BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe moeten we de selectie laten blijken wat we van ze vinden???????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Ik zeg voor het eerst in mijn leven, dat we massaal een gedeelte van de eerst volgende thuiswedstrijd buiten het stadion moeten gaan of blijven.
WAT ZE GEFLIKT HEBBEN ZIJN JODENSTREKEN!!!! Was geen hele grote GJV fan maar dit verdient hij niet. Niet op deze manier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Richard Lagrouw --
Els
 Els - woensdag 14 januari 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Gewoon, zoals altijd, door ze te steunen. Waar 2 vechten, hebben 2 schuld. Onzin om nu je frustaties over het seizoen op een paar selectiespelers af te reageren
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 21:59   quote  deeplink  
heb je op zich gelijk in. Ze gedragen zich wel als vedettes, terwijl we gewoon op de twaalfde plaats staan. Heb al een hele tijd mijn buik vol van gedeelte selectie en nu moet ik er van kotsen. Schoonmaak oke, maar dan ook een grote schoonmaak.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
heel simpel, door te zingen:

FEYENOORD MOORDENAARS
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze het bij het juiste eind hebben. hebben ze 2 leuke wedstrijden voor. Lucius, Lamzaad, Timmer en Greene mogen wat mij betreft meteen oprotten, maar dat mochten ze al eerder.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 januari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
Nog twee wedstrijden??????? Sowieso niet Timmer, Lucius, Greene, Buijs en die luie kut Bruins.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Vind bij opkomst van het veld met zijn allen massaal de rug toe keren wel een goed idee.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Bruins werd gewoon verkeerd gebruikt. net als makaay.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 13:08   quote  deeplink  
wat is dat toch met die supporters??? De spelers hebben meerdere malen aangegeven dat het niet werkt met GJV , en niet omdat ze te hard moesten trainen maar vooral tactisch en kwa communicatie , we hebben een 2-tal spelers lopen die uit de internationale top komen mogen die dan ook niks zeggen? peter Bosz heeft altijd achter GJV gestaan maar die wordt wel uitgekankerd en GJV die het helemaal met Bosz eens was wordt verafgod?? Spelers worden uitgemaakt voor volgevreten vedettes terwijl dat helemaal t probleem niet is , ze vonden ook helemaal niet dat ze echt te hard tyrainden alleen sommige gewoontes die GJV erop nahield sloegen echt door , maar goed blijven jullie maar lekker GJV de hemel in prijzen , je zal zien dat de selectie er flink van op knapt nu hij weg is!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 15 januari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 13:08 schreef jantje 1974 het volgende:
wat is dat toch met die supporters??? De spelers hebben meerdere malen aangegeven dat het niet werkt met GJV , en niet omdat ze te hard moesten trainen maar vooral tactisch en kwa communicatie , we hebben een 2-tal spelers lopen die uit de internationale top komen mogen die dan ook niks zeggen? peter Bosz heeft altijd achter GJV gestaan maar die wordt wel uitgekankerd en GJV die het helemaal met Bosz eens was wordt verafgod?? Spelers worden uitgemaakt voor volgevreten vedettes terwijl dat helemaal t probleem niet is , ze vonden ook helemaal niet dat ze echt te hard tyrainden alleen sommige gewoontes die GJV erop nahield sloegen echt door , maar goed blijven jullie maar lekker GJV de hemel in prijzen , je zal zien dat de selectie er flink van op knapt nu hij weg is!
Ik denk dat het grootste probleem dat men met de selectie heeft ligt in het feit dat ze Verbeek nooit een kans hebben gegeven
Ze liepen al te zeuren over zijn methodes voor ze één keer onder hem getraind hadden
Dat heeft de Feyenoord leiding ook toegegeven

Welke trainer kan wel presteren als de selectie bij zijn aanstelling al tegen hem is?

