|
|
Leon FR1908
|
|
|
Giovanni v Bronkhorst is een kind van Feyenoord,hij begon in de jeugd om door te stromen naar het eerste elftal.Hij verdiende al gauw een transfer naar Glasgow Rangers .Ook bij Glasgow ging het goed waarna hij weer een transfer verdiende naar Arsenal.Daar ging het wat minder met Gio maar toch vertrok hij naar Barcalona waar hij begon als middenvelder wat niet zo`n succes werd.Maar op de positie linksachter werd hij een speler van wereldklasse.Zijn vader een groot Feyenoord supporter wenste dat zijn zoon ooit nog eens terug zou komen bij Feyenoord.Gio kon bij Barca nog een jaar bijtekenen,ook kon hij makkelijk nog naar andere grote clubs in Europa.
Maar Gio toonde in het bezit te zijn van een waar Feyenoordhart om alle andere clubs links te laten liggen.Als aanvoerder sta je tussen de spelers en trainer in.Omdat zowel een aantal spelers dwars zaten tegenover de trainer .En de trainer tegen een aantal spelers.Gio zat tussen de vuile spelletjes in.Een trainer zal het nooit winnen van een selectie daar kan een aanvoerder ook niks aan veranderen.
Beste Gio mocht jij toevallig verliezen dinsdag van Heerenveen kom dan maar het publiek bedanken bij Z dan weet ik zeker dat er een mannetje of 50 voor je klappen want van hun en ik weet ik zeker dat we dankbaar zijn dat je terug ben bij Feyenoord.
Of zijn er toch nog meer supporters dankbaar dat Gio 2 jaar terug voor Feyenoord heeft gekozen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Zeker! Gio blijft voor mij een held! En hij heeft maandenlang in een onmogelijke spagaat mooeten zitten. En wordt nu afgezeken. Dat verdient hij absoluut niet! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 - 22:47 schreef Dubbel V het volgende:Zeker! Gio blijft voor mij een held! En hij heeft maandenlang in een onmogelijke spagaat mooeten zitten. En wordt nu afgezeken. Dat verdient hij absoluut niet! EENS !!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij mag ook richting T komen, ik zal zeker voor hem klappen. Heeft eens te meer bewezen over het juiste hart te beschikken |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Dat zijn al 3 vakken! Laat de rest volgen!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stefio
|
|
|
Ben ik mee eens hoor Gio heeft het heel moeilijk gehad de laatste tijd hi is een echte FEYENOORDER een goede gozer om het zo maar te zeggen.
Want het was egt niet makkelijk voor hem woensdag. RESPECT voor GIO!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
vindt het ook een schande dat hij woensdag werd uitgejouwt GIO de man met wilskracht |
|
|
|
|
R.K
|
|
|
Het was vrijdag inderdaad een schande en niet juichen voor zoeen wereld doelpunt en dan nog je ploeg uitfluiten. Feyenoord onwaardig het enige wat nog ontbrak waren witte zakdoeken ik hoop toch dat dat dinsdag anders is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
V.Bronckhorst vraagt wederom steun je club dinsdag tegen Heerenveen.Ik kan mij niet voorstellen dat mensen de pik op hem hebben.Na alles wat hij de afgelopen jaren heeft gedaan voor Feyenoord.Ook nu moet hij als enige puinruimen wat een deel van de selectie en Verbeek heeft achtergelaten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Leon, eens Giovanni is een topvent |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig zien wij het wel Els... |
|
|
|
|
s_403_
|
|
|
Ook vanuit U zal je goed onthaald worden, althans minimaal 1 persoon.. en vast velen anderen. |
|
|
|
|
feyenoord forever
|
|
|
Vanuit Q ook door tenminste 6 supporters |
|
|
|
|
Vak_ U_
|
|
|
Nog een vanuit vak U die luid zal applaudiseren. Het is verdomme een teamsport en interactie met de fans die hoort er te zijn! |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Als Gio toch al aan het lopen is, vergeet dan W1 niet. =] |
|
|
|
|
Stefio
|
|
|
quote: nouw ik ben het ook 100% met je eens |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
