|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat Renato schrijft had ik juist prima gevonden. Dus in deze begrijp ik jou ook niet |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wie had je er dan neer willen zetten? @Cobus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Je helpt zo'n jongen de vernieling in...die moet eerst in het beloften team wat ritme opdoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Van Beek heeft het trouwens nooit goed gedaan op de LB... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja had ook gekund alleen die is naar Peru dacht ik toch? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Was niet zo dat de verdediging echt onder druk stond |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beter dan diks ...Iedereen is beter dan Diks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tactisch zeer slecht, ik begin steeds meer te denken dat Kuijt verleden seizoen de coach was |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
We zijn weer de ouwe zoals gewend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weet t niet maat,dacht iets gelezen te hebben over een oproep |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Eens, hij speelde met 3 verdedigende (niet scorende) middenvelders..Hij had Larson op 10 kunnen zetten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Eens, hij speelde met 3 verdedigende (niet scorende) middenvelders..Hij had Larson op 10 kunnen zetten.. Durfde hij niey |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toen liep Sven al,warm.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker je lievelingetjes weer opstellen tegen Napoli en AZ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Eens, hij speelde met 3 verdedigende (niet scorende) middenvelders..Hij had Larson op 10 kunnen zetten.. Dat zou kunnen werken met Berghuis op rechts maar niet met Bilal . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krediet is snel op. Iets met te voet en te paard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hij speelt een susteem , blijft voor zich uit staren , geen logische opstelling, en nog erger bij de spelers geen instelling bah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind ik triest,diep triest |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is al eerder in gang gezet. Viel alleen in als wedstrijden zo goed als beslist waren. Toen viel het niet op |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Flut interview bij FOX. Eikel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Liever niet nee. Vorige week gig het nog wel.De wisselvalligheid is te groot. Van bijna redelijk tot bedroevend slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha boze Gio vij FOX. Gefrustreerd eikel? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beker JC schaal kampioen. Ben je Jood geworden maat? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Liever niet nee. Vorige week gig het nog wel.De wisselvalligheid is te groot. Van bijna redelijk tot bedroevend slecht. Het ergste vond ik zijn instelling vandaag..beetje gearriveerd gedrag, ik doe het een tandje rustiger aan vandaag..terwijl hij nu juist het snot voor zijn ogen had moeten voetballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:12 schreef CobusIII het volgende:[..] Het ergste vond ik zijn instelling vandaag..beetje gearriveerd gedrag, ik doe het een tandje rustiger aan vandaag..terwijl hij nu juist het snot voor zijn ogen had moeten voetballen. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Interesseert me niks. Slecht is slecht en nu is nu. Verleden telt niet als je van fucking NAC verliest.
Gio faalt hopeloos al weken. Nooit kan hij een wedstrijd kantelen, altijd laf en laat wisselbeleid. Hoe kun je zo eigenwijs en dom zijn om Kramer te blijven opstellen?
Maar net als het Legioen in de Kuip. Als je kritiek heb bent joods want iedereen stond tr klappen. Na een WANPRESTATIE |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Interesseert me niks. Slecht is slecht en nu is nu. Verleden telt niet als je van fucking NAC verliest.
Gio faalt hopeloos al weken. Nooit kan hij een wedstrijd kantelen, altijd laf en laat wisselbeleid. Hoe kun je zo eigenwijs en dom zijn om Kramer te blijven opstellen?
Maar net als het Legioen in de Kuip. Als je kritiek heb bent joods want iedereen stond tr klappen. Na een WANPRESTATIE |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
Nic.
|
|
|
Wanneer krijgt Feyenoord een trainer die respect afdwingt, de baas is en geen sociaal werker? Een goede opstelling maken zou ook al helpen.Van Marwijk is beschikbaar! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio's hoofd moet er al af? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Volgend mij was dat aardig tegelijk. De fappende commentator merkte het alleen laat op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee maar als je week in week uit dezelfde domme fouten blijft maken wat dan?
Tegen AZ weer met Kramer? Dan is hij gestoord en kan ik hem nooit meer serieus nemen. Nu al bijna niet meer.. Nooit een wedstrijd kunnen kantelen, alles safe |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:35 schreef MMM het volgende:[..] Nee maar als je week in week uit dezelfde domme fouten blijft maken wat dan? Tegen AZ weer met Kramer? Dan is hij gestoord en kan ik hem nooit meer serieus nemen. Nu al bijna niet meer.. Nooit een wedstrijd kunnen kantelen, alles safe Ben het met je eens M |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:17 schreef MMM het volgende:[..] Interesseert me niks. Slecht is slecht en nu is nu. Verleden telt niet als je van fucking NAC verliest. Gio faalt hopeloos al weken. Nooit kan hij een wedstrijd kantelen, altijd laf en laat wisselbeleid. Hoe kun je zo eigenwijs en dom zijn om Kramer te blijven opstellen? Maar net als het Legioen in de Kuip. Als je kritiek heb bent joods want iedereen stond tr klappen. Na een WANPRESTATIE Zit wel wat in wat je schrijft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je mist 5 basisspelers. Kannie ook niet zomaar op aanpassen. Al is ie niet voorbereid op Crisismanagement. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:[..] Toornstra ook..(?) Maar goed Gio moet het ermee doen, over Kramer hoeven we het niet te hebben dat is gewoon GEEN spits, maar bij afwezigheid van Haps ben ik toch blij dat we Nelom hebben.. Tsja , ik heb een andere mening . Ik vind meerdere spelers absoluut niet Feyenoord waardig zoals het er nu voor sta. Voor de afgelopen jaren waren het zeer bruikbare spelers, nu zou Gio eens moeten gaan doorselecteren. |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Heb je nog gekeken gisteren van Geil? En hoe denk je erover? |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Dat kan ook niet anders als je met Kramer, Bilal, Nelom, vd Heijden en Diks begint . Gio is een waardeloze trainer die de spelers niet op hun beste posities laat spelen ook nog ! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:02 schreef CobusIII het volgende:[..] Eens, hij speelde met 3 verdedigende (niet scorende) middenvelders..Hij had Larson op 10 kunnen zetten.. Eindelijk een goeie opmerking! |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote: Teren op OUD succes . Heb je geen ene reet aan! Het gaat om het heden , wat er nu wordt gepresteerd en dat is belabberd en dat kan en moet je GIO aanrekenen. Zet niet eens de spelers op de juiste posities . En blijft spelers die ondermaats zijn ook steeds opstellen |
|
|
|
|
FeyenoordFourEver
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 september 2017 - 22:17 schreef MMM het volgende:[..] Interesseert me niks. Slecht is slecht en nu is nu. Verleden telt niet als je van fucking NAC verliest. Gio faalt hopeloos al weken. Nooit kan hij een wedstrijd kantelen, altijd laf en laat wisselbeleid. Hoe kun je zo eigenwijs en dom zijn om Kramer te blijven opstellen? Maar net als het Legioen in de Kuip. Als je kritiek heb bent joods want iedereen stond tr klappen. Na een WANPRESTATIE Dat vind ik ook zo kinderachtig, dat je als supporter niet kritisch mag zijn richting je eigen spelers |
|
|
|