BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat je club maar in de steek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Schande wat voor gedrag het legioen heeft getoond vanavond! Dat de 'supporters' hun kortzichtige meningen willen spuien tijdens de training valt mee te leven, maar dat ze vanavond hun club zo hebben tegengewerkt is om voor te schamen! Na elke tegendoelpunt de naam van Gert Jan Verbeek scanderen alsof het hosanna was met hem als trainer is belachelijk.

Gadverdamme wat een smerige vertoning. De afsluitende chant met 'schaam je diep' is voor 100% gerechtvaardigd... voor het uitpubliek!
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 16 januari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Nou ik schaam me helemaal niet, altijd is de supporter de dupe nu hebben ze laten zien hoe de werkelijkheid is, dat gelieg en bedrieg duurd al een half jaar, het moet maar eens duidelijk worden, want t'was weer een mooie overwinning hè, wolfie kan ik begrijpen, maar ze hebben het zelf opgeroepen, dit is ook Feyenoord het moet op houden met dat schijnheilig gedoe, hoor Flemings maar eens , je word er g v.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
GJV is de grootste leugenaar , eigenwijze kankerboer!
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
je hebt geen blad voor de mond..
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:05   quote  deeplink  
ik ben t zat , ga naar me nest maar moest dit even kwijt.
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
morgen werken?
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:06   quote  deeplink  
oke dan,elke mening mag gehoord worden vind ik
weltrusten;)
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:58 schreef Fonsie het volgende:
Nou ik schaam me helemaal niet, altijd is de supporter de dupe nu hebben ze laten zien hoe de werkelijkheid is, dat gelieg en bedrieg duurd al een half jaar, het moet maar eens duidelijk worden, want t'was weer een mooie overwinning hè, wolfie kan ik begrijpen, maar ze hebben het zelf opgeroepen, dit is ook Feyenoord het moet op houden met dat schijnheilig gedoe, hoor Flemings maar eens , je word er g v.
Laten zien hoe de werkelijkheid is??! Je hebt gvd geen idee wat de werkelijkheid is. Je loopt maar te gissen en mee te praten met de rest!! Je laat je club in de steek, punt.
Feyenoord[1908]
 Feyenoord[1908] - vrijdag 16 januari 2009 - 23:08   quote  deeplink  
We kennen beter achter het team blijven staan hun weten zelf ook wel dat ze het verkeerd doen. Als we blijven ouwehoeren worden er ook niet beter van.
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
nee dat is waar,nu is het 1x geweest laten we nu weer als 1 erachter staan,terug draaien kunnen we toch niet
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
Dinsdag pakken we ze.
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
PRECIES:@:@:@:@
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:58 schreef Fonsie het volgende:
Nou ik schaam me helemaal niet, altijd is de supporter de dupe nu hebben ze laten zien hoe de werkelijkheid is, dat gelieg en bedrieg duurd al een half jaar, het moet maar eens duidelijk worden, want t'was weer een mooie overwinning hè, wolfie kan ik begrijpen, maar ze hebben het zelf opgeroepen, dit is ook Feyenoord het moet op houden met dat schijnheilig gedoe, hoor Flemings maar eens , je word er g v.
Vlemming ging uit respect door met de koers die Verbeek heeft ingezet.Dus het is niet zo vreemd dat we weer hebben verloren en daarom stel ik voor om voor dinsdag de koffiejuf de leiding te geven over de selectie....
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
hahahahha

