BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Rotterdam, de oplossing

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord-4-ever
 Feyenoord-4-ever - zaterdag 17 januari 2009 - 17:16   quote  deeplink  
Weet je wie de grootste verliezers zijn?
Wij de Feyenoord-supporters!
Wij betalen veel geld voor het salaris van de spelers van Feyenoord.
Maar wat krijgen we terug?
Luilaksmurf-mentaliteit.
Hun vertoning op het veld zegt genoeg.
Verbeek wilde jullie conditie naar behoren helpen, maar daar hadden jullie geen zin in, dus Verbeek werd weggepest.

De spelers zijn boos op Verbeek maar realiseren die spelers zich ook hoe stiekum ze hebben gehandeld door weken geleden al te lekken en het vervolgens te ontkennen en vervolgens weer te lekken over z'n ontslag.
Diegenen missen de Rotterdamse mentaliteit door eerlijk en met open vizier de dingen aan te kaarten.
Ze hebben Verbeek willens en wetens de nek omgedraaid en misbruik gemaakt van macht.
Deze spelers, door hun hypocriete houding en gedrag, hebben wij geen respect meer voor de hele selectie.
Ik kan niet geloven dat de hele selectie tegen verbeek was.
Verbeek was en is een goede trainer.
De zwakke plekken zijn de oudere spelers die niet meer mee konden komen.
Weg met deze spelers!
Van Bronckhorst vraagt aan de complete groep wie nog de trainer steunt.
De jonge garde kijkt wat angstig rond en als niemand z'n hand opsteekt, dan zij ook niet.
Kan me inderdaad niet voorstellen dat iedereen tegen deze trainer was.
Vooral gezien het feit dat Biseswar laatst nog aangaf zich prettig te voelen met Verbeek als trainer.

Makaay, die zegt dat er op de instelling niks was af te dingen.
Ja,dus???
Dat wil dus zeggen dat onder Verbeek BEWUST de kantjes er af werd gelopen!
En dat betekent weer dat je ons (het legioen) BEWUST in de maling heb lopen nemen.
Want je moet je best doen het Legioen!

Is er iemand die kan vertellen waarom er niemand bij de 2-de paal staat bij corners?
Volgens mij gaat dan zo'n bal er nooit in.
Zone dekken is ook zoiets, 6 mannen van ons dekken niemand van hun (ze nemen diegene die in hun "zone" komt).
Niemand dus! Bij de 3-1 stonden ze zeker ook te "zone dekken" want er stonden er 5 van ons tegen 2 van hun.
Stompie (alias Timme ) pakte weer alleen ballen die hij NIET kon ontwijken.
Hofland (grootmuil) en Lucius waren net zo slecht als altijd.

Je ziet weer de spelers die dezelfde fouten maken.
Het legioen heeft gelijk, die gasten moeten eerlijk zijn naar ons toe.
Wij zijn wel die de club staande houden al die jaren.
Nu worden we in de maling genomen.
We zijn wij het spuugzat.
Nu hadden we een trainer waar ze eindelijk moeten trainen, zijn er weer een paar die daar moe van worden.
Kan je zien dat ze al die jaren verwend zijn geweest en dat komt nu boven.

Eind december 2008, bekende Van Bronckhorst, had hij zijn hart reeds gelucht bij een bezorgd lid van de raad van commissarissen, die hem belde om te vragen wat er aan de hand was.
Wat een belachelijke actie. Van Bronckhorst had direct met de trainer, de selectie en het algemeen bestuur moeten communiceren.
En niet anders! Niet via de media.

Eindelijk komt het er uit dat het niet aan de trainers licht maar aan een aantal spelers die feyenoord onwaardig zijn.
Wij weten zeker als de volgende spelers op nonactief worden gezet zal het veel beter gaan met onze club.
Hofland, Luicis, deClerck, Timmer, dit zijn namelijk de jongens die liever in Ski-hut kroeg zitten zaterdagavond in plaats wat meer te trainen om beter te leren verdedigen en conditie op te bouwen.

Deze spelers zijn een stelletje kleuters die te beroerd zijn om van 9 tot 5 voor hun geld te werken.
Verbeek is een man naar ons hart en met rechte rug en opgeheven hoofd door de voordeur vertrokken.
Die spelers moeten zich diep schamen. Geen woorden maar daden? Laat me niet lachen! Het is ver te zoeken in de Kuip.

