BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: actie bekerwedstrijd a.s. dinsdag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - donderdag 15 januari 2009 - 18:26   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door tim www.legioen.web- --
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 15 januari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Ach jongen doe toch niet zo zielig!!!
Ik moet je gelijk geven dat het allemaal op een vieze manier gegaan is..
maar niet elk naadje van de kous weten we... de band tussen de spelers en de trainer was in elk geval zeer slecht, en geen 1 speler stemde voor Verbeek, is dat dan niet een beetje merkwaardig???
Eduard
 Eduard - donderdag 15 januari 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Laten we eerst maar is afwachten wat het effect is morgen voordat we acties gaan ondernemen.
jjh
 jjh - donderdag 15 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
we moeten de beker winnen om Europa in te gaan dus volledig achter de ploeg staan lijkt me beter. Wat gebeurd is is gebeurd daar kan je niks meer aan veranderen
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 15 januari 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 19:08 schreef jjh het volgende:
we moeten de beker winnen om Europa in te gaan dus volledig achter de ploeg staan lijkt me beter. Wat gebeurd is is gebeurd daar kan je niks meer aan veranderen
Daar heb je helemaal gelijk in. Laat bij de warming-up merken dat je het er niet mee eens bent, tijdens de wedstrijd vol achter de spelers staan. We moeten toch verder en hebben het resultaat keihard nodig!
FR1908 4ever
 FR1908 4ever - donderdag 15 januari 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Streep er onder het ging toch niet langer zo!
Je bent FEYENOORD supporter dus steun je je club en dan ga je niet als een stel namaak supporters je eigen spelers uitfluiten dat zijn 020 streken en volgens mij doen wij daar niet aan mee.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 15 januari 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 19:19 schreef FR1908 4ever het volgende:
Streep er onder het ging toch niet langer zo!
Je bent FEYENOORD supporter dus steun je je club en dan ga je niet als een stel namaak supporters je eigen spelers uitfluiten dat zijn 020 streken en volgens mij doen wij daar niet aan mee.
Niet mee eens. Eerst ons ongenoegen laten blijken en dan laten horen wie en wat het legioen is. Ik zeg bij veld opkomst met zijn allen de rug toekeren en bij eerste fluitsignaal ze toezingen dat de rest van Nederland er bang van word. De rest van Nederland moet op voorbaat al weer bang van ons worden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 15 januari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
zit de Kuip eigenlijk vol?

verder wil ik eerst wel eens weten wat er gebeurd is, voor ik met allerlei pogroms ga mee doen.
Brhaven
 Brhaven - donderdag 15 januari 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Volgend seizoen gezellig MVV - Feyenoord en met de Jupiler-schaal op de Coolsingel. En van daaruit met een gezonde ploeg Europa in olv Mario!
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - zaterdag 17 januari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
gisteren was weer gezellig en ik vond het ook wel grappig dat tiendalli als enige applaus kreeg omdat hij zich achter verbeek schaarde
michaelvld
 michaelvld - zaterdag 17 januari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
ik vind het ook een beetje zielig om met deze acties door te blijven gaan. de spelers beseffen heus wel dat het niet netjes is geweest van hun . ik vind dat we dinsdag gewoon weer met zen allen achter de ploeg moeten gaan staan aangezien het de laatste kans is op europees voetbal en dat levert toch weer wat geld op en er komen sneller spelers naar ons cluppie toe als ze uitzicht hebben op europees voetbal dus bij deze roep ik iedere feyenoorder op om massaal achter de ploeg te gaan staan schreeuw feyenoord naar de volgende ronde en hou op met het 020 gedoe al1 de witte doekjes ontbreken nog
ariefr
 ariefr - zaterdag 17 januari 2009 - 19:22   quote  deeplink  
ik denk niet dat de kuip vol zit op zon kuttijd doordeweeks,waarom laten ze die wedstrijden niet om 7 uur spelen ofzo voordat je goed en wel thuis ben is t half 1 en de volgende dag loopt je wekker weer vroeg af.....
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 17 januari 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 18:26 schreef tim www.legioen.web- het volgende:
bij deze vragen we alle supporters die het niet eens zijn met het vertrek van gertjan verbeek en het een laffe actie vinden van de spelersgroep om ze ten eerste uit te fluiten en te tweede spandoeken te maken om een spandoek mee te krijgen het stadion is niet moeilijk dit is makkelijk te doen door het spandoek om je middel te binden zo kan het niet worden gezien en kan je hem rustig ophangen in de kuip wij van www.legioen.web-log.nl zullen van ieder spandoek een foto proberen te maken en deze op onze site zetten