grapjes moet idd ook kunnen
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Laat de spelers het eens een keer zelf uitzoeken. Gewoon geen trainer tussen nu en dinsdag! Ze weten het toch zo goed?
Marciano
 Marciano - vrijdag 16 januari 2009 - 23:15   quote  deeplink  
We kunnen beter positief doen tegen de suporters want we willen alemaal maar 1 ding en dat is Feyenoord omhoog brengen! en als we ons zo blijven gedragen gebeurt dat niet!!! Moet je Gio nou zien de tranen in zijn ogen, dit is tog niet wat we willen??
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:17   quote  deeplink  
Nee, maar het gebeurt wel. Dus moet er iets veranderen. Ten eerste binnen de club. Maar ook bij ons, de supporters. Want we moeten wel achter de ploeg blijven staan. In ieder geval tijdens de wedstrijd.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 16 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Feyenoord heeft gewoon weer een fout gemaakt door Johan Vlemmings als interim aan te stellen, de rechterhand van Gert-jan Verbeek. Als je de trainer de laan uit stuur moet je je ook van je assistent die door Verbeek is gehaald ontdoen!!!!!
En gelijk een nieuwe trainer ( vast of interim ) aanstellen. I We kunne Vlemmings niks kwalijk nemen hij doet dit ook op vraag van de directie maar het is fout!!
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 22:41 schreef Kadaver het volgende:
Schande wat voor gedrag het legioen heeft getoond vanavond! Dat de 'supporters' hun kortzichtige meningen willen spuien tijdens de training valt mee te leven, maar dat ze vanavond hun club zo hebben tegengewerkt is om voor te schamen! Na elke tegendoelpunt de naam van Gert Jan Verbeek scanderen alsof het hosanna was met hem als trainer is belachelijk.

Gadverdamme wat een smerige vertoning. De afsluitende chant met 'schaam je diep' is voor 100% gerechtvaardigd... voor het uitpubliek!

ga der lekker zelf zitten schreeuwen dan!

alsof het hosanna was met hem? NEE DAT KON HET WORDEN..
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:18 schreef derq het volgende:

[..]

ga der lekker zelf zitten schreeuwen dan!

alsof het hosanna was met hem? NEE DAT KON HET WORDEN..
Inderdaad Derq, met de jupiler schaal volgend jaar. Zet die bril nou eens af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 januari 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:15 schreef Marciano het volgende:
We kunnen beter positief doen tegen de suporters want we willen alemaal maar 1 ding en dat is Feyenoord omhoog brengen! en als we ons zo blijven gedragen gebeurt dat niet!!! Moet je Gio nou zien de tranen in zijn ogen, dit is tog niet wat we willen??
Diep triest als ik Gio was ging ik gewoon nog ff een paar jaar elders mijn zakken vullen.Waarom iemand uitjouwen die speciaal voor het legioen is terug gekomen terwijl hij clubs zat had om uit te kiezen.
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:18 schreef derq het volgende:

[..]

ga der lekker zelf zitten schreeuwen dan!

alsof het hosanna was met hem? NEE DAT KON HET WORDEN..
Wanneer dan? In 2012? Ga niet zitten verzinnen dat er een stijgende lijn te zien was. Verbeek was gewoon net als die vorige nog niet klaar voor een club als Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Els --
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:24 schreef Els het volgende:

[..]

Wanneer dan? In 2012? Ga niet zitten verzinnen dat er een stijgende linh te zien was. Verbeek was gewoon net als die vorige nog niet klaar voor een club als Feyenoord

Nee de oudere spelers waren niet klaar voor verandering...
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 16 januari 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:25 schreef derq het volgende:

[..]

Nee de oudere spelers waren niet klaar voor verandering...
Je reacties zijn lachwekkend.
JL
 JL - vrijdag 16 januari 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Toch raar dat in het bedrijfsleven ook de niet functionerende medewerkers (lees spelers) wel de laan uit worden gestuurd.

Er hadden drie dingen moeten gebeuren in plaats van twee:

1) Peter Bosz heeft als verantwoordelijke zijn conclusie getrokken.
2) Verbeek is weggegaan

En ook als is het die wereldtrainer zoals 80% van het legioen denkt. Als er geen chemie is met het merendeel van de selectie dan houdt het gewoon op (geval van juiste man, fout tijdstip verkeerde groep...).

III) de twee of drie lamzakken, of ze nu Timmer, Lucius of de Cler heten (wat intern heus wel bekend is) naar het tweede verbannen of gewoon de wacht aan zetten.

Dat laaste is helaas niet gebeurd. Enige wat ons rest is achter de ploeg gaan staan, is het niet voor de spelers die wel voor Feyenoord leven dan maar voor ons cluppie!!
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 16 januari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:25 schreef derq het volgende:

[..]

