BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep: steun je cluppie en zorg voor een warm onthaal in plaats van uitjouwen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Franklin
 Franklin - zaterdag 17 januari 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Dit is een oproep aan alle ECHTE Feyenoord supporters, steun de jongens dinsdag i.p.v. ze af te kafferen, dit is de enige manier waardoor deze jongens gemotiveerd blijven. zorg voor een warm onthaal. Anders gaat onze club naar de kloote en is dit dan wat we willen???????????

KOM OP: Feyenoord voor altijd en niets is sterke dan dat ene woord Feyenoord!!!!!!! Dat is toch wat we metzijn alle willen.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Super oproep, helemaal mee eens. Laten we zien dat we echt de kwalificaties, die we als legioen nog steeds krijgen, waard zijn: hondstrouw, origineel, echte supporters, de beste
daag gj
 daag gj - zaterdag 17 januari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
terechte oproep,publiek moet normaal gaan doen, deze spelers zijn gewoon ok, en hebben lef getoond om die kutverbeek buiten te werken.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 17 januari 2009 - 10:16   quote  deeplink  
Doe ik altijd al. Mensen die hun eigen spelers verrot schelden kunnen beter in die frietpan in buitenvelderd gaan zitten.
Niets is belangrijker dan Feyenoord, geen trainer , geen speler, niemand.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 17 januari 2009 - 10:37   quote  deeplink  
hier ben ik het helemaal mee eens wil je nouw dat je clubie wint of neit???
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 januari 2009 - 10:38   quote  deeplink  
eens.
Gisteren was gewoon genant.
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 17 januari 2009 - 10:40   quote  deeplink  
ik vind t een goed idee, maar als we nou weer veerliezen dan?????
Wij mogen ook wel laten blijken dat we ons KUT voelen door dit gedoe!!!
We staan in linker rijtje met een hoop gezeik eromheen!!
Die jongens moeten gaan voetballen. We betalen gvd 200 eur voor een seizoenskaart en wat krijgen we er al jaren voor terug???? Helemaal geen flikker.
we waren allemaal blij met makaay hofland bronkhorst de cler landzaat heel de teringzooi we dachten nu nworden we kampioen maar kijk waar we nu staan???
Dan mogen we toch laten blijken dat het zo niet verder gaat.
Laat ze maar is zien wat ze moeten doen..............
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 17 januari 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 10:03 schreef Franklin het volgende:
Dit is een oproep aan alle ECHTE Feyenoord supporters, steun de jongens dinsdag i.p.v. ze af te kafferen, dit is de enige manier waardoor deze jongens gemotiveerd blijven. zorg voor een warm onthaal. Anders gaat onze club naar de kloote en is dit dan wat we willen???????????

KOM OP: Feyenoord voor altijd en niets is sterke dan dat ene woord Feyenoord!!!!!!! Dat is toch wat we metzijn alle willen.
Was jij er gisteren in Heerenveen?????? Dat zijn de echte supporters!!!!!! Zijn er altijd!!! Ook uit!!!! Jouwde de spelers ook uit. Wat verwacht je nou??? Eerst resultaten en dan respect. Club naar de klote?? Dat zijn we al. Dinsdag winnen en anders breekt de hel los.
fr emiel
 fr emiel - zaterdag 17 januari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
volkomen mee eeens. Maar wie niet alle uitwedstrijden gaat kunnnen ook een echte supporter wezen hoor.....
Marciano
 Marciano - zaterdag 17 januari 2009 - 10:51   quote  deeplink  
mee eens! Ik doe mee!!
Franklin
 Franklin - zaterdag 17 januari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Nee Richard ik was er niet, maar er zijn maar een beperkt aantal kaarten voor de uitwedstrijden en als deze ingepikt worden door supporters die niet eens gaan dan maak ik helemaal geen kans om zo'n kaart te kopen. Maar dit ter zake. Als jij denkt dat je pas een echte supporter bent als je ook naar de uitwedstrijden gaat doe je een heleboel supporters te kort en ben je erg kortzichtig. Maar als jij uitgaande van je laatse zin, er echt zo over denkt, dan hoor jij niet bij wat ik noem echte supporters.
Dubble O ms
 Dubble O ms - zaterdag 17 januari 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Supporten = steunen Ik zal er dinsdag zijn. Doe mee!!!
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 17 januari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Gelukkig zijn er ook nog verstandige supporters (Dubble O ms bijvoorbeeld)
Doe normaal en blijf allemaal achter je club staan of rot op.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 17 januari 2009 - 11:15   quote  deeplink  
Denken de anderen echt dat ze de club verder helpen door de spelers uit te jouwen.
Lijkt me niet.
Het enige wat helpt is achter de club blijven staan.
Ik erger me ook elke keer rot als ze weer verliezen.
Al vond ik de eerste helft dat ze goed speelde.
Maar door een ... goal komen ze vlak voor rust achter.
Bovendien schiet Biseswar nog op de lat.
Als zulke ballen er wel in gaan heb je een heel andere wedstrijd.
Laten we hopen dat dinsdag de ballen wel goed vallen!

