BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem wil interim-trainer worden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - donderdag 15 januari 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Van Hanegem wil graag aan de slag in de Kuip

Willem van Hanegem staat niet negatief tegenover een functie als interim-coach van Feyenoord. De 64-jarige oud-international bekleedde de functie bij de stadionclub eerder tussen 1992 en 1995. In die periode won hij tweemaal de KNVB-beker een eenmaal de landstitel.

‘Ik zeg geen nee. Ik zie het wel zitten om Feyenoord tot het einde van het seizoen uit de brand te helpen,’ zei Van Hanegem tegenover het radioprogramma Evers staat op. ‘Mario Been is de geschikte kandidaat om het daarna definitief over te nemen,’ aldus Van Hanegem, die eraan toevoegde nog niet te zijn gebeld door Feyenoord om de woensdag ontslagen Gertjan Verbeek op te volgen.

Volgens De Kromme, die in 1970 als speler met Feyenoord de Europa Cup 1 won, de huidige Champions League, zal het zijn laatste klus zijn. ‘Daarna is het mooi geweest,’ besluit de in december van het vorig jaar door FC Utrecht ontslagen coach.

Bron: Sportweek Online
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 15 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Lijkt me geen goed idee.... Wat hij bij Utreht geflikt heeft moet je niet willen als club...
maartje
 maartje - donderdag 15 januari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE hoef die gast niet!!!
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - donderdag 15 januari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
hup willempiej

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem wil interim-trainer worden









0.0045711