Ik denk dat er veel minder gezeur op de selectie was als zij Verbeek uberhaupt een kans hadden gegeven
Ik was het dan met hen eens geweest
Nu heb ik geen goed woord voor ze over
Ze hebben Verbeek geen enkele kans gegeven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Phyxsius --
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Beste mensen, hoe dan ook we schieten er geen kloot mee op om de spelers nu af te zeiken, uit te fluiten en what ever. Zij moeten het doen. Zij moeten er voor zorgen dat dit seizoen niet compleet afgeschreven is. We moeten blijven hpen dat de ommekeer komt. Als dit nodig is, als ze daardoor beter gaan spelen dan moet het maar zo. Nu een trainer die wel flexibel is en wel een visie kan aanpassen als duidelijk is dat het niet de juiste is voor de club. Dus stop jullie gejank denk je dat Verbeek ene reet om jullie geeft? Volgende weke is hij het al weer vergeten hoor. Hij gaat leker genieten van zijn 700.000 euro die hij mee krijgt. En wij blijven onze zuurverdiende centjes pompen in de club in de hoop dat het beter wordt.
maartje
 maartje - donderdag 15 januari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
gewoon flink fluiten als ze het veld op komen!!! dan voelen ze het wel ff en zet je ze op scherp voor de wedstrijd...dat ze dan maar laten zien dat ze beter af zijn zonder GJV.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 13:08 schreef jantje 1974 het volgende:
peter Bosz heeft altijd achter GJV gestaan maar die wordt wel uitgekankerd en GJV die het helemaal met Bosz eens was wordt verafgod??
Daar heb je wel gelijk in Jantje!! Je zegt soms rare dingen, maar dit snijdt wel hout...
M
 M - donderdag 15 januari 2009 - 14:23   quote  deeplink  
De kritiek op Bosz is zo fel omdat hij de huidige selectie heeft samengesteld. Allemaal kleine mannetjes van rond de dertig van matig niveau en slechte hamstringetjes.

van de zomer koopt hij 1 speler voor 5 miljoen. Blijkt dat ook nog een verdedigende middenvelder die moeite heeft de bal vast te houden. Lijkt me essentieel voor een verdedigende middenvelder.

Er zit absoluut geen balans in het Elftal. DAT IS ALLEEN BOSZ AANTEREKENEN!!!!

Verbeek is er om de groep beter te maken. De selectie wil echter liever op de playstation scoren dan op het veld. Bovendien hebben ze geen tijd voor het krachthonk omdat ze moeten stemmen over de trainer en achter zijn rug over hem lullen. Vervolgens zijn het ook nog mietjes en durven ze hem op het trainingsveld niet in de ogen te kijken.

Er is daarom wel degelijk verschil tussen Bosz en Verbeek. En iedereen die Verbeek niet de juiste trainer vond (en waarschijnlijk liver Been heeft) begrijpt niet wat de club op dit moment nodig heeft, Jantje!
Adri
 Adri - donderdag 15 januari 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Ga met z'n allen met de rug naar het veld staan en wees muisstil. Je moet a.h.w. een speld kunnen horen vallen.
Een werkelijk doodzwijgen meot volgens mij heel hard aankomen.
happyhill
 happyhill - donderdag 15 januari 2009 - 14:57   quote  deeplink  
logisch dat de spelers van Hanegem naar voren schuiven als ideale opvolger :

van Utregfanatic.nl
Van Hanegem ligt meestal goed bij de spelers, omdat ze veel vrijheid genieten en hij heel gezellig in kleine kring over voetbal kan praten. Hij is ongeschikt als verantwoordelijke hoofdtrainer. In het verleden heeft hij bij FC Utrecht goed gefunctioneerd in een rol tussen hoofdcoach Nol de Ruiter en de spelersgroep. Zodra Van Hanegem de eindverantwoordelijkheid heeft, komen zijn tekortkomingen op een schrijnende wijze aan de oppervlakte. Als trainer was hij volledig afhankelijk van zijn technische staf. Van periodisering en de belasting van spelers tijdens trainingen had hij geen verstand. Van Hanegem bereidde ook nooit een training voor, hij deed maar wat en liet het echte werk over aan zijn assistenten. Het zat hen dwars dat Van Hanegem elke morgen als laatste vlak voor de training arriveerde, mopperend over de files en het feit dat hij zo vroeg zijn bed uit moest.

De technische staf hield de gegevens over trainingen en spelers bij in de computer. Daar deed Van Hanegem niet aan mee. Op zijn eerste werkdag gooide hij zijn computer in een hoek, omdat hij er niet mee overweg kon. Voor de training had hij nooit contact met zijn technische staf. Hij dronk snel een kop koffie en slofte het veld op. Tegenstanders bekijken vond hij onzin. Een wedstrijdbespreking hield hij nooit, een nabespreking evenmin. De voetballers van FC Utrecht kregen geen opdrachten mee van de hoofdtrainer, ze deden maar wat. Van Hanegem wees hen ook nooit op fouten. Individuele trainingen bestonden niet bij FC Utrecht en zodra zijn assistenten apart met spelers wilden werken, verbood Van Hanegem dat. Nadat David Nascimento een wissel ter discussie had gesteld, negeerde Van Hanegem hem. Daardoor moest John van Loen de trainingen leiden, maar volgens de hoofdtrainer gaf hij voortdurend de verkeerde aanwijzingen. Dat zei Van Hanegem niet tegen Van Loen, maar hij mopperde erover tegen de andere assistenten en de spelers.

