BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ben sahar gaat lekker bij graafschap!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
har
 har - zaterdag 17 januari 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Er werd zoveel geluld over sahar naar feyenoord ja of nee (huren).
kans weer gemist! sahar scoort er lekker op los bij de graafschap!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Ja en?
Wat denk je als ze perongeluk? Hamas liedjes gaan zingen.Hij zal geen bal meer raken voor Feyenoord.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 17 januari 2009 - 21:01   quote  deeplink  
dus een speler die een degradatie wedstrijd beslist zou DE oplossing zijn voor een team die naar de top-8 wil? en die conclusie al na 1 wedstrijd? jij bent wel een kenner!
Jentje
 Jentje - zaterdag 17 januari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
En Derijck hadden ze bij Feyenoord in de spits moeten zetten zeker want die heeft er ook al 1 in liggen nu bij ADO :S
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 17 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
jezus zeg, lees die reacties, alsjeblieft zeg, geef ff gegronde reacties (excl jantje)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 - 22:21 schreef Ch€sz het volgende:
jezus zeg, lees die reacties, alsjeblieft zeg, geef ff gegronde reacties (excl jantje)
Nou oke dan toen Sahar naar de Graafschap ging was Bosz nog de TD van Feyenoord?
Goedkoper had je hem niet kunnen halen denk ik.Maar ja dat topsportklimaat he.Dat was het enige wat in de weg lag.
Zie het al voor me tegen Ajax volgende maand.Het legioen zet de kraker in Hamas Hamas .........Verder weet je het wel.Ook al zal het mij niet uitmaken dat hij Joods bloed heeft.Ik denk dat hij er niet vrolijk van wordt.Pas niet meer bij de tegenwoordige clubcultuur.Jammer genoeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ben sahar gaat lekker bij graafschap!









0.0059571