BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik schaam me voor t legioen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:35 schreef jantje 1974 het volgende:
als jij geinformeerd was wist je ook dat er al 4 x eerder in t seizoen gesprekken zijn geweest , ieder zijn mening gaf en Verbeek er gewoon niets mee deed en alle kritiek opzij gooide (zoals hij dat ook in de pers deed) en dus was dit t laatste middel..............
Heb je er wel eens bij stilgestaan dat jouw bronnen, en ik weet wie ze zijn, ook wel eens niet objectief geweest kunnen zijn?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
ja hoor dat heb ik , maar die bronnen staan dichterbij dan die loze verhalen die de supporters uit de krant enzo halen , mijn bronnen zijn wel mensen die t beste met de club voorhebben , en natuurlijk je hebt altijd voor- en tegenstanders maar wat nu gebeurd met aan de ene kant verafgoding en aan de andere kant totaal uitkankeren is natuurlijk belachelijk!
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Halloooooooooo Jantje wat is je mening over deze wedstijd?
Lekkere pot he ,vooral de Cler was super samen met Lucius die hebben hun voeten laten spreken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:32 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

ik pretendeer dan ook niet dat ik meer weet, in tegenstelling tot anderen hier; Ook voor jou geldt dat het mij niet eens gaat om het vertrek van Verbeek ( of die andere 2 freggles); Het moment dat er 2 partijen niet met elkaar door een deur kunnen weet je dat de beste oplossing een afscheid betekent ! Maar doe dat dan op z'n minst recht doorzee en met een beetje respect naar Verbeek toe en niet op zo'n achterbakse en kinderachtige manier.
En als je dat dan wel zo wilt spelen moet je als spelers dan ook maar op de blaren zitten , je weet dat je dit soort
reacties dan over je afroept..

Daar heb je gelijk in zo zou ik ook zijn.Ik begrijp het niet die boze supporters,tuurlijk zijn er spelers bij die snel verwijderd moeten worden in de selectie.misschien zijn het er maar 3.De meeste zijn te zachtaardig om er ook maar aan te denken om vals te worden.....
We zijn allemaal supporter met welke mening dan ook.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Leon FR1908 --
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
1e helft as aardig , 2e helft minder maar s beetje logisch , kijk even naar John de Wolf wat ie nu zegt op eredivisie live en denk daar s over na!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:44 schreef jantje 1974 het volgende:
ja hoor dat heb ik , maar die bronnen staan dichterbij dan die loze verhalen die de supporters uit de krant enzo halen , mijn bronnen zijn wel mensen die t beste met de club voorhebben , en natuurlijk je hebt altijd voor- en tegenstanders maar wat nu gebeurd met aan de ene kant verafgoding en aan de andere kant totaal uitkankeren is natuurlijk belachelijk!
100% gelijk.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Werken?
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:35 schreef jantje 1974 het volgende:
als jij geinformeerd was wist je ook dat er al 4 x eerder in t seizoen gesprekken zijn geweest , ieder zijn mening gaf en Verbeek er gewoon niets mee deed en alle kritiek opzij gooide (zoals hij dat ook in de pers deed) en dus was dit t laatste middel..............
Eindelijk begin je nu eens wat zinnigs te zeggen.....we komen er wel....
Idd hebben (een aantal) spelers dat meerdere malen aangegeven...maar waarom dan een verlaring van Gio rond kerst dat er niets aan de hand is ? Nota bene nadat ze onderling een stemming hebben gehouden zonder Verbeek erbij ( dat was inmiddels het 3e signaal dat het echt niet boterde) waaruit bleek dat ze niet met Verbeek verder konden , maar waar ze niet op steun van Directie en supporters konden rekenen naar al snel bleek...Laat dan ook zien dat je EEN team bent en hou dan ook je poot stijf zogenaamd als EEN team met een zogenaamde unanieme beslissing; Maar daar zat het 2e probleem...de jonkies hebben zich in eerste instantie laten meeslepen door de ouderen , maar in hun hart wilden zij geen vertrek van Verbeek. ( eerste "bewijs" is er al : http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/98755/Biseswar_baalt_van_vertrek_Verbeek.html )

