BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de grootste naaier! Spelers lekten ontslag op voorhand...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kerlon
 kerlon - donderdag 15 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Dit kwam doordat spelers de media al op voorhand op de hoogte brachten van het ontslag van Verbeek, meldt RTV Rijnmond. Door deze actie werd de directie van de Rotterdammers wel gedwongen om de oefenmeester op straat te zetten..
Vraag me af wie dit geweest is,dit is toch de grootste matenaaier..
Je hebt wel met mensen te maken !!!SCHANDALIG

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door Boudewijn --
chrissie
 chrissie - donderdag 15 januari 2009 - 16:28   quote  deeplink  
ik mag niet teveel zeggen want dan is het straks weer stemming makerij maar de grootste.........llooooooooser is voor mij lucius.
nu ik hoor welke spelers het voortouw hebben genomen over het vertrek van gertjan denk ik helemaal dat ze beter die spelers buiten hadden kunnen zetten..
timmer-de cler-hofland-lucius-landzaat... wat hebben die laten zien?? of zeg ik nu teveel?
derq
 derq - donderdag 15 januari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
HOFLAND-LUCIUS-TIMMER-DE CLER

en in mindere mate gio en makaay/landverraad.

zijn de naaiers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door derq --
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 16:30 schreef derq het volgende:
HOFLAND-LUCIUS-TIMMER-DE CLER

en in mindere mate gio en makaay/landverraad.

zijn de naaiers
allemaal spelers die met ABSOLUTE TOPtrainers gewerkt hebben en daar nooit problemen mee hadden , jongens die in diverse landen gespeeld hebben in div. culturen en nog nooit een trainer meegemaakt hadden die er zulke aparte ideeen op nahield en het nodig vond om 30jarige als kinderen te behandelen , die jongens hebben t allemaal mis ? en een mislukte voetballer , bokser die ieder nooit verder kwam dan Heerenveen en nu een nieuw srt training heeft ontwikkelt waar alle andere trainers om moeten lachen die heeft 100% gelijk..........................
daag gj
 daag gj - donderdag 15 januari 2009 - 17:13   quote  deeplink  
verbeek is de grootste naaier, jongens ben blij dat hij opgerot is.
fey21
 fey21 - donderdag 15 januari 2009 - 17:16   quote  deeplink  
100% eens met jantje.
Feyenoor Moos
 Feyenoor Moos - donderdag 15 januari 2009 - 17:21   quote  deeplink  
Lucius is de grootste verrader die moet gelijk oprotten.. maar de aanpak van verbeek was ook niet al te best verbeek is al weg dus nu die lucius nog van bronckhorst makaay hofland de cler gewoon houwen en zorgen dat ze weer het plezier terug vinden onder willem van hanengem dit seizoen en na het einde van dit seizoen been halen en van hanengem assistent maken
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 15 januari 2009 - 17:23   quote  deeplink  
wat een zielig zooitje wat een kutgasten zonder respect naar iemand die aangesteld is om deze oudjes te leren wat voetbal en werken is wat is mijnclub in gebreke gebleven zeg niet te geloven.
Lucius geen hart voor de club duw die een 100.000 klapper van zich zelf in zijn reed
landzaat vuile vieze jood nog niks laten zien komt alleen geld halen
de cler je bent de zwakste schakel tot ziens
hofland hofland breek je been ga even je hond uitlaten vuile tyfuslijer
Timmer met zijn klapschaats optyfen naar alkmaar naar dat kutwijf van je en probeer eens van die lijn te komen met je dikke pens.

zo dit moest ik ff kwijt en nu????
ik weet het niet ik schaam me feyenoord supporter te zijn wat zijn wij voor de gek gehouden met ons allen. Gaan ze nu wel harder lopen de bleodhonden hoop ik dat ze alle hamstrings afscheuren.

