BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 december 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, ik vind m gewoon niet zo goed.
Ok maar jou mening is geen bevestiging voor de rest van de wereld! :)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 december 2016 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ok maar jou mening is geen bevestiging voor de rest van de wereld! :)
Er zijn er velen het met me eens en oneens. Dat is prima.
ar
 ar - woensdag 07 december 2016 - 22:13   quote  deeplink  
In dit geval heeft ie natuurlijk gelijk.
Al vond ik Tonny zondag wel aardig spelen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 december 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:13 schreef ar het volgende:
In dit geval heeft ie natuurlijk gelijk.
Al vond ik Tonny zondag wel aardig spelen.
Ik vond m actief, maar niet goed
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 december 2016 - 22:24   quote  deeplink  
Gio dan.
Staat aan kop. Is hij dan een goede trainer?
Hij leert bij, maar ziet ook veel niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 december 2016 - 22:25   quote  deeplink  
De verlenging begrijp ik wel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:04 schreef Milo het volgende:

[..]

Jij hebt persoonlijks iets tegen hem. Dat heb ik met lijdensweg......
Lijdensweg..(?) serieus..(?) Nee toch..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 07 december 2016 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Er zijn er velen het met me eens en oneens. Dat is prima.
Zondag was ik het niet met jou eens haha ;)
Milo
 Milo - woensdag 07 december 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 22:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lijdensweg..(?) serieus..(?) Nee toch..
Hahaha nee joh.....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 07 december 2016 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 23:39 schreef Milo het volgende:

[..]

Hahaha nee joh.....
Dacht al, hoe kun je in godsnaam iets tegen zo'n toffe gast hebben..
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2016 - 00:02   quote  deeplink  
Jinx t nou niet. Net een tijdje rustig met die eikel
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2016 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 00:02 schreef tomson het volgende:
Jinx t nou niet. Net een tijdje rustig met die eikel
Heb jij wel kets tegen hem dan Tom..(?)
van geil
 van geil - donderdag 08 december 2016 - 00:04   quote  deeplink  
Gio HELD
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2016 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 00:03 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb jij wel kets tegen hem dan Tom..(?)
Kets ? Hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2016 - 00:31   quote  deeplink  
Ghehe..

Iets..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:34   quote  deeplink  
nog 2 jaar...
tomson
 tomson - donderdag 08 december 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:34 schreef CobusIII het volgende:
nog 2 jaar...
Ben je verdrietig
van geil
 van geil - donderdag 08 december 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:34 schreef CobusIII het volgende:
nog 2 jaar...
En dan 3 jaar verlengen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 08 december 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Had iemand de illusie dat we door zouden gaan?
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:44   quote  deeplink  
Qua veldspel/positiespel staan wij nog niet in de top 5 van de ere divisie. Er zijn teams die misschien niet altijd constant maar vaak wel beter veldspel laten zien. Om er een paar te noemen...psv (scoren niet), ajaks(wordt kampioen) AZ (niet even constant) Heerenveen (idem), Utrecht (idem)..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Nee, zeker niet...maar de manier waarop...
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 08 december 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:44 schreef CobusIII het volgende:
Qua veldspel/positiespel staan wij nog niet in de top 5 van de ere divisie. Er zijn teams die misschien niet altijd constant maar vaak wel beter veldspel laten zien. Om er een paar te noemen...psv (scoren niet), ajaks(wordt kampioen) AZ (niet even constant) Heerenveen (idem), Utrecht (idem)..
http://nos.nl/teletekst#819

