|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Fräser stopt bij ADO en is toe aan nieuwe uitdaging (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Fräser stopt bij ADO en is toe aan nieuwe uitdaging
Henkfraser De oefenmeester is dan twee jaar actief geweest bij de Haagse voetbalclub. "Ik hoop op een nieuwe uitdaging," zegt de ex-prof van onder meer Feyenoord.
Fräser begon vorig jaar bij ADO na een dienstverband van acht jaar als jeugdtrainer van Feyenoord. In Den Haag werd hij assistent van trainer Wiljan Vloet. Met de hoofdmacht promoveerde hij naar de eredivisie. Dit seizoen veranderde de rol van Fräser die zich door de komst van Bob Kootwijk meer op Jong ADO moest toeleggen.
Met de Haagse beloften staat Fräser momenteel bovenaan in de reserve eerste divisie. "We gaan voor het kampioenschap," stelt Fräser die na acht jaar Feyenoord blij is dat hij de stap heeft genomen om bij een andere club te werken. "Ik heb veel geleerd en heb ADO Den Haag leren kennen als een fantastische club."
Bron: AD Sportwereld
Misschien als Assistent trainer halen voor volgend seizoen? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
misschien te ver gezocht,maar als ik het verhaal goed lees van het gerucht dat feyenoord gekocht zou worden,staat duidelijk dat die persoon fräser terug bij feyenoord wilt hebben,toeval of? |
|
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 - 18:53 schreef E. FR1908 het volgende:misschien te ver gezocht,maar als ik het verhaal goed lees van het gerucht dat feyenoord gekocht zou worden,staat duidelijk dat die persoon fräser terug bij feyenoord wilt hebben,toeval of? Denk niet dat dat met elkaar te maken heeft. Dat bericht van die investeerder is niet waar... |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
1ne kant hoop ik natuurlijk dat het niet waar is..en denk ook niet dat het waar is idd..mocht het waar zijn,hoop ik dat voor ons,niks veranderd,dan mag het van mijn part waar zijn..maar idd denk ook niet dat het waar is |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Terug halen naar Feyenoord, en Brard naar Jansen en Bosz sturen! |
|
|
|