BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem interim-coach, Daarna Been en Beenhakker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 16 januari 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Op FC Rijnmond werd net door diverse mensen gepleit dat van Hanegem dit seizoen als trainer af moet maken en daarna moet Mario Been komen met Leo Beenhakker als Technisch Directeur. Lijkt mij ook wel de beste oplossing....
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 16 januari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
zekers zou perfect zijn en ik zou de wolf ook een kans geven als verdedigers trainer assistent en frazer ook terughalen voor de jonkies want dat kan hij goed toch
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 16 januari 2009 - 18:06   quote  deeplink  
lijkt mij ook een puik plan!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 16 januari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Het contract van Frazer bij ADO loopt volgend seizoen af
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 16 januari 2009 - 19:18   quote  deeplink  
'K heb het gevoel dat we toch iemand vergeten, we hebben ook nog een J. P van Gastel een zekere talant ontwikkelaar, Stel dat Mario niet komt , een wolfie d'r bij een frazer, ho nou ga ik weer te ver, d'r moet een ouwe knakker bij, niets ten nadele, maar dan beginnen die oudjes uit de selectie weer te morren te stoken en te porren, we moeten wel op passen.
Robbb
 Robbb - vrijdag 16 januari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
Gewoon nu van Hanegem en Beenhakker halen.
Feyenoorders en beide coach. beide het managment laten vervullen + vlemmings?

ps VOOR ALTIJD FEYENOORDER
michelvakkie v
 michelvakkie v - vrijdag 16 januari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Van Hanegem liever niet, die heeft bij Utrecht gewoon lopen liegen. Opzouten dus. Beenhakker interim en Been volgend jaar, dat moet ém worden.
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:07 schreef michelvakkie v het volgende:
Van Hanegem liever niet, die heeft bij Utrecht gewoon lopen liegen. Opzouten dus. Beenhakker interim en Been volgend jaar, dat moet ém worden.
beter ja....
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
Als Van Hanegem komt moeten we wel alle gaten in het hek dicht maken anders is hij in eens weg !!!
Van Hanegem gaat geen gesprek uit de weg,zolang het maar niet over hem zelf gaat.
Op iedereen kritiek maar als het over hem zelf gaat dan wordt dan hoor je Willem niet meer.
Misschien leuk voor oud feyenoord dan hoft hij geen training te geven want dat is allemaal onzin.
Nijmegenaar
 Nijmegenaar - vrijdag 16 januari 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Mario moet bij NEC blijven sowieso dit half jaar nog ...
Mario is een man van zijn woord en heeft herhaalde malen geroepen dat hij niet bij Feyenoord aan de slag zou gaan , Althans nog niet hij heeft nog werk te verrichten in Nijmegen ,hij was nog lang niet klaar...Dat we Been in Nijmegen zijn transfer gunnen staat als een paal boven water maar hij heeft wel een morele verplichting toen wij vorig jaar onderaan stonden werd hij niet weggestuurd integendeel wij hielden vertrouwen in hem en lieten dat blijken doormiddel van contract verlenging, had NEC hem toen ontslagen dan had nu niemand het over Mario Been, ik hoop dat hij in Nijmegen zijn werk afmaakt hij heeft laatst nog en verbeterd contract getekend in Nijmegen daar zijn hem toezeggingen gedaan op het gebied van versterkingen..als hij middenin een seizoen de overstap toch maakt verliest hij zijn geloofwaardigheid en bij mij alle kredits.
Met alle respect maar er zijn betere momenten om trainer van Feyenoord te zijn , laat Feyenoord nu eerst maar eens schoon schip maken en zorgen dat ze de boel weer rustig krijgen dan kan Mario eind van het seizoen of het jaar erna de overstap maken naar feyenoord.Wij weten dat hij een pure Feyenoorder is en dat deze situatie hem aan het hart gaat maar laat hem die eerlijke nuchtere humoristische toptrainer blijven die als hij iets roept het ook na komt.