Is het je nou eindelijk duidelijk dat mijn eerste antwoord helemaal niet draait om het vertrek van Verbeek, maar om jou evenzeer ongenuanceerde uitspraken over supporters die gewoon uitermate teleurgesteld zijn over de prestaties van de selectie ?
LOBBES
 LOBBES - vrijdag 16 januari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Vraag dan eens aan de bronnen wat er beter is geworden de laatste drie jaar en wanneer we weer mee doen om het kampioenschap.
Jij als niet orderpicker met een goed betaalde wereld baan moet toch weten dat er resultaten gehaald moeten worden ,je hebt toch een bedrijfsplan ???
Daarvan is de bedoeling dat je resultaten om "hoog" gaan ipv om "laag" dat moet jij toch weten als hoog begaaft persoon
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Triest dat wij een hele voetbaljaargang en een redelijke selectie willen opofferen voor een man die zichzelf enorm integer vindt, maar z'n hele ploeg publiekelijk afbrandt en niet open en eerlijk noemt. Het woord integer al eens opgezocht? Of betekent het wat anders in Friesland? Ergens verlang ik terug naar die tijd net na de HCS affaire, veel minder supporters, maar wel de besten van het land
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 16 januari 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Schandalige reactie's naar de spelersgroep. Nee onder messias Verbeek hadden we wel ff van heerenveen gewonnen. Dat deden we de afgelopen 10 jaar namelijk ook regelmatig.
Dus je gaat op een vrijdagavond naar heerenveen om je eigen spelers verrot te schelden.
En die eigewijze achterhoeker die meent dat hij het allemaal heeft uitgevonden ff staan ophemelen.
Is dit wat er over is van het legioen?
Nou dan bedank ik lekker.
En dat na 27 jaar.
Kees010
 Kees010 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
En ook de leugens over Buijs (Trainingskamp) en Hofland (Eettafel)
+ Veel problemeen met ander personeel op de club.
duiden ook niet echt op een goede houding van zijn kant..
En dat zijn dan een paar van de dingen die wel naar buiten komen.

En die uitlating van van Bronckhorst kan ik ook wel begrijpen,
ze zaten in een spagaat maar wilde het nog een keer gaan proberen.
Dmv. van die uitspraak wilde hij pogen de rust te bewaren voor Feyenoord.
Toen duidelijk werd, dat ze samen verder moesten.
En iets later bleek dat, dat toch echt niet mogelijk was.
Na mogelijk nieuwe gebeurtenissen met Verbeek.
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:35 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

a ) zie mijn vorige post dat het mij niet gaat om Verbeek z'n vertrek , dat was zowieso onvermijdelijk

b) Hoe weet jij dat verbeek staat te liegen dan.? Ik heb je al eens gevraagd om het te vertellen....
Verbeek heeft aantoonbaar staan te liegen, over de oorzaak van de blessure van Hofland heeft hij zelfs bakzeil moeten halen. En het verhaal over Danny Buijs rammelt natuurlijk ook aan alle kanten, die wilde heus wel mee naar Turkije. Schei er toch eens mee uit met die man onfeilbaar te verklaren
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Verbeek heeft zelf voor een nieuwe fysiotherapeut gepleit, maar degene die toen kwam wilde na 3 dagen al weer weg, want 'met die man is niet te werken'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Els --
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
tijden veranderen, misschien ben jij onze visie ontgroeid.
Verbeek was de man om feyenoord terug aan de top te krijgen.

dit heeft alleen maar verliezers gebracht, de club ligt overhoop, en de losers staan nog op het veld.

jammer voor dwight, diego, michal, kevin w, louis, gini, leroy, erasmus, darley, manteiga en ons dat het zo moest lopen.
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:34 schreef derq het volgende:
tijden veranderen, misschien ben jij onze visie ontgroeid.
Verbeek was de man om feyenoord terug aan de top te krijgen.

dit heeft alleen maar verliezers gebracht, de club ligt overhoop, en de losers staan nog op het veld.