Want we moeten verder in de beker.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zaterdag 17 januari 2009 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 10:55 schreef Franklin het volgende:
Nee Richard ik was er niet, maar er zijn maar een beperkt aantal kaarten voor de uitwedstrijden en als deze ingepikt worden door supporters die niet eens gaan dan maak ik helemaal geen kans om zo'n kaart te kopen. Maar dit ter zake. Als jij denkt dat je pas een echte supporter bent als je ook naar de uitwedstrijden gaat doe je een heleboel supporters te kort en ben je erg kortzichtig. Maar als jij uitgaande van je laatse zin, er echt zo over denkt, dan hoor jij niet bij wat ik noem echte supporters.
Vind iedereen die naar feyenoord gaat echt supporters, maar als je naar uitwedstrijden gaat moet je al helemaal niet aangevallen worden. ik vind twee wedstrijden de kans. Uit de beker is einde seizoen. de hel breekt los moet je niet al te letterlijk nemen, maar dan moeten er echt acties komen. Hoe dat moeten we met zijn allen overeen komen. Zeij wisten het beter, dus moeten ze dat ook bewijzen. geen Beker is geen Europees=einde Feyenoord
kobus122
 kobus122 - zaterdag 17 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Gewoon met z'n alle dinsdag achter de club
Anja80
 Anja80 - zaterdag 17 januari 2009 - 11:57   quote  deeplink  
Zullen de spelers beter gaan voetballen door al dat gescheld. We moeten de ploeg fanatiek blijven steunen anders zitten we over een half jaar op vrijdagavond naar de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen te kijken, tegen AGOVV of Veendam
Feyenoorder9999
 Feyenoorder9999 - zaterdag 17 januari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
Een supporter steunt zijn ploeg door dik en dun, in goede en in slechte tijden. Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar ik vind het niet fair dat alleen de spelers de schuld krijgen. Verbeek heeft altijd zijn mond vol over leiderschap, maar goed leiderschap gaat ook over het smeden van een team, je aanpak aanpassen waar nodig en indien nodig je zelf wegcijferen in belang van het grotere doel. En daar is Verbeek helaas niet in geslaagd, en kon het bij zijn vertrek niet nalaten om zijn eigen ego te laten strelen, en de jongens nog een trap na te geven. Het is jammer dat de 'echte supporters die gisteren in H'veen' zaten zich laten leiden door de branie teksten van Verbeek, en niet door hebben dat ze zichzelf, het team en ons cluppie belachelijk maken. Ik hoop dat dinsdag de Kuip weer ouderwets de 12de man is.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 12:26 schreef Feyenoorder9999 het volgende:
Een supporter steunt zijn ploeg door dik en dun, in goede en in slechte tijden. Tuurlijk mag je kritisch zijn, maar ik vind het niet fair dat alleen de spelers de schuld krijgen. Verbeek heeft altijd zijn mond vol over leiderschap, maar goed leiderschap gaat ook over het smeden van een team, je aanpak aanpassen waar nodig en indien nodig je zelf wegcijferen in belang van het grotere doel. En daar is Verbeek helaas niet in geslaagd, en kon het bij zijn vertrek niet nalaten om zijn eigen ego te laten strelen, en de jongens nog een trap na te geven. Het is jammer dat de 'echte supporters die gisteren in H'veen' zaten zich laten leiden door de branie teksten van Verbeek, en niet door hebben dat ze zichzelf, het team en ons cluppie belachelijk maken. Ik hoop dat dinsdag de Kuip weer ouderwets de 12de man is.
Ik ben het zo met je eens.