Kijk nou gaan we de goede kant weer op,positief!!!!!!!!!!!!! De kritiek was ook niet tegen Gio maar tegen een stuk of vier oudere spelers die nog helemal niets gepresteerd hebben behalve met hun mond. Deze spelers moeten eens hun voeten laten spreken,laten zien dat ze FEYENOORD waardig zijn. Maar GIO en alle andere feyenoorders verdienen onze steun |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
vak rr aanwezig met 6 man GIO IS MISTER FEYENOORD |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Leon , wijze woorden. Niets aan toe te voegen. En hij komt al naar Z zijn er dan al 51 |
|
|
|
|
f
|
|
|
Het zou mooi zijn als GIO een luid applaus krijgt a.s. dinsdag, zijn naam scanderen mag ook wel. Dat zou goed zijn voor hem en voor Feyenoord. Hij verdiend het, hij moet idd de rotzooi opruimen. Hij is kind van Feyenoord, en heeft voor ons gekozen. Daar mogen we best trots op zijn! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Van vak N krijgt ie een staande ovtie onze Gio |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Op Gio is als speler niets aan te merken maar hij had zich nooit moeten laten gebruiken door alchoholisten als Timmer en de Cler en slecht presterende semi/vedetten als Kevin Hofland om een opstand tegen een hardwerkende trainer te leiden. Ook de ontkenning dat er iets aan de hand was via die verklaring in december was een beetje triest.
Sinds de zomer van 2007 is Feyenoord een soort zomerkamp voor reserve internationals en heeft een werkloze van Marwijk Feyenoord als opstapje gebruikt naar het bondscoachschap.
Het is een beetje zielig dat Gio nu steun vraagt aan de supporters. Volgens mij staan de supporters nu al meer dan 100 jaar achter hun club en Gio heeft via de jeugd van Feyenoord beste banen gekregen in de rest van Europa. Laat hij nu maar eens wat terugdoen voor zijn club en zich als een echte leider opstellen.
Zijn wij de enigen die zien dat Timmer en de Cler niet serieus met hun vak bezig zijn en dat Hofland in het centrum van de verdediging zeer zwak is.
Wat ik Gertjan Verbeek verwijt is dat hij het niet aangedurfd heeft mannen als de Cler, Hofland en Timmer naar de bank te verwijzen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 20:08 schreef sportdwaas het volgende:Op Gio is als speler niets aan te merken maar hij had zich nooit moeten laten gebruiken door alchoholisten als Timmer en de Cler en slecht presterende semi/vedetten als Kevin Hofland om een opstand tegen een hardwerkende trainer te leiden. Ook de ontkenning dat er iets aan de hand was via die verklaring in december was een beetje triest. Sinds de zomer van 2007 is Feyenoord een soort zomerkamp voor reserve internationals en heeft een werkloze van Marwijk Feyenoord als opstapje gebruikt naar het bondscoachschap. Het is een beetje zielig dat Gio nu steun vraagt aan de supporters. Volgens mij staan de supporters nu al meer dan 100 jaar achter hun club en Gio heeft via de jeugd van Feyenoord beste banen gekregen in de rest van Europa. Laat hij nu maar eens wat terugdoen voor zijn club en zich als een echte leider opstellen. Zijn wij de enigen die zien dat Timmer en de Cler niet serieus met hun vak bezig zijn en dat Hofland in het centrum van de verdediging zeer zwak is. Wat ik Gertjan Verbeek verwijt is dat hij het niet aangedurfd heeft mannen als de Cler, Hofland en Timmer naar de bank te verwijzen. Ik heb jou nog nooit op kortzichtig gedrag kunnen betrappen ,tot vandaag.. ik heb er zelf ook wel eens last van maar van jou had ik dit niet verwacht. Zo zie je maar het kan de beste ook overkomen. |
|
|
|
|
oud feyenoord-speler
|
|
|
Nu moeten de supporters tonen dat ze ballen hebben en achter onze club gaan staan. Geef de spelers de tijd om iets recht te zetten. Wij weten echt niet alles wat er speelde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb jou nog nooit op kortzichtig gedrag kunnen betrappen ,tot vandaag.. ik heb er zelf ook wel eens last van maar van jou had ik dit niet verwacht. Zo zie je maar het kan de beste ook overkomen. T valt ook niet mee in deze barre tijden ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is ook weer waar.... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