Dat hij ooit trainer van Feyenoord word staat als een paal boven water.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Gelijk De Wolf erbij halen. Van Hanegem zondag met de groep laten praten om de boel te relativeren op zijn geweldige manier en zo de druk er een beetje afhalen. En dinsdag met z'n allen de ploeg op een geweldige manier steunen vanaf het eerste fluitsignaal!
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
En Beenhakker als interim halen en vanaf de zomer Been. Kan Beenhakker TD worden.
Paauwe
 Paauwe - vrijdag 16 januari 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Willem van Hanegem staat dinsdag op het trainingsveld. Het gaat er om wat het met de spelersgroep doet en niet wat wij supporters ervan vinden! Staan wij in het veld? nee toch!
We moeten gewoon de beker winnen!!
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 23:28   quote  deeplink  
Als het niet te koud is anders heeft WILLEM geen zin
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 23:30   quote  deeplink  
willem de tripper
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
Gaan we nu Willem ook lekker afzeiken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:54 schreef Nijmegenaar het volgende:
Mario moet bij NEC blijven sowieso dit half jaar nog ...
Mario is een man van zijn woord en heeft herhaalde malen geroepen dat hij niet bij Feyenoord aan de slag zou gaan , Althans nog niet hij heeft nog werk te verrichten in Nijmegen ,hij was nog lang niet klaar...Dat we Been in Nijmegen zijn transfer gunnen staat als een paal boven water maar hij heeft wel een morele verplichting toen wij vorig jaar onderaan stonden werd hij niet weggestuurd integendeel wij hielden vertrouwen in hem en lieten dat blijken doormiddel van contract verlenging, had NEC hem toen ontslagen dan had nu niemand het over Mario Been, ik hoop dat hij in Nijmegen zijn werk afmaakt hij heeft laatst nog en verbeterd contract getekend in Nijmegen daar zijn hem toezeggingen gedaan op het gebied van versterkingen..als hij middenin een seizoen de overstap toch maakt verliest hij zijn geloofwaardigheid en bij mij alle kredits.
Met alle respect maar er zijn betere momenten om trainer van Feyenoord te zijn , laat Feyenoord nu eerst maar eens schoon schip maken en zorgen dat ze de boel weer rustig krijgen dan kan Mario eind van het seizoen of het jaar erna de overstap maken naar feyenoord.Wij weten dat hij een pure Feyenoorder is en dat deze situatie hem aan het hart gaat maar laat hem die eerlijke nuchtere humoristische toptrainer blijven die als hij iets roept het ook na komt.
Dat hij ooit trainer van Feyenoord word staat als een paal boven water.
Voor zover ik weet is N.E.C nog nooit zover gekomen dus als je over kredits praat neem ik aan dat Mario ze nooit kan verliezen tav N.E.C.Verders vind ik dat je gelijk heb en de beste oplossing naar voren schuift.
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 23:37   quote  deeplink  
Waar was hij dan op het feest (voor de supporters)iedereen is fout behalve Willem.
Zo lang het over anderen gaat aan grappen geen gebrek.
Maar als het over hem zelf gaat dan kruipt hij weg door het hek.
Dit is niet de Willem die ik die ik voor ogen had.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:39   quote  deeplink  
Dat is waar, maar zo is hij. En we zijn niet en een positie om erg kritisch te zijn. Moeten blij zijn dat iemand wíl komen.
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Dat is precies de mentaliteit die de spelers nu hebben ,nee het is anders om
een trainer moet blij zijn dat hij voor feyenoord MAG werken
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 23:54   quote  deeplink  
Zo moet een groot aantal spelers blij zijn dat ze voor feyenoord mogen spelen.
Misschien geldt dit niet voor 1 of 2 spelers,maar de rest moet zijn mond houden en werken voor hun geld.