bij voorbaat dank

www.legioen.web-log.nl
Grow up !!!!!!!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 17 januari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 18:54 schreef tim www.legioen.web- het volgende:
gisteren was weer gezellig en ik vond het ook wel grappig dat tiendalli als enige applaus kreeg omdat hij zich achter verbeek schaarde
Gezellig ???? Ze verleizen met 3-1.
Echte supporters blijven hun team steunen, jij bent dit blijkbaar niet.
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - zaterdag 17 januari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:30 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Gezellig ???? Ze verleizen met 3-1.
Echte supporters blijven hun team steunen, jij bent dit blijkbaar niet.
de spelers hebben toch totaal geen respect meer voor hun trainer ze moeten werken voor hun geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn --
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 17 januari 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:33 schreef tim www.legioen.web- het volgende:

[..]

de spelers hebben toch totaal geen respect meer voor hun trainer ze moeten werken voor hun geld
Nou, doe maar gewoon geld, met ziektes gooien hoeft ook weer niet. Hoop niet dat jij enkele familieleden hebt die deze ziekte hebben of hadden. Het team uitfluiten geeft bij voorbaat al een slecht gevoel bij de spelers, en dan verwacht je nog dat ze daardoor beter gaan presteren ook??? Ook zij zijn mensen met gevoelens. Ik ben het ook niet eens met de gang van zaken, maar wij zijn ook niet diegene die er iets aan kunnen doen en zeker niet met acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn --
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - zaterdag 17 januari 2009 - 19:39   quote  deeplink  
laat de spelers maar slechter spelen ( ik vraag me af of dat trouwens wel mogenlijk is met zo'n stelletje klere neuzen op het veld
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 17 januari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:39 schreef tim www.legioen.web- het volgende:
laat de spelers maar slechter spelen ( ik vraag me af of dat trouwens wel mogenlijk is met zo'n stelletje klere neuzen op het veld
Die zelfde neuzen stond je anders wel toe te juichen toen ze kwamen. Er werd alweer van het kampioenschap gesproken. En nu 1,5 jaar later zijn het allemaal klere neuzen die op moeten flikkeren?
Omdat messias Verbeek roept dat ze hard moeten trainen.
Man laat je nakijken, en ik zou dinsdag maar niet voor me gaan staan met een spandoek anders ga je hoogstpersoonlijk die Pool achterna
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - zaterdag 17 januari 2009 - 20:29   quote  deeplink  
en nou moet ik bang worden en trouwens die pool sprong zelf
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 17 januari 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:29 schreef tim www.legioen.web- het volgende:
en nou moet ik bang worden en trouwens die pool sprong zelf
Nee hoor gewoon zorgen dat je uit mijn buurt blijft.
tim www.legioen.web-
 tim www.legioen.web- - zaterdag 17 januari 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:37 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nee hoor gewoon zorgen dat je uit mijn buurt blijft.
waarom zou ik uit de buurt van je moeten blijven
welk vak zit je dan ga ik morgen me kaartje ff omruilen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:26 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Die zelfde neuzen stond je anders wel toe te juichen toen ze kwamen. Er werd alweer van het kampioenschap gesproken. En nu 1,5 jaar later zijn het allemaal klere neuzen die op moeten flikkeren?
Omdat messias Verbeek roept dat ze hard moeten trainen.
Man laat je nakijken, en ik zou dinsdag maar niet voor me gaan staan met een spandoek anders ga je hoogstpersoonlijk die Pool achterna
Precies voor mijn neus hahaha pis ik nog ff over hem heen hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:40 schreef tim www.legioen.web- het volgende:

[..]

