BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dinsdag 20.45u: Feyenoord-Heerenveen (Beker)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Robin
 Robin - zaterdag 17 januari 2009 - 01:28   quote  deeplink  
Nou mensen wat denken we ervan??
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 17 januari 2009 - 13:21   quote  deeplink  
Als het legioen de spelers steunt winnen ze
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 13:22   quote  deeplink  
denk ook dat we dan een goede kans hebben. Als al vaker gezegd, de sleutel ligt bij ons
Robin
 Robin - zaterdag 17 januari 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Ja maar dan denken de spelers weer: oohh de supporters zijn weer 1 met ons het waait snel over.
sarojo
 sarojo - zaterdag 17 januari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
gert jan moet blijven en alle oudjes oprotten ndie verzieken de boel en presteren zwaar onder de maat
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Waarom zou Verbeek moeten blijven? Zo goed ging het niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Gewoon steunen want als jij die zogenaamde oudjes uitfluit,fluit je tevens de spelers uit die je wel ziet zitten.

Wie begrijp dit?
Robin
 Robin - zaterdag 17 januari 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Op dit moment zie ik niemand zitten dus sorry maar ik begrijp het niet
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:43   quote  deeplink  
ALS DE VERDEDIGING GOED IS NEERGEZET, DAN ZIE IK WEL MOGELIJKHEDEN.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 21:38 schreef Robin het volgende:
Op dit moment zie ik niemand zitten dus sorry maar ik begrijp het niet
ik begrijp het wel, lijkt me een normaal voorstel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 21:38 schreef Robin het volgende:
Op dit moment zie ik niemand zitten dus sorry maar ik begrijp het niet
Biseswar Wijnaldum Fer Tiendalli Bruins Bahia ik noem er maar een paar maar wat valt die gassies nou te verwijten Robin??
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 17 januari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
Bruins mag van mij uit dat rijtje, maar laat het de jonkies nu maar doen. Aangevuld met Gio en Makaay.
Robin
 Robin - zaterdag 17 januari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Biseswar Wijnaldum Fer Tiendalli Bruins Bahia ik noem er maar een paar maar wat valt die gassies nou te verwijten Robin??
Als hun niks te verwijten valt volgens jou, waarom hebben zij dan niet tegen het overige deel van de selectie gezegd dat ze verbeek willen behouden en ze het er absoluut 100% mee oneens zijn dat hij weg gaat bij Feyenoord???? Ze hebben er gewoon mee ingestemd en er helemaal niks aan gedaan om hem te behouden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 23:01 schreef Robin het volgende:

[..]

Als hun niks te verwijten valt volgens jou, waarom hebben zij dan niet tegen het overige deel van de selectie gezegd dat ze verbeek willen behouden en ze het er absoluut 100% mee oneens zijn dat hij weg gaat bij Feyenoord???? Ze hebben er gewoon mee ingestemd en er helemaal niks aan gedaan om hem te behouden
Nou Robin trek dan je conclusie en wordt voor Sparta ofzo...
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 17 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Hoe kan je nou van die jonkies verwachten, dat ze ingaan tegen de "gevestigde orde"? Als daar Hofland, Lucius, Timmer tekeergaan moet Wijnaldum zeggen: Jongens, ik heb vertrouwen in meneer de trainer? Je weet zelf toch ook wel dat dat niet zo werkt?
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 23:01 schreef Robin het volgende:

[..]

