BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IK SCHAAM ME KAPOT VOOR DE SELECTIE,ipv het legioen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
wat een pruts voetbal weer!!!!!
oh wij hebbe verbeek niet nodig,blablablabla!!
nee dis lekker gvd dit gepruts heb in maanden niet gezien!
GEEN STRIJD!
behalve tiendalli
voor de rest weer lekker gepruts
ook jij weer timmer damnd!:S
achja 10 man waren slecht
alleen tiendalli verdient een 8''je
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
das de erfenis van een trainingskamp met GJV , hahaha
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
kan mr zo..mr pff laat feyenoord maar kopen toch..
zolang er maar niks word veranderd ten opzichte van het legioen..
want waar dit heen moet...
god mag het weten
als die nog bestaat
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:38 schreef E. FR1908 het volgende:
wat een pruts voetbal weer!!!!!
oh wij hebbe verbeek niet nodig,blablablabla!!
nee dis lekker gvd dit gepruts heb in maanden niet gezien!
GEEN STRIJD!
behalve tiendalli
voor de rest weer lekker gepruts
ook jij weer timmer damnd!:S
achja 10 man waren slecht
alleen tiendalli verdient een 8''je
Je moet nou niet doen alsof het allemaal beter was onder Verbeek, huichelaar.
Toegegeven, het was ergelijk, maar het legioen was beschamender.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Zal toch echt iets moeten gebeuren. Snel Beenhakker halen!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:45   quote  deeplink  
right..
elke week op en neer naar rotterdam
en dan elke week zulk voetbal zien??
nee..heb geen goed woord meer over voor deze selectie..
en dan noem je mij huichelaar??
zonder het legioen,was FR allang failliet..
dus beetje respect en begrip voor het legioen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door E. FR1908 --
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
Respect en begrip voor het legioen? Ik ben daar onderdeel van! Het was beschamend, klaar.

Als je een beetje voetbalkennis had, zie je dat er totaal geen chemie in de selectie zit. Met een goede trainer was dit allang aangepakt en had je wel waar voor je geld op het veld. Daarom Verbeek eruit en mag iemand anders een poging wagen.
Het is te belachelijk voor woorden, we staan op een historisch lage plaats en nog wordt die kerel toegejuicht alsof het de messias was.
Gebruik toch eens je verstand.
petertje
 petertje - vrijdag 16 januari 2009 - 22:50   quote  deeplink  
ik vind dat we met zun allen achter feyenoord moeten gaan staan. wat vanavond gebeurde doet echt geen goed. het spel is niet goed maar zo word het niet beter
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:51   quote  deeplink  
kijk..en daar ben ik het dus wel mee eens..
1 voor allen,allen voor 1
maar hoe starten we dinsdag weer fris? :S
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 16 januari 2009 - 22:52   quote  deeplink  
Laten we gaan doen wat John de Wolf adviseerd. Komt dinsdag allemaal naar de kuip en gaat de club en de spelers steunen. Dan ben je een echte supporter. Doe het!!
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
bruins ook een prutser zeg
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:52 schreef Dubble O ms het volgende:
Laten we gaan doen wat John de Wolf adviseerd. Komt dinsdag allemaal naar de kuip en gaat de club en de spelers steunen. Dan ben je een echte supporter. Doe het!!
NEE ze moeten eerst hun excuses aan verbeek en aan ons aanbieden!
colombiaan
 colombiaan - vrijdag 16 januari 2009 - 22:54   quote  deeplink  
vroeger was ik een fanatieke feyenoord supporter maar tegenwoordig heeft het hele legioen een mening en die moet geventillerd worden "lekker handig als je voor een belangrijke wedstrijd nog even verrot word gescholden" geen woorden maar daden was het motto altijd steun je club. 2 jaar geleden waren we op sterven na dood maar wie kwamen er ondanks de malaise naar feyenoord makaay gio hofland de cler landzaat het zit gewoon tegen maar je eigen spelers uitschelden als ze moeten ballen... sorry hoor maar noem je aub dan geen supporter
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 22:55   quote  deeplink  
Heb liever dat ze gaan presteren! Voor excuses koop je niks.
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:52 schreef Dubble O ms het volgende:
Laten we gaan doen wat John de Wolf adviseerd. Komt dinsdag allemaal naar de kuip en gaat de club en de spelers steunen. Dan ben je een echte supporter. Doe het!!
precies
agneovo
 agneovo - vrijdag 16 januari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:53 schreef derq het volgende:
bruins ook een prutser zeg
Omdat??????
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:53 schreef derq het volgende:

[..]