In een taakomschrijving van een manager zal altijd staan dat hij het team beter cq optimaal moet laten presteren, dat is Verbeek niet gelukt. Ik begrijp dat hij heel veel communicatietrainingen heeft gehad. Z'n team heeft er weinig aan gehad, maar woensdag was inderdaad een stukje onvervalste volksmennerij
paulus1407
 paulus1407 - zaterdag 17 januari 2009 - 13:26   quote  deeplink  
WE MOETEN ZE VERTROUWEN GEVEN EN WEER ALS EEN MAN ER ACHTER GAAN STAAN ,HOE MOELIJK HET OOK IS!WE WORDEN DE TROUWSTE EN GROOTSE SUPORTERS GENOEMD LATEN WE ONS OOK WEER ZO GEDRAGEN WE ZIJN HET LEGIOEN TOCH ,NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
powy
 powy - zaterdag 17 januari 2009 - 13:51   quote  deeplink  
steunen ok maar wat als de inzet weer onder de maat is net als gister ik tel 0 gele kaarten en van de 11 spelers waren er negen met lange mouwen aan t ballen ik zeg op mijn beurt wij zijn dr wel maar stropen onze jongens dinsdag wel de mouwen op en wordt er gebikkeld als t nodig is???
Nop
 Nop - zaterdag 17 januari 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Ik snap dat de suporters gister niet stonden te juichen bij de 1-1, er viel nog niks te vieren, en er is teveel voor gebeurt. Echter helpt het niks om GJV te roepen, die komt er heus niet door terug en werkt mega demotiverend.
Actie en koren ok! maar beschaaft. niet persoonlijk, het gaat om Feyenoord, wij horen niet onze eigen spelers uit tefluiten.
Ik ben er dinsdag bij ik zal inzet belonen, maar zal het terug tikken naar Timmer wat gister weer opvallend veel gebeurde niet accepteren, zeker niet bij achterstand of gelijkspel. verder terug komend op de wedstrijd van gister waren alle 3 ondanks het zwakke verdedigen zeker geen onhoudbare ballen, ook gezien de positie van timmer ten opzichten van de bal :( ik mis bij hem wel het stuk extra inzet, wilskracht BLOED ZWEET en TRANEN!
MMS
 MMS - zaterdag 17 januari 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Het is begrijpelijk dat we allemaal teleurgesteld zijn en iedereen uit dat op zijn eigen manier maar ik denk dat we één ding moeten onthouden en dat is dat we absoluut nog steeds niet naar de klote zijn. Alleen gaat dat wel die kant op als zelfs het grootste en meest trouwe supporters groep stopt met het achter hun club staan. Dat in H'veen was behoorlijk genant. Ik denk dat iedereen bij Feyenoord nu wel weet dat er een hoop supporters teleurgesteld zijn over wat er de afgelopen tijd is gebeurt. Maar als we dinsdag uit de beker liggen omdat we niet massaal achter onze club gaan staan dan is het hek nog verder van de dam. En als deze negatieve spiraal nog negatiever wordt dan zakken we nog verder in de competitie en heeft straks geen enkele goede trainer nog zin om naar Rotterdam te komen. Al met al, het kan altijd slechter maar laat dat dan alsjeblieft niet aan ons, het legioen, liggen. Laten we die invloed die wij met z'n allen hebben door er achter te gaan staan nu niet varen en gewoon als vanouds één blok gaan vormen en voor een ommekeer zorgen. Je moet er toch niet aan denken dat ze in 020 met z'n allen smalend zitten te lachen over wat er bij feyenoord gebeurt. Kom op, dat gunnen we ze toch niet....
DJ010
 DJ010 - zaterdag 17 januari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
gister was slappe hap...makke lammetjes en dan nog zeggen dat je goed gespeeld hebt????????? in geen 1000 jaar had je die wedstrijd gewonnen. IK BEN GVD 30 JAAR FAN MAAR DEZE GROEP IS DOOR EN DOOR ROT.....STELLETJE JUDASSEN. Walgelijke vertoning en groot gelijk dat de supporters aangeven dat het onze strot uitkomt...sukkeltjes zijn het, met die kale hofland en die nonvoetballer lucius voorop...kansloos
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 17 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 14:11 schreef DJ010 het volgende:
gister was slappe hap...makke lammetjes en dan nog zeggen dat je goed gespeeld hebt????????? in geen 1000 jaar had je die wedstrijd gewonnen. IK BEN GVD 30 JAAR FAN MAAR DEZE GROEP IS DOOR EN DOOR ROT.....STELLETJE JUDASSEN. Walgelijke vertoning en groot gelijk dat de supporters aangeven dat het onze strot uitkomt...sukkeltjes zijn het, met die kale hofland en die nonvoetballer lucius voorop...kansloos
Wat een onzin.
Als die eerste goal niet valt (veel geluk in de kopbal) speel je al een andere eerste helft.
In deze eerste helft speelde ze trouwens goed, maar hadden ze weinig geluk in de afronding.
De goal van Makaay toont zijn klasse.
Helaas komen ze kort voor rust op 2-1 achter.
Maar als de bal van Biseswar op de lat er wel invalt. Speel je weer een hele andere wedstrijd.
Kortom in 1000 jaar niet gewonnen slaat nergens op.
Er lopen inderdaad een paar non-voetballers in de selectie.
Ook ik zie liever Darley dan Timmer en Gio als linksback en dan bahia/of Dereijk (als ze hem niet verkocht hadden) in het centrum. Maar ja meningsverschillen blijven er.