jammer voor dwight, diego, michal, kevin w, louis, gini, leroy, erasmus, darley, manteiga en ons dat het zo moest lopen.
pfff, pathetisch
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 16 januari 2009 - 23:42   quote  deeplink  
Verbeek heeft er bij zijn aanstelling ook voor gepleit om Gerard Meijer met pensioen te sturen.
Bron: Ben Lodewijks, broer van Patrick dagelijkse collega.
En zo zijn er nog wel meer verhalen, deze zal ik jullie besparen omdat Patrick dit in vertrouwen verteld heeft.
Maar het word tijd dat de volledige vuile was eens op straat komt te liggen . Kunnen we een objectieve mening vormen in plaats maar meehuilen met de wolven in het Bosz, pardon ik bedoel bos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door F.L.E --
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:44   quote  deeplink  
Als dat waar is bewijst dat het geloof in zijn visie door GJV, maar ook het gebrek aan respect voor de clubcultuur.
heidi
 heidi - vrijdag 16 januari 2009 - 23:50   quote  deeplink  
Yes....ben heel vaak bij de training gaan kijken ,zelfs met don leo op varkenoord
Maar.........met Verbeek heb ik er geeneen gezien...verstoppertjuh spelen op Bolnes.
heidi
 heidi - vrijdag 16 januari 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Bij Jezus riepen ze ook Barabbas Barabbas moet vry.....
Sla je club F maar aan t kruis!!!
GjV is Barabbas .. opruier legioen-moordenaar!!
heidi
 heidi - zaterdag 17 januari 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Gewoon loslaten......rust in de tent.
Dat idiote gedoe.
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 17 januari 2009 - 00:23   quote  deeplink  
Zal zeker waar zijn ,maar de spelers moeten wel alles blijven geven voor de supporters en voor Feyenoord.
Éen of twee spelers hebben recht van spreken en de rest moet blij zijn dat ze voor FEYENOORD mogen spelen!!!!!
Dick
 Dick - zaterdag 17 januari 2009 - 00:34   quote  deeplink  
Jantje je moet je eigen eens temperaturen.
Volgens mij heb je flink koorts, je doet niets anders als ijlen.
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 17 januari 2009 - 00:41   quote  deeplink  
Jantje ole ole oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 08:27   quote  deeplink  
net getemperatuurd : 38,7 dus prima temperatuur hoor !
sjonnie uit R
 sjonnie uit R - zaterdag 17 januari 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Wat loop je allemaal te zeiken dinsdag avond moeten we met ze alle achter feyenoord staan dus moedig je cluppie aan want een feyenoord ben je niet voor even maar voor het leven
mike69
 mike69 - zaterdag 17 januari 2009 - 09:30   quote  deeplink  
heel me club gaat kapot omdat iedereen (ech iedereen)alleen maar aan geld verdienen denkt i.p.v aan winnen .wat zal hun het boeien (spelers)ech nx hoor ja tuurlijk als de camara loopt dan zijn we allemaal zo zielig want we willen zo graag.
ja dikke l.. nergens bij Feynoord en dan bedoel ik ook nergens en bij niemand is DE WIL OM TE WINNEN aanwezig.
en volgend seizoen zijn al de boosdoeners (ouderen spelers)lekker naar eeen andere club en lachen ze met iedereen die tegen Feyenoord is mee , zo van kijk die prutser eens blij dat ik er weg ben (geloof me maar)
ER MOET WAT GEBEUREN EN NIEMAND WEET WAT!!!!!!!!
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 09:30 schreef mike69 het volgende:
heel me club gaat kapot omdat iedereen (ech iedereen)alleen maar aan geld verdienen denkt i.p.v aan winnen .wat zal hun het boeien (spelers)ech nx hoor ja tuurlijk als de camara loopt dan zijn we allemaal zo zielig want we willen zo graag.
ja dikke l.. nergens bij Feynoord en dan bedoel ik ook nergens en bij niemand is DE WIL OM TE WINNEN aanwezig.
en volgend seizoen zijn al de boosdoeners (ouderen spelers)lekker naar eeen andere club en lachen ze met iedereen die tegen Feyenoord is mee , zo van kijk die prutser eens blij dat ik er weg ben (geloof me maar)
ER MOET WAT GEBEUREN EN NIEMAND WEET WAT!!!!!!!!
Het eerste wat moet gebeuren, is dat wij weer onze oude instelling en status hervatten. Dus als een man achter je ploeg staan. Er zijn er al genoeg die Feyenoord af willen zien gaan, daar hoeven wij ons niet bij aan te sluiten. Het verval is trouwens al een tijdje waarneembaar bij het legioen, er wordt veel te weinig gezongen, laat staan dat we met iets origineels komen. Het klinkt oud, maar in de jaren negentig, toen stelden wij echt wat voor, maar nu, we zijn niets beter als de gemiddelde supportersschare.
Franklin
 Franklin - zaterdag 17 januari 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal met Jantje eens, een stelletje nep supporters zijn het die lopen te juichen als Heernveen wint. Dan ook nog die wezelozen die gaan lopen schelden bij de training met kind op de arm en ook nog eens een bus gaan tegenhouden. De echte supporters horen hun spelers te steunen, niemand weet wat er is gebeurd binnen de groep en club. Er zijn er hier helaas een paar bij die horen in het gesticht thuis met de opmerkingen. We zijn allemaal Feyenoord supporters hier toch? Laten we elkaar dan wel een beetje met respect behandelen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 17 januari 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Spelers weten het beter toch!!!!! Laat ze maar eens zien dat ze onze steun verdienen. Steunen ze al zo lang en de laatste jaren word het steeds dramatischer. als er nou eens 200% inzet was oke, maar groot gedeelte van selectie toont niet eens 100%. Verbeek was ook mijn vriend niet maar sind wanneer hebben de spelers voor het zeggen?????? Als er hier iemand recht vasn spreken heeft is het legion het wel. En grootste gedeelte walgt van de gang van zaken. Wij zijn Feyenoord, alhoewel ik daar steeds meer over gaat twijfelen. er is verdeeldheid en we moeten met zijn allen eens leren om elkaar daar niet over aan te vallen. alhoewel ik mij daar inmiddels in een nieuwe topic ook al weer schuldig aan heb gemaakt. feyenoord gaat zo kapot. zeker als het legioen zelfs al verdeeld is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door Richard Lagrouw --
MNM
 MNM - zaterdag 17 januari 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Jantje, even over jouw lichaamstemperatuur, maar 38,7, dan spreekt men van verhoging/koorts... tot aan 37,9 valt nog binnen de normale waarden...

