BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik schaam me voor t legioen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
ik ga al een jaar of 7 niet meer naar uitwedstrijden , toen ik net de opkomst vd spelers in t Abe Lenstra Stadion zag begreep ik weer waarom , 800 orderpikkers van magazijnen staan als een idioot te schreeuwen : Werken voor je Kankergeld ....................

de Feyenoord spelers trainen net zoveel of nog vaker dan de collega's van andere clubs dus daar is niks mis mee , en ja de salarissen in de voetballerij zijn nu eenmaal hoog dat is frustrerend voor die supporters die voor 1300 in de maand veel orders moeten picken maar zo is t nu eenmaal, ik hoop dat de spelers die 800 mongolen de mond snoeren en als ik speler as en ik scoorde zou ik voor t vak mijn broek van mijn reet trekken en ze uitlachen om hun zielige gedrag en hun magere inkomen! Wat denken die mensen nou ??dat de spelers harder gaan rennen omdat hun al die leuzen zingen , nou als je dat denkt zegt dat genoeg over hun IQ en daarom schaam ik me!
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
ik schaam me voor jou.
Beetje minachtend doen over mensen met een lager inkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door derq --
Jeli
 Jeli - vrijdag 16 januari 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk Jantje. Ik hoop maar dat de spelers begrijpen dat dit maar een kleine, weliswaar schreeuwende, minderheid is.
Jeli
 Jeli - vrijdag 16 januari 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:36 schreef derq het volgende:
ik schaam me voor jou.
Beetje minachtend doen over mensen met een lager inkomen.
Het gaat om het gedrag.
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 20:40   quote  deeplink  
Dan snap jij niet waar het om gaat.....
Los even van de leus "werken voor je kankergeld" vind ik wel dat het getoonde kinderachtig achterbakse jankmuilende gedrag van de ( grote overjarige meerderheid) spelers afgekeurd moet worden.
Ze hadden als eeen vent voor de woensdagmorgen training naar Verbeek moeten stappen en in z'n muil moeten zeggen dat ze niet meer met hem wilden werken . Nee , wat doen zijn ? ze gaan het veld op , kijken Verbeek niet aan en doen niets op de training wat van ze verwacht wordt ; Chapeau hoor wat een proffessionals... een jankende peuter gedraagt zich nog volwassener...

over je vergelijking tussen de salarissen van spelers en die "mongolen" die iedere week weer tijd en vooral heel veel van hun "karige" salaris aan Feyenoord uitgeven zullen we het verder maar niet hebben , aangezien jij geen recht van spreken hebt omdat je niet eens meer uitwedstrijden bezoekt.

Schaam je daar oo maar over dan.......Mongool
damien
 damien - vrijdag 16 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
mooi gezegd zuidkant, jantje, je bent zelf een zielige huilbak
Milo
 Milo - vrijdag 16 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
Jantje je moet inderdaad je muil houden want je komt ook op 020 sites
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 20:48   quote  deeplink  
ik overdrijf graag geef ik toe , maar waarom is GJV een held en ordt zelfs Gio uitgekankerd? daar gaat t om!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:46 schreef Milo het volgende:
Jantje je moet inderdaad je muil houden want je komt ook op 020 sites
om ze af te zeiken ja net als vele andere feyenoorders!
milafeyenoord
 milafeyenoord - vrijdag 16 januari 2009 - 20:54   quote  deeplink  
jantje pleur dan lekker op als je toch graag overdrijft. heb jij alles wel gevolgt van wat er is gebeurd?
dan snap je de reactie toch wel van de "supporters"waar jij je zo voor schaamt.....
020 sites?
ga daar naar toe dan maatje.
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:39 schreef Jeli het volgende:

[..]

