BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zegt dit niet genoeg?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Alleszeggend citaat: "De spelers keken me niet meer aan".
Nee, want ze waren achter de rug van Verbeek om gaan klagen bij de Raad van Commissarissen.
Lamlendig en overbetaald, dat wisten we al van die spelers. Daar kunnen we nu 'achterbaks' aan toevoegen.

inderdaad, feyenoord is mislukt.

ach, verbeek naar utrecht, van hanegem naar feyenoord. gewoon stuivertje verwisselen, 't zijn toch allebei matige middenmoters met een aanhang die gevaarlijker is dan het nederlandse leger.

Kijk naar van Gaal, ook niet iedereen kon het met hem vinden (goh) maar hij heeft door zijn inzicht veel bereikt met een ploeg. (dit komt omdat ze hem respecteren om z'n kennis en ervaring) Stuur alle spelers 1 jaar het leger want discipine, dat tekort heeft Feyenoord de das omgedaan.

Als Feyenoord niet zoveel van die ego spelers had, was dit nooit gebeurd. Mijn mening.
GJV, graag namen en rugnummer van de lafste honden, dan komt het publiek ook eens te weten wie de grootste lamstralen zijn.

Stelletje laffe kloothommels, zelf geen ene reet presteren en dan maar de schuld afschuiven. Ophangen aan de Willemsbrug, laag genoeg dat de honden erbij kenne.
Verbeek, het gaat u wel!

Vreemd dat Van Hanegem, vorige week, nog aan gaf trainer te willen blijven. Of ben ik zo dom en zij zo slim?

Sneu voor die man, zoals hij gisteren of eergisteren nog voor de NOS camera's nog aangaf dat er flink gedold wordt in de groep en de sfeer goed was. Vraag me af wat de werkelijke reden is van zijn vertrek. Als-ie ook nog ontslagen is, dan snap ik het helemaal niet meer en heb ik medelijden met Verbeek.

Het is werkelijk schandalig wat Feyenoord nu weer flikt. Een trainer ontslaan is wel de kortste weg om de crisis binnen de Rotterdamse club te verdoezelen. Een stelletje overbetaalde bejaarde spelers als van Bronckhorst en Makaaij die de dienst uitmaken en op het veld niets laten zien, dat is ongehoord. Die gasten zijn te lui om maar een meter te lopen, laat staan dat zij zich fysiek willen inspannen. Dat moet je eens proberen bij een werkgever met zo’n instelling als die twee figuren.

Hoe kan je een team maken als je er geen tijd en/of kans voor krijgt? Die trainers komen en gaan en dan vinden ze het gek dat er geen goede band is met de spelers.... Die dingen hebben gewoon tijd nodig.

De mensen die hem gehaald hebben wanneer nemen die hun verantwoordelijkheid,
Jammer voor je Gert Jan van mij mag je weer direct terug naar heerenveen.
Ik hoop voor je dat je snel een plek krijgt die je verdient

Godverdegodver, GJ bedankt!! Ik vrees dat je te goed bent voor deze stakkers. Het gaat je goed.

Gert Jan wees blij dat je van die prutsers af ben.
Robbie Maknaai
Gio Van Lonkhorst
Kevin Stofland
Henk Biertje Himmer
Jon Faal Thomasson
Danny Geenzaad

Het legioen moet ze ook niet meer

De spelers waren het eens in gesprekken met het bestuur, dat gezeur ook altijd over kracht en ochtendtraining van die Verbeek. Dat was niet op te brengen, als je 's nachts in de skihut bent geweest, moet je 's morgens kunnen uitslapen, met daarna een lichte afterparty aan de bar van het spelershome, het glas heffen, geen zware gewichten.

Feyenoord verwachtte gelijk sublieme resultaten van Verbeek, dat moet en kun je niet in zijn eerste jaar verwachten, hij is er net. Hij heeft tijd nodig om iets op te bouwen net als bij heerenveen.
Lachtertje dit.

Schandalig, heeft nog nooit met een complete selectie kunnen werken. Hij was er toch voor de lange termijn, de nieuwe weg die was ingeslagen naar aanleiding van het beleidsplan van Bosz?? Ze kunnen beter die hele incompetente directie er uit pleuren, en gewoon v.d. Herik weer aan het roer zetten. Hufters!!!