Dan even iets anders.. Er zullen ongetwijfeld vele dingen zijn voorgevallen en daar kun je nu mee te koop lopen dat iemand het weet. Maar als je iemand afbrand, of een gehele supportersgroep en je vind dat dat onterecht is, dan moet je zorgen dat ze het wel te weten komen. Het overgrote deel van de mensen die Feyenoord een warm hard toedragen moet het doen met dat wat ze lezen in de krant, teletekst, internet en aan geruchten op een forum als dit horen. Dan kun je ze niet kwalijk nemen dat er standpunten worden ingenomen, die door mensen die delen van de waarheid kennen, in twijfel worden getrokken. Kortom, ik snap dat als je de waarheid kent dat je er anders tegen aankijkt, maar je kan het hen die die waarheid niet kennen niet kwalijk nemen. Zij zijn tot nu toe alleen maar om de tuin geleid met mooie praatjes, maar het enige wat ze iedere week moesten aanschouwen waren nederlagen en slechte vertoningen. Dan vind ik het niet heel gek dat je probeert vast te houden aan datgene wat hoop biedt en dat was in dit geval de instelling van Gertjan Verbeek die hij naar buiten bracht, daar moesten we het meedoen.

Zelf denk ik dat ze de spelers best bewust mogen maken dat ze voor ons Feyenoord spelen en dat ze daar een hoop voor betaald krijgen. En ik betreur het dan ook dat er hier over IQ, inkomen en werktijden wordt gesproken als argument om het gedrag van supporters te verklaren. Het ontbeert Feyenoord aan een stuk mentaliteit en op het veld kunnen ze ons alle tevreden stellen door te laten zien dat ze hier niet zijn om alleen even hun carriere af te sluiten, af te bouwen of wachten op een rijke club.