Lucius maakte inderdaad een zwakke indruk. En dan op het jonkie Fer lopen zeiken bij de 2e goal. Niet erg handig.
Hoort niet bij een prof op die leeftijd.
PieterBos
 PieterBos - zondag 18 januari 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Iemand nog reactie op bovenstaande???
Vinnie
 Vinnie - zondag 18 januari 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Dinsdag iedereen voor 100% achter het elftal staan.. Ik wil wel weer eens winnen van die kutboeren..
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 10:36   quote  deeplink  
Ja hoor, dat van Timmer en Lucius het einde van de houdbaarheidsdatum in zicht komt, ben ik met je eens, daar moet volgend jaar een oplossing voor komen, en ik hoop ergens nog steeds een beetje op Tim de Krul. Als hij komt heb je trouwens wel weer gelijk een probleem met Mulder, maar goed. Ik zie Giovanni liever op het middenveld, met een Tim de Cler van vorig jaar erachter. Vraag me echt af wat er gebeurd is, waardoor hij zo is teruggevallen. Makaay is een supervoetballer en een superprog, er zijn weinig teams in Nederland die hem er niet bij zouden willen hebben. Hoe het toch komt, dat hij het laatste half jaar zo slecht rendeert, groot vraagteken. Nou liet Verbeek hem ook wel als Remi in de spits staan. Heerenveen is gewoon een hele lastige tegenstander, daar moeten we niet moeilijk over doen, en de wedstrijd stond door de recente gebeurtenissen onder hoogspanning. Jammer dat we verloren hebben, maar verlies bij Heerenveen uit bepaalt niet waar je aan het einde van het seizoen staat, dat moet je incalculeren. De Graafschap thuis was erger. Dat van non-voetballers ben ik niet met je eens, ik weet in elk geval niet op wie je doelt? vanaf dinsdag weer achter het team?
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 18 januari 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Het zal voorlopig nog niet over zijn denk ik! Daarvoor is er te veel gebeurd en het is toch van de zotte dat een spelersgroep uitmaakt of de trainer blijft of niet......... Wat dat betreft ben ik toch wel teleurgesteld in dit bestuur en RvC bij Feyenoord. Maar het is gebeurt en nu moet men maar eens woord bij daad voegen dit bestuur en RvC en met de JUISTE mensen komen als tranier en TD. En dat we afgelopen vrijdag verloren, dat kunnen we zeker op conto van Hofland en Lucius schrijven. En men moet eens met een goed beleidspaln komen als we nu al horen dat bepaalde sponsors teleurgesteld zijn in het beleidsplan dan moeten we vrezen dat er weer sponsoren gaan weg lopen en dat kunnen we nu zeker niet hebben lijkt me. En dan halen ze Mark Koevermans binnen????????
Heist
 Heist - zondag 18 januari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.

