BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporter helpt Feyenoord met 150 miljoen ???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Alles werd eigenlijk al in een sneltreinvaart duidelijk: Gertjan Verbeek was ontslagen, Peter Bosz en Wim Jansen dienden hun ontslag in, terwijl de raad van commisarissen niet op de wensen in konden gaan vanwege ontbrekende financiele middelen, werd duidelijk dat er een anonieme bron zich had aangemeld om de afkoopsom van Verbeek te voldoen (een ruime jaarsalaris) maar deze bron stelde hierbij ook een voorwaarde: deze man die de naam David Hart heeft wilde deze noodlijdende club uit de brand helpen maar wel op de voorwaarde dat hij Feyenoord helemaal zou gaan regeren en ik weet als medewerker van de club en om anoniem te blijven zal u mijn naam niet lezen dat dhr Hart Feyenoord een voorstel heeft gedaan de club over te nemen voor het bedrag van 150 Miljoen EURO, inclusief de schulden op zich te nemen, de schulden die 18 Miljoen EURO bedragen. De vastgoed makelaar David Hart is een miljonair, zijn vermogen worden geschat op circa 355 Miljoen EURO. Hart, is supporter van Feyenoord en wilde niks voor de club doen zolang Peter Bosz er de scepter zwaaide. De akte zal nog deze week ondertekend worden en Hart zal aanstaande maandag na de wedstrijd tegen SC Heerenveen een persconferentie gaan beleggen in De Kuip.
Naar alle waanschijnlijkheid heeft David Hart al in de afgelopen dagen contact gezocht met diverse mensen in de voetbalwereld om hen te polsen voor een eventuele komst naar Feyenoord. De namen die hardnekkig circuleren zijn Willem van Hanegem als technisch adviseur, Martin van Geel (Roda JC, en ex speler van Feyenoord) als technisch directeur, Mario Been (NEC Nijmegen) is waanschijnlijk tweede keus, want diverse bronnen in het Maasgebouw bevestigen dat David Hart pasgeleden een gesprek heeft gehad met Frank Rijkaard. Ook zijn oud Feyenoorders gepolst terug te keren in De Kuip zoals Henk Fraser (ADO Den Haag) en Ruud Heus (Willem 11).

WAT MOETEN WE HIER NU WEER VAN DENKEN???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door sevillana --
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 16 januari 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Denk dat het niet waar is... maarja je weet t nooit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Het-Legioen.nl --
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 13:20 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Denk niet dat het niet waar is... maarja je weet t nooit...
Je denkt NIET dat het NIET waar is?
jjh
 jjh - vrijdag 16 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
Broodje Aap.

Vastgoedmagnaat noemt overname Feyenoord ondenkbaar
Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.

Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.

"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
2 jaar geleden werd er ook gesproken over een bod van 900 miljoen.
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Vastgoedmagnaat noemt overname Feyenoord ondenkbaar

Er is absoluut geen sprake van een mogelijke overname van Feyenoord door vastgoedmakelaar David Hart. De afgelopen dagen deed het gerucht de ronde dat de gefortuneerde zakenman zijn zinnen op de Rotterdamse club had gezet.

Op internet viel onder meer te lezen dat Hart een bedrag van 150 miljoen euro over zou hebben voor Feyenoord. Daarbij zou hij ook de schulden van de Stadionclub op zich nemen. Deze geruchten worden nu echter nadrukkelijk naar het rijk der fabelen gewezen.

"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur. "Een overname van Feyenoord door de heer Hart is ondenkbaar. Hij legt zich met name toe op de autoracesport."
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 16 januari 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 13:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

Je denkt NIET dat het NIET waar is?
foutje
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 13:34 schreef Het-Legioen.nl het volgende:

[..]