Triest besluit van "n nog triestere club!Ik schaam me om nog "fan" te zijn.Laat 'n keer de juiste personen het boetekleed aantrekken. Gert-jan sterkte.Het lag niet aan jou!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 14 januari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Helemaal gelijk. Behalve over Gio. Zitten bij hem meerdere kanten van de medaille aan. 1. hij heeft hier vast wel zijn aandeel in.
2. Vind hem nooit echt slecht voetballen (altijd inzet)
3. Hij is denk niet overbetaald (geen premies)
4. Is een echte Feyenoorder die echt wel hart voor de club heeft. Anders laat je niet in contract opnemen dat je weg mag maar alleen naar Feyenoord.
Dan nog het feit dat ook niet elke speler hier 100% procent achter staat.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Jezens zeg het lijkt wel oftie dood is. Je kan natuurlijk ook eens bedenken: "Hoe komt het toch dat hij de spelers niet weet te bereiken". Misschien moet je het interview met Mario Been nog eens bekijken, die zei intressante dingen over motiveren van voetballers.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:
Jezens zeg het lijkt wel oftie dood is. Je kan natuurlijk ook eens bedenken: "Hoe komt het toch dat hij de spelers niet weet te bereiken". Misschien moet je het interview met Mario Been nog eens bekijken, die zei intressante dingen over motiveren van voetballers.
komt er op neer dat voetballers van feyenoord niet intelligent genoeg zijn om te snappen dat de werkwijze van verbeek op termijn resultaat op gaat leveren.

koppige vedettehoudingen bereik je niets mee!
maar dat krijg je als je teveel routiniers in de ploeg hebt.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 januari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 22:08 schreef derq het volgende:

[..]

komt er op neer dat voetballers van feyenoord niet intelligent genoeg zijn om te snappen dat de werkwijze van verbeek op termijn resultaat op gaat leveren.

koppige vedettehoudingen bereik je niets mee!
maar dat krijg je als je teveel routiniers in de ploeg hebt.
Wellicht had hij ook eens naar die gasten kunnen luisteren, dan heb ik het vooral over een Makaay, Gio en Jon Dahl. Die hebben op het hoogste niveau gepresteerd en zullen ondertussen wel weten wat goed voor ze is.

de wannabee vedettes als Lucius, lamzaad en de cler kunnen wat mij betreft op rotten.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Verbeek zegt dat hij altijd "open en eerlijk" is geweest. "Dat kan ik helaas niet zeggen van de spelersgroep. Ik vind dat ze zichzelf daarmee heel erg te kort doen en hebben gedaan."
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 22:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wellicht had hij ook eens naar die gasten kunnen luisteren, dan heb ik het vooral over een Makaay, Gio en Jon Dahl. Die hebben op het hoogste niveau gepresteerd en zullen ondertussen wel weten wat goed voor ze is.

de wannabee vedettes als Lucius, lamzaad en de cler kunnen wat mij betreft op rotten.
makaay en gio en jon dahl waren de enigen die niet bang waren om signalen uit de groep door te geven. de rest mag op kankeren
Kadaver
 Kadaver - woensdag 14 januari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 22:18 schreef derq het volgende:
Verbeek zegt dat hij altijd "open en eerlijk" is geweest. "Dat kan ik helaas niet zeggen van de spelersgroep. Ik vind dat ze zichzelf daarmee heel erg te kort doen en hebben gedaan."
Als Verbeek zegt dat hij goud schijt, neem jij het dan ook voor waarheid aan? Het duidelijk dat jij en vele andere Verbeek hoog hebben zitten, maar kom op heej, er was geen chemie. De spelers hebben gefaald en hij heeft ook op meerdere fronten gefaald. Het heeft niet gewerkt, jammer, ook ik vind het erg jammer, maar het is niet anders.

