BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Gio na afloop van AZ - Feyenoord

(https://youtu.be/wbRwq3zEGno)
van geil
 van geil - zondag 11 december 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Complimenten voor plan E vandaag.
tomson
 tomson - maandag 12 december 2016 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:43 schreef FR-Henk het volgende:
Wat wil je horen?
AZ 0 Feyenoord 4 :)
MMM
 MMM - woensdag 14 december 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Bange coach
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 december 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Ja, hij wint wel, zo lang houdt hij krediet, ook van de spelers.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 december 2016 - 19:56   quote  deeplink  
Hey, Berghuis!
tkzjcVG.gif
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2016 - 19:59   quote  deeplink  
Hahahahaha!
van geil
 van geil - woensdag 14 december 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Top.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 december 2016 - 22:59   quote  deeplink  
Zou Gio nog bellen met Advocaat?
15 doelpunten in 3 achtereenvolgende wedstrijden...
van geil
 van geil - woensdag 14 december 2016 - 23:06   quote  deeplink  
Ha Dick, hoe kan ik wedstrijden winnen?
Proberen om 5 keer per wedstrijd te scoren Gio.
Ok, ga ik doen , dankjewel Dick.
Ps Dick, waarom deed je dat zelf nooit ?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 december 2016 - 23:11   quote  deeplink  
Tuurlijk belt Gio naar Dickie.
Hij kan dit nooit alleen.
Leonidas1
 Leonidas1 - vrijdag 16 december 2016 - 09:22   quote  deeplink  
De combinatie Gio - Peter Bosz doet het tot nu toe wel aardig.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2016 - 22:00   quote  deeplink  
Gio heeft me verrast met het rouleren tussen bv. Toornstra, Kuijt en Berghuis.
Dé manier om ieder scherp te houden. Prima vondst.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Hij schijnt ook minder contact te hebben met Advocaat..Wie zou hij nu bellen?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2016 - 22:07   quote  deeplink  
De parenclub natuurlijk.
van geil
 van geil - zaterdag 17 december 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik wil graag anoniem blijven in deze.
ar
 ar - zaterdag 17 december 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Bluffer
van geil
 van geil - zaterdag 17 december 2016 - 22:09   quote  deeplink  
T
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2016 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:
De parenclub natuurlijk.
Rouleren leert ie daar.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Ze appen tegenwoordig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 december 2016 - 00:48   quote  deeplink  
Van Bronckhorst: ''Ik wil elke week deze keuzes maken''

vq2t0k.jpg

''Ik ben zeker tevreden over de uitvoering'', reageerde Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst direct na de 3-1 overwinning op Vitesse. De coach gaf toe dat het spel niet altijd sprankelend was, maar de Rotterdammers gaan met een geweldig gevoel de winterstop in.

''We zitten in een zware fase met drie wedstrijden in zes dagen. Als je dan ziet hoe de jongens ervoor gaan... Het was niet altijd even goed, maar het grootste deel van de wedstrijden hebben we kansen gecreëerd en doelpunten gemaakt. We zijn de verdiende winnaar'', aldus Van Bronckhorst tegenover Fox Sports.

De concurrentie voorin is moordend. Vandaag moest Jens Toornstra genoegen nemen met een plek op de bank. ''De jongens gaan er goed mee om. Ze willen allemaal spelen en maken het me heel moeilijk. Maar ik wil eigenlijk elke week deze keuzes maken als iedereen zo in vorm is.''

Karim El Ahmadi vertrekt binnenkort naar de Afrika Cup. Van Bronckhorst moet nog puzzelen hoe hij dat gaat opvangen. Is Renato Tapia de logische vervanger of gaat Jens Toornstra die rol invullen? ''We hebben een aantal opties. Daar moeten we de komende weken naar gaan kijken. Ik ga niet aankloppen voor een versterking.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 december 2016 - 00:48   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘TROTS OP TEAM, TROTS OP WAAR WE STAAN’

i1h3pg.jpg

Giovanni van Bronckhorst mocht zaterdagavond de complimenten van zijn collega-trainer Henk Fraser in ontvangst nemen, voor de wijze waarop Feyenoord had gespeeld en had gestreden voor de overwinning. Van Bronckhorst had op zijn beurt de complimenten over voor zijn spelers, die de eerste seizoenshelft afsloten met een 3-1 overwinning op Vitesse. De reactie van Van Bronckhorst:

Over het resultaat:

‘Ik ben blij met de overwinning, zeker met de manier waarop die tot stand is gekomen. Als je vier wedstrijden speelt in tien dagen tijd en dit kan opbrengen als team, is dat voor een trainer fantastisch.’