maw AUB geen van Hanegem !!!!
Ronneke
 Ronneke - donderdag 15 januari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
We moeten ze aanmoedigen als altijd om 3 punten te halen. Dan kunnen ze het daar niet op steken, anders geven ze de supporters straks ook nog de schuld.
Is het weer niets dan kunnen we na de wedstrijd massaal ons ongenoegen laten blijken en ze helemaal de ............. schelden. Laat ze maar eens zien dat ze ballen hebben.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - donderdag 15 januari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
blijven steunen hun zijn het die het moeten doen anders wordt het volgend jaar zeker jupiler
Fr08kevin
 Fr08kevin - donderdag 15 januari 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Ik zeg bij opkomst massaal de rug toe keren dan even stil , maar vervolgens wel laten blijken dat wij wel het legioen zijn en dus volop zingen!
ariefr
 ariefr - donderdag 15 januari 2009 - 15:29   quote  deeplink  
sta op voor gertjan verbeek zingen
Nop
 Nop - donderdag 15 januari 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Wat er is gebeurt heeft genoeg mensen pijn gedaan,
moedig Feyenoord aan zoals altijd, spelers verdienen steun, de narren komen de komende weken vanzelf aan het licht. lekken gebeurt nu dagelijks daar.
Moedig ze aan en ga niet fluiten of om GJ vragen, de tijd kan niet worden teruggedraaid, laatste kans op herstel in seizoen 08-09!
WIe weet komt er een mooie trainer zijn we allemaal weer blij,
GJ weet dat hij onze steun had en heeft en de spelers weten dat ook, dat hoeft niet nog duidelijker. Nu gaat het om Feyenoord!
F.L.E
 F.L.E - donderdag 15 januari 2009 - 16:47   quote  deeplink  
Gewoon achter de ploeg staan zoals hier de afgelopen weken door iedereen geroepen is.
Verbeek is weg , nu de blik op de toekomst.
Feyenoord is het belangrijkste en niet een stelletje passanten, of dit nu een trainer is of een een speler.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 januari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 15:11 schreef Fr08kevin het volgende:
Ik zeg bij opkomst massaal de rug toe keren dan even stil , maar vervolgens wel laten blijken dat wij wel het legioen zijn en dus volop zingen!
Wij zijn het met mekaar eens!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Ik denk dat we heeeel hard moeten klappen voor de selectie.Ik denk er namelijk anders over dan de meeste.Selectie red Feyenoord en daar mogen we best voor klappen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 15 januari 2009 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat we heeeel hard moeten klappen voor de selectie.Ik denk er namelijk anders over dan de meeste.Selectie red Feyenoord en daar mogen we best voor klappen.
Selectie, trainer en technisch directeur hebben met zijn allen gefaald!!!! Maar de trainer op deze manier wegpesten zijn JODENSTREKEN!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat we heeeel hard moeten klappen voor de selectie.Ik denk er namelijk anders over dan de meeste.Selectie red Feyenoord en daar mogen we best voor klappen.
eens en met de judassen wordt later wel afgerekend.
Brhaven
 Brhaven - donderdag 15 januari 2009 - 19:49   quote  deeplink  
Volgend seizoen gezellig MVV - Feyenoord en met de Jupiler-schaal op de Coolsingel. En van daaruit met een gezonde ploeg Europa in olv Mario!
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 15 januari 2009 - 19:54   quote  deeplink  
Laten we allemaal ons verstand gebruiken en naar de toekomst kijken. Fluit de spelers uit bij de warming-up, maar steun ze tijdens de wedstrijd. Laat heel Nederland horen dat het legioen er is en het verschil kan maken in De Kuip!!!
u_special
 u_special - donderdag 15 januari 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Waar zijn we nu allemaal mee bezig. Zijn wij nu het LEGIOEN? Ik heb heel veel kritiek op de spelers, maar ze moeten het morgen wel doen. Als ze het veld opkomen voor de warming-up de rug toe kennen, maar daarna alleen maar zingen. Laten zien dat wij Feyenoord zijn en niet anders. De club is boven alles verheven en trainers zijn maar passanten. We shell not be moved!!!
daag gj
 daag gj - donderdag 15 januari 2009 - 20:11   quote  deeplink  
Leon heeft gelijk, deze selectie heeft het beste gedaan, alleen jammer dat het bestuur Verbeek er niet 4 maanden eerder heeft uitgegooid, onze spelers zijn onze club en onze helden!
fr emiel
 fr emiel - donderdag 15 januari 2009 - 20:13   quote  deeplink  
(Fr08kevin
Ik zeg bij opkomst massaal de rug toe keren dan even stil , maar vervolgens wel laten blijken dat wij wel het legioen zijn en dus volop zingen)