Wat dat betreft heeft hotjumper gewoon gelijk.
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Nee knikker dat verloren kapitaal dan maar de selectie uit. de jonkies bloeiden helemaal op man... fantastisch hoe verbeek ze kon sturen. ze gingen er ook echt voor.
jochies als el ahmadi laten zich echter teveel negatief beïnvloeden door hofland / lucius/ timmer etc.
E. FR1908
 E. FR1908 - woensdag 14 januari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 21:58 schreef derq het volgende:
Alleszeggend citaat: "De spelers keken me niet meer aan".
Nee, want ze waren achter de rug van Verbeek om gaan klagen bij de Raad van Commissarissen.
Lamlendig en overbetaald, dat wisten we al van die spelers. Daar kunnen we nu 'achterbaks' aan toevoegen.

inderdaad, feyenoord is mislukt.

ach, verbeek naar utrecht, van hanegem naar feyenoord. gewoon stuivertje verwisselen, 't zijn toch allebei matige middenmoters met een aanhang die gevaarlijker is dan het nederlandse leger.

Kijk naar van Gaal, ook niet iedereen kon het met hem vinden (goh) maar hij heeft door zijn inzicht veel bereikt met een ploeg. (dit komt omdat ze hem respecteren om z'n kennis en ervaring) Stuur alle spelers 1 jaar het leger want discipine, dat tekort heeft Feyenoord de das omgedaan.

Als Feyenoord niet zoveel van die ego spelers had, was dit nooit gebeurd. Mijn mening.
GJV, graag namen en rugnummer van de lafste honden, dan komt het publiek ook eens te weten wie de grootste lamstralen zijn.

Stelletje laffe kloothommels, zelf geen ene reet presteren en dan maar de schuld afschuiven. Ophangen aan de Willemsbrug, laag genoeg dat de honden erbij kenne.
Verbeek, het gaat u wel!

Vreemd dat Van Hanegem, vorige week, nog aan gaf trainer te willen blijven. Of ben ik zo dom en zij zo slim?

Sneu voor die man, zoals hij gisteren of eergisteren nog voor de NOS camera's nog aangaf dat er flink gedold wordt in de groep en de sfeer goed was. Vraag me af wat de werkelijke reden is van zijn vertrek. Als-ie ook nog ontslagen is, dan snap ik het helemaal niet meer en heb ik medelijden met Verbeek.

Het is werkelijk schandalig wat Feyenoord nu weer flikt. Een trainer ontslaan is wel de kortste weg om de crisis binnen de Rotterdamse club te verdoezelen. Een stelletje overbetaalde bejaarde spelers als van Bronckhorst en Makaaij die de dienst uitmaken en op het veld niets laten zien, dat is ongehoord. Die gasten zijn te lui om maar een meter te lopen, laat staan dat zij zich fysiek willen inspannen. Dat moet je eens proberen bij een werkgever met zo’n instelling als die twee figuren.

Hoe kan je een team maken als je er geen tijd en/of kans voor krijgt? Die trainers komen en gaan en dan vinden ze het gek dat er geen goede band is met de spelers.... Die dingen hebben gewoon tijd nodig.

De mensen die hem gehaald hebben wanneer nemen die hun verantwoordelijkheid,
Jammer voor je Gert Jan van mij mag je weer direct terug naar heerenveen.
Ik hoop voor je dat je snel een plek krijgt die je verdient

Godverdegodver, GJ bedankt!! Ik vrees dat je te goed bent voor deze stakkers. Het gaat je goed.

Gert Jan wees blij dat je van die prutsers af ben.
Robbie Maknaai
Gio Van Lonkhorst
Kevin Stofland
Henk Biertje Himmer
Jon Faal Thomasson
Danny Geenzaad

Het legioen moet ze ook niet meer

De spelers waren het eens in gesprekken met het bestuur, dat gezeur ook altijd over kracht en ochtendtraining van die Verbeek. Dat was niet op te brengen, als je 's nachts in de skihut bent geweest, moet je 's morgens kunnen uitslapen, met daarna een lichte afterparty aan de bar van het spelershome, het glas heffen, geen zware gewichten.

Feyenoord verwachtte gelijk sublieme resultaten van Verbeek, dat moet en kun je niet in zijn eerste jaar verwachten, hij is er net. Hij heeft tijd nodig om iets op te bouwen net als bij heerenveen.
Lachtertje dit.