Die moeten hun voeten laten spreken alleen al voor de supporters
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:47 schreef LOBBES het volgende:
Dat is precies de mentaliteit die de spelers nu hebben ,nee het is anders om
een trainer moet blij zijn dat hij voor feyenoord MAG werken
Er zullen er genoeg zijn die blij zijn dat ze voor Feyenoord mogen werken, maar er zij er maar weinig die nu willen komen.
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 17 januari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
Geloof me nou ,ze staan in de rij
Heb jij één iemand op tv gezien die niet wilde Koeman,Beenhakker,Van Hanegem,Been,Adams,Brandts,Foppe en ik ben er vast nog een paar vergeten.
Nee die willen niet graag trainer worden bij FEYENOORD
Stefio
 Stefio - zaterdag 17 januari 2009 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 17:45 schreef Legioen Weblog het volgende:
Op FC Rijnmond werd net door diverse mensen gepleit dat van Hanegem dit seizoen als trainer af moet maken en daarna moet Mario Been komen met Leo Beenhakker als Technisch Directeur. Lijkt mij ook wel de beste oplossing....
Ben ik het helemaal mee eens hij heeft veel internationale ervaring dus dsat moet goed komen met Been als hoofdcoach!
En nu dan Van Hanegem nu dan afmaken en er proberen wat van te maken
Dick
 Dick - zaterdag 17 januari 2009 - 00:20   quote  deeplink  
Je vergeet er een en dat is SUPER JANTJE.
DE alles kunner en een verstand dat her mannetje heb gewoon ongelovelijk.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 00:20   quote  deeplink  
huh?
Stefio
 Stefio - zaterdag 17 januari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 00:07 schreef LOBBES het volgende:
Geloof me nou ,ze staan in de rij
Heb jij één iemand op tv gezien die niet wilde Koeman,Beenhakker,Van Hanegem,Been,Adams,Brandts,Foppe en ik ben er vast nog een paar vergeten.
Nee die willen niet graag trainer worden bij FEYENOORD
jah Ze willen het allemaal proberen dus kies maar een goede uit ik denk zelf dat van Hanegem wel een goede keus is.
en John de wolf wil wel assistent trainer worden,

En Gullit en Rijkaard worden ook genoemd heb ik gehoord. en nog een leuke Johan Cruyf word ook nog genoemd.(zeker uit wraak voor ajax dan heb je wel een gemotiveerde coach)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door Stefio --
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 17 januari 2009 - 00:27   quote  deeplink  
Stefio je hebt per ongelijk toch niet op een 020 forum gezeten he ???????????????
Stefio
 Stefio - zaterdag 17 januari 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 00:27 schreef LOBBES het volgende:
Stefio je hebt per ongelijk toch niet op een 020 forum gezeten he ???????????????
neey ik zou niet durven
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 17 januari 2009 - 00:41   quote  deeplink  
Doe toch niet zo moeilijk ,gewoon zonder trainer en de jongens zelf laten beslissen, ze weten toch precies hoe het moet
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 17 januari 2009 - 00:44   quote  deeplink  
Perfect idee !!!!
Ze weten het toch zo goed,laat maar zien dan.
Nijmegenaar
 Nijmegenaar - zaterdag 17 januari 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is N.E.C nog nooit zover gekomen dus als je over kredits praat neem ik aan dat Mario ze nooit kan verliezen tav N.E.C.Verders vind ik dat je gelijk heb en de beste oplossing naar voren schuift.
Met kredits verliezen bedoel ik, dat ik hem dan niet meer op zijn woord geloof , Mario Been een eerlijke vent die nooit onzin roept zou woord moeten houden hij heeft getekend en ik vind dat je dat met je volle verstand doet althans dat neem ik aan , niks ten nadelen van Been maar hij zou zichzelf tegen spreken met een overgang dus dat zou ik zeer betreuren als dat het geval zou zijn.
En natuurlijk is Nijmegen hem eeuwig dankbaar voor wat (mede want NEC is niet alleen Been) Mario Been ons heeft gebracht,maar dan had hij niet moeten roepen ik ga nu niet naar Feyenoord , dat zou bij jullie ook in het verkeerde keelgat schieten en zou er ook ophef over komen en dat vind ik terecht...