waarom zou ik uit de buurt van je moeten blijven
welk vak zit je dan ga ik morgen me kaartje ff omruilen
Vak-Z3
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Tim, doe ff normaal jongen, en ga anders lekker naar buitenveldert
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 19:47 schreef Brhaven het volgende:
Volgend seizoen gezellig MVV - Feyenoord en met de Jupiler-schaal op de Coolsingel. En van daaruit met een gezonde ploeg Europa in olv Mario!
OPZOUTEN JIJ MET DIE ONGIJN!!! FEYENOORD ZAL NEVER NOOIT NIET DEGRADEREN!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
NIETS ANDERS DAN GEWOON WEER LATEN ZIEN WAT DE ECHTE 12E MAN IS IN DE KUIP. DUS OUDERWETS DE PLOEG STEUNEN ZOALS VOORHEEN ALTIJD HET GEVAL IS GEWEEST. D.M.V. UITFLUITEN E.D. ONZINNIGE ACTIES RAKEN DE SPELERS ECHT NIET GEMOTIVEERD OM TE WINNEN!
F.L.E
 F.L.E - zondag 18 januari 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:40 schreef tim www.legioen.web- het volgende:

[..]

waarom zou ik uit de buurt van je moeten blijven
welk vak zit je dan ga ik morgen me kaartje ff omruilen
Z4 tegeg het uitvak
feyenoord forever
 feyenoord forever - zondag 18 januari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Ik was erg boos vorige week maar ben het allemaal al weer kwijt. Ik vind ook dat we weer verder moeten, we moeten voor die beker gaan en inderdaad laten zien waartoe het legioen in staat is.

Ik ben geen clubcardhouder en ga niet vaak naar het stadion maar vind dat ik nu ook moet komen (en kan toevallig) en er komen nog wat mensen met me mee.
Laten we allemaal meer mensen optrommelen en die Kuip volladen
jwillem221
 jwillem221 - zondag 18 januari 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Vrijdagavond na de wedstrijd direct een kaartje voor dinsdag besteld. Feyenoord heeft juist nu alle steun nodig van het Legioen. Wat gebeurt is vergeten en als de rook aan de slag. En poten af van Gio
forever 010
 forever 010 - zondag 18 januari 2009 - 14:56   quote  deeplink  
Wat voor acties er komen. we moeten wel weer verder met onze club. en als we in Mei toch op coolsingel staan met de beker dan zijn we deze dagen al lang weer vergeten en hebben we wel weer een feestje. laten we daar voor gaan!
Vak Q
 Vak Q - zondag 18 januari 2009 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 19:29 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Niet mee eens. Eerst ons ongenoegen laten blijken en dan laten horen wie en wat het legioen is. Ik zeg bij veld opkomst met zijn allen de rug toekeren en bij eerste fluitsignaal ze toezingen dat de rest van Nederland er bang van word. De rest van Nederland moet op voorbaat al weer bang van ons worden.
Wat ben jij een KUT suppoerter zeg.
Als je een beetje verstand heb ga je juist NU achter de club staan en hen steunen voor een goed resultaat.
Ook in slechte tijden achter de club blijven staan is net zo iets als je beste vrienden ontdekken in slechte tijden.
Ik kan dat makkelijk zeggen omdat ik al 47 jaar in de kuip kom om mijn club aan te moedigen en ook heel vaak naar alle uitwedstrijden ben geweest.
Maar die uitwedstrijden kunnen mij nu gestolen worden omdat dit verziekt is door figuren zoals jij die zich supporter noemen maar zich gedragen als hersenloze VARKENS en totaal geen respect hebben voor anderen.
Jouw gelul over de HEL breekt los (op een andere forum onderdeel)onderstreept mijn bovenstaande bewering.
Ik ben in 70 ook naar de finale in Milaan geweest (door al mijn spaargeld te investeren in de Finale)en dat waren pas supporters,geen vechtpartijen met de CElTIC supporeters maar gezellig een bietrje drinken en maar feest vieren.
Gedraag je normaal en er is zelfs voor jou redding mogelijk.
Ps. Veel plezier dinsdagavond en ik hoop dat je kunt juichen als we winnen met 2-1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: actie bekerwedstrijd a.s. dinsdag









0.0071969