NEE ze moeten eerst hun excuses aan verbeek en aan ons aanbieden!
Mij werd altijd geleerd iets fouts te doen voordat ik mijn excuses aanbiedt, iedereen is (on)schuldig in deze situatie. Als ik in hun schoenen stond had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Het geeft namelijk wel te denken dat ze niet naar Bosz en Gudde zijn geweest, maar naar de raad. Hoe zou dat komen denk je? Wanneer zet je trouwens je Verbeekbril af? Het begint namelijk knap irritant te worden.

quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:54 schreef colombiaan het volgende:
vroeger was ik een fanatieke feyenoord supporter maar tegenwoordig heeft het hele legioen een mening en die moet geventillerd worden "lekker handig als je voor een belangrijke wedstrijd nog even verrot word gescholden" geen woorden maar daden was het motto altijd steun je club. 2 jaar geleden waren we op sterven na dood maar wie kwamen er ondanks de malaise naar feyenoord makaay gio hofland de cler landzaat het zit gewoon tegen maar je eigen spelers uitschelden als ze moeten ballen... sorry hoor maar noem je aub dan geen supporter
Klassereactie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Kadaver --
fey21
 fey21 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Verbeek zou hier ook dik verloren hebben...
ik snap niet waarom er zoveel supporters aan de hielen van Verbeek blijven likken.
Die vent heeft VEERTIEN wedstrijden verloren!
De spelers hebben meer dan gelijk dat ze Verbeek eruit gekickt hebben.
Hiermee bedoel ik niet dat Verbeek een slechte trainer is...
Hij kan alleen geen trainer worden van een topclub, tenminste..nog niet.
En onthoudt dat we met dezelfde selectie 1e stonden vorige jaar..EERSTE!!
Maar als er plotseling een andere trainer komt, die een hele andere manier van werken heeft...dan gaat feyenoord ineens van 1. naar 12.
Dus zijn jullie nou zo stom...of doen jullie alleen maar zo?!

En dan nog dit:

Velen zeggen dat de spelers gewoon lekker hard moeten blijven trainen...
Ik wil die klote spelers niet zien TRAINEN!!! Ze moeten SPELEN!!!
Wat kan het Legioen het nou schelen hoelang die lui naar elkaar een balletje aan het passen zijn??
En dan nog heeft deze training geen enkele effect.

oftewel, Verbeek is een prima vent, maar niet voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door fey21 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:53 schreef derq het volgende:

[..]

NEE ze moeten eerst hun excuses aan verbeek en aan ons aanbieden!
Ja de groeten derq ik ga uit volle borst zingen en Feyenoord steunen vanaf Z3..
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:59   quote  deeplink  
hee fey 21 , eindelijk iemand die in mijn straatje zit dacht dat ik echt gek ah worden was ! haha
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:57 schreef agneovo het volgende:

[..]