Schandalig, heeft nog nooit met een complete selectie kunnen werken. Hij was er toch voor de lange termijn, de nieuwe weg die was ingeslagen naar aanleiding van het beleidsplan van Bosz?? Ze kunnen beter die hele incompetente directie er uit pleuren, en gewoon v.d. Herik weer aan het roer zetten. Hufters!!!

Triest besluit van "n nog triestere club!Ik schaam me om nog "fan" te zijn.Laat 'n keer de juiste personen het boetekleed aantrekken. Gert-jan sterkte.Het lag niet aan jou!!
fock niet met gio,ik weet zeker dat er een FR hart in zit..
voor de rest heb je idd gelijk(misschien dat tomasson er ook niks mee te maken heeft)
weg ermee,desnoods gratis!!
stelletje hufters:S
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Allemaal leuk en aardig, maar met deze selectie kun je toch niet zo vaak verliezen en dan ook nog eens bagger spelen. En kom nou niet aan met die blessures want zelfs het tweede moet toch wedstrijden tegen Heracles ,Sparta ,de Graafschap e.d. kunnen winnen.
De taak van een trainer is toch ook om te zorgen dat er chemie in zit, deze ontbreekt volledig tussen Gert Jan en de spelersgroep. Feyenoord kon in weze niets anders doen dan afscheid van Gert Jan nemen, hoe aardig en correct hij altijd gebleven is.
Of hadden ze moeten wachten tot we in de nacompetitie zaten?
Nu ligt de bal bij de spelersgroep, ik ben eens benieuwd...
Wat mij wel goed doet is dat Bosz opgepleurd is, daar zag ik het al tijden niet in zitten
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
heracles rode kaart vroeg. kunstgras + meer ploegen hebben het daar moeilijk.
sparta waren wij beter maar faalden de aanvallers in de afronding, NIET verbeek's schuld.
De graafschap was gewoon een afgang, en door de inzet van verscheidene spelers zoals hofland, timmer, lucius, de cler, greene, el ahmadi, en al het gepraat en gestookt eromheen is er een 'gezamenlijke' mening gevormd waarbij als resultaat gekomen is dat de verkeerde de laan uit is gestuurd

VERBEEK WAS DE ENIGE PROF BIJ FEYENOORD!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 januari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
Zo mooie dag en precies vandaag ben ik laat thuis.Het lijk wel bevrijdingsdag Verbeek met een plaat beton voor zijn kop is weg en in zijn kielzoog heeft hij die schijndode Jansen meegenomen.En als klap op de vuurpijl is Bosz met een plaat pantserstaal voor zijn schedel ook nog eens vertrokken.
VIVA LA FEYENOORD
Ik had Verbeek als mens meer gegunt ,maar vind dit het beste voor de club.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 14 januari 2009 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 23:02 schreef derq het volgende:
heracles rode kaart vroeg. kunstgras + meer ploegen hebben het daar moeilijk.
sparta waren wij beter maar faalden de aanvallers in de afronding, NIET verbeek's schuld.
De graafschap was gewoon een afgang, en door de inzet van verscheidene spelers zoals hofland, timmer, lucius, de cler, greene, el ahmadi, en al het gepraat en gestookt eromheen is er een 'gezamenlijke' mening gevormd waarbij als resultaat gekomen is dat de verkeerde de laan uit is gestuurd

VERBEEK WAS DE ENIGE PROF BIJ FEYENOORD!
Vind jij , ik niet
Als je niet wil luisteren naar je spelersgroep en dan voornamelijk naar de spelers waarvan iedereen zegt dat ze het elftal moeten dragen , heb je een enorme plaat voor je kop.
En dat gaat dan op den duur fout. Zoals is gebleken.
En dan nog NEC thuis Kalmar thuis Nancy uit.
Iedereen doet nu net of Verbeek het geweldig gedaan heeft.
Waar is dat dan op gebaseerd?
derq
 derq - woensdag 14 januari 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Verbeek luisterde wel, er is toch aangegeven dat de spelers stug waren en niet thuis gaven bij de concessies die ieder zou maken?
dan is het hun schuld, en niet verbeek's schuld die zijn best deed door voor iedereen wat water bij de wijn te doen..