feyenoord blijft maar jullie sterven
sevillana
 sevillana - donderdag 15 januari 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Hoe dan ook, er zullen meerdere personen schuldig zijn aan dit debacle. GJV is misschien ietwat te veel van zijn eigen gelijk overtuigd geweest en heeft misschien te weinig overleg gevoerd met de spelersgroep? Ik had (ook) goede hoop toen bekend werd dat GJV naar Feyenoord zou komen maar ik heb eerlijk gezegd achteraf ook wel wat vraagtekens bij z'n manier van doen e/o werkwijze. Jammer genoeg blijkt dat er een enkele speler schijnbaar zo lomp is geweest om de pers wat snel te informeren over de toenmalige stand van zaken. Feyenoord heeft hierdoor alleen maar opnieuw schade opgelopen. Al met al verdient deze hele gebeurtenis dus absoluut NIET de schoonheidsprijs!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Iedereen is zooooooo boos ,en ik ben alleen maar blij.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Iedereen is zooooooo boos ,en ik ben alleen maar blij.
hahahahahahaha
fr emiel
 fr emiel - donderdag 15 januari 2009 - 20:21   quote  deeplink  
DE CLER KOMT WEL WEER TRUG GASTEN GELOOF ME.
GREENE LUCIUS HOFLAND OOK NOG WEL MOGEN ALLEMAAL OPKK..
DE CLER KOMT NOG WEL GOED
Ch€sz
 Ch€sz - donderdag 15 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
nu zijn we werkelijk het lachertje van de eredivisie... als dat nog niet het geval was :-|
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 15 januari 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Die volgevreten TOBspelers die nooit problemen hebben gehad met andere trainers?! zorgen er wel voor dat de club naar beneden is gehaald met ondermaatse prestaties om de trainer weg te pesten. Het belang van de club en de supporters speelde niet mee met hun verradelijke acties!
reteppp
 reteppp - donderdag 15 januari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
lucius.............tyfus hazelip
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 15 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 20:37 schreef Dubble O ms het volgende:
Die volgevreten TOBspelers die nooit problemen hebben gehad met andere trainers?! zorgen er wel voor dat de club naar beneden is gehaald met ondermaatse prestaties om de trainer weg te pesten. Het belang van de club en de supporters speelde niet mee met hun verradelijke acties!
die tobspits zoals jij hem noemt speelt al 15 met een 2e spits in zijn rug de sterren vd hemel , nu kregen we een trainer die hem wel effe om ou vormen tot een totaal andere spits zonder 2e spits in zijn rug , mooie droom! en dat van een rechtsback die geen bal kon raken en gefrustreerd alleen op zijn boerderij zit te bedenken hoe hij van voetballers topboxers wilde maken!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 07:50   quote  deeplink  
ben het met je eens Jantje, denk dat je Makaay niet veel meer hoeft te leren over scoren.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 16 januari 2009 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 23:02 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

die tobspits zoals jij hem noemt speelt al 15 met een 2e spits in zijn rug de sterren vd hemel , nu kregen we een trainer die hem wel effe om ou vormen tot een totaal andere spits zonder 2e spits in zijn rug , mooie droom! en dat van een rechtsback die geen bal kon raken en gefrustreerd alleen op zijn boerderij zit te bedenken hoe hij van voetballers topboxers wilde maken!
Als je goed leest? heb ik het over TOBspelers, dus niet over de spits. Timmer en de Cler hadden al een probleem bij van Gaal. Lucius zit zijn vingers nog na te tellen na PSV. Tomasson met problemen weggegaan en weer terug met problemen. Landzaat weinig zien doen. Gio laat ik buiten beschouwing voor hem heb ik nog respect. Jantje ik heb net zo'n Feyenoord hart als jij. Jij ziet en leest het alleeen anders.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 10:41   quote  deeplink  
wat zit je nou te zeiken over Tomasson, die is alleen nog maar geblesseerd geweest.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 januari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Tis allemaal zeiken in dit topic.

Wie de grootste naaiert is? Waarschijnlijk degene met de langste lul.

Voor de rest, ach de hele selectie kotste Verbeek uit, waar rook is is vuur en allerlei andere dooddoeners.