Omdat??????
denk dat bruins het meeste heeft laten zien in de 2e helft..
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Hebben we de eerste seizoenshelft niet net zo slecht gespeeld als de tweede helft vorig seizoen? Toen hadden we Van Marwijk. En dezelfde spelers.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:54 schreef colombiaan het volgende:
vroeger was ik een fanatieke feyenoord supporter maar tegenwoordig heeft het hele legioen een mening en die moet geventillerd worden "lekker handig als je voor een belangrijke wedstrijd nog even verrot word gescholden" geen woorden maar daden was het motto altijd steun je club. 2 jaar geleden waren we op sterven na dood maar wie kwamen er ondanks de malaise naar feyenoord makaay gio hofland de cler landzaat het zit gewoon tegen maar je eigen spelers uitschelden als ze moeten ballen... sorry hoor maar noem je aub dan geen supporter
Zo is het en niet anders.Colombiaan Schiedam?
fey21
 fey21 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:59 schreef jantje 1974 het volgende:
hee fey 21 , eindelijk iemand die in mijn straatje zit dacht dat ik echt gek ah worden was ! haha
precies hetzelfde hier, absolute waanzin wat er gebeurd..
Gelukkig heb ik m'n oorlogs-kameraad gevonden :)
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 16 januari 2009 - 23:03   quote  deeplink  
d'r zijn d'r een paar bij die erg op vallen. want je ziet ze niet
agneovo
 agneovo - vrijdag 16 januari 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:45 schreef E. FR1908 het volgende:
right..
elke week op en neer naar rotterdam
en dan elke week zulk voetbal zien??
nee..heb geen goed woord meer over voor deze selectie..
en dan noem je mij huichelaar??
zonder het legioen,was FR allang failliet..
dus beetje respect en begrip voor het legioen..
sorry maar zonder van den herik was feyenoord er niet meer geweest..de supporters zijn een belagrijk onderdeel maar je moet je niet belangrijker maken dan dat je ben
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
nee,sorry je hebt gelijk,die was ik ff vergeten
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Daarnaast is Feyenoord al zo goed als failliet...
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
we zijn de slechtste supporters van het land
Pacman
 Pacman - vrijdag 16 januari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Met deze selectie gaat het gewoon niet goed komen, welke trainer je ook voor deze groep zet! Ben bang dat het nog jaren gaat duren voor we hier weer bovenop zijn tenzij er echt een grote geldschieter gaat opstaan. We zullen echt vanaf nul moeten beginnen, nieuwe trainer, directie, scouting...en zo snel mogelijk afscheid nemen van spelers die niets toevoegen aan dit elftal.
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
kadaver, fijn om te lezen dat er ook mensen zijn onder ons die zelf kunnen nadenken ipv kritiekloos achter iemand aanlopen
VakkieZ4
 VakkieZ4 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Gewoon uit volle borst zingen dinsdag, dit negatieve gezeik leidt al helemaal nergens heen. Denk aan de toekomst ipv het verleden!
fey21
 fey21 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:10 schreef VakkieZ4 het volgende:
Gewoon uit volle borst zingen dinsdag, dit negatieve gezeik leidt al helemaal nergens heen. Denk aan de toekomst ipv het verleden!
inderdaad, wat voor nut heeft het immers om Verbeek te herdenken alsof hij 3 europese titels heeft behaald met Feyenoord??
petertje
 petertje - vrijdag 16 januari 2009 - 23:14   quote  deeplink  
dinsdag met z'n allen achter feyenoord. het legioen is toch nog altijd de twaalfde man. kan net dat beetje verschil maken. en de eerste helft was nou toch ook weer niet zo slecht?
LeoDeHik
 LeoDeHik - vrijdag 16 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Kom op mensen, punt hebben wij gemaakt in het AL stadion. In onze kuip gaan we doen wat John de Wolf op tv zei. Dan laten wij iedereen weer zien wat echte voetbalsupporters zijn. Met Timmer, Tiendalli, Makaay en Bieseswar heb ik genoeg hoop. En dan WIJ zullen de overige plekken wel overnemen. Oja, en hier zijn we thuis dus niet mekaar afzeiken.
Groetjes Leo (Leidschendam)
Zuidkant
 Zuidkant - vrijdag 16 januari 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:59 schreef jantje 1974 het volgende:
hee fey 21 , eindelijk iemand die in mijn straatje zit dacht dat ik echt gek ah worden was ! haha
weet je wat het verschil met jou is ???
hij verwoord het gelijk beter en komt gelijk tot de essentie waar hij een mening over heeft zonder daar niet relevante dingen bij te halen......
petertje
 petertje - vrijdag 16 januari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
helemaal mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:19 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

weet je wat het verschil met jou is ???
hij verwoord het gelijk beter en komt gelijk tot de essentie waar hij een mening over heeft zonder daar niet relevante dingen bij te halen......
Als ik dat fokking zinnetje lees van jou ,dan krijg ik vlekken in mijn nek.Ophouden nou met dat gezeik man.Je ben het er niet mee eens en dat is je recht maar over is over.Of heb je als klein kind vroeger een trauma opgelopen ofzo.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:19 schreef Zuidkant het volgende:

[..]