Over het wedstrijdverloop:

‘We begonnen goed aan de wedstrijd, met een verdiende voorsprong als gevolg. Op de bank had ik het gevoel dat de 2-0 snel kon vallen, maar in plaats daarvan werd het 1-1 naar een één-twee met de scheids. Die bood daar in de rust nog zijn excuses voor aan, maar dat was onnodig. Na de gelijkmaker sloop er wat onzekerheid en slordigheid in het team, maar uiteindelijk hebben we het tempo opgevoerd en zijn we op zoek gegaan naar een goal. In de tweede helft maakten we ook nog verdiend een derde doelpunt.’

Over de stand op de ranglijst:

‘Ik ben trots op het team en trots op waar we nu staan. We hebben hier hard voor gewerkt en gaan  met een goed gevoel de winterstop in, iets dat ons vorig jaar niet lukte. Dit voelt goed voor mij, voor het team en voor de club, maar we hebben nog een hele seizoenshelft te gaan. Als we daarin hetzelfde kunnen laten zien als in de afgelopen maanden en de goede lijn doortrekken, maken we een goede kans om voor de prijzen mee te spelen.’

Over de eerste seizoenshelft:

‘We hebben een fantastische reeks neergezet, die begon met negen overwinningen op rij. Daar hebben we veel vertrouwen uit geput, daardoor staan we waar we nu staan. In vergelijking met vorig seizoen hebben we zes extra wedstrijden gespeeld in de Europa League. Daar zaten goede en minder goede wedstrijden tussen, maar het was in elk geval een goede ervaring voor ons. We zijn al met al afgelopen maanden hard blijven werken, dat is een compliment waard voor het team.’
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 december 2016 - 01:27   quote  deeplink  
Verslaggever Sinclair Bischop in gesprek met trainer Giovanni van Bronckhorst

(https://youtu.be/tAF9w3z08qw)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 december 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 00:48 schreef RenatoBos het volgende:
VAN BRONCKHORST: ‘TROTS OP TEAM, TROTS OP WAAR WE STAAN’

[ afbeelding ]

Giovanni van Bronckhorst mocht zaterdagavond de complimenten van zijn collega-trainer Henk Fraser in ontvangst nemen, voor de wijze waarop Feyenoord had gespeeld en had gestreden voor de overwinning. Van Bronckhorst had op zijn beurt de complimenten over voor zijn spelers, die de eerste seizoenshelft afsloten met een 3-1 overwinning op Vitesse. De reactie van Van Bronckhorst:

Over het resultaat:

‘Ik ben blij met de overwinning, zeker met de manier waarop die tot stand is gekomen. Als je vier wedstrijden speelt in tien dagen tijd en dit kan opbrengen als team, is dat voor een trainer fantastisch.’

Over het wedstrijdverloop:

‘We begonnen goed aan de wedstrijd, met een verdiende voorsprong als gevolg. Op de bank had ik het gevoel dat de 2-0 snel kon vallen, maar in plaats daarvan werd het 1-1 naar een één-twee met de scheids. Die bood daar in de rust nog zijn excuses voor aan, maar dat was onnodig. Na de gelijkmaker sloop er wat onzekerheid en slordigheid in het team, maar uiteindelijk hebben we het tempo opgevoerd en zijn we op zoek gegaan naar een goal. In de tweede helft maakten we ook nog verdiend een derde doelpunt.’

Over de stand op de ranglijst:

‘Ik ben trots op het team en trots op waar we nu staan. We hebben hier hard voor gewerkt en gaan  met een goed gevoel de winterstop in, iets dat ons vorig jaar niet lukte. Dit voelt goed voor mij, voor het team en voor de club, maar we hebben nog een hele seizoenshelft te gaan. Als we daarin hetzelfde kunnen laten zien als in de afgelopen maanden en de goede lijn doortrekken, maken we een goede kans om voor de prijzen mee te spelen.’