Realiteit Cobus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door Vincent1970 --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Ik zeg het zo als ik het zie en laat me niet in slaap sussen door de huidige stand in de ere divisie.....Zoals ik al zei, we spelen op kracht en in de ere divisie kan je dan een eind komen blijkbaar. Maar mijn voorspeling in de ranking blijft ongewijzigd...tweede of derde..
van geil
 van geil - donderdag 08 december 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:52 schreef CobusIII het volgende:
Ik zeg het zo als ik het zie en laat me niet in slaap sussen door de huidige stand in de ere divisie.....Zoals ik al zei, we spelen op kracht en in de ere divisie kan je dan een eind komen blijkbaar. Maar mijn voorspeling in de ranking blijft ongewijzigd...tweede of derde..
Maar daar kan Gio niets aan doen.
Meer zit er gewoon niet in.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 21:56   quote  deeplink  
Daar verschillen we dan van mening......Ik denk als je spelers meer houvast biedt met intelligent positiespel, er meer uit te halen valt.
MMM
 MMM - donderdag 08 december 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Spelers rust moeten geven in de rust/na 60 minuten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2016 door MMM --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 08 december 2016 - 22:00   quote  deeplink  
het gaat om ingesleten spelpatronen, dan kunnen bankzitters ook eenvoudiger invallen. toen vejenovic en Tapia invielen, bleef er werkelijk helemaal niet over van het elftal...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2016 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Beetje wel..
van geil
 van geil - donderdag 08 december 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 22:00 schreef CobusIII het volgende:
het gaat om ingesleten spelpatronen, dan kunnen bankzitters ook eenvoudiger invallen. toen vejenovic en Tapia invielen, bleef er werkelijk helemaal niet over van het elftal...
Alle bankzitters komen tekort.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 21:56 schreef CobusIII het volgende:
Daar verschillen we dan van mening......Ik denk als je spelers meer houvast biedt met intelligent positiespel, er meer uit te halen valt.
Daar ben ik t mee eens. Als je zo lang voor een groep staat moet je veel meer automatismen zien.
Of ingeslepen spelhervattingen
craven
 craven - vrijdag 09 december 2016 - 08:28   quote  deeplink  
Gio mist gewoon die ervaring. Het is allemaal hetzelfde. Waar koeman een ander systeem uit de mouw toverde of tactische verandering, is Gio te voorspelbaar...
MMM
 MMM - vrijdag 09 december 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:28 schreef craven het volgende:
Gio mist gewoon die ervaring. Het is allemaal hetzelfde. Waar koeman een ander systeem uit de mouw toverde of tactische verandering, is Gio te voorspelbaar...
Gewoon te vroeg verlengd, snap er niks van.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 09 december 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 08:28 schreef craven het volgende:
Mwah, Koeman had vaak ook maar één plan hoor; Voornamelijk Pellè..
Begrijp me niet verkeerd; geweldige coach, maar ook hij had zijn beperkingen met het speltype. Ik heb weinig van plan B gezien als Pellè zijn dag niet had. Scoorde Pellè niet, was het bijna gegarandeerd puntenverlies...
Enige andere systeem was aan het einde het 5-3-2, maar dat was pas aan het einde van het seizoen dat hij dat invoerde. Heeft van Gaal mooi gebruik van gemaakt ;)
van geil
 van geil - vrijdag 09 december 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd; geweldige coach, maar ook hij had zijn beperkingen met het speltype. Ik heb weinig van plan B gezien als Pellè zijn dag niet had. Scoorde Pellè niet, was het bijna gegarandeerd puntenverlies...
Enige andere systeem was aan het einde het 5-3-2, maar dat was pas aan het einde van het seizoen dat hij dat invoerde. Heeft van Gaal mooi gebruik van gemaakt ;)
Precies.
Gio heeft al veel meer gevarieerd dan Koeman.
MMM
 MMM - vrijdag 09 december 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Beetje zielig niveau op de persconferentie. Niet zeiken maar presteren, dan hoor je vanzelf niemand meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door MMM --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 09 december 2016 - 15:27   quote  deeplink  
En dat laatste geeft hij nou exact ook zelf aan...
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 09 december 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 20:43 schreef Dirk1 het volgende:
ik zou toch nog wel even wachten met verlengen in maart is het nog vroeg genoeg kan mij nog steeds niet bekoren.
nou ik heb niks te veel gezegd of niet soms?
jammer dat ik toch gelijk schijn te krijgen,maar er is gelukkig nog niet getekend dus het kan nog teruggedraaid worden.!!!
VVout
 VVout - vrijdag 09 december 2016 - 22:26   quote  deeplink  
Je red je niet uit een bijna kansloze situatie en heb je kranig geweerd in een loodzware groep. Laatste wedstrijd naar begrepen te hebben niet waar je op hoopt en de stoelpotenzagerts staan gelijk weer in de rij. Moet er spontaan van schijten zeg.
van geil
 van geil - vrijdag 09 december 2016 - 22:28   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-29634/
VVout
 VVout - vrijdag 09 december 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Tnx, anders heb ik dadelijk mijn broek vol. Was ff de weg kwijt.
van geil
 van geil - vrijdag 09 december 2016 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 22:35 schreef VVout het volgende:
Tnx, anders heb ik dadelijk mijn broek vol. Was ff de weg kwijt.
:)
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 december 2016 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 22:26 schreef VVout het volgende:
Je red je niet uit een bijna kansloze situatie en heb je kranig geweerd in een loodzware groep. Laatste wedstrijd naar begrepen te hebben niet waar je op hoopt en de stoelpotenzagerts staan gelijk weer in de rij. Moet er spontaan van schijten zeg.
Voel me aangesproken als zijnde stoelpotenzagert (leuk woord)...Ik geef gewoon mijn mening en doe dat op het moment dat we koploper zijn en we 40 doelpunten voor hebben. Het is makkelijk om kritisch te zijn als we 10e staan. Maar ik ben kritisch omdat ik vind dat Feyenoord een potentiële topploeg is en dat komt er nog te weinig uit. Dat frustreert wel eens...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2016 door CobusIII --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2016 - 22:52   quote  deeplink  
Haha das hier niet anders hoor..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2016 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 14:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Koeman presteerde ermee. Gio wilde dominant voetbal...Voetbal! Nu is het kraftwerk.
Gio is braaf.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 10 december 2016 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 07:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Koeman presteerde ermee. Gio wilde dominant voetbal...Voetbal! Nu is het kraftwerk.
Gio is braaf.
Ik vind Koeman uiteraard ook een betere coach dan Gio, maar om nou presteren erbij te halen. Gio heeft vorig jaar de beker gewonnen. Toen was de competitie heel slecht, maar werd desondanks toch derde. Nu staat hij bovenaan. Tsja, het is maar wat je dan als presteren gaat nemen. Ik ben het met je eens dat het voetbal niet altijd goed is, maar begin van dit seizoen vond ik het wel degelijk goed en overtuigend. Had toen geen moment het idee dat we punten gingen verspelen. Inmiddels heb ik dat gevoel zo nu en dan wel. Afgelopen zondag dan weer niet. Als de laatste drie wedstrijden voor de winterstop gewonnen worden, hebben Gio en Feyenoord wat mij betreft gewoon een goede eerste seizoenshelft gespeeld.
VVout
 VVout - zaterdag 10 december 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Gio doet het gewoon niet verkeerd en is een Feyenoorder, kan alleen nog maar veel ervaring opdoen en nog beter worden. Willen jullie gvd Frons of zo in de Kuip.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Wat wil je horen?
VVout
 VVout - zondag 11 december 2016 - 00:52   quote  deeplink  
Een wat positievere houding tegenover Gio en hem op het einde van de rit beoordelen, nu gewoon er achter blijven staan als Feyenoorder.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 17:35   quote  deeplink  
'Gio' deelt complimenten uit: ''Een echte teamprestatie''