weet je wat het verschil met jou is ???
hij verwoord het gelijk beter en komt gelijk tot de essentie waar hij een mening over heeft zonder daar niet relevante dingen bij te halen......
fey 21 heeft een samenvatting gemaakt van mijn stukjes en daar de "grove teksten"uitgehaad maar we bedoelen toch t zelfde , weltrusten!
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:52 schreef Dubble O ms het volgende:
Laten we gaan doen wat John de Wolf adviseerd. Komt dinsdag allemaal naar de kuip en gaat de club en de spelers steunen. Dan ben je een echte supporter. Doe het!!
Denk idd ook dat de spelers afzeiken ze niet beter maakt. Wat John de Wolf vanavond vertelde in Eredivisie Live kan ik me wel in vinden. Natuurlijk is het verschrikkelijk om door je eigen publiek uitgefloten en uitgescholden te worden. Vind dus ook dat het legioen zich vanaf nu weer van de goede kant moet laten zien. Overigens heeft ook Jan van Halst naar mijn idee vanavond een aantal zinnige opmerkingen geplaats. Zoals we het hele seizoen al kunnen zien klopt er verdedigend weinig of niets bij Feyenoord. Ik ben dan ook van mening dat er verdedigend tactisch heel anders gespeeld moet gaan worden. Dat fenomeen "zonedekking" werkt voor geen meter bij dit Feyenoord. Gewoon terug naar puur mandekking. Ook vanavond kon je regelmatig zien dat de tegengoals gescoord werden omdat het verdedigend niet goed stond. Ik heb dit overigens al talloze malen in andere topics opgemerkt. Prioriteit voor de nieuwe hoofdcoach is dus wat mij betreft puur de verdediging. Ik vond persoonlijk trouwens dat er in de eerste helft helemaal niet zo slecht gespeeld werd door Feyenoord, op een paar persoonlijke foutjes (o.a. foutieve passing) na dan. Ik ben er van overtuigd dat minder gevaarlijke situaties in de verdediging en logischerwijs minder tegengoals de hele selectie wat meer vertrouwen zal gaan geven. De kwaliteit van de selectie is op zich helemaal niet zo slecht, we hebben echt nog wel een redelijk aantal spelers lopen die normaal gesproken best lekker kunnen voetballen hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door sevillana --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 08:22   quote  deeplink  
ooohhhhhhhh gelukkig ik heb toch nog meestanders!
Franklin
 Franklin - zaterdag 17 januari 2009 - 09:36   quote  deeplink  
Iedereen moet eens kappen met dat gezeik op de spelers. Wij weten niet wie er verantwoordelijk is of wat er is gebeurd, maar als we nu niet achter die jongens gaan staan gaat Feyenoord naar de KLOTE. Dus al die klojo's die hebben staan juichen toen Heerenveen won, jullie zijn Losers. Ik ga in ieder geval achter mijn club staan de komende weken en het is te hopen dat iedereen dat doet.
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 17 januari 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 01:25 schreef sevillana het volgende:

[..]

Denk idd ook dat de spelers afzeiken ze niet beter maakt. Wat John de Wolf vanavond vertelde in Eredivisie Live kan ik me wel in vinden. Natuurlijk is het verschrikkelijk om door je eigen publiek uitgefloten en uitgescholden te worden. Vind dus ook dat het legioen zich vanaf nu weer van de goede kant moet laten zien. Overigens heeft ook Jan van Halst naar mijn idee vanavond een aantal zinnige opmerkingen geplaats. Zoals we het hele seizoen al kunnen zien klopt er verdedigend weinig of niets bij Feyenoord. Ik ben dan ook van mening dat er verdedigend tactisch heel anders gespeeld moet gaan worden. Dat fenomeen "zonedekking" werkt voor geen meter bij dit Feyenoord. Gewoon terug naar puur mandekking. Ook vanavond kon je regelmatig zien dat de tegengoals gescoord werden omdat het verdedigend niet goed stond. Ik heb dit overigens al talloze malen in andere topics opgemerkt. Prioriteit voor de nieuwe hoofdcoach is dus wat mij betreft puur de verdediging. Ik vond persoonlijk trouwens dat er in de eerste helft helemaal niet zo slecht gespeeld werd door Feyenoord, op een paar persoonlijke foutjes (o.a. foutieve passing) na dan. Ik ben er van overtuigd dat minder gevaarlijke situaties in de verdediging en logischerwijs minder tegengoals de hele selectie wat meer vertrouwen zal gaan geven. De kwaliteit van de selectie is op zich helemaal niet zo slecht, we hebben echt nog wel een redelijk aantal spelers lopen die normaal gesproken best lekker kunnen voetballen hoor!
Ik heb diezelfde mening. Op zich zijn het geen slechte verdedigers. Ik heb voornamelijk Hofland en Tiendalli ingrijpen zien maken, waar ik van stond te kijken. Alles was puur op de bal.
Maar als er geen organisatie is, tja...
Dit was ook een punt wat ik hekelde aan Verbeek. Hij was zo aanvallend ingesteld, dat het leek dat hij op het gebied van verdedigen geen kaas van heeft gegeten.
Wekelijks werd hem gevraagd wat hij vond van zijn slechte verdediging. Steevast antwoordde hij: ´Nou, dat heb ik helemaal niet gezien´ en ging hij weer door met een lijstje positieve punten noemen alsof ik elke wedstrijd me voor jan lul aan het ergeren ben.