Over de eerste seizoenshelft:

‘We hebben een fantastische reeks neergezet, die begon met negen overwinningen op rij. Daar hebben we veel vertrouwen uit geput, daardoor staan we waar we nu staan. In vergelijking met vorig seizoen hebben we zes extra wedstrijden gespeeld in de Europa League. Daar zaten goede en minder goede wedstrijden tussen, maar het was in elk geval een goede ervaring voor ons. We zijn al met al afgelopen maanden hard blijven werken, dat is een compliment waard voor het team.’
Trots op Gio ,
van geil
 van geil - zondag 18 december 2016 - 14:16   quote  deeplink  
Impressie standbeeld Gio naast de Kuip
beeld-Ushiku-Daibutsu-4.jpg
tomson
 tomson - zondag 18 december 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Je verveelde je vanmiddag echt he geile
van geil
 van geil - zondag 18 december 2016 - 18:41   quote  deeplink  
;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 december 2016 - 18:53   quote  deeplink  
impressie ontploffing naast de Kuip

hqdefault.jpg
ar
 ar - zondag 18 december 2016 - 18:59   quote  deeplink  
De wraak van barabas
van geil
 van geil - zondag 18 december 2016 - 19:00   quote  deeplink  
Je weet dat t komt, maar toch.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2017 - 10:49   quote  deeplink  
Dit wordt zijn nieuwe asisstent: http://www.nu.nl/voetbal/4374125/trainer-jans-vertrekt-seizoen-bij-pec-zwolle.html
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2017 - 11:10   quote  deeplink  
Nee toch..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2017 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Sympathieke vent, mag van mij komen.
Vraag me alleen af of ie met de druk en de clubcultuur kan omgaan.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 januari 2017 - 11:16   quote  deeplink  
Als assistent wel, als hoofdtrainer niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 januari 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Vind hem niet het type dat leiding boven zich duldt.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 januari 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 11:19 schreef FR-Henk het volgende:
Vind hem niet het type dat leiding boven zich duldt.
Precies dat..
VVout
 VVout - woensdag 04 januari 2017 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 januari 2017 - 11:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sympathieke vent, mag van mij komen.
Vraag me alleen af of ie met de druk en de clubcultuur kan omgaan.
Zie hem eerder Blind nog wel aflossen, zou ik niet verkeerd vinden.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 januari 2017 - 19:21   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘WILDEN GOEDE WEEK WINNEND AFSLUITEN’

196tkj.jpg

Giovanni van Bronckhorst had zaterdag weinig reden tot klagen. Met twee oefenzeges op VV Katwijk (4-1) en FSV Mainz 05 (0-2) kreeg het toch al meer dan geslaagde trainingskamp het gewenste slot. De hoofdtrainer keek in Marbella dan ook tevreden terug.

‘We hebben een goede week achter de rug, waarin we onder uitstekende omstandigheden zeer goed hebben kunnen werken. Zo’n week wilden we graag winnend afsluiten en dat is vandaag tegen zowel Katwijk als Mainz gelukt. Ook is het positief dat in die twee duels zoveel mogelijk spelers minuten hebben kunnen maken’, sprak Van Bronckhorst, kort voordat de selectie voor de laatste keer terugkeerde naar het spelershotel.

Opvallend in de eerste helft was dat de Duitse tegenstander vanwege een rode kaart eigenlijk verder moest met tien man, maar de ploeg al snel weer met elf in het veld stond. ‘Een oefenwedstrijd tegen tien man is voor ons niet ideaal’, zei de coach daarover. ‘Daarom hebben we in goed overleg met de staf van Mainz besloten elf tegen elf te blijven spelen.’

Met de twee wedstrijden van zaterdag achter de rug zit het trainingskamp in Marbella erop voor Feyenoord, dat zondagmiddag terugkeert naar Rotterdam. ‘Daarna hebben we nog een week de tijd, die we gaan gebruiken om ons volledig voor te bereiden op de herstart tegen Roda JC Kerkrade’, besloot Van Bronckhorst. 

(https://youtu.be/AeS53NjuA1U)
van geil
 van geil - zaterdag 07 januari 2017 - 20:11   quote  deeplink  
Ongeslagen in 2017
ar
 ar - zaterdag 07 januari 2017 - 20:29   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Van Bronckhorst tekent bij: ''Blij met vertrouwen''

9kb4w1.jpg

Giovanni van Bronckhorst heeft maandagmiddag in de Boardroom van De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuw contract als hoofdtrainer van Feyenoord. Nadat in december al een principeakkoord was bereikt, tekende hij daags na terugkeer van het trainingskamp in Marbella in bijzijn van zijn vrouw en kinderen een nieuwe verbintenis tot medio 2019.