Het Legioen komt echt wel weer achter hun cluppie te staan, ik denk namelijk maar zo, als dit in 020 gebeurde waren ze niet gegaan, naar Heerenveen, want 'ik kom wel terug als het weer goed gaat'. Zo zijn suporters van Feyenoord niet... Wij zijn allemaal pissig puur omdat het gewoon kut met peren is... Tja, Helaas weer kut met peren...
Dick
 Dick - zaterdag 17 januari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Probeer eens rodekool met peren
Dick
 Dick - zaterdag 17 januari 2009 - 12:05   quote  deeplink  
Hallo Heidi.
Ga jij even terug naar Tirol kan je lekker je geiten gaan melken
En neem je bijbeltje en barabas maar mee de Alpen in.
Groetjes JJJJJJJJOOOOOOOOODDDDDDDDOOOOlHHHHHHIIIIIIIIEEEEEEEEEEETTTTTTTTTIIIIIIIEEEE.
jim 010
 jim 010 - zaterdag 17 januari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
hebben jullie allemaal hier nou echt niets beters te doen dan op een internetsite met elkaar ruzie te zoeken, en ff gio, dat is het zelfde als de rest want wist je nog toen hij 2 dagen voor het ontslag van verbeek zei: we hebben allemaal het vertrouwen nog in verbeek... en nu is die weg en nou zegt hij ineens: het vertrouwen in verbeek was allang weg !! het is mis wel een held geweest maar ook dit is van hem gewoon een kankerjoden streek. en als al jullie internethooli's wat er mis wel duizenden zijn is een ker naar de kuip toekomen op een doordeweekse dag om je hat te tonen voor de club, dan hebben jullie pas recht op te spreken, DIT IS MIJN ALLEREERSTE REACTIE OP INTERNET WAT IK OOIT HEB GEDAAN , OMDAT IK ER TOEVALLIG OP KWAM. STELLETJE KANKERKNEUZEN:@
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 12:06 schreef jim 010 het volgende:
hebben jullie allemaal hier nou echt niets beters te doen dan op een internetsite met elkaar ruzie te zoeken, en ff gio, dat is het zelfde als de rest want wist je nog toen hij 2 dagen voor het ontslag van verbeek zei: we hebben allemaal het vertrouwen nog in verbeek... en nu is die weg en nou zegt hij ineens: het vertrouwen in verbeek was allang weg !! het is mis wel een held geweest maar ook dit is van hem gewoon een kankerjoden streek. en als al jullie internethooli's wat er mis wel duizenden zijn is een ker naar de kuip toekomen op een doordeweekse dag om je hat te tonen voor de club, dan hebben jullie pas recht op te spreken, DIT IS MIJN ALLEREERSTE REACTIE OP INTERNET WAT IK OOIT HEB GEDAAN , OMDAT IK ER TOEVALLIG OP KWAM. STELLETJE KANKERKNEUZEN:@
jim, 010 is waarschijnlijk je leeftijd? Ik ben hier trouwens ook voor het eerst, maar moest na gisteren wel even het een en ander kwijt. Ik zit al 30 jaar in de Kuip, en regelmatig ook in de uitvakken van andere stadions, dus wat is nou precies je punt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door Els --
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 17 januari 2009 - 12:25   quote  deeplink  
In de laatste seizoenhelf van 07/08 haalde Feyenoord 24 punten. De slechte lijn is onder Verbeek doorgezet. Je kunt niet zeggen dat hij de beschikking had over een betere of bredere selectie. Zijn methoden stuitte op weerstand maar dat had nooit mogen leiden tot zijn vertrek. De laatste wedstrijden voor de winterstop werden nipt verloren en tegen NAC zelfs redelijk eenvoudig gewonnen. In de 2e competitiehelft zou er nog voldoende tijd zijn geweest om te klimmen op de ranglijst en ook thuis tegen Heerenveen (nu nog steeds) zijn er kansen in de KNVB beker verder te komen.

In het veranderingsproces dat gaande was zou leiden tot verdere personele ingrepen bij Feyenoord inzake spelersgroep en organisatie. GJ Verbeek ging als een olifant door een porseleinkast en dat was maar goed ook.

De raad van commissarissen en spelers hebben een enorm risico genomen, financieel en moreel, om het ingezette proces te stoppen. Ik denk dat met name bij jongere spelers de klap enorm zal nadreunen en dat steeds meer animo zal ontbreken om bij Feyenoord te gaan spelen.

Dat de woede van de supporters richt tegen de spelers is begrijpelijk want zij zijn op dit moment zowel verantwoordelijk voor hun eigen spel als het technisch beleid. Dat is nu eenmaal het risico van elke revolutionair.
craven
 craven - zaterdag 17 januari 2009 - 12:27   quote  deeplink  
Gionokkio had gewoon niet moeten liegen...
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 12:27 schreef craven het volgende:
Gionokkio had gewoon niet moeten liegen...
Giovanni heeft zich als een heer willen gedragen en alles binnenskamers willen houden. Dat lijkt me voor hem pleiten. Bovendien, zolang je nog in gesprek bent, heb je nog een reden om de problemen niet op straat te gooien. De spelersgroep heeft gewoon teveel vertrouwen gehad in een flexibele houding van Verbeek, daar zullen ze nu ook behoorlijk teleurgesteld in zijn.
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 17 januari 2009 - 13:15   quote  deeplink  
SCHANDALIG MAKAAY SCOORT EEN WERELD GOAL EN NIEMAND JUICHT
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 12:27 schreef craven het volgende:
Gionokkio had gewoon niet moeten liegen...
GJV doet al een half jaar niets anders dan liegen! over Buijs,Hofland, en dan huilend naar t bestuur om te zeggen dat de situatie onwerkbaar is maar niet zelf opstappen , nee dat doet deze "noeste werker"niet want ook voor hem tellen alleen de centen!
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 17 januari 2009 - 13:33   quote  deeplink  
k ga er ook kapot aan jantje, ze hebben zich gister weer zwaar belachelijk gemaakt dat stelletje achterlijke aso's
En ook maar denken dat ze daar beter door gaan voetballen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik schaam me voor t legioen!









0.0083000