BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: mario been,zou mooi zijn

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 08:44   quote  deeplink  
op deze site zegt een speler van nec wel iets heel moois vind ik..kreeg er wel ff kippenvel van..
http://www.fr-fans.nl/?p=lees&id=5839
dat een speler zoiets al zegt,dan denk ik na mijn mening dat het er niet veel vanaf zit om been te mogen verwachten in de kuip:

,,Deze kans mag niemand Mario Been ontnemen,’’ zegt Youssef El-Akchaoui, verdediger en boegbeeld van Nec. ,,Het is een simpele optelsom. Hij is dé kandidaat. Hij heeft daar gespeeld, hij heeft er als trainer gewerkt, hij komt uit Rotterdam en de supporters willen hem. Voor Nec zou het verschrikkelijk jammer zijn, maar hij verdient die job wel.’’

Volgens El-Akchaoui is Been ook veruit de beste oplossing voor Feyenoord. ,,Niemand moet zeuren over te weinig ervaring. Hij heeft overal succes. Toen hij bij Excelsior begon, werd hij kampioen. Bij Nec raakte hij vorig seizoen zeven basisspelers kwijt. Maar na twee seizoenen staan we achtste in de eredivisie, we zitten nog in de beker en we zitten na de winter nog in de UEFA Cup. De feiten liegen niet. Hij heeft het ook in Nijmegen gewoon fantastisch gedaan. Eigenlijk hadden wij al gedacht dat hij een half jaar geleden voordat Verbeek kwam, de trainer van Feyenoord zou worden.’’
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Been! is van Harte welkom! De Wolf en Fräser als assistent, dan zijn we weer op de goede weg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: mario been,zou mooi zijn









0.0060949