we in het laatste kwartier nog niet voor stonden konden de spelers niet op basis van een grotere inzet een ongunstige stand ombuigen.

Vandaar dat Verbeek zo belangrijk was. Het ging om een cultuuromslag. Die wat mij betreft nu in bestaat in het met veel genoegen kankeren op luie spelers. We vinden het met zijn allen wel best dat we geen kampioen meer worden. Zelfmedelijden lijkt de voorkeur te hebben. Vandaar dat het zo belangrijk is om ook de koffiejuffrouw onder handen te nemen. Vaak hebben dat soort mensen een grote (negatieve invloed en dat al 20 jaar of meer) Zolang gaat het ook al slecht bij Feyenoord.

De omslag onder Verbeek bestond eruit om op termijn weer dominant te worden, en winnen/kampioen worden. Daarvoor moet je aan jezelf werken!!!

Nu hebben we een redelijke opruiming maar gaan we waarschijnlijk weer een trainer aanstellen die zal pappen en nathouden (van Hanegem, geweldige voetballer, matige coach, zeker geen manager). En zeker ook Been was/is nu niet niet goed geweest. Eerst een acceptabel niveau halen en daarna doorgroeien. De middelmatige spelers uit onze selectie kunnen alleen beter worden door fysiek beter te zijn dan de tegenstander. Verbeek was daarom op dit moment de juiste man. Nu krijgen we allerlei praatsessies als we van Hanegem weer krijgen.

Dat is precies wat die luie honden in de selectie willen.
derq
 derq - donderdag 15 januari 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 11:43 schreef M het volgende:
Jantje 74, Tegenwoordig heb je steeds meer fysiek fitte spelers nodig. Daartussendoor maximaal 3 creatieve spelers en een spits die ten koste van alles wil scoren.

Onder van Marwijk (en ook onder Gullit en Koeman) zag je dat de spelers een slechte conditie hadden. Als we in het laatste kwartier nog niet voor stonden konden de spelers niet op basis van een grotere inzet een ongunstige stand ombuigen.

Vandaar dat Verbeek zo belangrijk was. Het ging om een cultuuromslag. Die wat mij betreft nu in bestaat in het met veel genoegen kankeren op luie spelers. We vinden het met zijn allen wel best dat we geen kampioen meer worden. Zelfmedelijden lijkt de voorkeur te hebben. Vandaar dat het zo belangrijk is om ook de koffiejuffrouw onder handen te nemen. Vaak hebben dat soort mensen een grote (negatieve invloed en dat al 20 jaar of meer) Zolang gaat het ook al slecht bij Feyenoord.

De omslag onder Verbeek bestond eruit om op termijn weer dominant te worden, en winnen/kampioen worden. Daarvoor moet je aan jezelf werken!!!

Nu hebben we een redelijke opruiming maar gaan we waarschijnlijk weer een trainer aanstellen die zal pappen en nathouden (van Hanegem, geweldige voetballer, matige coach, zeker geen manager). En zeker ook Been was/is nu niet niet goed geweest. Eerst een acceptabel niveau halen en daarna doorgroeien. De middelmatige spelers uit onze selectie kunnen alleen beter worden door fysiek beter te zijn dan de tegenstander. Verbeek was daarom op dit moment de juiste man. Nu krijgen we allerlei praatsessies als we van Hanegem weer krijgen.

