BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar baalt van vertrek Verbeek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 januari 2009 - 02:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Biseswar baalt van vertrek Verbeek (FeyenoordTime)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 januari 2009 - 02:36   quote  deeplink  
quote:

Diego Biseswar is het absoluut niet eens met het vertrek van Gertjan Verbeek. De aanvaller had een goede band met de coach en lijkt, nu hij is vertrokken, zijn aflopende contract niet te willen verlengen.

Jeroen Hoogewerf, de zaakwaarnemer van Biseswar, bevestigt dat zijn cliënt niet blij is met het vertrek van Verbeek. "Onder Verbeek wist Diego waar hij aan toe was, hij was een vaste waarde. Straks met een nieuwe trainer is dat nog maar afwachten. Voor Diego speelt dat een rol in zijn afwegingen, dat lijkt me logisch. Hij heeft voor zichzelf een lijstje gemaakt met alle plussen en minnen. Dat hij van Verbeek wél het volle vertrouwen kreeg, was een plus in het voordeel van Feyenoord. Die valt nu weg", aldus Hoogewerf in het AD.

Zelfs een vertrek in januari is volgens Hoogewerf niet uitgesloten. "Als er een droomclub langskomt, is dat zeker een optie. Maar op dit moment is hij er nog niet uit. Hij heeft keus te over, er zijn genoeg geïnteresseerde clubs, maar dat maakt zijn beslissing niet makkelijker. Hij zal zijn gevoel volgen."

Met de uitspraken van Hoogewerf blijkt het verhaal dat de voltallige selectie van de Rotterdammers achter het vertrek van Verbeek stonden niet te kloppen. Eerder liet Giovanni van Bronckhorst nog weten dat niet één speler tegen het vertrek van de coach was, maar dat blijkt nu dus niet waar.
Dus niet iedereen stond achter het gedwongen vertrek maar dat wordt dus gemakshalve verzwegen!
Biseswar, een van de betere spelers van dit Feyenoord (of heb ik het fout?) die ook nog weg wil... waar gaat het heen...
Franklin
 Franklin - zaterdag 17 januari 2009 - 09:39   quote  deeplink  
Sorry, hoor één van de betere spelers. Ik zit er elke week wanneer Feyenoord thuis speelt, maar ondanks zijn af en toe mooie doelpunten is hij zeker niet één van de betere spelers. Ik loop me vaak genoeg te ergeren aan Biseswar. Er zijn spelers die lopen hun pooten onder hun lijf vandaan en daar hoort Biseswar niet bij. Het is een luie en overschatte speler.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 17 januari 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Het is simpel meneer Biseswar . Graag of niet. Je loopt te zeiken als een oud wijf, doet net alsof Feyenoord van jou afhankelijk is. Alsof ie al 3 seizoenen de pannen van het dak speelt.
Niet bijtekenen , opzouten dan voor 31 januari.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 17 januari 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 09:39 schreef Franklin het volgende:
Sorry, hoor één van de betere spelers. Ik zit er elke week wanneer Feyenoord thuis speelt, maar ondanks zijn af en toe mooie doelpunten is hij zeker niet één van de betere spelers. Ik loop me vaak genoeg te ergeren aan Biseswar. Er zijn spelers die lopen hun pooten onder hun lijf vandaan en daar hoort Biseswar niet bij. Het is een luie en overschatte speler.
Zijn er maar heel weinig die beter voetballen hoor. Noem jij anders eens namen dan.
Marciano
 Marciano - zaterdag 17 januari 2009 - 11:03   quote  deeplink  
O dus hij gaat weg omdat ie een nieuwe trainer krijgt en dat krijgt ie natuurlijk niet als hij vertrekt!!!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 17 januari 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 11:03 schreef Marciano het volgende:
O dus hij gaat weg omdat ie een nieuwe trainer krijgt en dat krijgt ie natuurlijk niet als hij vertrekt!!!
Das een goeie, als hij weg wil, oprotten met die gast. Alleen spelers die door het vuur willen gaan voor de club. Hij is natuurlijk niet zo goed behandeld maar dat lag ook deels aan zichzelf. Laat ie maar naar engeland gaan, dan schoppen ze hem binnen een week door midden. Zo goed is hij nu ook weer niet. Gisteren leuk schot op de lat, maar hij kan ook het verschil niet maken.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Biseswar heeft dit niet zelf naar buiten gebracht, maar zijn zaakwaarnemer. Doet mij vermoeden dat het leuk getimed is, onderlinge verhoudingen beetje op scherp zetten, zodat Biseswar als nsb'er van de selectie wordt gezien en weg wil, en dan lekker je zakken vullen met de tranfer. Zo'n zaakwaarnemer ben je liever kwijt dan rijk
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
DIT IS GEWOON VOORUIT LOPEN OP WAT NOG KOMEN GAAT. GELUL IN DE RUIMTE, ZOGEZEGD. WIE ZEGT DAT HIJ VAN EEN NIEUWE COACH GEEN VERTROUWEN ZAL KRIJGEN?
Danny FR1908
 Danny FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Beter blijft ie gewoon..ff nieuw contractje..ff zn waarde omhoogkrikken en over 2 jaar verkopen voor goed geld ipv nu voor een habbekrats..is trouwens sowieso kut van die talent-pools dat het grootste gedeelte van de opbrengst nieteens naar de club gaat...
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 18 januari 2009 - 18:07   quote  deeplink  
nu heeft meneer biseswar een goed excuus om voor het geld te kiezen....
Jeli
 Jeli - zondag 18 januari 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 09:39 schreef Franklin het volgende:
Sorry, hoor één van de betere spelers. Ik zit er elke week wanneer Feyenoord thuis speelt, maar ondanks zijn af en toe mooie doelpunten is hij zeker niet één van de betere spelers. Ik loop me vaak genoeg te ergeren aan Biseswar. Er zijn spelers die lopen hun pooten onder hun lijf vandaan en daar hoort Biseswar niet bij. Het is een luie en overschatte speler.
Zo zie je maar weer; niet alle feyenoordsupporters hebben verstand van voetbal...
f
 f - zondag 18 januari 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Ik ben het helamaal eens met F.L.E., alsof Biseswar de beste speler is. Gat toch weg, hij heeft jaren lopen klooien. Heeft zich mooi hersteld, maar hij moet nu doen alsof hij Mister Feyenoord is. Bijtekenen en anders graag vertrekken voor 31 Januari,bijvoorbaat dank meneer Biseswar!
Jeli
 Jeli - zondag 18 januari 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 09:58 schreef F.L.E het volgende:
Het is simpel meneer Biseswar . Graag of niet. Je loopt te zeiken als een oud wijf, doet net alsof Feyenoord van jou afhankelijk is. Alsof ie al 3 seizoenen de pannen van het dak speelt.
Niet bijtekenen , opzouten dan voor 31 januari.
Als je dat als maatstaf neemt hoeft niemand bij te tekenen bij Feyenoord. Of heeft er wel iemand 3 seizoenen achter elkaar de pannen van het dak gespeeld? Samen met Wijnaldum was Biseswar in de eerste helft van het seizoen het best op dreef.
F.L.E
 F.L.E - zondag 18 januari 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 18:56 schreef Jeli het volgende:

