|
|
E. FR1908
|
|
|
kunnen we geen lied zingen voor gert-jan in de a.s. thuis wedstrijd ofso?van mijn part mag de hele wereld me horen schreeuwen,dat verbeek tegen onze zin weg is gegaan..ik zal mn keel schraal zingen..''gert-jan is oke''??met een flink groot spandoek voor hem bedoeld?zodat die weet dat er geen 500 mensen achter hem staan,maar 40.000 op zn minst!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
wat vinden we ervan?wat zullen/kunnen de mogelijkheden zijn? |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
wat vinden we ervan?wat zullen/kunnen de mogelijkheden zijn? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
GERTJAN VERBEEK een tijd lang scanderen of FUCK YOU HOFLAND FUCK YOU |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
van mijn part!!! laten we onze ontevredenheid blijken!! elke fakking vedette behalve gio,verrot schelden(voor de wedstrijd,wil nog wel winnen in de beker:P)en gert-jan met een warm hart toe zingen! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2009 - 22:46 schreef E. FR1908 het volgende:van mijn part!!! laten we onze ontevredenheid blijken!! elke fakking vedette behalve gio,verrot schelden(voor de wedstrijd,wil nog wel winnen in de beker:P)en gert-jan met een warm hart toe zingen! (Y) |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Een volle kuip levert ook nog centjes op. Laat de spelers zich de komende weken maar kapot werken en anders oprotten. Combinatie Beenhakker / Been lijkt mij wel wat. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
hmm..daar valt idd wel wat voor te zeggen ja..zeker welkom die combinatie!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2009 door E. FR1908 -- |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Beenhakker half jaar voor de groep, daarna TD en vervolgens Been en Fraser op de bank. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
kunnen
|
|
|
Ja, ik voel me rot over het vertrek van Verbeek. Iedereen neemt spandoeken mee om te laten zien dat we nog steeds achter Verbeek staan als Legioen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
misschien kunnen we met z'n alle dit wel zingen, doet het goed op begrafenissen.
"Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan Waarvoor zijn wij op aard' Wie weet wat er is achter ster en maan Hoe lang duurt nog de nacht
Waar ligt het land waar we mogen zijn En wat is de taak die ons wacht Waar is de geest die met ons leeft Die ons vrede geeft
Waar staat de poort die ons binnenlaat En die ons ook beschermt Hoeveel offers werden er gebracht Toch blijft nog de nacht
Waar dan is het licht op ons duistere pad De hand die ons geleidt En hoe lang, ja, hoe lang, nog duurt de tijd Dat wij zijn bevrijd
Waarheen leidt de weg die wij moeten gaan Waarvoor zijn wij op aard' Wie weet wat er is achter ster en maan Hoe lang duurt nog de nacht" |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|