Als hun niks te verwijten valt volgens jou, waarom hebben zij dan niet tegen het overige deel van de selectie gezegd dat ze verbeek willen behouden en ze het er absoluut 100% mee oneens zijn dat hij weg gaat bij Feyenoord???? Ze hebben er gewoon mee ingestemd en er helemaal niks aan gedaan om hem te behouden
Zoals je zelf al zegt, ze hebben het juiste gedaan, er valt hun dus niets te verwijten
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - zondag 18 januari 2009 - 00:16   quote  deeplink  
robin koop je volgende keer toch kaartje voor ajax
R.K
 R.K - zondag 18 januari 2009 - 00:45   quote  deeplink  
Ik denk dat wij er allemaal te weinig over weten om te zeggen wie er wel of geen gelijk heb, wij zitten nu de (oudjes) ervaren jongens af te zeiken maar misschien hebben ze wel gelijk uiteindelijk staan we op de 13e plaats en dat is volgens mij niet echt de plaats waar we zouden moeten staan met deze selectie en er is al vaker in de forums gepraat over hoe het staat b.v. Bruins staat verkeert Fer staat ook verkeert Makaay staat op een eiland en bij corners staan we ala 1964 in een zone te verdediggen (vandaar dat we zoveel tegendoelpunten krijgen uit corners) en dat zijn toch allemaal dingen die een trainer verzind dus misschien hebben die jongens wel gelijk en hebben ze zelfs nog te lang gewacht en moeten wij nu hopen dat alles nog goed komt maar dan moeten hun wel de schouders eronder zetten en dan moeten wij ze wel 100 procent supporten en niet meer uitfluiten of anders laten blijken nee wij moeten ze vooruit roepen zingen en klappen zodat ze dat extra beetje kunnen en willen geven , laan we weer de 12e man worden voor ons Feyenoord en niet voor de tegenstander want dat was wat er afgelopen vrijdag gebeurde de 12e man was voor Heerenveen en dat was diep DIEP triest. zoals ik al zei we weten er geen moer van maar we blaten wel de 020 media na alles wat zij zeggen en schrijven gaat er in als koek nu weer die neus uit west al de ouderen aanvallen want dat gaat er zo lekker in bij die jongens van zuid op dit moment maar ik was (en ik niet alleen)erg blij toen die jongens erbij kwamen ( ik had al een plaatsje op de coolsingel gereserveerd)dus nogmaals laten we weer FEYENOORDER worden en volledig achter onze jongens gaan staan zodat deze ploeg er weer vertrouwen in krijgt en er vol voor gaan, laten we de media en die hele 020 kliek de mond snoeren en weer voor ONZE club staan(en gewoon lekker die beker winnen)
Robin
 Robin - zondag 18 januari 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Het is onzin om mij nu kaartjes voor sparta of 020 aan te smeren. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en dit is mijn mening erover. Misschien is het ook wel zo dat we er allemaal te weinig over weten om echt een goed beeld ervan te krijgen maar ik wil in ieder geval mijn mening erover geven. Wat dinsdag betreft dan STEUN ik me CLUB zoals altijd.
fr emiel
 fr emiel - zondag 18 januari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
2-1 voor fr
Dick
 Dick - zondag 18 januari 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Die spelers lachen zich een bult als je nu achter ze gaat staan.
Voor al hofland die de suporters uit stond te lachen bij heereveen.
Die kan alleen de jonge spelers verrot schelden,om zijn eigen fouten te verbergen.
Eerst die 3 patjakkers er uit en dan pas ga ik achter de club staan.
Oprotten met Hofland Lucius en Timmer en de rest mag blijven.
Als je wil oogsten moet je eerst het onkruid verwijderen.
Dat was de oplossing geweest, en hadden wij nu niet in de rotzooi gezeten.
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 12:14   quote  deeplink  
Heeft Hofland supporters uit staan te lachen in Heerenveen? Jij hebt wel hele scherpe ogen, ik heb dat absoluut niet gezien. En daarbij, ik vind het ook helemaal niet bij Hofland passen. Lijkt me weer wat stemmingmakerij van jouw kant
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 09:24 schreef Robin het volgende:
Het is onzin om mij nu kaartjes voor sparta of 020 aan te smeren. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en dit is mijn mening erover. Misschien is het ook wel zo dat we er allemaal te weinig over weten om echt een goed beeld ervan te krijgen maar ik wil in ieder geval mijn mening erover geven. Wat dinsdag betreft dan STEUN ik me CLUB zoals altijd.
Tuurlijk Robin het slaat ook nergens op ,en je mag je eigen mening hebben.Bekijk het ook van de anderekant en wees niet blind want Verbeek is net zo schuldig...
Nu op naar dinsdag voor de winst......
feyenoord forever
 feyenoord forever - zondag 18 januari 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Als de rotte appels nog steeds rot zijn als er een nieuwe trainer is worden ze er wel uitgepikt en verwijderd denk ik zo
Robin
 Robin - zondag 18 januari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 12:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk Robin het slaat ook nergens op ,en je mag je eigen mening hebben.Bekijk het ook van de anderekant en wees niet blind want Verbeek is net zo schuldig...
Nu op naar dinsdag voor de winst......
Tuurlijk dat zal best en dat ontken ik ook helemaal niet dat Verbeek ook schuldig is maar waar het mij om gaat is het gedrag van de spelersgroep die vind ik niet goed. Maar het zal mij benieuwen dinsdag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 13:29 schreef Robin het volgende:

[..]

Tuurlijk dat zal best en dat ontken ik ook helemaal niet dat Verbeek ook schuldig is maar waar het mij om gaat is het gedrag van de spelersgroep die vind ik niet goed. Maar het zal mij benieuwen dinsdag.
Het gedrag van (de Cler) Hofland EN ZEKERS Timmer en Lucius vind ik al jaren kl*te dat komt niet opeens nu opzetten nu Verbeek tactische zelfmoord heeft gepleegt.
Robin
 Robin - zondag 18 januari 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 13:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het gedrag van (de Cler) Hofland EN ZEKERS Timmer en Lucius vind ik al jaren kl*te dat komt niet opeens nu opzetten nu Verbeek tactische zelfmoord heeft gepleegt.
Mee eens, alleen ze laten zich nu wel meer gaan nu Verbeek weg is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 13:44 schreef Robin het volgende:

[..]

Mee eens, alleen ze laten zich nu wel meer gaan nu Verbeek weg is.
Hoe bedoel je Robin?
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 januari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
het wordt 12-2 denk ik
Robin
 Robin - zondag 18 januari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 13:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je Robin?
Dat ze zich nu meer negatief uiten over Verbeek dan toen hij er nog was
Robin
 Robin - maandag 19 januari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
de cler + wijnaldum spelen
daag gj
 daag gj - maandag 19 januari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
2-0 voor onze helden
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 januari 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Hoop dat er eens een reactie op het veld komt, als de hele kuip achter ze staat.... dat heb ik namelijk al een tijdje niet gezien....
willem18
 willem18 - maandag 19 januari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
We moeten ons morgen gewoon stil houden, anders komt er nooit opruiming
Els
 Els - maandag 19 januari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Willem, de opruiming is al aangekondigd. Je kapitaal staat op het veld, daar moet je dus goed mee omgaan. Ik wil liever niet onze reputatie op het spel zetten, voor een onzinnig en overbodig statement. Is het inmiddels niet onrustig genoeg, of moet het echt nog gekker worden?
Ben jij er morgen?
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 19 januari 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Als we ons tegen de spelers blijven keren, spelen we straks Jupiler league. En nog zonder echt bier ook... Kijk nou naar de toekomst en steun de selectie. Laat het aan de nieuwe trainer over om de rotte appels te verwijderen.
Robin
 Robin - dinsdag 20 januari 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Zal mij benieuwen vanavond met een Kuip gevuld met 25.000 man
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 20 januari 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Het liefste wat alle media en 020 adepten zien is dat er verdeeldheid is tussen de Feyenoord suporters.
Nou jammer voor jullie, het legioen recht de rug en zal als 1 blok achter het elftal staan.
Lekker zeiken en zeuren doen we wel weer in de rust in de kantine onder het genot van zo'n amsterdom's evenementen biertje.
Iedereen prettige wedstrijd gewenst.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 20 januari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 21:38 schreef Robin het volgende:
Op dit moment zie ik niemand zitten dus sorry maar ik begrijp het niet
bij mij op het vak zit ook niemand, altijd staan!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dinsdag 20.45u: Feyenoord-Heerenveen (Beker)









0.0056378