@leon FR 1908 nou ik vind het een compliment van je dat je me tot de beste rekent hoewel ik niet begrijp waarom mijn stukje kortzichtig is. Het is wel erg op de man gespeeld dat geef ik toe en na je reactie heb ik besloten de kwestie Verbeek/spelersgroep af te sluiten en hoop dat ze gewoon weer gaan winnen. |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Dat zouden we allemaal moeten doen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 21:30 schreef sportdwaas het volgende:@leon FR 1908 nou ik vind het een compliment van je dat je me tot de beste rekent hoewel ik niet begrijp waarom mijn stukje kortzichtig is. Het is wel erg op de man gespeeld dat geef ik toe en na je reactie heb ik besloten de kwestie Verbeek/spelersgroep af te sluiten en hoop dat ze gewoon weer gaan winnen. Met kortzichtig bedoel ik dat Gio Feyenoord niet nodig had om van Glasgow naar Arsenal en Barcalona te gaan.Hij heeft dat te danken aan zijn eigen talent en doorzettingsvermogen.Tevens zat hij tussen 2 vuren in als aanvoerder en die 2 partijen waren niet de makkelijkste.Verbeek heeft hem gevraagd om een stemming ,daar kan Gio ook niet op afgerekend worden.En met jou verhaal sla je in mijn ogen volledig de plank mis.Het geef niet want 99% van jou berichten vallen wel in mijn straatje.Even goede vrienden.
Dinsdag een kordon maken van honderden Feyenoordsupporters bij aankomst van de Heerenveen bus.En dan eendrachtig hand in hand zingen,staan we voor de wedstrijd al met 1-0 voor. Hierbij sluit ik dan ook maar de kwestie spelersgroep/Verbeek af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 januari 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
Kan er iemand iets starten waar we kunnen laten zien hoeveel supporters er nog wel achter FEYENOORD staan,als steun voor het team van a.s vrijdag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 18 januari 2009 - 22:16 schreef LOBBES het volgende:Kan er iemand iets starten waar we kunnen laten zien hoeveel supporters er nog wel achter FEYENOORD staan,als steun voor het team van a.s vrijdag kom allemaal naar de Kuip zou ik zo zeggen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst krijgt volledige leiding over Jong Feyenoord
Giovanni van Bronckhorst zal vanaf heden de volledige leiding hebben over het beloftenteam van Feyenoord/Excelsior. De voormalig Oranje-international werd tot voor kort geassisteerd door André Hoekstra, maar die stopt op verzoek met zijn werkzaamheden bij Jong Feyenoord/Excelsior.
De jongelingen van de gecombineerde jeugdploeg hebben zich geplaatst voor de Eredivisie van de beloften en daarom wordt er gedacht dat Van Bronckhorst in staat is om de selectie in z'n eentje te leiden. De voormalige linksback was vorig seizoen nog werkzaam bij het eerste elftal als hulptrainer van Ronald Koeman, maar hield zich sinds het begin van het huidige seizoen bezig met de beloften.
Hoekstra zal zich vanaf heden volledig bezighouden met zijn functie als assistent-trainer van Leon Vlemmings bij het eerste elftal van Excelsior. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Was er geen recenter topic van Gio :') |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zal volgende keer andersom terugkijken dan d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst: Veel geleerd dit seizoen
Giovanni van Bronkhorst nam maandagavond met een ruime overwinning afscheid als coach van de beloften. De trainer keek na afloop van de 0-4 zege op Jong Vitesse tevreden terug op het afgelopen seizoen, waarin hij een belangrijke stap zette in zijn ontwikkeling als trainer. Ik heb geleerd om voor een groep te staan, wedstrijdbesprekingen te doen en te coachen vanaf de bank, vertelde Van Bronckhorst. Dat is goed voor mijn ervaring als trainer.