Ben slechts 1 van de 100.000en Feyenoord fans.
Maar als ik zie en hoor hoe iedereen achter Verbeek staat denk ik: hebben zij het dan allemaal mis?
Eén: zou kunnen, 100: zou kunnen, 100.000: nee, die hebben het niet mis.
Merk wel de steun die Verbeek krijgt en hoe de supporters ook in deze barre tijd achter Feyenoord en Verbeek staan.
Zoals ook bij PSV-Feyenoord, en daar overstemde een paar Feyenoord supporters die duizenden van PSV, ook na de 1-0.
Maar zij hebben het kennelijk mis...?
Nee, een nieuwe ingeslagen weg al na een half jaar verlaten omdat een aantal spelers niet bereid zijn achter de trainer te staan, spelers, die, zelf nog weinig tot niets bereikt hebben.
Laat de 1e wedstrijd maar eens horen (of zien door je inderdaad juist niet te laten horen) wat jullie daarvan denken.
Denk echter wel aan die jeugdspelers die Verbeek wel steunden.
De spelers van Feyenoord zijn een stelletje lamzakken.
Bij Feyenoord hebben we te maken met verzadigde spelers en overschatte voetballers.
Als ze die nou gewoon aan het einde van het seizoen de laan uitsturen dan wordt het nog iets.
De jeugd heeft de toekomst.
Laat het voor ons Feyenoord een les zijn.

Daarom de oplossing voor Feyenoord Rotterdam:

Alle leden van de Raad van Commissarissen van Feyenoord (zakkenvullers) moeten weg;
Zij mogen nooit de macht bij ons Feyenoord krijgen.
Het fenomeen de Raad van Commissarissen van Feyenoord moeten worden opgeheven, Feyenoord moet 1 bestuur krijgen;
Het algemeen bestuur (o.l.v. Eric Gudde) moet blijven en worden aangesterkt;
Geen aparte Raad van Commissarissen meer nodig, deze mensen hebben geen verstand van voetbal en moeten zich daarom niet met Feyenoord bemoeien.
Bestuurlijke zakkenvullers zijn het.
Alle spelers uit het eerste elftal moeten nu weg, tweede elftal is net zo goed en kan de selectie vervangen;
Het eerste elftal verjongen;
Er moeten meer gediciplineerde spelers komen en geen kroegtijgers ala Timmer;
De spelers die niet spelen moeten verplicht het krachthonk in;
Dit seizoen afmaken met de assistent trainer Leon Vlemmings;
Volgend seizoen als nieuwe trainer aanstellen: Mario Been;
Volgend seizoen is het tweede elftal het eerste elftal;
Bouw geen te groot nieuw stadion: het verleden heeft geleerd dat het grote Stadion de voetbalclub Feyenoord veel teveel geld heeft gekost;

Respect voor Verbeek, Bosz en Jansen!
Nu geldt er voor Feyenoord: vluchten kan niet meer!
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
ik word een beetje moe van de discussie, en tot overmaat van ramp heb je nu opeens respect voor Bosz.
Giovanni heeft juist gehandeld, en in het belang van Feyenoord. Het gebrek aan communicatie is vaker besproken, met Verbeek, met directie en uiteindelijk met de RvC. Ik kan niet anders concluderen dan dat dat de juiste weg is. Alleen de RvC heeft geluisterd, zegt wat over de andere twee. Belachelijk dat je zo tekeer gaat tegen Giovanni, hij ziet nota bene af van premies, dat kan ik van die geweldige Verbeek niet zeggen, dan heeft Erwin Koeman het toch een stuk netter voor Feyenoord gedaan.
Om in jouw denktrant te blijven, als 1 speler het niet zag zitten in Verbeek, dan had hij misschien ongelijk, maar alle 24, nee, die kunnen het niet fout hebben.
Trouwens, 100000 staan er echt niet achter Verbeek, de meningen zijn gewoon verdeeld, lees de diverse fora er maar op na
agneovo
 agneovo - zaterdag 17 januari 2009 - 18:58   quote  deeplink  
wat een gezwam zeg....heel vervelend voor verbeek maar er moest wat gebeuren en hij was echt niet onschuldig in dit gebeuren..Denk dat het bestuur de juiste keuze heb gemaakt...
Fermy
 Fermy - zaterdag 17 januari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
helemaal gelijk feyenoord- 4-ever ik sluit me bij jou aan
als er wat mis is zitten er altijd vaak twee kanten aan
maar de oudere spelers waren bang voor hun plekkie
ik hoop dat de suporters dinsdag weer wat tegen in gaan laat ze maar weten dat de spelers fout zijn
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 17 januari 2009 - 19:31   quote  deeplink  
'Is er iemand die kan vertellen waarom er niemand bij de 2-de paal staat bij corners?
Volgens mij gaat dan zo'n bal er nooit in.
Zone dekken is ook zoiets, 6 mannen van ons dekken niemand van hun (ze nemen diegene die in hun "zone" komt).
Niemand dus! Bij de 3-1 stonden ze zeker ook te "zone dekken" want er stonden er 5 van ons tegen 2 van hun.
Stompie (alias Timme ) pakte weer alleen ballen die hij NIET kon ontwijken.
Hofland (grootmuil) en Lucius waren net zo slecht als altijd.'