IK VIND DIT WEL EEN GOED IDEE!!!! EERST FF LATEN VOELEN DIE GASTEN EN DAARNA MASSAAAAAAL ACHTER ONZE CLUB GAAN STAAN WANT NU MOETEN ZE MAAAR IS LATEN ZIEN OF HET AAN VERBEEK LAG??? WAT VINDEN JULLLIE ERVAN DAN????
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 15 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Mijn idee! Doen! Maar dan ook met z'n allen en niet de helft toch lopen te sodemieteren als de wedstrijd bezig is.
fr emiel
 fr emiel - donderdag 15 januari 2009 - 20:33   quote  deeplink  
JA TOCH
Joszef
 Joszef - donderdag 15 januari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Volgens mij weet iedereen, dus ook de speler, dat we achter Verbeek staan. Maar we staan ook achter Feyenoord. Dus ik ben voor positief steunen. Spelers gaan niet beter preseteren als er een negatieve sfeer hangt.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 08:30   quote  deeplink  
spelers worden gewoon toegezongen , t zijn allemaal homo's die fluiten , GJV fans kunnen gewoon met hem mee naar zijn volgende club , wil al die grootsmoelen zien als we vanavond winnen of ze dan ook de 1e thuiswedstrijd nog fluiten!
pfe83
 pfe83 - vrijdag 16 januari 2009 - 09:02   quote  deeplink  
Ik ben ook altijd een vebreek fan geweest en baalde ook van zijn ontslag. Echter begin ik wel steeds meer te twijfelen door allerlei verhalen die van allerlei kanten komen, dus niet alleen van de spelers.

Dingen die ik nu lees over later binnenkomen of de rug naar het veld doen me sterk denken aan de supporters van een andere club.
Volgens mij moeten we ze gewoon keihard steunen, waarbij er best ook af en toe voor Verbeek kan worden gezongen. Laten we Feyenoord steunen ipv ze afkraken, meer dan ooit hebben ze de steun nodig. En doe je het niet voor de mensen die je verantwoordelijk houdt, doe het dan voor de jonge jongens!!
De Graauw
 De Graauw - vrijdag 16 januari 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Als eerste moeten we zingen Peter Bosz bedankt(dat hij zelf is opgestapt)en dan moet die ex psv'er die heel de tijd alles aan de krant door brieft even op zijn plaats gezet worden (door duizend klapper.Daarna zijn we onze frustaties kwijt en kunnen we doen waar we goed in zijn zingen voor je club. Wij zijn legioen!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 12:57   quote  deeplink  
een vrolijk rondedansje maken
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 16 januari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
De eerst volgende wedstrijden niet naar het stadion gaan, tot een deligatie van het elftal bereid is een deligatie van de supporters te ontvangen en beterschap beloven, op deze manier is er geen redden meer aan om door te gaan ,op strijken en de rest is voor de lijken'. T'is jammer maar daar komen ze nooit op
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 20:13 schreef fr emiel het volgende:
(Fr08kevin
Ik zeg bij opkomst massaal de rug toe keren dan even stil , maar vervolgens wel laten blijken dat wij wel het legioen zijn en dus volop zingen)

IK VIND DIT WEL EEN GOED IDEE!!!! EERST FF LATEN VOELEN DIE GASTEN EN DAARNA MASSAAAAAAL ACHTER ONZE CLUB GAAN STAAN WANT NU MOETEN ZE MAAAR IS LATEN ZIEN OF HET AAN VERBEEK LAG??? WAT VINDEN JULLLIE ERVAN DAN????