Van Bronckhorst gaf zijn ploeg na de laatste wedstrijd in Arnhem de complimenten voor de wijze waarop het seizoen werd afgesloten. Er stond weinig meer op het spel voor ons en de competitie met het eerste elftal is natuurlijk ook al afgelopen, maar toch toonden de spelers de wil en de intentie om goed af te sluiten. Het enige minpuntje vanavond was dat 0-4 een te lage score was gezien het aantal kansen dat we hebben gehad. We hadden meer dan tien goals kunnen maken.
De goede afsluiting lag in lijn met de manier waarop Jong Feyenoord/Excelsior zich dit seizoen presenteerde. Van Bronckhorst was te spreken over de wijze waarop spelers die bij het eerste elftal minder aan spelen toekwamen zich bij de beloften hebben ingezet. De entourage en de sfeer is bij de beloften natuurlijk heel anders dan bij het eerste, zei de coach. Toch hebben bepaalde jongens hun wedstrijden in de beloften nodig gehad om te kunnen presteren in Feyenoord één. Dat is natuurlijk ook de rol die dit elftal heeft.
Terugkijkend was Van Bronckhorst met name te spreken over de manier waarop zijn ploeg dit seizoen de wedstrijden tegen de topploegen speelde. Tegen Ajaks, PSV en FC Twente hebben we onze beste wedstrijden gespeeld, besloot Van Bronckhorst. We hebben Ajaks twee keer verslagen en uit van PSV gewonnen. Tegen Twente hebben we ook twee keer goed gespeeld, alleen zonder te winnen. Maar uiteindelijk gaf het mij als coach van dit elftal een beter gevoel als we goed speelden zonder te winnen, dan wanneer we wonnen zonder goed te spelen. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
HELP Gio...Please. ben er van overtuigd dat ook jij je inwendig groen en geel(groen en geel)zit te ergeren. STA OP. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgend seizoen het stokje maar overnemen van Koeman met JP samen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verwacht dat die het toch samen gaan doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van Bronckhorst krijgt diploma
Giovanni van Bronckhorst heeft het diploma voor de cursus Coach Betaald Voetbal donderdag in ontvangst genomen. De huidige assistent-trainer van Feyenoord was al eerder geslaagd voor de cursus Coach Betaald Voetbal en kan nu officieel als hoofdtrainer aan de slag in het betaalde voetbal.
Naast Van Bronckhorst ontvingen donderdag in Zeist ook de huidige Sparta assistenten Arjan van der Laan en Peter van den Berg hun diploma. In totaal waren 16 cursisten geslaagd. Oud-Feyenoorder Peter van Vossen, ex-Excelsior spits Marinus Dijkhuizen en de huidige trainer van ASWK, Michel Langerak behoren ook tot de gelukkigen. Langerak speelde in het verleden voor Dordrecht'90 en Sparta. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tof voor Gio, nou kan Koeman mooi naar Oranje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: bedankt VV
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hè van Vossen??? Ook geslaagd, maar waarom komt hij in één keer om de hoek? |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Het zou toch mooi zijn als gio de vervanger wordt van die r.koeman, of om eerst nog ervaring op te doen met Guus Hiddink bij Feyenoord geld is toch al geen ambitie meer hij is al multimiljonair en Feyenoord sportief en aantrekkelijk voetbal laten spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST VERLENGT CONTRACT BIJ FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst maakt ook volgend seizoen deel uit van de technische staf van Feyenoord. De 39-jarige voormalige verdediger gaat zijn aflopende contract met één jaar verlengen en is daardoor komend seizoen één van de assistenten van de nieuwe hoofdtrainer Fred Rutten. Van Bronckhorst was de afgelopen drie seizoenen assistent van Ronald Koeman.
Volgens Van Bronckhorst was de keuze om door te gaan bij Feyenoord geen moeilijke. Feyenoord is mijn club en ik heb het hier fantastisch naar mijn zin, reageert de 106-voudig international. Voor mezelf was ik er daarom snel uit, alleen was het voor mij belangrijk om ook een gesprek aan te gaan met nieuwe trainer Fred Rutten. Dat voelde erg goed en ik ben blij dat ik ook volgend seizoen deel uitmaak van de technische staf. Ik kijk er heel erg naar uit om in de nieuwe samenstelling verder te gaan.