het moet van 2 kanten komen, en het kwam maar van 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door derq --
ed69
 ed69 - woensdag 14 januari 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zo mooie dag en precies vandaag ben ik laat thuis.Het lijk wel bevrijdingsdag Verbeek met een plaat beton voor zijn kop is weg en in zijn kielzoog heeft hij die schijndode Jansen meegenomen.En als klap op de vuurpijl is Bosz met een plaat pantserstaal voor zijn schedel ook nog eens vertrokken.
VIVA LA FEYENOORD
Ik had Verbeek als mens meer gegunt ,maar vind dit het beste voor de club.
Ben het helemaal met je eens.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 14 januari 2009 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 23:23 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Vind jij , ik niet
Als je niet wil luisteren naar je spelersgroep en dan voornamelijk naar de spelers waarvan iedereen zegt dat ze het elftal moeten dragen , heb je een enorme plaat voor je kop.
En dat gaat dan op den duur fout. Zoals is gebleken.
En dan nog NEC thuis Kalmar thuis Nancy uit.
Iedereen doet nu net of Verbeek het geweldig gedaan heeft.
Waar is dat dan op gebaseerd?
Allereerst snap ik niet dat de wedstrijd tegen NEC in dat rijtje staat
Ze speelden goed, maar de goals vielen niet
En elke kans van NEC was raak

Maar over Verbeek
Ik vind dit gewoon wanbeleid van het bestuur
Wij hebben allemaal gezien dat Verbeek bij Heerenveen de eerste seizoenshelft ALTIJD in het rechterrijtje stond
Maar aan het eind van de competitie stond Heerenveen wel ALTIJD bij de eerste vijf

Verder denk ik wel dat Gudde het goed gezien heeft
Hij heeft gezegd dat Verbeek nooit een eerlijke kans heeft gehad van de selectie
Vind ik ook
Bij zijn aankomst zeurden ze al over zijn zware trainingen, ze hadden notabene nog geen training van hem gehad!!!

Dus ga niet lopen zeiken op Verbeek
Hij heeft zeker fouten gemaakt
Maar de selectie heeft hem geen enkele kans gegeven
Dan KAN hij ook niet goed presteren
Red
 Red - donderdag 15 januari 2009 - 00:26   quote  deeplink  
Dus nou zijn de spelers tevreden??

Dan is het nou ook aan die lamlendige spelers om de komende wedstrijden te winnen en strijd te tonen. Zo niet, kennen ze er een paar krijgen en dan heb ik het niet over knaken!
derq
 derq - donderdag 15 januari 2009 - 00:26   quote  deeplink  
precies!
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 15 januari 2009 - 06:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 00:26 schreef Red het volgende:
Dus nou zijn de spelers tevreden??

Dan is het nou ook aan die lamlendige spelers om de komende wedstrijden te winnen en strijd te tonen. Zo niet, kennen ze er een paar krijgen en dan heb ik het niet over knaken!
Wat als het nu wel gaat lopen, Timmer opeens onhoudbare ballen gaat pakken, Hofland niet meer in eigen doelschiet, aan de goede kant gaat dekken, De Cler wel eens blijft staan ipv op zijn bekgaan, Makaay de ballen langs de binnenkant van de paal schiet ipv net naast........, de oudjes niet meer zo oud lijken te zijn???

Storten ze dan 6 maanden salaris terug op de rekening van Feyenoord cq supp.vereniging .................dan blijkt dat ze echt de boel hebben gesaboteerd ......moet je dan nog juichen voor die klootzakken????
Ik heb Verbeek een aantal keer gezien bij Feyenoord en hij was er 24/7 meebezig, meer dan welke speler dan ook ! Tuurlijk heeft hij fouten gemaakt maar dit verdiende hij niet. Wel vind ik dat Feyenoord een keuze moet maken...Verbeek weg of een aantal spelers......en indien je na het wegsturen van die spelers geen normaal elftal meer overhoudt dan is het de juiste keuze om Verbeek weg te sturen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 07:37   quote  deeplink  
enige dagen geleden stond het volgende bericht op de site:

quote:
Vanuit de businessclub van Feyenoord zijn enkele ontevreden stemmen te horen. Zo ook van de nieuwe voorzitter, Aad de Vries. De club kan volgens hem geen goede visie neerleggen bij haar partners.