2en1cns.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag de op voorhand lastige uitwedstrijd tegen AZ gewonnen. De Rotterdammers wisten in Alkmaar met 0-4 te winnen door doelpunten van Steven Berghuis, Jan-Arie van der Heijden, Nicolai Jorgensen en Tonny Vilhena. Giovanni van Bronckhorst kijkt met een goed gevoel terug op de wedstrijd.

“We speelden heel goed in balbezit en ook het middenveld stond goed”, zegt de trainer tegenover Fox Sports. “We hadden een paar goede counters en ook het derde doelpunt, vlak voor de rust, was heel belangrijk. We hebben uitstekend gespeeld. Het is moeilijk om te zeggen wie de beste was, maar als team hebben we het heel goed gedaan. Ik moet heel het team complimenteren voor deze overwinning.”

Spits Nicolai Jorgensen was opnieuw belangrijk met een doelpunt en twee assits. “Ik ben heel blij met hem en hij was vandaag weer belangrijk. Hij kan zowel scoren als andere spelers bedienen. Bij het doelpunt van Steven Berghuis legt hij de bal fantastisch neer en helpt ons daarmee in de wedstrijd. Zo’n moment geeft vertrouwen en energie en uiteindelijk hadden we een makkelijke middag.”

“We hebben een goed signaal afgegeven”, vervolgt hij. “Na een teleurstellende wedstrijd van donderdag (Fenerbahce-thuis, red.) hebben we de knop kunnen omzetten en laten zien dat we een goede overwinning hebben kunnen boeken.”
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 17:54   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘GENOTEN VAN HET TEAM’

b7djew.jpg

Feyenoord spoelde zondag de teleurstelling van de Europese uitschakeling weg met een overtuigend optreden in Alkmaar. AZ werd met 0-4 verslagen en dus was Giovanni van Bronckhorst na afloop een blije trainer.

‘Dit is voor ons een belangrijke overwinning, zeker na de wedstrijd van afgelopen donderdag’, begon Van Bronckhorst zijn nabeschouwing. ‘We hebben hiermee een signaal afgegeven naar ons onszelf. We kunnen uitstekend voetballen, al lukt het niet altijd om dat te laten zien. Vandaag hebben we het wel laten zien, ik heb genoten van het team.’

Vanaf de aftrap zag Van Bronckhorst al dat het goed was in het AFAS Stadion. ‘We waren vanaf de eerste minuut op alle fronten de betere ploeg’, stelde de coach. ‘Door op de juiste momenten druk te zetten en meteen de diepte te zoeken bij balveroveringen, hadden we de wedstrijd stevig in handen. Bovendien scoorden we op de juiste momenten, dat gaf energie. In het eerste half uur is AZ niet bij ons doel geweest.’

Veel meer kon Van Bronckhorst zich niet wensen in Alkmaar, of het moet zijn dat de score gezien het spelbeeld nog hoger had kunnen uitvallen. ‘Misschien hebben we inderdaad te weinig gescoord gezien het aantal kansen dat we kregen en de ruimtes die er lagen’, zei de trainer daarover. ‘Toch ben ik trots dat we hier met vier goals verschil winnen.’

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0660049