Nee de oudere spelers waren niet klaar voor verandering...
Volgens mij ben jij niet helemaal lekker is het wel? Kan best hoor er heerst een griep epidemie.
Ik zou zeggen pak een paracetamolletje en ga naar je nest.
Jou reactie's , en zeker de onderbouwing daarvan worden met de minuut lachwekkender.
heidi
 heidi - vrijdag 16 januari 2009 - 23:35   quote  deeplink  
waneer stoppen we met dat stoere gedoe??? bij de tegenstander je eigen spelrs voor schut zetten???
Wat straalde die GJV. toch een rust uit!! Opruier...legioen opruien.........
7ton +3,5 van dat half jaar...die lacht wel!! Daaag Rotterdam bedankt!!
derq
 derq - vrijdag 16 januari 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:34 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet helemaal lekker is het wel? Kan best hoor er heerst een griep epidemie.
Ik zou zeggen pak een paracetamolletje en ga naar je nest.
Jou reactie's , en zeker de onderbouwing daarvan worden met de minuut lachwekkender.
wat vind je er zo grappig aan? ik vind het niets om te lachen. Verbeek heeft zijn omslag niet kunnen voltooien. daarom vind ik het zo jammer dat mensen zoals jij nu gelijk denken te krijgen.
Els
 Els - vrijdag 16 januari 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:25 schreef derq het volgende:

[..]

Nee de oudere spelers waren niet klaar voor verandering...
Waar baseer jij dat op? Heb je het ze gevraagd? Of was je erbij? Of heeft Verbeek de ultieme waarheid weer eens de publiciteit ingegooid? Besef toch eens dat het een menselijk drama is voor Verbeek, en dat een logische reactie na zo'n enorme teleurstelling is je eigen straatje schoonvegen. Accepteer het van Verbeek dat hij dat doet, maar geloof nou niet alles. Als 24 man de samenwerking met je moeizaam vinden, dan zou het toch best wel eens aan die ene persoon kunnen liggen ipv alle 24. En om dezelfde reden werd toch ook zijn contract in Heerenveen niet verlengd. Als friezen je toch al te eigenwijs vinden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2009 door Els --
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 16 januari 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Weinig friezen bij Heerenveen... Zelfs weinig vorst, haha.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 16 januari 2009 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 - 23:36 schreef derq het volgende:

[..]

wat vind je er zo grappig aan? ik vind het niets om te lachen. Verbeek heeft zijn omslag niet kunnen voltooien. daarom vind ik het zo jammer dat mensen zoals jij nu gelijk denken te krijgen.
Nee mensen zoals jij hebben gelijk. Er werd wekelijks schitterend gespeeld , we staan op het punt om het kampioenschap binnen te halen en de volgende ronde UEFA cup was een fluitje van een cent.
En welke omslag, dat alle spelers als een stelletje opgepompte body builders bijlopen?
buzio
 buzio - vrijdag 16 januari 2009 - 23:54   quote  deeplink  
oke misschien was verbeek niet de juiste maar op zo lage wijze je trainer te naaien is feyenoord onwaardig dat zijn nsb streken en daar zijn we kwaad om [of in ieder geval ik ] maar we moeten wel verder dus haal beenhakker als trainer tot het einde van het seizoen en dan been overnemen en beenhakker technish direkteur en dan fraser en de wolf terug
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 31 januari 2012 - 22:47   quote  deeplink  
wat een emoties toen he?!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 31 januari 2012 - 23:52   quote  deeplink  
Het heeft even geduurd maar dit topic is toch nog populair geworden
Ik kan mij twee thuiswedstrijden, nog niet zo lang geleden, voor de geest halen waar de hele kuip om dit topic vroeg
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 04 februari 2012 - 17:40   quote  deeplink  
wat was het toen koud
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 17:40 schreef albert ten vrijde het volgende:
wat was het toen koud
Een cm of 4 was evt nog zichtbaar!
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zaterdag 04 februari 2012 - 17:44   quote  deeplink  
nu al 6 kga maar schaatsen
sevillana
 sevillana - zaterdag 04 februari 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 17:44 schreef albert ten vrijde het volgende:
nu al 6 kga maar schaatsen
vergeet niet om wel het juiste wak te nemen . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 17:44 schreef albert ten vrijde het volgende:
nu al 6 kga maar schaatsen
Succes word zttend pissen bij thuiskomst...
Henny
 Henny - zaterdag 04 februari 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 18:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

vergeet niet om wel het juiste wak te nemen . .
En als het niet lukt wil ik GRAAG helpen het juiste wak voor Albert te vinden/maken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat je club maar in de steek









0.0069041