Nijmegenaar
 Nijmegenaar - zaterdag 17 januari 2009 - 17:34   quote  deeplink  
Het probleem van Feyenoord zit m niet bij de trainer maar bij de heren van de selectie Hofland Mackaay, Gionokkio, en die luie lucius... nee er is meer aan de hand , mensen als Been hebben er nu niets te zoeken dat zou ze alleen maar schade toebrengen .. in Nijmegen doen we op drie fronten mee Europees, de Beker en in de competitie.... Been moet hier met een staande ovatie de Goffert verlaten dat heeft hij als geen ander verdiend maar nu is nit het juiste moment ..wij in Nijmegen hopen dat hj zeker nog het een en ander wil klaren hier... verders succes met jullie Feyenoord, de club hoort hier niet te staan.
Tjabba
 Tjabba - zaterdag 17 januari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Gewoon Been per direct halen .
leo ik ben weer thuis hoef ik niet meer te zien in de Kuip.
dre
 dre - zaterdag 17 januari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
mario moet je het ook gunnen on het seizoen af te laten maken bij N.E.C we moeten ervoor zorgen daat we de amstel cup winnen en volgend jaar zien we verder
Evertjan
 Evertjan - zaterdag 17 januari 2009 - 18:13   quote  deeplink  
Beenhakker trainer met assistentie van vlemmings en de wolf.
Nieuwe seizoen Been hoofd coach met assistentie van de wolf en fraser en vlemmings als scout
Beenhakker een jaar interim T D
Dan is er weer rust omverder tebouwen aan het management.
vakSforever
 vakSforever - zondag 18 januari 2009 - 01:07   quote  deeplink  
Willem en Leo terug als Technische staf, John de wolf als assistent van Mario en we zijn binnen 2 jaar kampioen! Luister mensen, geen zorgen zwaar kut deze plek, maar er is maar echt 1 Feyenoord, wees trots op de club van zuid , we zijn uniek op deze wereldbol ! en oh ja wie heeft als club Nederland als eerste ( 1970 ) en als laatste op de internationale kaart gezet.... precies
FEIJENOORD !!!!!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 18 januari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
Ben ik zeker ook voor: Leo Beenhakker als TD ondanks dat ie voor die neuzen heeft gewerkt en vanaf woensdag Willem van Hanegem met de Wolf en Bosvelt als assistenten en dan vanaf het nieuwe siezoen Mario Been als hoofd trainer met als assistenten de Wolf, Bosvelt en van Hanegem en Lodewijks als keeperstranier. Ik hoop echt dat dit een van de scenario's kan zijn. Verder zou ook Hiddink een goede optie als hoofdtrainer zijn
wim de ruit
 wim de ruit - zondag 18 januari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Nu onze Willem op het veld, met Don Leo op kantoor, m.i.v. nieuwe seizoen Di Mario als trainer, met Willem en de Wolf als hulpjes....Leo nog altijd op zijn kantoorstoel......en alles zal weer goed komen
willem hoogendijk
 willem hoogendijk - zondag 18 januari 2009 - 11:55   quote  deeplink  
dit lijkt mij de beste oplossing , zo kan willem na dit seizoen afscheid nemen bij zijn grote liefde na een imposante carriere om daarna het stokje over te geven aan mario met als t.d. leo beenhakker .
LOBBES
 LOBBES - zondag 18 januari 2009 - 11:59   quote  deeplink  
Tijdens de training wel de hekken controleren anders is Willem in eens weg,nu heeft hij commentaar op feyenoord en verbeek,waar was hij toen er commentaar op hem was.
Dan is Willem in geen velden of wegen te vinden.
Zolang het maar over anderen gaat dan wil willem wel praten.
Kom op nou mensen dor je ogen nou eens open willem is vergane glorie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem interim-coach, Daarna Been en Beenhakker









0.0065448