Het moment waarop Van Bronckhorst verlengt bij Feyenoord kon nauwelijks gunstiger. Feyenoord is halverwege de competitie koploper in de Eredivisie en heeft een vlekkeloos winters trainingskamp in Spanje achter de rug. ‘We zitten in een heel goede periode,’ vertelde Van Bronckhorst nadat alle handtekeningen waren gezet. ‘Daar hebben de spelers en wij als staf veel energie ingestoken en dat zullen we blijven doen. Ik ben blij dat ik daar onderdeel van mag blijven uitmaken en dat ik bij Feyenoord kan blijven werken. Het voelt heel goed om hier hoofdtrainer te mogen blijven en het vertrouwen te krijgen van de club.’

Samen met zijn vrouw en kinderen, zaakwaarnemers en Feyenoord-directeuren Eric Gudde, Martin van Geel en Mark Koevermans werd na het tekenen van het contract een toost uitgebracht op de toekomst, die Van Bronckhorst met veel vertrouwen tegemoet ziet. ‘Als je elke dag hard blijft werken, kun je jezelf op elk terrein verbeteren,’ zei Van Bronckhorst. ‘Dat heb ik als speler ervaren en nu ook als trainer. Elke dag dat ik naar de club rij, wil ik het uiterste uit mezelf en uit de groep halen. Dat wil ik doorzetten en de spelers en het team zich verder laten ontwikkelen.’

Technisch directeur Martin van Geel kreeg afgelopen week tijdens het trainingskamp in Marbella opnieuw bevestigd dat Van Bronckhorst de juiste man op de juiste plaats is bij Feyenoord. ‘Ik zag daar een trainer aan het werk die weet waar hij mee bezig is en wat een topclub als Feyenoord nodig heeft,’ vertelde Van Geel. ‘Niet alleen de faciliteiten waren top, maar ook bijvoorbeeld de arbeids-rustverhouding en de sfeer. Om een geheel te maken van een groep van 29 spelers moet je elke dag keihard werken, terwijl je ook je eigen staf moet aansturen en coördineren. Dat beheerst Giovanni allemaal.'

Van Geel: ‘Anderhalf jaar geleden zijn we dit traject ingegaan, met iemand die geen grote ervaring had als hoofdtrainer. Wel zagen we de potentie bij Giovanni en dat hij eigenschappen heeft die je nodig hebt om hoofdtrainer te zijn van Feyenoord. We zijn heel erg blij dat dit tot uitdrukking is gekomen. Nadat we vorig jaar derde zijn geworden en de KNVB Beker hebben gewonnen, zie je dat het team alleen maar beter is geworden. Dat willen we continueren.’

(https://youtu.be/nszKQY1i3uA)
ar
 ar - maandag 09 januari 2017 - 23:32   quote  deeplink  
Hup Gio!
van geil
 van geil - maandag 09 januari 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 december 2016 - 14:16 schreef van geil het volgende:
Impressie standbeeld Gio naast de Kuip
[ afbeelding ]
,
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 januari 2017 - 23:33   quote  deeplink  
Blij mee..
ar
 ar - maandag 09 januari 2017 - 23:38   quote  deeplink  
Idem.
Ook bij Gio zie je nu vertrouwen.
Oogt zelfverzekerder.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 januari 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Mooi artikel vandaag in Volkskrant over Gio's Molukse achtergrond en persoonlijkheid.
VVout
 VVout - dinsdag 10 januari 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2017 - 09:22 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi artikel vandaag in Volkskrant over Gio's Molukse achtergrond en persoonlijkheid.
Ook niet altijd het beste voorbeeld van integratie geweest, mijn opa en oma die in Krimpen wonen kunnen er een boek over schrijven. De geschiedenis blijft zich herhalen en leren er geen fuck van. En masse op een kluitje in Capelle gestopt en aan hun lot over gelaten, met hun sterke familiaire way of life dan natuurlijk op hun manier de zaakjes opgelost. Hoe zou je het zelf anders doen toch, er moet brood op de plank komen.

http://www.vergetenverhalen.nl/2015/09/19/dikke-kans-dat-het-uit-de-hand-zou-lopen/

Zou er een kans zijn dat we het ooit gaan snappen.
tomson
 tomson - dinsdag 10 januari 2017 - 19:22   quote  deeplink  
Interressant stukje op een interressante pagina. Veel verhalen zijn herkenbaar uit de tijd dat ik zelf in Rotterdam woonde. Leuk !
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 januari 2017 - 00:21   quote  deeplink  
Van Bronckhorst in gesprek met Ruud van Os

(https://youtu.be/lER2SmpluuI)
van geil
 van geil - donderdag 12 januari 2017 - 09:46   quote  deeplink  
Gentleman , rustig en beleefd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0656747