BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er ook nog supporters die blij zijn?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Tuurlijk is het niet netjes geweest van sommige spelers tav Gertjan Verbeek.Maar ik kan niet het gevoel van blijdschap onderdrukken dat deze 3 mensen vertrokken zijn.
Verbeek had een plaat voor zijn kop.
Bosz had een pantserplaat voor zijn harses.
En Jansen is al tussen de 70 en schijndood,hij zat nog net niet met een kwijlbakkie in de dugout.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Boudewijn --
Gast138
 Gast138 - donderdag 15 januari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Heel blij. Drie nare mannetjes zijn weg.
Peer
 Peer - donderdag 15 januari 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Leon; je schreeuwt het van de daken. Ik ben wel blij met afscheid van Bosz en Jansen. Nu Brard nog!! Ben pas echt blij als Been, Beenhaker en Fraser binnen wandelen en sponsors ruimte geven voor de grote schoonmaak. Of is dit te optimistisch???????
sevillana
 sevillana - donderdag 15 januari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Kweenie, beetje gemengde gevoelens. Betwijfel toch of alles nu beter gaat worden.
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
ik niet..niet zozeer over het vertrek van verbeek..tuurlijk is dat klote,maar ik kijk in de ban van de toekomst,ook naar morgen..t baat me zorgen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 21:28 schreef Gast138 het volgende:
Heel blij. Drie nare mannetjes zijn weg.
Idem!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
sjonge jonge..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 21:41 schreef Peer het volgende:
Leon; je schreeuwt het van de daken. Ik ben wel blij met afscheid van Bosz en Jansen. Nu Brard nog!! Ben pas echt blij als Been, Beenhaker en Fraser binnen wandelen en sponsors ruimte geven voor de grote schoonmaak. Of is dit te optimistisch???????
Je noemd precies de 3 ontbreekende schakels.Helemaal mee eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 21:42 schreef sevillana het volgende:
Kweenie, beetje gemengde gevoelens. Betwijfel toch of alles nu beter gaat worden.
Onder Bosz hebben we 3 jaar een rijzende topsportklimaat meegemaakt??Als Verbeek niet was weggegaan hadden we nog 3 jaar van dat sportklimaat moeten genieten.
Wat is er mis om iemand anders ook nog eens 3 jaar geven.Is kijken hoe die met de selectie omgaat en een aantal verraders wegwerkt.Ik heb een naar gevoel bij Timmer en zijn media geilheid.Mag hem niet beschuldigen is nergens op gebasseerd maar ik heb zo`n voorgevoel....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 21:45 schreef E. FR1908 het volgende:
ik niet..niet zozeer over het vertrek van verbeek..tuurlijk is dat klote,maar ik kijk in de ban van de toekomst,ook naar morgen..t baat me zorgen
Bekijk het met rust en naar alle waarschijnlijkheid komt er nu wat meer geld vrij.Niet alle investeerders vertrouwde op Bosz en Woerts.Gladjanusen zonder enige spraakmakende voetbal uitstraling.
Komt goed nu nog meer dan ooit.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 januari 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onder Bosz hebben we 3 jaar een rijzende topsportklimaat meegemaakt??Als Verbeek niet was weggegaan hadden we nog 3 jaar van dat sportklimaat moeten genieten.
Wat is er mis om iemand anders ook nog eens 3 jaar geven.Is kijken hoe die met de selectie omgaat en een aantal verraders wegwerkt.Ik heb een naar gevoel bij Timmer en zijn media geilheid.Mag hem niet beschuldigen is nergens op gebasseerd maar ik heb zo`n voorgevoel....
Ik hoop dat we het zullen gaan zien op het veld, Leon.
Eerst maar eens kijken of die teamgeest die er gisteren was vanaf nu ook op het veld te zien is, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door sevillana --
Kadaver
 Kadaver - donderdag 15 januari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Het heeft twee duimen en is blij met deze schoonmaak:

THIS GUY!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 15 januari 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 22:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik hoop dat we het zullen gaan zien op het veld, Leon.
Eerst maar eens kijken of die teamgeest die er gisteren was vanaf nu ook op het veld te zien is, toch?
Ja dat is zo ,het lijkt mij alleen zo moeilijk voor bepaalde jongens zoals Gio Bruins Wijnaldum Bahia en ook Makaay.Dat zijn geen schreeuwers meer zachtaardig en als die jongens het gevoel hebben nergens schuldig aan te zijn en ze worden negatief benaderd door het legioen.Dat schiet hun misschien in de enkels of knieën.Daarom zou ik ervoor kiezen de ploeg juist nu te steunen.Ik heb mijn rotte appels ook onder de spelers hoor.Lucius Hofland en Timmer en ook de Cler hebben constant de media opgezocht.In mijn ogen komen die nog aan de beurt ,alleen nu nog niet.Langzaam komen de verhalen toch naar buiten let maar op.De zwarte schaapies halen we er straks zo uit.
opa
 opa - donderdag 15 januari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
het was lucius,hofland of timmer ( of alle 3) die de media hebben ingelicht. landzaat kan ook nog, de rest zie ik het niet doen
sevillana
 sevillana - donderdag 15 januari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja dat is zo ,het lijkt mij alleen zo moeilijk voor bepaalde jongens zoals Gio Bruins Wijnaldum Bahia en ook Makaay.Dat zijn geen schreeuwers meer zachtaardig en als die jongens het gevoel hebben nergens schuldig aan te zijn en ze worden negatief benaderd door het legioen.Dat schiet hun misschien in de enkels of knieën.Daarom zou ik ervoor kiezen de ploeg juist nu te steunen.Ik heb mijn rotte appels ook onder de spelers hoor.Lucius Hofland en Timmer en ook de Cler hebben constant de media opgezocht.In mijn ogen komen die nog aan de beurt ,alleen nu nog niet.Langzaam komen de verhalen toch naar buiten let maar op.De zwarte schaapies halen we er straks zo uit.
Idd, ben het hier wel mee eens. Als de supporters niet achter het team gaan staan dan is de club daar ook niet mee geholpen. En uiteindelijk zal "het kaf zich dan wel van het koren scheiden".
thewin
 thewin - donderdag 15 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
wat maak het nu nog uit er moet een nieuwe komen, ik had het verw8 het is een hele goede trainer en ook goede spelers maar heel veel pech. heb wel gemengde gevoelens en ik betwijfel of been, beenhakker of willem het wel kunnen
sevillana
 sevillana - donderdag 15 januari 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 22:35 schreef opa het volgende:
het was lucius,hofland of timmer ( of alle 3) die de media hebben ingelicht. landzaat kan ook nog, de rest zie ik het niet doen
Waar heb je het over? Heel de groep heeft zich toch uitgesproken tegen GJV? Deze post is nu helemaal niet meer van belang. Als gaat blijken dat deze spelers idd de "foute" zijn in de selectie dan zal dat binnen niet al te lange tijd waarschijnlijk wel blijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door sevillana --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 15 januari 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Nu die hele incest kliek van Bosz opruimen en een paar echte Feyenoorders terug op die positie's. Het is toch te gek voor woorden dat Henk"the knife" bij ADO , Keessie wonderboy bij twente en Paultje Bosvelt bij de Eagles zitten.
Ik las laatst dat de Wolf ook wel weer wat wil doen.
Dat zijn teminste kerels met balen en niet van die achterbakse huichelaars die er nu nog zitten of zaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door F.L.E --
derq
 derq - donderdag 15 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
natuurlijk is niemand blij. kijk hoe we er voor staan? ;)

Met het oog op de toekomst, is dit zo kut...
na 1 of 2 jaar zijn al die zure kutjes die er nu zitten toch verdwenen. Had liever Verbeek een topsportklimaat zien realiseren. wat je nu ziet is achteroverleunen in tegenstelling tot twente, groningen en heerenveen.

Het probleem lag bij de starre selectie. eenieder die dat niet ziet heeft geen verstand van hoe het werkt in de topsport.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 15 januari 2009 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 23:09 schreef derq het volgende:
natuurlijk is niemand blij. kijk hoe we er voor staan? ;)

Met het oog op de toekomst, is dit zo kut...
na 1 of 2 jaar zijn al die zure kutjes die er nu zitten toch verdwenen. Had liever Verbeek een topsportklimaat zien realiseren. wat je nu ziet is achteroverleunen in tegenstelling tot twente, groningen en heerenveen.

