BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GEEF STEUN, HOUD HOOP!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tz90
 tz90 - zaterdag 17 januari 2009 - 14:56   quote  deeplink  
Na weer een nederlaag in de Neerlandse competitie is de relatie tussen de spelers en het legioen slechter dan ooit. 1200 man zorgde voor een striemend fluitconcert tijdens de wedstrijd en hield de spelersbus op bij het parkeerterein. Ik snap die boosheid, een keer kan ook wel. Maar sta potverdomme dindag achter je club, want dan is het nodig. Geen rellen, geen narigheid. Want deze wedstrijd is op dit moment de belangrijkste van het seizoen. Houd ook hoop op betere tijden, want juist nu willen feyenoord iconen( meer dan ooit) de club steunen. Been, WvH, Don Leo en de Wolf staan te popelen om ons te uit de brand te helpen. Geruchten zeggen dat na dinsdag de nieuwe coach zou kunnen komen. Nog 1 wedstrijd zonder trainer kan nog. Nog 1 wedstrijd zonder 't legioen is ondenkbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door tz90 --
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 17 januari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
daar heb je helemaal gelijk in!
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 15:52   quote  deeplink  
mooi gezegd
GJV
 GJV - zaterdag 17 januari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Mee eens, laten we geen eigen spelers uitfluiten maar de tegenstander.
tz90
 tz90 - zondag 18 januari 2009 - 11:45   quote  deeplink  
Gelukkig zijn t er meer met me eens
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 18 januari 2009 - 11:52   quote  deeplink  
Had van onderstaand bericht een eigen topic gemaakt maar het gaat erom dat de boodschap zoveel mogelijk gelezen wordt, dus idd geef steun!

Ik ben/was een fan van Verbeek en diens aanpak dat hij een sportmentaliteit verwachtte van zijn spelers. Bij zijn vorige clubs heeft de spelersgroep geen coupe gepleegd maar onze "vedetten" deden dat wel. De fout van Verbeek is dat hij eerst had moeten zorgen dat de meerderheid van de spelers voor hem door het vuur gingen en dan beetje bij beetje veranderingen doorvoeren.

Het is dus terecht dat Verbeek ontslagen is want je kan als club geen afscheid nemen van pak hem beet 8 spelers......

Wij hebben daarover onze onvrede laten blijken maar nu moeten wij verder en het helpt niet als onze spelers, vooral de ouwetjes daarbij op eieren moet blijven lopen.
De nieuwe trainer, hopelijk Been, kent alle verhalen en weet dus echt wel van wie hij aan het eind van het seizoen afscheid moet nemen( Timmer en Lucius bv.)

Dus steun onze club, laat het verleden even rusten! Niemand is groter dan de club, niet de spelers maar ook niet een trainer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GEEF STEUN, HOUD HOOP!!!









0.0065090