Moet je aan de trainer vragen. Of wacht... haha vergat ik ff dat hij ontslagen is omdat hij heeft gefaald.

Als jij je kinderen zonder opvoeding de straat op stuurt en zij maken van alles kapot, wiens schuld is het dan?
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 17 januari 2009 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:30 schreef Fermy het volgende:
helemaal gelijk feyenoord- 4-ever ik sluit me bij jou aan
als er wat mis is zitten er altijd vaak twee kanten aan
maar de oudere spelers waren bang voor hun plekkie
ik hoop dat de suporters dinsdag weer wat tegen in gaan laat ze maar weten dat de spelers fout zijn
Nee! De beker is belangrijk. De spelers weten het onderhand wel. Als je de club in de weg wil staan kan je beter op het uitvak gaan zitten. Dit soort geintjes horen thuis in de arena.
Fermy
 Fermy - zaterdag 17 januari 2009 - 19:35   quote  deeplink  
ja er moest wat gebeuren agnovo de oudere spelers moesten weg
dat gezwam van jou krijg ik ook wat van//weet waar je over praat,en gertjan was goed ,dat je het maar weet,de spelers willen niet hard werken,als ik op een fabriek werk ,en ik heb een baas dan moet ik luisteren anders word ik eruit geknikkerd
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 17 januari 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Wat een verschrikkelijk lul verhaal. Zoals eerder gemeld:
Feyenoord speelde oogstrelend voetbal?
Feyenoord streed om het kampioenschap?
Feyenoord overwinterd in de UEFA cup?
Sodemieter toch op met jullie Verbeek verering, hij lijkt de reincarnatie van onze lieve heer wel.
Zeker vergeten wat hij zij over de blessure van Hofland, het niet meegaan van Buis naar Turkijje.
En vooral zijn steevast antwoord op de vraag of er kritiek was vanuit de spelersgroep: Daar kan ik niks mee.
Nee, dat is gebleken. De slechts presterende trainer in 100 jaar. En omdat meneer voor de suporters populaire one-liners eruit gooit is hij ineens een halfgod?
En waar baseerd iedereen toch op dat de spelers niet hard willen werken? De klacht vanuit de spelersgroep was dat er geen enkele manier van communiceren met de trainer was. Dat er geen enkele tegenspraak geduld werd omdat meneer Verbeek alles beter weet cq wist.En dat voor iemand die zeggen en schrijven 2 clubs getraind heeft.
En dan de oproep om dinsdag weer tegen de selectie tekeer te gaan. Dan zal het vast allemaal beter gaan.
Verbeek is weg en komt , gelukkig, niet meer terug. Met trouwens 1 miljoen euro voor 7 maanden werken, dus medelijden hoef je ook niet met hem te hebben.
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - zaterdag 17 januari 2009 - 20:24   quote  deeplink  
iedereen boven de 25 jaar verkopen !!!!!!!!!!!!!!
opnieuw beginnen met een jong frisse groep die nog wel wat willen aannemen en respect hebben voor de trainer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
WERKEN VOOR JE GELD?????
Ik kan ook een zooitje die dat altijd roepen.Het enige wat ik dan denk is deden jullie dat ook maar.