Ik werk bij defensie, ook in groepsverband en ik heb het ook een keer gehad dat het niet werkt "van twee kanten".
Iedereen heeft het in zijn eigen vorm weleens een keer meegemaakt. (voornamelijk door acceptatie,communicatie, het niet goed kunnen filteren en toepassen van ideeen uit de groep en viseversa de visie van de leiding naar de groep)

Al bewonder ik GVB zijn mentaliteit en visie(top) maar gaanderweg had ik ook twijfels bij de uitvoering .(tactiek,blessures,eenzijdige leiding en het gemis van plezier,humor)

De spelers zijn zeker door de supporters op hun verantwoording gewezen en aangetast in hun eergevoel voor FEYENOORD ROTTERDAM.

Nu is tijd dat we voorruit moeten.

we willen resultaat zien en ook aan ons weer de taak, beginnend met die pompebladeren om hun te laten voelen dat er niets in de kuip te halen valt.

ze moeten het al voelen als de kuip in hun gezichtsveld opdoemd en vooral als ze in de spelerstunnel staan en het veld opkomen.

Daarbij hopende dat sommige spelers begrijpen dat wij FEYENOORD zijn en geen routinematige klus.(Eergevoel, bloed zweet en tranen, en genieten dat je voor FEYENOORD mag spelen)

Nu is het tijd om spijkers met koppen te slaan.

Hopende dat het bestuur Mario en Leo thuis laat komen.

En voor ons de mooie taak om hier in eerste aanzet aan mee te werken en hopenlijk weer gaan genieten in de KUIP want wij zijn FEYENOORD.
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 januari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
ik heb stiekem wel gejuicht in heerenveen.
maar de spelersgroep kreeg wat het verdiende, gewoon om de manier waarop het gegaan is en omdat ze er geen positief vervolg aan konden geven.
DJ010
 DJ010 - zondag 18 januari 2009 - 12:13   quote  deeplink  
ze hadden beter die andere koevermans kunnen halen...ik vind ze aanvallend zo machteloos ogen.

2e goal liet Fer zijn man wel lopen en leek het net of het weer een fout van Lucius was. We missen iemand die voorop in de strijd gaat en ze zullen ook best hard werken maar ze stralen het niet uit. Dat heeft weer invloed op de tegenstander die vooraf al weet dat er wat te halen valt. En ik blijf erbij dat een aantal spelers zelf falen (Hofland tja, Lucius, Timmer, de Cler) maar dat proberen te verschuiven richting de jonkies. Lucius is altijd te laat en het lijkt net of ie met de handrem erop speelt. Derijck ging tenminste voor de bal ipv die nepslidings van Hofland.

Tuurlijk helpt dit kankeren niet maar die frustratie zit diep hoor en die gasten komen er week in week uit mee weg, dat wil ik zeggen.
sevillana
 sevillana - zondag 18 januari 2009 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 12:13 schreef DJ010 het volgende:
ze hadden beter die andere koevermans kunnen halen...ik vind ze aanvallend zo machteloos ogen.

2e goal liet Fer zijn man wel lopen en leek het net of het weer een fout van Lucius was. We missen iemand die voorop in de strijd gaat en ze zullen ook best hard werken maar ze stralen het niet uit. Dat heeft weer invloed op de tegenstander die vooraf al weet dat er wat te halen valt. En ik blijf erbij dat een aantal spelers zelf falen (Hofland tja, Lucius, Timmer, de Cler) maar dat proberen te verschuiven richting de jonkies. Lucius is altijd te laat en het lijkt net of ie met de handrem erop speelt. Derijck ging tenminste voor de bal ipv die nepslidings van Hofland.