Het gaat om het gedrag.
Wat heeft het inkomen van mensen daar dan mee te maken?
Milo
 Milo - vrijdag 16 januari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
OOOHHH dat is niet ziellig!! en omdat andere wat lelijke woorden zeggen begin jij te zeiken.
Bravo, jantje weet alles, en verschuil je niet achter andere feyenoorders!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:19   quote  deeplink  
ik verschuil me achter niemand , ik geef mijn mening en dat velen het daar niet over eens zijn zal me jeuken , en mensen die zeggen dat ik niet alles gevolgd heb daar lach ik helemaal om , ik kies niet de kant van GJV omdat ik gewoon vind dat het met hem niet werkte en ik absoluut niet begrijp waarom deze man als een god wordt behandeld! en spelers als gio uitgekankerd worden is natuurlijk helemaal hersenloos!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:55 schreef Milo het volgende:
OOOHHH dat is niet ziellig!! en omdat andere wat lelijke woorden zeggen begin jij te zeiken.
Bravo, jantje weet alles, en verschuil je niet achter andere feyenoorders!
jantje weet niet alles maar heeft wel veel insite informatie en daarom kiest hij niet de kant van GJV.
paulus1407
 paulus1407 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:21   quote  deeplink  
jan janksmoel moet niet ouwe hoeren .want die mongolen kopen van hun karige salaris een seizoenskaart van minstens 200 euries dus mogen ze best kwaad zijn .wij werken ook bloed ,zweet,en tranen voor onze karige salaris
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
we mogen natuurlijk boos zijn maar daarom nog niet onredelijk! spelers mogen best beetje uitgefloten worden maar een trainer als god behandelen die niets positiefs heeft gebracht hahaha 1-1 wereldgoal van Roy , die oude man die niets meer zou kunnen en een pass van gio die andere ouwe lul die jullie ook uitkankeren! dit is na Ajax thuis t beste Feyenoord wat ik tot nu toe gezien heb dit seizoen!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
aangepast na de 2-1 kut................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door jantje 1974 --
Gast138
 Gast138 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
De idioten juichten zelfs niet bij de gelijkmaker. Wat een volk, echte supporters hoor. Ga vanavond even langs bij je idool GJV.
milafeyenoord
 milafeyenoord - vrijdag 16 januari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
daarom jantje....
beter je mond houden... toch?
Joppe
 Joppe - vrijdag 16 januari 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Maar ff over de eerste helft, onder verbeek hadden we deze goals ook tegen gekregen maar het ziet er absoluut niet slecht uit!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Typisch trouwens dat die gasten die het hardst 'werken voor je centen' en 'zakkenvullers' roepen, dagelijks tijdens werktijden op trainingen staan te kijken.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
haha , raak kadaver!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:35 schreef milafeyenoord het volgende:
daarom jantje....
beter je mond houden... toch?
jantje gaat voor jou ze mond niet houden milatje ...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:30 schreef Gast138 het volgende:
De idioten juichten zelfs niet bij de gelijkmaker. Wat een volk, echte supporters hoor. Ga vanavond even langs bij je idool GJV.
ja lekker met gjv de stormbaan af en over hard werken praten zonder natedenken! haha
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:37 schreef Kadaver het volgende:
Typisch trouwens dat die gasten die het hardst 'werken voor je centen' en 'zakkenvullers' roepen, dagelijks tijdens werktijden op trainingen staan te kijken.
In Rotterdam e.o. heb je ook veel nachtdiensten....
milafeyenoord
 milafeyenoord - vrijdag 16 januari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
dat hoef ook niet hoor jantje....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:43 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

In Rotterdam e.o. heb je ook veel nachtdiensten....
maar als ze zo hard werken moeten ze daarna toch slapen , haha
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:44 schreef milafeyenoord het volgende:
dat hoef ook niet hoor jantje....
dat vind ik lief wijfie!
Vak Q
 Vak Q - vrijdag 16 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Al die grootmuilen die nu zitten te kankeren op de selectie zijn hersenloos en steunen hun club niet.
zij blijven een trainer steunen die geen kloten heeft gepresteerd en alleen maar het aantal blessures heeft opgevoerd door zijn eigenwijze houding.
Als je zo graag een mooi krachthonk wil hebben begin dan lekker een sportschool.
Dus nu ophouden met dom lullen en ga je club (de spelers) steunen om zo snel mogelijk de boel weer op de rails te krijgen.
En dan ook weer juichen als we de beker pakken.
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:45 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

maar als ze zo hard werken moeten ze daarna toch slapen , haha
nee, ze komen eerst naar hun cluppie kijken of even toespreken.....zo diep zit het bij een ECHTE Feyenoorder...
agneovo
 agneovo - vrijdag 16 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:25 schreef jantje 1974 het volgende:
ik ga al een jaar of 7 niet meer naar uitwedstrijden , toen ik net de opkomst vd spelers in t Abe Lenstra Stadion zag begreep ik weer waarom , 800 orderpikkers van magazijnen staan als een idioot te schreeuwen : Werken voor je Kankergeld ....................