Goed idee!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 13:29 schreef Fonsie het volgende:
De eerst volgende wedstrijden niet naar het stadion gaan, tot een deligatie van het elftal bereid is een deligatie van de supporters te ontvangen en beterschap beloven, op deze manier is er geen redden meer aan om door te gaan ,op strijken en de rest is voor de lijken'. T'is jammer maar daar komen ze nooit op
laat ze maar een mailtje sturen, vin ik al goed
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 16:45   quote  deeplink  
als je een beetje verstand hebt van voetbal dan zag je ook wel dat we een verkeerd systeem spelen met makaay op een eiland smoesjes over blessures zijn ook door gjv verzonnen want die blessures komen door het krachthonk moet je mar eens intensiev gaan trainen als je het nog nooit hebt gedaan wedden dat je blessure krijgt kijk voor de jongere uit de selectie zou het goed kunnen zijn maar goed vanavond gewoon achter het team gaan staan en geen gezeik het is gebeurt en we moeten verder toch??? of willen jullie de hele selectie met de kopjes zien hangen dan gaan we nooit winnen de boodschap is echt wel duidelijk geweest en zoals eerder werd gezegt waar 2 vechten hebben 2 schuld maar wij moeten het met deze selectie doen en het voordeel is petertje is opgerot geloof me dat gaat heeeeeel veel voordelen geven
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 16 januari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 16:45 schreef michaelvld het volgende:
als je een beetje verstand hebt van voetbal dan zag je ook wel dat we een verkeerd systeem spelen met makaay op een eiland smoesjes over blessures zijn ook door gjv verzonnen want die blessures komen door het krachthonk moet je mar eens intensiev gaan trainen als je het nog nooit hebt gedaan wedden dat je blessure krijgt kijk voor de jongere uit de selectie zou het goed kunnen zijn maar goed vanavond gewoon achter het team gaan staan en geen gezeik het is gebeurt en we moeten verder toch??? of willen jullie de hele selectie met de kopjes zien hangen dan gaan we nooit winnen de boodschap is echt wel duidelijk geweest en zoals eerder werd gezegt waar 2 vechten hebben 2 schuld maar wij moeten het met deze selectie doen en het voordeel is petertje is opgerot geloof me dat gaat heeeeeel veel voordelen geven
Mensen hier spreekt de nieuwe trainer van Feyenoord...
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 16 januari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Ik vind dat we allemaal massaal "stouterikken" moet roepen!! Dat zal ze leren die belhamels. Foei zeg.
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
nou zo te zien heb ik meer verstand als jou pietje haal die oogkleppen is weg en kijk is wat verder dan je neus lang is alles komt heus wel weer goed en ik heb er nu zelfs meer vertrouwen in dan eerst het word weer tijd voor de ervaren feyenoord mannen hanegem leo been fraser de wolf of vind je die slechter als verbeek , ik heb het ook met hem te doen maar hij was gewoon te stug voor deze mannen en je moet ook wel eens flexibel zijn zoals willem van hanegem ook al zij
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
en vergeet niet dat de helft van de juddasen weg is volgend seizoen erger kan het toch niet meer worden
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 17:15 schreef michaelvld het volgende:
en vergeet niet dat de helft van de juddasen weg is volgend seizoen erger kan het toch niet meer worden
misschien moeten we het volgend seizoen weer met verbeek proberen.
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
over een paar jaar mischien als je een jonge selectie hebt zou hij perfect zijn
Jonas
 Jonas - vrijdag 16 januari 2009 - 17:52   quote  deeplink  
gewoon n iet zeiken, en doorgaan zoals verbeek zelf al zei. Het ging tussen die twee niet en ze hebben allebei schuld aan deze poppenkast de spelers hebben fouten gemaakt maar toch ook zeker Verbeek met het kan maar 1 kant op beleid. Als Verbeek een opening had gehouden naar de spelers toe om ook eens af en toe te luisteren en met hun mee te gaan had er niks aan de hand geweest, maar GJV is daar te koppig voor, en daar kan GJV niets aan doen zo is zijn karakter. Dit heeft tenslotte hem de kop gekost. Dus eigenlijk stond er voor deze groep de totaal verkeerde trainer.....Nu Bosz Janssen en Verbeek miz terecht opgestapt zijn, vind ik dat er nog 1 iemand aangepakt moet wordenmet naam en toenaam....Wel bedrijf heeft de taak op zich genomen ( welk Feyenoord had ingehuurd ) om GJV te screenen want ik vind dat zei een hele grove fout hebben gemaakt tijdens het plaatje GJV en spelersgroep naast elkaar te leggen.....die moeten we aanpakken maar niet onze eigen spelers komop zeg....we heten geen ajax
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 17:55   quote  deeplink  
precies jij snapt het jonas verbeek is een goede trainer maar niet voor deze groep

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe moeten we de selectie laten blijken wat we van ze vinden???????









0.0096759