De Vries geeft aan dat de businessclub Feyenoord wil helpen, maar dat Feyenoord niet aangeeft wat er met het geschonken geld gebeurd. ‘Wij doen ons best om de schuld kleiner te maken. Maar we hebben niet gehoord hoe het financiële gat gedicht gaat worden en hoe we er voor zorgen dat Feyenoord de komende periode weer in de top drie gaat meedoen. Dat is teleurstellend.’
misschien ben ik de enige die het zo ziet, maar de BC begint te morren en er begint ineens van alles te gebeuren in de kuip. Ben benieuwd of er nu wel geld los komt om een aantal zaken goed te regelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door hotjumper --
Joszef
 Joszef - donderdag 15 januari 2009 - 07:39   quote  deeplink  
Zou het enige lichtpuntje kunnen zijn als er iets vrij komt. Als dit hun wil is, moeten ze ook voor een oplossing zorgen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 januari 2009 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zo mooie dag en precies vandaag ben ik laat thuis.Het lijk wel bevrijdingsdag Verbeek met een plaat beton voor zijn kop is weg en in zijn kielzoog heeft hij die schijndode Jansen meegenomen.En als klap op de vuurpijl is Bosz met een plaat pantserstaal voor zijn schedel ook nog eens vertrokken.
VIVA LA FEYENOORD
Ik had Verbeek als mens meer gegunt ,maar vind dit het beste voor de club.

ik had precies t zelfde!
Hele dag nieuws gemist, kom ik thuis.. nahja je kent t wel.

Toch een beetje katerig wakker deze ochtend, maar ik denk wel dat t t beste is voor Feyenoord.

De spelers moeten t morgen laten zien.
Ze hebben er welgeteld 2 wedstrijden de tijd voor.

Daarna breekt de pleuris uit.

We shall see
chrissie
 chrissie - donderdag 15 januari 2009 - 08:53   quote  deeplink  
dit het beste voor feyenoord. nee kan ik me niet voorstellen.
dit geeft iedere spelersgroep die zijn trainer beu is gerechtigheid om die maar gewoon lekker weg te pesten. triest.
wie gaat er nu op staan, gaat makaay nu zomaar 6 doelpunten maken!'???????? van mij had bosz alle grote 'bekken' naar huis mogen sturen en dan lekker verder met de a junioren. dan maar laag eindigen dit jaar en bouwen de komende jaren. tsss dat was ook de bedoeling toch. gert jan had er zeker wat van kunnen maken met de jeugd
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 21:58 schreef derq het volgende:
ach, verbeek naar utrecht, van hanegem naar feyenoord. gewoon stuivertje verwisselen, ....
Over stuivertje wisselen gesproken:

Buijs en Derijck, gewoon ruilen voor Henk Fräser, heb je weer een Feyenoordtrainer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 09:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Over stuivertje wisselen gesproken:

Buijs en Derijck, gewoon ruilen voor Henk Fräser, heb je weer een Feyenoordtrainer.
Ja maar eerst Brard ernog uit .Buijs en Derijck verkopen en Brard ruilen voor een zak haagse hopjes.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 08:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik had precies t zelfde!
Hele dag nieuws gemist, kom ik thuis.. nahja je kent t wel.

Toch een beetje katerig wakker deze ochtend, maar ik denk wel dat t t beste is voor Feyenoord.

De spelers moeten t morgen laten zien.
Ze hebben er welgeteld 2 wedstrijden de tijd voor.

Daarna breekt de pleuris uit.

Morgen wordt nog moeilijk ,maar de 2e wedstrijd is het belangerijkste

We shall see
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 - 23:29 schreef ed69 het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens.
Dat gebeurd hier niet vaak ,dus weet je het zeker hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zegt dit niet genoeg?









0.0059928