de Feyenoord spelers trainen net zoveel of nog vaker dan de collega's van andere clubs dus daar is niks mis mee , en ja de salarissen in de voetballerij zijn nu eenmaal hoog dat is frustrerend voor die supporters die voor 1300 in de maand veel orders moeten picken maar zo is t nu eenmaal, ik hoop dat de spelers die 800 mongolen de mond snoeren en als ik speler as en ik scoorde zou ik voor t vak mijn broek van mijn reet trekken en ze uitlachen om hun zielige gedrag en hun magere inkomen! Wat denken die mensen nou ??dat de spelers harder gaan rennen omdat hun al die leuzen zingen , nou als je dat denkt zegt dat genoeg over hun IQ en daarom schaam ik me!
ben het 100procent met je eens..ze weten nog geen 50procent wat er gebeurt is..
Milo
 Milo - vrijdag 16 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Jantje, jij bent een vuile huichelaar met al je reacties naar iedereen.
En als je meer weet, waarom vertel je dan niks?
jij bent een nepperd!!!
milafeyenoord
 milafeyenoord - vrijdag 16 januari 2009 - 21:54   quote  deeplink  
dat bedoel ik milo
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:49 schreef agneovo het volgende:

[..]

ben het 100procent met je eens..ze weten nog geen 50procent wat er gebeurt is..
een even zo achterbakse en huigelachtige reactie als Jantje dan...als jezelf dan zoveel meer weet , vertel het dan ; Maar daar is het ook waar het in essentie om draait : huichelachtige opstelling van een aantal spelers ; iets wat heel on-rotterdams is en juist daarom zo'n afkeer opwekt.....Wellicht door sommigen wat ongenuaceerd en met verkeerd gekozen leuzen uitgedrukt , wellicht wat overdreven.....maar daar hebben meerdere members hier ook last van , niet Jantje ?
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Je hebt gelijk jantje,allemaal gewoon je mond houden.
Dat doen we ook als we voor iets betalen waar we niet tevreden over zijn.????
We betalen ook de volle mep voor een sloop auto en blijven lachen tegen de verkoper.
We kopen gewoon producten in de supermarkt die over de datum zijn omdat we poen genoeg hebben.
Kom op nou man,de manier waar op mensen zich laten horen is misschien niet correct .
Vindt jij dan dat waar krijgt voor je geld,als je zoveel hebt steek dan een paar miljoen in !!!
Wat is er nou beter geworden na van den Herik
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 16 januari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 20:46 schreef Milo het volgende:
Jantje je moet inderdaad je muil houden want je komt ook op 020 sites
hoe weet je dat ben je er ook geweest
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:59 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

een even zo achterbakse en huigelachtige reactie als Jantje dan...als jezelf dan zoveel meer weet , vertel het dan ; Maar daar is het ook waar het in essentie om draait : huichelachtige opstelling van een aantal spelers ; iets wat heel on-rotterdams is en juist daarom zo'n afkeer opwekt.....Wellicht door sommigen wat ongenuaceerd en met verkeerd gekozen leuzen uitgedrukt , wellicht wat overdreven.....maar daar hebben meerdere members hier ook last van , niet Jantje ?
Een even zo achterbakse en huigelachtige reactie als Jantje.Als je dan zoveel meer weet vertel het dan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Weet jij het echte verhaal dan ECHTE SUPPORTER,jij gaat ook alleen maar af op de woorden die Verbeek naar buiten heeft gebracht.Komt hier op neer dat jij het ook niet weet.
Ik ben zo blij jochie ,Verbeek weg Bosz weg en ook nog die freggel van een Jansen weg.
agneovo
 agneovo - vrijdag 16 januari 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:59 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

een even zo achterbakse en huigelachtige reactie als Jantje dan...als jezelf dan zoveel meer weet , vertel het dan ; Maar daar is het ook waar het in essentie om draait : huichelachtige opstelling van een aantal spelers ; iets wat heel on-rotterdams is en juist daarom zo'n afkeer opwekt.....Wellicht door sommigen wat ongenuaceerd en met verkeerd gekozen leuzen uitgedrukt , wellicht wat overdreven.....maar daar hebben meerdere members hier ook last van , niet Jantje ?
net zo huichelig als dat jij ben want jij zal ongetwijfeld achter verbeek staan die ook overal maar een draai aan gaf en stond te liegen alsof het gedrukt stond..
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 21:52 schreef Milo het volgende:
Jantje, jij bent een vuile huichelaar met al je reacties naar iedereen.
En als je meer weet, waarom vertel je dan niks?
jij bent een nepperd!!!
suck my big black dick! laat mij maar huichelen volgens jou , ik heb meerder malen stiekum wat info door laten schieten (ver voor t ontslag van GJV) maar toen werd ik uitgelachen , ik ga de was niet op dit forum leggen maar de verhalen die ik hoor zijn voor mij duidelijk genoeg, en wat jullie van mij denken interessert mij niet , ik zie zo af en toe wat reacties van mensen die ook meer weten en er niet al te geemotioneerd naar kijken en dan weet ik dat ook ik niet alleen sta ! nu dus weer nederlaag , nou dan maar scenario van '92 dus vd week voor de beker winnen en dan doorgaan.............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
jullie weten allemaal toch zoveel , klein quizvraagje ; wat is de echte naam van Andwele Slory???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:21 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