[..]

Als je dat als maatstaf neemt hoeft niemand bij te tekenen bij Feyenoord. Of heeft er wel iemand 3 seizoenen achter elkaar de pannen van het dak gespeeld? Samen met Wijnaldum was Biseswar in de eerste helft van het seizoen het best op dreef.
Je moet goed lezen, er staat hij doet alsof hij al 3 seizoenen enz.
Ik vind dat je als speler na misschien 7 basisplaatsen niet zo veel te eisen cq te zeuren hebt.
Het is graag of niet, denk ik dan zo . En al die ouwehoerverhalen erom heen boeien me niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door F.L.E --
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 januari 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Biseswar mag gaan na dit seizoen als die weg wilt. Dat vang je wel op.
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 19 januari 2009 - 00:19   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2009 door Sjerrie --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 19 januari 2009 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 20:37 schreef Stylzz het volgende:
Biseswar mag gaan na dit seizoen als die weg wilt. Dat vang je wel op.
dan levert hij geen cent meer op
En hij is toch een van de betere spelers op het moment
F.L.E
 F.L.E - maandag 19 januari 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 09:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

dan levert hij geen cent meer op
En hij is toch een van de betere spelers op het moment
Wat denk je wat hij nu opleverd? Met nog een half jaar jeugdcontract?
Of zijn we al zo wanhopig dat we zelfs een tonnetje Euro's per see nodig hebben?
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 januari 2009 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 januari 2009 - 09:30 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Wat denk je wat hij nu opleverd? Met nog een half jaar jeugdcontract?
Of zijn we al zo wanhopig dat we zelfs een tonnetje Euro's per see nodig hebben?
Sowieso, ook al zou dat wat uitmaken, dan nog is hij meer waard dan die ton als hij het seizoen afmaakt.

Er van uitgaande dan dat hij dit niveau blijft halen en we er dan ook nog wat mee opschieten.
PVDD
 PVDD - maandag 19 januari 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Als het over contracten gaat dan wordt dat vaak voetballers kant uitgelegd. En zeker door makelaars want dan kom je aan hun poen. Wie zegt trouwens dat Biseswar over een paar maanden ook nog zo goed is als nu, als ie niet meer wil dan maar verkopen. Enkele maanden gelden zat hij nog helemaal op nul. Niet eens echte belangstelling van een behoorlijke eredivisie club. Is toen door Feyenoord geholpen maar is dat (al dan niet door de makelaar) natuurlijk allang vergeten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Biseswar baalt van vertrek Verbeek









0.0067620