Dat is precies wat die luie honden in de selectie willen.
AMEN,

jammer dat er zulke DOMME spelers in de selectie zitten die dit niet snappen en alleen kiezen wat goed is voor hun EIGEN KORTE TERMIJN.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Toch moet je wel erkennen dat iemand van 32 die zijn hele voetbal leven (meestal dan al meer dan 15 jaar) zijn lichaam gevormd heeft met een bepaalde manier van trainen. Het best rendeert met die bepaalde manier van trainen. Op die leeftijd weet je zelf wat jouw lichaam kan en niet kan. Als je dan als trainer daar niet voor open staat, dan moet je eens bij je zelf te raden gaan. Als je dat niet doet en na een half jaar niet flexibel kan zijn en toegeven dat je fout gezeten hebt met je opvattingen dan moet je inderdaad maar plaats maken. Dan hebben de spelers gelijk. Die blessures komen ergens vandaan. Dan kun je als supporter de gehele selctie afvallen en uitschelden, maar je kunt ook eens nadenken en je afvragen waar het vandaan komt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Pietje1 --
R()b
 R()b - zondag 18 januari 2009 - 01:31   quote  deeplink  
Static X - Kill your Idols
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 18 januari 2009 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:19 schreef reteppp het volgende:
bah bah bah bah bah bah bah....wat een oneerlijke strijd heeft verbeek gevoerd....een luie selectie en een hardwerkende trainer gaan niet samen.....ik spuug op de selectie....sorry jongens ...scheld maar ...
een mening mag je natuurlijk hebben , maar dit slaat nergens op , als er spelers bij zitten die echt zo lui waren had die "geweldige" GJV ze eruit moeten gooien maar dit is helemaal nooit t probleem geweest , de spelers hebben geen moeite met hard traien maar wel met GJV's tactische blunders , eigenwijsheid en non-communicatie maar jij wilt spugen op de selectie : prima ga je gang : ik schijt op jou!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 18 januari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 20:29 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind het toch klasse van Jansen en Bosz dat zij zich solidair hebben verklaard met Verbeek. Ik had liever gezien dat zij de rotte appels hadden verwijderd en met jeugd verder waren gegaan. Een beetje trainer stelt die lamzakken als Lucius, De Cler, Timmer en consorten volgend jaar toch niet meer op! Van Gaal laat De Cler en Timmer zomaar vertrekken......omdat ze zo goed zijn zeker? Kom nou toch, ik vermoed ernstige chantage in de spelersgroep met een aantal blunders zodat we zo laag staan.
Verbeek wilde de spelers van 10 tot 16 op de club hebben , tja dan lijkt het gvd net als je een normale baan hebt...Dat kan toch niet trainers, hoe moet ik dan al die duizenden euro's besteden die ik hier verdien !! Feyenoord had ballen getoond als zij een aantal spelers eruit hadden geschopt en tegen de rest had gezegd....zorg dat je goed voetbalt als je volgend jaar bij een andere club wilt voetballen.....
Stelletje teringlijers!!! Niemand is groter dan de club, geen trainer maar zeker geen derderangsvoetballers !!!
de Cler was vorig jaar beste speler , heeft half jaar elke week met hamstringblessure gespeeld maar doordat BvM hem aangepast liet trainen kon hij idd spelen en met pijnstillers , na zo een seizoen en daarna een EK is het niet geheel raar dat je lichaam op is , de blessure is nog steeds niet weg maar Tim moest nu wel voluit trainen wat ervoor zorgde dat zijn situatie verslechterde en hij als een natte krant voetbalde , maar slaat natuurlijk nergens op dat hij nu zo wordt afgeschreven hij komt echt wel terug want als iemand karakter en 110% inzet heeft is dat Tim wel!
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 08:57   quote  deeplink  
Ik spuug helemaal op niemand, ik vind dat een bijzonder onbeschofte actie en ik hoop niet dat het iets over jouw niveau zegt. Uiteindelijk geen probleem, want wij hebben geen pseudo-vedettes. Ik zien niemand van de selectie in snelle Porches aankomen scheuren en niemand is behangen met gouden kettingen of heeft een gouden tand. Eigenlijk allemaal normale jongens, en misschien wel te constructieve, aardige jongens. Zij hebben alle stemmingmakerij van Verbeek over zich heen laten komen, en nooit aangegeven dat het beeld niet klopt. Dat doe je volgens mij alleen maar als je iemands visie in grote lijnen deelt, en in het belang van de club denkt. Verbeek heeft ruzie met de koffiejuffrouw (was nieuw voor me), de medische staf, heeft een fysiotherapeut die al jaren bij de club werkte laten ontslaan, zijn opvolger, die hij zelf aangesteld heeft, was na 3 dagen al tot de conclusie gekomen dat er met deze man niet te werken was, in interviews nam hij nooit zijn verantwoordelijkheid, maar loog er maar op los (Buijs wilde niet mee, Hofland blesseerde zich aan de koffietafel) en wat dat voor concequenties had voor zijn selectie, waar hij verantwoordelijk voor was, interesseerde hem blijkbaar niet, als zijn straatje maar schoon was. Het ultieme is wel, dat je jezelf integer noemt, en je selectie niet. a) bewijs, b) je hebt aantoonbaar gelogen ten faveure van jezelf, hoe durf je jezelf integer te noemen c) je klapt uit de school en brengt bewust de veiligheid van je selectie in gevaar. Een zeer rancuneuze man, die beweert dat Feyenoord belangrijk is, maar er wel even fijntjes voor heeft gezorgd, dat het nog 4 maanden onrustig blijft. Om in de geest van dit topic te blijven, bah, bah, bah

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik spuug op de pseudo vedetten









0.0052762