suck my big black dick! laat mij maar huichelen volgens jou , ik heb meerder malen stiekum wat info door laten schieten (ver voor t ontslag van GJV) maar toen werd ik uitgelachen , ik ga de was niet op dit forum leggen maar de verhalen die ik hoor zijn voor mij duidelijk genoeg, en wat jullie van mij denken interessert mij niet , ik zie zo af en toe wat reacties van mensen die ook meer weten en er niet al te geemotioneerd naar kijken en dan weet ik dat ook ik niet alleen sta ! nu dus weer nederlaag , nou dan maar scenario van '92 dus vd week voor de beker winnen en dan doorgaan.............
Dat zou het mooiste scenario zijn .......
En laat pinkeltje van de Zuidkant maar l*llen joh pffffffff
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Andy Scoorniet????
crimson1972
 crimson1972 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:31   quote  deeplink  
verkopen die zooi, ga er woendsdag wel mee op de markt staan, nog iemand een versnipperde seizoenkaart hebben
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Het gaat zo goed dat we tijdens de wedstrijd op dit forum zitten ipv bij de wedstrijd
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een even zo achterbakse en huigelachtige reactie als Jantje.Als je dan zoveel meer weet vertel het dan?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Weet jij het echte verhaal dan ECHTE SUPPORTER,jij gaat ook alleen maar af op de woorden die Verbeek naar buiten heeft gebracht.Komt hier op neer dat jij het ook niet weet.
Ik ben zo blij jochie ,Verbeek weg Bosz weg en ook nog die freggel van een Jansen weg.
ik pretendeer dan ook niet dat ik meer weet, in tegenstelling tot anderen hier; Ook voor jou geldt dat het mij niet eens gaat om het vertrek van Verbeek ( of die andere 2 freggles); Het moment dat er 2 partijen niet met elkaar door een deur kunnen weet je dat de beste oplossing een afscheid betekent ! Maar doe dat dan op z'n minst recht doorzee en met een beetje respect naar Verbeek toe en niet op zo'n achterbakse en kinderachtige manier.
En als je dat dan wel zo wilt spelen moet je als spelers dan ook maar op de blaren zitten , je weet dat je dit soort reacties dan over je afroept..
Daarnaast...heeft het weinig vandoen met wat mensen die dat roepen oberhaupt verdienen of hun IQ van een mongoloide nivo zou zijn. Degene die zo'n vergelijking maakt mag zich wat mij betreft zelf tot de eencelligen rekenen.
crimson1972
 crimson1972 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
juist je hebt helemaal gelijk, dit is ook veel interessanter, ik ben het nu wel gewend elke week weer van de mat gespeeld te worden
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
ZE HEBBEN GVD GELIJK!!!!!!!!!!
weet je waar ik me voor schaam???
voor dat voetbal dat ze laten zien 2e helft gvd.....F-niveau
sjonge jonge jonge wat een gepruts!!!
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:17 schreef agneovo het volgende:

[..]

net zo huichelig als dat jij ben want jij zal ongetwijfeld achter verbeek staan die ook overal maar een draai aan gaf en stond te liegen alsof het gedrukt stond..
a ) zie mijn vorige post dat het mij niet gaat om Verbeek z'n vertrek , dat was zowieso onvermijdelijk

b) Hoe weet jij dat verbeek staat te liegen dan.? Ik heb je al eens gevraagd om het te vertellen....
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:35   quote  deeplink  
als jij geinformeerd was wist je ook dat er al 4 x eerder in t seizoen gesprekken zijn geweest , ieder zijn mening gaf en Verbeek er gewoon niets mee deed en alle kritiek opzij gooide (zoals hij dat ook in de pers deed) en dus was dit t laatste middel..............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door jantje 1974 --
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Verliezen kan,maar wel blijven vechten voor die punten en voor de supporters.
Ze werken voor FEYENOORD en niet voor de trainer!!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik schaam me voor t legioen!









0.0068089