Let nou maar op met welke andere trainer dan ook gaat het straks stukken beter als met die houthakker Verbeek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door Leon FR1908 --
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 17 januari 2009 - 20:52   quote  deeplink  
Volgend mij hebben we de tweede helft vorig seizoen met grotendeels dezelfde spelers even dramatisch gespeeld. Met toch echt een andere trainer! Waarom zou het met weer een andere trainer dan ineens beter gaan?
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - zaterdag 17 januari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
dinsdag een nieuwe trainer zei john de wolf
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 20:56   quote  deeplink  
we oordelen nu over de 1e helft , toen stonden we 2e en nu 12e dat is 10 plaatsen minder, aan het eind oordelen we weer , Verbeek heeft tegenslag gehad maar ook fouten gemaakt , hij is geen KUTtrainer maar zeker géén god en zo wordt hij nu behandeld en dat slaat echt nergens op! Klein beetje milder t.o de spelers en wat kritischer op GJV en we hebben de gulden middenweg gevonden en daar ligt nog altijd de waarheid : IN T MIDDEN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:52 schreef Dubbel V het volgende:
Volgend mij hebben we de tweede helft vorig seizoen met grotendeels dezelfde spelers even dramatisch gespeeld. Met toch echt een andere trainer! Waarom zou het met weer een andere trainer dan ineens beter gaan?
Omdat je met lol gezonde disipline en motivatie verder komt.Weet je wel precies zoals bij iedereen op zijn werk.En of je nou 1200 euro of 120.000 euro per maand verdiend.Tacties kan er ook nog verbetering komen een spits naast Makaay is zo helder als glas.Bij Depertivo liep Luege naast Roy,bij Bayern liep of Santa Cruz Pizzaro of Podolski naast hem.Een nummer 10 hoef je ook niet te zoeken dat is die jongen die telkens uitgefloten werd bij zijn wissel omdat Verbeek in Luigi een vleugel speler zag??Daarom denk ik,niet mee eens zekers.
Els
 Els - zaterdag 17 januari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Lekker constructieve reactie, Fermy, ze gewoon weer uitfluiten en uitschelden, worden ze vast beter van. Denk ff na joh, terecht dat we de laatste jaren niet meer zingen dat we de beste supporters van het land zijn. Met jou in het vak, wie heeft er dan nog tegenstanders nodig?
En bejaardenhuis, strakke opmerking, iedereen boven 25 verkopen, tegen pznan stonden we met de jeugd op het veld, ben wat ouder, dus kan het me niet meer herinneren, wat was de uitslag ook al weer?
Schei uit met pseudo-acties en slimme opmerkingen, dinsdag gewoon als 1 man achter het elftal staan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 20:56 schreef jantje 1974 het volgende:
we oordelen nu over de 1e helft , toen stonden we 2e en nu 12e dat is 10 plaatsen minder, aan het eind oordelen we weer , Verbeek heeft tegenslag gehad maar ook fouten gemaakt , hij is geen KUTtrainer maar zeker géén god en zo wordt hij nu behandeld en dat slaat echt nergens op! Klein beetje milder t.o de spelers en wat kritischer op GJV en we hebben de gulden middenweg gevonden en daar ligt nog altijd de waarheid : IN T MIDDEN!
Grote bewondering voor jou uitleg telkens. Duidelijker lees ik ze bijna niet....
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:15   quote  deeplink  
géén voetballer in de wereld werkt van 9 tot 5 , marathonlopers kunnen 3 marathons per jaar jaar lopen en jij wilt spelers die 1,5 per week moeten knallen 8u per dag laten trainen? jij bent net zo gek als GJV , in Engeland trainen ze amper en iedereen brult dat we een voorbeeld aan die competitie moeten nemen , GJV wil de voetbalwereld veranderen : laat ie dat lekker in Boerenveen doen !
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 17 januari 2009 - 21:17   quote  deeplink  
Mee eens, maar toch hadden we tweede seizoenshelft vorig jaar met Van Marwijk een even dramatische score als nu een helft met Verbeek. Natuurlijk was zijn vertrek onvermijdelijk, natuurlijk heeft ook Verbeek fouten gemaakt, maar de spelers zijn voor het grootste deel dezelfde gebleven.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
das waar en dus hebben alle veranderingen niks positiefs gebracht en dus werkte het niet en dus moet er dan wat gebeuren en in de voetballerij is het dan eenmaal zo dat dan de chef(trainer) de lul is , maar vergeet niet dat we vorig jaar een (nog) smallere selectie hadden en nog wel de beker wonnen en we kunnen nu niet over de 2e seizoenshelft lullen want we weten nog niet hoe die dit jaar gaat lopen , oordeel dus alleen over augustus-10 januari! Nou dan zijn we flink achteruit gegaan , kwa resultaat,sfeer , positie op ranglijst alles! dit jaar heb ik misschien 2 acceptabele wedstrijden gezien vorig jaar om deze tijd zeker al 8! en datr ondanks een trainer die erg voorzichtig kwa taktiek was maar wel met mensen om kon gaan !
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 19:31 schreef Kadaver het volgende:
'Is er iemand die kan vertellen waarom er niemand bij de 2-de paal staat bij corners?
Volgens mij gaat dan zo'n bal er nooit in.
Zone dekken is ook zoiets, 6 mannen van ons dekken niemand van hun (ze nemen diegene die in hun "zone" komt).
Niemand dus! Bij de 3-1 stonden ze zeker ook te "zone dekken" want er stonden er 5 van ons tegen 2 van hun.
Stompie (alias Timme ) pakte weer alleen ballen die hij NIET kon ontwijken.
Hofland (grootmuil) en Lucius waren net zo slecht als altijd.'