Tuurlijk helpt dit kankeren niet maar die frustratie zit diep hoor en die gasten komen er week in week uit mee weg, dat wil ik zeggen.
Heeft allemaal te maken met de organisatie en coaching in het team. Beide dus helaas niet aanwezig!
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
De spelersgroep heeft de trainer niet weggestuurd, schei toch eens uit met die onzin. Verbeek heeft aan Giovanni gevraagd om te peilen of er nog vertrouwen in hem was (Verbeek is dus de initiatiefnemer), Giovanni komt terug met het nieuws dat er unaniem geen vertrouwen meer is. Verbeek gaat daarop naar de directie met die informatie. Gudde neemt na lang beraad het besluit om Verbeek te ontslaan. Conclusie: Verbeek stapt niet zelf op, anders had hij geen afkoopsom gehad, Gudde zet Verbeek op non-actief vanaf donderdagochtend. Hij neemt de beslissing, maar hij had ook, net als voorgaande keren, kunnen besluiten alle signalen naast zich neer te leggen. De verantwoording ligt dus bij de directie, het initiatief bij Verbeek. We laten ons zand in de ogen strooien door Verbeek en Gudde die de schuld bij de selectie proberen te leggen. Al is dat niet vreemd, want beiden hebben tot nog toe zelden de verantwoording op zich genomen die bij de functie hoort
PieterBos
 PieterBos - zondag 18 januari 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Helemaal met je eens Els.
Het initiatief lag bij Verbeek!!!
Els
 Els - zondag 18 januari 2009 - 13:05   quote  deeplink  
dank je Pieter
remco1978
 remco1978 - zondag 18 januari 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Gister was idd de 2e helft niet om aan te zien. De eerste helft vond ik anders wel vrij aardig. De mensen die zeiken dat ze kut speelde moeten dan maar eens naar het spel van heerenveen kijken. Die scoorde voor de duidelijkheid alleen maar uit counters. Op een gegeven moment werden ze de eerste helft aardig onder druk gezet door ons!! Dat de ballen er op dat moment niet ingaan is erg jammer. Maar dat komt echt wel weer. Tuurlijk je mag kritisch zijn maar er moeten ook momenten zijn dat je als supporter achter je ploeg gaat staan!! Laten we dat dan met z'n allen in een volle kuip doen. Laat de mensen maar horen dat wij nog steeds de mooiste club van nederland zijn en blijven!!

WE SHALL NOT BE MOVED
Basjah
 Basjah - zondag 18 januari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Als je dan wil uitfluiten wat dacht je hier van:
Als de spelers het veld opkomen fluit je ze uit. Komen ze misschien nog meer op scherp te staan. Maar tijdens de wedstrijd vervolgens aanmoedigen. Als de selectie niet van heerenveen kan winnen, dan moeten wij maar zorgen dat ze winnen door hard te zingen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 januari 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2009 - 21:09 schreef Basjah het volgende:
Als je dan wil uitfluiten wat dacht je hier van:
Als de spelers het veld opkomen fluit je ze uit. Komen ze misschien nog meer op scherp te staan. Maar tijdens de wedstrijd vervolgens aanmoedigen. Als de selectie niet van heerenveen kan winnen, dan moeten wij maar zorgen dat ze winnen door hard te zingen
Wat dacht je van de spelersbus opwachten van Heerenveen.Een cordon van honderden Feyenoordsupporters die hand in hand zingen.Staan we al 1-0 voor .Maar ik begrijp dat ik op een andere golflengte zit als jou.
LOBBES
 LOBBES - zondag 18 januari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
We willen toch allemaal het beste voor Feyenoord en ik denk dat we dit seizoen heel lang rustig zijn gebleven ondanks de slechte resultaten.
De spelers mogen best eens voelen hoe wij er over denken,maar nu zullen ze het toch wel begrijpen hoe de supporters er over denken.
Kom op Feyenoorders laten we de club weer gaan steunen en geef ze kans om het te laten zien "met de steun van de supporters"
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 18 januari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Achter de club staan! Aanmoedigen vanaf dat ze het veld opkomen. Ze weten na vrijdagavond en de training van vorige week echt wel hoe er over gedacht wordt. Maar langzamerhand komt er steeds meer informatie naar buiten en vind ik de verering van GJV steeds minder op zijn plaats. Dus punt erachter en de ploeg steunen in deze moeilijke tijd en er zo met de beroemde twaalfde man alles en iedereen die nog in onze Kuip komt met overtuiging verslaan!!!!!
LOBBES
 LOBBES - zondag 18 januari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Kan er niet iemand iets starten waar wij kunnen laten zien hoeveel supporters er wel achter FEYENOORD staan ,als steun voor het team voor a.s vrijdag

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep: steun je cluppie en zorg voor een warm onthaal in plaats van uitjouwen









0.0095942