Van Bronckhorst stopte na het seizoen 2009-2010 met voetbal. De geboren Rotterdammer begon en eindigde zijn actieve carrière bij Feyenoord. Verder kwam hij uit voor RKC, Glasgow Rangers, Arsenal en FC Barcelona. Bron: Officiele Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig..
Gio///Clubicoon.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
VAN BRONCKHORST: IK WIL VERDER GROEIEN BIJ FEYENOORD
Giovanni van Bronckhorst heeft dinsdag zijn nieuwe contract bij Feyenoord ondertekend. In een van de Business Units van De Kuip zette de 39-jarige oer-Feyenoorder in het bijzijn van onder meer zijn vrouw en zaakwaarnemer zijn handtekening onder een éénjarige verbintenis, waardoor hij ook komend seizoen officieel deel uitmaakt van de technische staf. Het ondertekenen van de verbintenis zorgde voor een goed gevoel bij Van Bronckhorst, die uitkijkt naar een nieuw seizoen als assistent-trainer. Mijn werk is nog niet af bij Feyenoord.
Enkele weken geleden had ik al een akkoord bereikt met de club, maar het blijft een mooi moment om daadwerkelijk mijn handtekening te zetten, reageerde de 106-voudig international, die na drie jaar onder Ronald Koeman komend seizoen gaat samenwerken met Fred Rutten. Ik heb Fred inmiddels een aantal keer gesproken en die gesprekken verliepen heel positief. Hij is een trainer met veel ervaring en die bovendien staat te popelen om hier aan de slag te gaan. Zijn komst betekent een frisse wind, terwijl hij als trainer nieuwe ideeën en trainingsmethoden en andere inzichten met zich zal meebrengen. Dat zal zeker bijdragen aan mijn verdere ontwikkeling als trainer en de ontwikkeling van het team. Mijn werk bij Feyenoord is nog niet af, ik wil graag verder groeien bij deze club. Daarom kijk ik zeer uit naar de samenwerking komend seizoen.
Van Bronckhorst begint na de zomer aan zijn vijfde seizoen als assistent-trainer van Feyenoord, de club waar hij zijn profcarrière begon. Niet voor niets liet algemeen directeur Eric Gudde tijdens de contractondertekening vallen hoe bijzonder het is dat iemand zich zowel als jeugdspeler, selectiespeler én trainer aan de club verbindt. Ook voor mij is dat heel speciaal, glimlachte Van Bronckhorst. Ik kan me mijn eerste contractje als jeugdspeler nog goed herinneren. Later, in 2007, ben ik hier na een mooie tijd in het buitenland bewust teruggekeerd. Mijn laatste club als speler, dat mocht geen andere club dan Feyenoord zijn.
Volgens Martin van Geel is het belangrijk dat Feyenoord met Van Bronckhorst iemand met een rijk verleden bij de club langer aan zich heeft weten te binden. Kwaliteit staat voorop, dat geldt voor iedereen binnen de organisatie, maar dat Giovanni het Feyenoord-gevoel met zich meedraagt en een mooie historie bij deze club heeft, is absoluut van toegevoegde waarde, zei de technisch directeur, die tevreden is met de contractverlenging van de assistent-trainer. Ook omdat Fred Rutten al heel snel heeft aangegeven dat hij de staf zoveel mogelijk intact wilde houden. Het feit dat naast Gio ook Jean-Paul van Gastel en Patrick Lodewijks aanblijven, zorgt voor de nodige stabiliteit en continuïteit binnen de club.
De technisch directeur sprak tenslotte zijn bewondering uit over de ontwikkeling die Van Bronckhorst de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Giovanni groeit elk jaar verder in zijn rol als trainer. Dat is een groot compliment aan hem en daar zijn we erg blij mee. Komend seizoen krijgt hij door de komst van Fred Rutten te maken met iemand met een andere manier van werken. Dat is iets waar Gio zijn voordeel uit kan halen in zijn verdere ontwikkeling als trainer.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|