BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voelt zich de kop van jut

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ariefr
 ariefr - zaterdag 17 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Kevin Hofland reageerde niet alleen tegenover de meegereisde aanhang, ook voor de camera's van Eredivisie Live nam hij het woord. De Feyenoord-verdediger zei na afloop van het duel met sc Heerenveen (3-1) zich de kop van Jut te voelen.
Hofland
"Ik ben een van de ouderen, een van de verantwoordelijke spelers", zo begon Hofland. "De laatste tijd ben ik met Giovanni van Bronckhorst veel in de pers gekomen."

"Nu ben ik de kop van jut, maar dat doet me niks. Ik ben speler van Feyenoord en daar doe ik m'n uiterste best voor. Natuurlijk krijgen we als spelers nu allemaal verwensingen naar ons hoofd, maar we moeten antwoord geven op het veld."

Hofland zegt nergens spijt van te hebben en ook wilde hij niet natrappen in de richting van Verbeek. "Ik ga er verder niks over zeggen", aldus de 29-jarige verdediger.
wim de ruit
 wim de ruit - zaterdag 17 januari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Hofland hoeft zich , behalve zijn vele blessures, niets aan te rekenen, hj heeft het tenminste i zich om een boegbeeld te worden van Feyenoord...mouwen opgestroopt, venijdige, fanatieke blik, deelt waar nodig en tik/schop uit, en stuurt zijn inzichtloze spelers , zonder succes, op hun plaats.
Het valt voor hem ook niet mee om met jonkies ( vooral Fer) die erbij lopen of ze alles al een x gewonnen hebben, gezamenlijk voorop te gaan in de strijd.
De "heren "zouden eens een paar weken de havens (stukged) in moeten, daar hoef je je niet tegen je baas te richten, want dan knikker je er zelf uit , ipv je fanatiek trainer, met een langer termijn visie, met als enigst doel ons Feyenoord weer te brengen waar hij hoort, te weten de TOP !!
Laten we blij zijn nog een type laatste man als Hofland te hebben, want volgens mij is het een uitsterfend ras...dus Hofland, trek je niets aan van je maten ( naaiers) en speel je eigen spel waar in je goed bent, zoals je voorlopers, de Wolf, Israels Frazer, v/d Korput enz enz
derq
 derq - zaterdag 17 januari 2009 - 17:21   quote  deeplink  
hij is ook de kop van jut.
R.K
 R.K - zondag 18 januari 2009 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 17:08 schreef wim de ruit het volgende:
Hofland hoeft zich , behalve zijn vele blessures, niets aan te rekenen, hj heeft het tenminste i zich om een boegbeeld te worden van Feyenoord...mouwen opgestroopt, venijdige, fanatieke blik, deelt waar nodig en tik/schop uit, en stuurt zijn inzichtloze spelers , zonder succes, op hun plaats.
Het valt voor hem ook niet mee om met jonkies ( vooral Fer) die erbij lopen of ze alles al een x gewonnen hebben, gezamenlijk voorop te gaan in de strijd.
De "heren "zouden eens een paar weken de havens (stukged) in moeten, daar hoef je je niet tegen je baas te richten, want dan knikker je er zelf uit , ipv je fanatiek trainer, met een langer termijn visie, met als enigst doel ons Feyenoord weer te brengen waar hij hoort, te weten de TOP !!
Laten we blij zijn nog een type laatste man als Hofland te hebben, want volgens mij is het een uitsterfend ras...dus Hofland, trek je niets aan van je maten ( naaiers) en speel je eigen spel waar in je goed bent, zoals je voorlopers, de Wolf, Israels Frazer, v/d Korput enz enz
Juist

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door R.K --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hofland voelt zich de kop van jut









0.0059630