Het probleem lag bij de starre selectie. eenieder die dat niet ziet heeft geen verstand van hoe het werkt in de topsport.
Tuurlijk jongen , Verbeek is de messias en heeft altijd gelijk. Het ligt aan de 24 selectie spelers.
Gelukkig hangen ze bij Twente , Groningen en Heerenveen wel de hele dag aan de halters.
In topsport is het creeren van een team de allerbelangrijkste basis voor succes.
Kijk naar het Feyenoord uit 1993, de gouden volleybalploeg en recenter nog de waterpolo dame's.
Bij een echt team is zelfs kwaliteit van ondergeschikt belang.
heb je teamgeest en kwaliteit dan behoor je tot de absolute top.
derq
 derq - donderdag 15 januari 2009 - 23:24   quote  deeplink  
het was niet unaniem hoor jongen als je dat soms denkt.. de eerder genoemde namen hebben het verziekt voor de jonkies omdat zij degenen waren die niet wouden veranderen.

wat jij zegt is bijna helemaal juist, 1 ding daargelaten, uit de houding van de oudere spelers is gebleken dat zij TO TAAL NIET openstonden voor verandering, nou dat is fout nummer één op het gebied van teamgeest.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 15 januari 2009 - 23:30   quote  deeplink  
Als dat zo zou zijn is Verbeek gewoon een slappe lul. Dan had hij die oudje's de keuze kunnen geven. Meewerken of opzouten. Meneer Bosz beweerde in het AD van zaterdg j.l dat er genoeg intersse was voor Makaay, Gio en Hofland.
Had die dan verkocht en was met de rest, die volgens jou dan wel wilde, verder gegaan.
En teamgeest is inderdaad willen veranderen, maar niet omdat er 1 roept dat hij de waarheid in pacht heeft, maar omdat je daar gezamelijk in gelooft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 januari 2009 door F.L.E --
frson
 frson - donderdag 15 januari 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Verbeek doorbrak de incestcultuur bij feyenoord door een heel nieuwe trainingsaanpak. niet steeds voortborduren op gedachten van vermeende ex vedetten. wil je bij de top horen en daar blijven dan zul je daar arbeid voor moeten verrichten. Feyenoord verhaalt terecht de opgelopen schade op personen die zich supporter noemen. laat feyenoord nu ook de schade van de afkoopsom voor verbeek maar verhalen op die goed betaalde daders die niet eens hun eigen afspraken binnenkamers kunnen houden. al lekken naar de pers nog voordat verbeek ontslagen was. hoe bedoel je collegiaal en liefde voor de club en trots zijn daar voor te mogen voetballen.
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 23:50 schreef frson het volgende:
Verbeek doorbrak de incestcultuur bij feyenoord door een heel nieuwe trainingsaanpak. niet steeds voortborduren op gedachten van vermeende ex vedetten. wil je bij de top horen en daar blijven dan zul je daar arbeid voor moeten verrichten. Feyenoord verhaalt terecht de opgelopen schade op personen die zich supporter noemen. laat feyenoord nu ook de schade van de afkoopsom voor verbeek maar verhalen op die goed betaalde daders die niet eens hun eigen afspraken binnenkamers kunnen houden. al lekken naar de pers nog voordat verbeek ontslagen was. hoe bedoel je collegiaal en liefde voor de club en trots zijn daar voor te mogen voetballen.
amen
daag gj
 daag gj - vrijdag 16 januari 2009 - 06:53   quote  deeplink  
dolgelukkig ben ik! de vlag hangt uit en ik loop samen met Theo en de rest van de groep in de polonaise, haha mooi dat die kuttrainer weg is.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 16 januari 2009 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 - 23:50 schreef frson het volgende:
Verbeek doorbrak de incestcultuur bij feyenoord door een heel nieuwe trainingsaanpak.
Volgens mij maakte vebeek juist deel uit van die hele incest cultuur om petertje bosz heen. De bezem moet nog ff goed door de gelederen en dan gaan we er eens goed voor.

ik ben dus wel blij, ik miste toch een stukje progressie bij Verbeek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zijn er ook nog supporters die blij zijn?









0.0093910