De aankomende weken zie en hoor je wel wat er allemaal gebeurd is, zullen we daarna een oordeel vellen? Ik heb maar 1 kant van t verhaald gehoord/gelezen. De spelers zelf houden wijselijk hun mond. En dat zou de rest ook moeten doen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 16 januari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 10:41 schreef hotjumper het volgende:
wat zit je nou te zeiken over Tomasson, die is alleen nog maar geblesseerd geweest.
Dat staat er ook "Dat is het probleem"
De Graauw
 De Graauw - vrijdag 16 januari 2009 - 12:10   quote  deeplink  
die ex kut psv'ers die lekken alles naar de pers.
fr fan wout
 fr fan wout - donderdag 29 januari 2009 - 18:21   quote  deeplink  
Als ze vanavond niet winnen moeten de spelers er ook maar uit , want dan ligt het niet aan Verbeek
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 januari 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 18:21 schreef fr fan wout het volgende:
Als ze vanavond niet winnen moeten de spelers er ook maar uit , want dan ligt het niet aan Verbeek
ingelaste wedstrijd?
wout
 wout - donderdag 29 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Als ze vanavond verliezen dan moeten spelers
ook maar weg ,want lag het niet aan Verbeek
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 januari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
okee nu snap ik het ????????????????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 januari 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 21:28 schreef hotjumper het volgende:
okee nu snap ik het ????????????????
Tja het is toch allemaal wat he.........KOEKOEK
hahaha
F.L.E
 F.L.E - donderdag 29 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Gelukkig hebben ze 2-0 van die snavels gewonnen. Maar ik durf te betwijfelen of Wout dat bedoelde..
Anyway 2-0 eindelijk weer eens wat leuks in de kuip.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 januari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
Je zou bijna voortaan naar de jeugd gaan kijken.Die winnen teminste nog eens wat.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 29 januari 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Ik heb trouwens vernomen dat 020 een protest gaat indienen bij de KNVB. Volgens een woordvoerder is het vrijwel onmogelijk om een wedstrijd te spelen met een bal waar voortdurend kevers aan blijven plakken....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
In hun geval zullen het wel reetkevers geweest zijn........
LOBBES
 LOBBES - donderdag 29 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 17:01 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

allemaal spelers die met ABSOLUTE TOPtrainers gewerkt hebben en daar nooit problemen mee hadden , jongens die in diverse landen gespeeld hebben in div. culturen en nog nooit een trainer meegemaakt hadden die er zulke aparte ideeen op nahield en het nodig vond om 30jarige als kinderen te behandelen , die jongens hebben t allemaal mis ? en een mislukte voetballer , bokser die ieder nooit verder kwam dan Heerenveen en nu een nieuw srt training heeft ontwikkelt waar alle andere trainers om moeten lachen die heeft 100% gelijk..........................
Je hebt helemaal gelijk maar dan kun je het wel open en eerlijk spelen.
Vooral de directie is hier schuldig aan om door te gaan tegen beter weten in.
STRUISVOGELPOLITIEK
Robertz
 Robertz - vrijdag 30 januari 2009 - 01:10   quote  deeplink  
De grootste naaiers zijn de spelers die "gelekt" hebben en als ze lef hebben moeten ze dat kenbaar maken.
PVDD
 PVDD - vrijdag 30 januari 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Volgens mij bullshit hoe vaak wordt er niet door het bestuur stelling genomen tegen zoiets. Alleen blijkt dan vaak dat de trainer de week erop er wordt uitgeketst. En buiten dat door rare uitspraken van GJV (o.a over honden) moesten de spelers wel een spreekbuis hebben. Wat ik wel inderdaad verwijt is dat er niemnad echt durft op te staan. Dus waar blijft die grote spelers leider!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:21   quote  deeplink  
Verbeek heeft ook dingen gedaan die niet door de beugel konden, is nou denk toch wel duidelijk. Bijv. verhaal over een hond.
Els
 Els - woensdag 04 februari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Tja, als je dan toch levensmoe bent, is dat wel een strakke actie, met onze supporters. Ik doe er nu zelf aan mee, maar laat dit gedoe nou toch eens rusten. Beide partijen hebben schuld, en vanuit z'n functie is het GJ Verbeek meer aan te rekenen. Hij werd gewoon goed betaald om z'n werk te doen, en het resultaat was niet geweldig. Dan vlieg je er overal uit, bedrijfsleven of voetbalclub. Voor beide partijen: uithuilen en opnieuw beginnen.
Robertz
 Robertz - woensdag 04 februari 2009 - 00:36   quote  deeplink  
Verbeek was niet perfect,maar hij ging er wel voor.Van sommige oudere spelers heb ik dat tot op heden niet kunnen waarnemen.Gio laat ik daar buiten;hij komt te kort als leider,maar hij heeft zich wezenloos gewerkt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de grootste naaier! Spelers lekten ontslag op voorhand...









0.0088341