De eerste helft vond ik ook niet slecht, maar de onzekerheid straalt er vanaf. Ze zaten te schijten in hun broek leek wel.
Wanneer Beenhakker komt, krijgen ze weer plezier in het spel en komt de rest wel weer terug. Misschien zelfs dat Biseswar bijtekend dan. Hij is een zege voor Feyenoord met zijn afstandsschoten.

PS. Els, dank je wel voor je compliment. Het valt me mee dat ik nog medestanders heb hier. =]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door Kadaver --
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
mij heb je
daag gj
 daag gj - zaterdag 17 januari 2009 - 10:10   quote  deeplink  
triest publiek hebben we zeg! Feyenoord is helemaal niet van ons, laten we er maar voor zorgen dat we ons eigen leven op de rit kunnen houden, mening geven mag altijd maar beslissen wat er bij Feyenoord gebeurt kunnen wij nooit en dat is maar goed ook, heb respect voor de selectie die die waardeloze trainer naar buiten hebben gewerkt.
Milo
 Milo - zaterdag 17 januari 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Ik word gek!! we lopen elkaar alleen maar af te zeiken en ik doe net zo hard mee.
ik beschuldig ook mensen van bepaalde praktijken, die misschien helemaal niet kloppen!
Maar diep in ons hart willen we allemaal hetzelfde, dat het goed komt met onze club.
Maar iedereen doet dat op zijn eigen manier en laat dat want schelden doet geen zeer, toch?
I'AM FUCKING KAKKERLAK!!
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 17 januari 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon GVD gaan voetballen. Dit zijn allemaal frustaties van de supporters, wij hebbeen recht om te schelden. Er zijn er maar weinig die je ziet knokken voor onze club. En ik ben dit een beetje zat. Ze moeten gewoon GVD gaan presteren. We betalen ons groen en geel voor ONS cluppie en wat krijgen we er voor terug??? Ik keur het niet goed wat er allemaal gebeurd maar hoe de spelers voor ONS CLUPPIE zongenaamd knokt vind ik ook niet normaal. We lijken wel op degradatie cluppie en kiojk wat voor spelers we hebben lopen??? Wat voor topspeler wil er nou nog naar feyenoord komen??
Er moet wat gaan gebeuren want anders breekt de pleuris dinsdag uit als we weer verliezen van hoerenveen. En heb geen zin in dat het jaren lang zo moet gaan als nu...........
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 januari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:50 schreef Kadaver het volgende:
Respect en begrip voor het legioen? Ik ben daar onderdeel van! Het was beschamend, klaar.

Als je een beetje voetbalkennis had, zie je dat er totaal geen chemie in de selectie zit. Met een goede trainer was dit allang aangepakt en had je wel waar voor je geld op het veld. Daarom Verbeek eruit en mag iemand anders een poging wagen.
Het is te belachelijk voor woorden, we staan op een historisch lage plaats en nog wordt die kerel toegejuicht alsof het de messias was.
Gebruik toch eens je verstand.
Eens, maar daar hebben we t gisteren al uitgebreid over gehad.

Werkelijk, ik heb respect voor de supporters die elke keer weer naar uitwedstrijden gaan en er altijd maar staan.

En ook je onvrede uitten, ja dat hoort erbij. Maar jongens toen we op 1-1 kwamen, hadden we toch achter de ploeg moeten gaan staan. Ik vond t genant.

Maar ok, ik was niet in Heerenveen en ik heb het via televisie gezien, dus ben ik ongetwijfeld weer een nepsupporter die geen mening mag hebben.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 10:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eens, maar daar hebben we t gisteren al uitgebreid over gehad.

Werkelijk, ik heb respect voor de supporters die elke keer weer naar uitwedstrijden gaan en er altijd maar staan.

En ook je onvrede uitten, ja dat hoort erbij. Maar jongens toen we op 1-1 kwamen, hadden we toch achter de ploeg moeten gaan staan. Ik vond t genant.

Maar ok, ik was niet in Heerenveen en ik heb het via televisie gezien, dus ben ik ongetwijfeld weer een nepsupporter die geen mening mag hebben.
PRECIES! DE PLOEG HEEFT COACHING IN 'T VELD EN STEUN VAN 'T LEGIOEN HARD NODIG!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: IK SCHAAM ME KAPOT VOOR DE SELECTIE,ipv het legioen









0.0073390