foutje
BEDANKT!
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 15:20   quote  deeplink  
Ik denk dat deze man d.m.v. weloverwogen beslissingen en met gebruik van zakelijk inzicht z’n kapitaal heeft vergaard, dus ……………………………………… Fabeltjeskrant verhaal !!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door sevillana --
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 16 januari 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Hoop eigenlijk wel dat het waar is!!!!
Zou wel mooi zijn denk ik
Anja80
 Anja80 - vrijdag 16 januari 2009 - 16:04   quote  deeplink  
"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur.
"Absoluut onwaar", zei Gio nav de onvrede tussen selectie en trainer.
"Absoluut onwaar", zei Gudde toen hem werd gevraagd of GJV onder druk stond.
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 16:04 schreef Anja80 het volgende:
"Absoluut onwaar", reageert een woordvoerder van Hart tegenover VoetbalPrimeur.
"Absoluut onwaar", zei Gio nav de onvrede tussen selectie en trainer.
"Absoluut onwaar", zei Gudde toen hem werd gevraagd of GJV onder druk stond.
tsja alles wat gio ontkent is altijd waar. dus gionokkio wat heb je hierover te melden?
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 16:34   quote  deeplink  
ene als sevillana echt een medewerker is van feyenoord dan moet je het toch zeker weten of het waar is of niet
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 16:35   quote  deeplink  
bij feyenoord is alles onwaar en als ze dat zeggen kan het ook zomaar waar zijn het gaat niet om een overdreven hoog bedrag moet ik zeggen dus why not de toekomst zal het leren
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 16 januari 2009 - 16:43   quote  deeplink  
ben ozin verhalen zat. Hoop dat het waar is, zo niet hou dan eens op met die onzin. alleen feiten of transfergeruchten. Sevillana zit de doen als of het zeker is. zo niet, ben je net zo veel waard als de selectie. Niet veel dus. Of ze moeten nu het tegendeel bewijzen. Als dit niet waar is zijn het jodenstreken net als de selectie al gedaan heeft. Dus Sevillana, als het niet waar is moet je je eigen eens af gaan vragen waar je mee bezig bent. Het is al rumoerig genoeg en hebben we geen onzin bij nodig. Maar nogmaals ik hoop dat het waar is.
fey21
 fey21 - vrijdag 16 januari 2009 - 16:48   quote  deeplink  
mocht dit waar zijn...
dan spelen we volgend jaar 2e ronde CL
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 16:43 schreef Richard Lagrouw het volgende:
ben ozin verhalen zat. Hoop dat het waar is, zo niet hou dan eens op met die onzin. alleen feiten of transfergeruchten. Sevillana zit de doen als of het zeker is. zo niet, ben je net zo veel waard als de selectie. Niet veel dus. Of ze moeten nu het tegendeel bewijzen. Als dit niet waar is zijn het jodenstreken net als de selectie al gedaan heeft. Dus Sevillana, als het niet waar is moet je je eigen eens af gaan vragen waar je mee bezig bent. Het is al rumoerig genoeg en hebben we geen onzin bij nodig. Maar nogmaals ik hoop dat het waar is.
EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: 2 dingen even recht zetten;
a) ik las het bericht op headliner (FR-Fanatic), en
b) ik ben dus geen medewerker bij Feyenoord

Gewoon, net als jullie (althans de meeste die hier reageren) een supporter die graag ziet dat het goed met de club gaat!
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 19:00 schreef sevillana het volgende:

[..]

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: 2 dingen even recht zetten;
a) ik las het bericht op headliner (FR-Fanatic), en
b) ik ben dus geen medewerker bij Feyenoord

Gewoon, net als jullie (althans de meeste die hier reageren) een supporter die graag ziet dat het goed met de club gaat!
mee eens
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 januari 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 19:03 schreef E. FR1908 het volgende:

[..]

mee eens
THX!
Marciano
 Marciano - vrijdag 16 januari 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 16:14 schreef derq het volgende:

[..]

tsja alles wat gio ontkent is altijd waar. dus gionokkio wat heb je hierover te melden?
Dan hoop ik dat ie zegt dat het niet waar is!XD
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 januari 2009 - 14:21   quote  deeplink  
het is ook niet waar. die man is op radio rijnmond geweest en heeft gezegd dat hij niet eens van voetbal houdt. hij is een racefanaat. Trouwens heeft hij gezegd dat in deze tijd niemand dat geld op tafel kan leggen zonder financiering en we wete nallemaal hoe makkelijk een bank een financiering geeft... Niet dus. aan de andere kant heeft hij wel gezegd dat hij een echte Rotterdammer is en alles wat Rotterdam aangaat lief heeft. Hij liet zelfs vallen dat er over sponsoring te praten viel, maar dat was heel kort en zelfs de verslaggever miste dat want hij ging er neit op door.... Hopelijk heeft iemand bij Feyenoord het wel gehoord en gaan ze deze man contacteren en confronteren met zijn woorden!! ;-)
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 14:35   quote  deeplink  
derq, schei eens uit met je flauwe woordgrapjes. Die stemminmakerij kunnen we ook missen als kiespijn
Emile
 Emile - zondag 18 januari 2009 - 14:46   quote  deeplink  
nou ik denk dat veel van die rijke vastgoed verkopers wel wat zien in feyenoord vooral nu ze zo in een crisis zitten maakt het extra reclame als iemand nu feyenoord voor een hoog bedrag zou sponsoren of kopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door Emile --
Kadaver
 Kadaver - zondag 18 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
Hoe werkt zoiets? Stel iemand koopt de club voor zo'n bedrag? Waar gaat het geld dan precies naar toe? Is dat dan puur bedoeld als afkoopsom van de huidige investeerders? Betekent dat dan dat er 150 milj. euro schuld is? Liverpool is toch dacht ik ook overgenomen voor een symbolische euro?
Seuter
 Seuter - zondag 18 januari 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Wat een onzin!!
Jorien van de Herik moest opstappen zodat die zogenaamde havenbaronnen de club voor een gigantisch bedrag zouden helpen.....nooit meer wat van vernomen.
Nu zou Peter Bosz op moeten stappen voordat er 150 miljoen in de club investeerd.
Als Peter Bosz wist dat hij 150 miljoen tegenhoud, was hij allang opgestapt!!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 18 januari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Leuk deze lul verhalen denk er nu echt iemand dat er een weldoener geld in Feyenoord gaat steken?? Begrijp me niet verkeerd ik hoop echt dat er een weldoener met een Feyenoord hart of een rijke wereldburger geld in onze club wil steken maar dan zal er veel meer gelobbyd moeten worden met potentiele kandidaten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Supporter helpt Feyenoord met 150 miljoen ???









0.0054540