Moet je aan de trainer vragen. Of wacht... haha vergat ik ff dat hij ontslagen is omdat hij heeft gefaald.

Als jij je kinderen zonder opvoeding de straat op stuurt en zij maken van alles kapot, wiens schuld is het dan?
Idd, zoals ik al eerder heb laten weten; de verdediging staat niet goed! Daar zit de zieke plek van Feyenoord. Als eerste taak voor een nieuwe coach moet de verdediging goed neer gezet gaan worden. En Henkie Timmer, die altijd maar commentaar heeft en loopt te schreeuwen? Die zou als keeper z'n verdediging beter moeten coachen lijkt me zo!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Henk is wel de 1e keeper die ze erin kijkt i.p.v. eruit! hahaha
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 januari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 21:27 schreef jantje 1974 het volgende:
Henk is wel de 1e keeper die ze erin kijkt i.p.v. eruit! hahaha
Ja, lach er maar om, het is toch eigenlijk te triest voor woorden? Wat mij betreft gaat Rob van Dijk spelen, die straalt sowieso wat meer rust uit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 januari 2009 door sevillana --
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 17 januari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Ja, Henkie en onze vriendelijke vuurwerkhandelaar per direct als terreinknecht aan de gang. Lekker buiten op het gras, tijdens de rust zwaaien naar het legioen. Worden ze misschien nog wel moeier dan nu!
storm
 storm - dinsdag 05 mei 2009 - 13:49   quote  deeplink  
kan iemand mijn vertellen of henk timmer de slechte keeper is die ooit bij feyenoord heeft gepeeld, we hebben nog nooit in drie jaar tijd zoveel doelpunten tegen gehad.

Ik ben benieuwd wie heeft er cijfers bij gehouden.???.

Gegroet Feyenoorders.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 mei 2009 - 15:27   quote  deeplink  
ook niet met babos toevallig????............en zoveel hebben we er niet eens tegen dit jaar effe tussendoor.............
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - dinsdag 05 mei 2009 - 16:06   quote  deeplink  
.
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 05 mei 2009 - 16:11   quote  deeplink  
In 2006/2007 hadden we meer tegendoelpunten dan doelpunten voor. Nu 43 doelpunten tegen, toen 14 meer dacht ik.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 mei 2009 - 16:29   quote  deeplink  
dat bedoel ik dus................
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 mei 2009 - 17:12   quote  deeplink  
dat bij Feyenoord de lijken steeds uit de kast komen hoeft toch niet te betekenen dat de ouwe topics daar niet kunnen blijven.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 mei 2009 - 17:15   quote  deeplink  
hahahahaha.............das idd waar
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 05 mei 2009 - 20:02   quote  deeplink  
100000000000000000000000000000000000 x .............????????????!!!!!!!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 05 mei 2009 - 20:15   quote  deeplink  
zoiets ja!!!HAHAHAHA
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 06 mei 2009 - 09:28   quote  deeplink  
pak je schep weer eens en begraaf deze topic weer waar je hem vond.... stamt uit januari...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 06 mei 2009 - 09:31   quote  deeplink  
dode topic!!! terug in de doodskist!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord Rotterdam, de oplossing









0.0091669