BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - zondag 24 september 2017 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 22:19 schreef Nic. het volgende:
Wanneer krijgt Feyenoord een trainer die respect afdwingt, de baas is en geen sociaal werker? Een goede opstelling maken zou ook al helpen.Van Marwijk is beschikbaar!
AUB geen van Marwijk zeg! Ook zo'n mislukking betreft het beter maken van spelers
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - zondag 24 september 2017 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 01:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je mist 5 basisspelers. Kannie ook niet zomaar op aanpassen.
Al is ie niet voorbereid op Crisismanagement.
So what! En dan met Kramer, Nelom en Bilal in de basis? Is vragen om problemen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 september 2017 - 08:53   quote  deeplink  
Real stond ook 8 uit 5
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 september 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 06:47 schreef FeyenoordFourEver het volgende:

[..]

So what! En dan met Kramer, Nelom en Bilal in de basis? Is vragen om problemen.
Ja, noem maar eens alternatieven.
CobusIII
 CobusIII - zondag 24 september 2017 - 11:26   quote  deeplink  
Als je geen druk zet met je elftal (en dat begint met de voorhoede) dan krijgen de andere linies het te zwaar bij Feyenoord. Het loopvermogen en handelingssnelheid van het centrale duo daarbij opgeteld is een recept voor moeilijkheden. Volgens mij is dit het jaar dat er langzamerhand veranderingen doorgevoerd moeten worden in de verdediging. Kramer niet meer opstellen, want die zet helemaal geen druk....Genoeg mogelijkheden in de selectie...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 06:35 schreef FeyenoordFourEver het volgende:

[..]

Tsja , ik heb een andere mening . Ik vind meerdere spelers absoluut niet Feyenoord waardig zoals het er nu voor sta. Voor de afgelopen jaren waren het zeer bruikbare spelers, nu zou Gio eens moeten gaan doorselecteren.
Voor de competitie moet deze selectie mee kunnen doen om de prijzen, in de CL word dit een heel ander verhaal..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 11:26 schreef CobusIII het volgende:
Als je geen druk zet met je elftal (en dat begint met de voorhoede) dan krijgen de andere linies het te zwaar bij Feyenoord. Het loopvermogen en handelingssnelheid van het centrale duo daarbij opgeteld is een recept voor moeilijkheden. Volgens mij is dit het jaar dat er langzamerhand veranderingen doorgevoerd moeten worden in de verdediging. Kramer niet meer opstellen, want die zet helemaal geen druk....Genoeg mogelijkheden in de selectie...
Eensert..
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 12:46   quote  deeplink  
Dat was tegen NAC helemaal niet actueel.
We hadden 70 procent balbezit waarmee niets gedaan werd.
Een beetje rondspelen om de 16 van NAC.
Nooit eens een bal direct erin , altijd maar breed , terug , breed , terug ...
Schieten ? wat is dat ? voorzet ineens ? kan dat ? het was gewoon slecht , fantasieloos met veel arrogantie en irritatie .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:46 schreef van geil het volgende:
Dat was tegen NAC helemaal niet actueel.
We hadden 70 procent balbezit waarmee niets gedaan werd.
Een beetje rondspelen om de 16 van NAC.
Nooit eens een bal direct erin , altijd maar breed , terug , breed , terug ...
Schieten ? wat is dat ? voorzet ineens ? kan dat ? het was gewoon slecht , fantasieloos met veel arrogantie en irritatie .
Om de zestien ban NAC, zover naar voren stond onze verdediging niet te breien hoor..
van geil
 van geil - zondag 24 september 2017 - 12:49   quote  deeplink  
Maar de middenvelders wel, vele vele malen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:39   quote  deeplink  
''Dat ziet iedereen behalve Van Bronckhorst''

sDBHk7Mc.jpg

De nederlaag van Feyenoord tegen NAC kwam voor velen als een grote verrassing. Zo ook bij Feyenoord-watcher Iwan van Duren. De VI-journalist is verbijsterend over de tactiek van Van Bronckhorst. “Er is gewoon geen Plan B bij Gio blijkbaar. Hij komt maar iedere keer weer met Kramer, onbegrijpelijk.’’

De maand september is voor Feyenoord vooralsnog een behoorlijk wisselvallige, zo erkent ook Van Duren. “Ik heb de afgelopen weken geen kampioenswaardig Feyenoord gezien. Wellicht de tweede helft tegen PSV, maar dat is ook geen maatstaf voor de komende wedstrijden. Ik verbaas mij er iedere keer weer over dat Van Bronckhorst steeds dezelfde spelers het vertrouwen blijft geven. Spelers zoals Bilal, Diks en Kramer zijn gewoon niet goed genoeg voor Feyenoord, dat ziet iedereen behalve Gio.”

Het seizoen is nog aardig pril en er is nog geen man overboord bij Feyenoord, maar de manier waarop er na tegenslagen wordt gereageerd doet Van Duren beseffen dat dit Feyenoord wellicht op papier de beste selectie heeft, maar het in de praktijk (nog) niet uitkomt. “Als hij (Van Bronckhorst, red.) wint, dan heb je gelijk, maar met deze veldbezetting lukt het ook niet. Want met alle respect voor NAC Breda, maar dit had je niet moeten verliezen. Ondanks de afwezigen bij Feyenoord vanavond”, briest Van Duren tegenover VI Radio. 
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:39   quote  deeplink  
VAN BRONCKHORST: ‘DEZE NEDERLAAG KOMT HARD AAN’

NT0GPsG3.jpg

‘Zwaar ondermaats.’ Zo omschreef Giovanni van Bronckhorst zaterdagavond het spel van zijn ploeg na de 0-2 thuisnederlaag tegen NAC Breda.

De Feyenoord-trainer zag zijn ploeg nog wel ‘redelijk’  beginnen. ‘We speelden moeizaam en creëerden niet veel kansen. In de tweede helft gingen we iets meer drukken en dat leverde wat mogelijkheden op de gelijkmaker op,’ aldus Van Bronckhorst, die zag dat Michiel Kramer een kwartier voor tijd een strafschop miste. ‘Als die erin gaat, kun je de wedstrijd misschien nog naar je toetrekken, maar helaas. Na de 0-2 weet je dat het klaar is.’

Van Bronckhorst was ook kritisch op de instelling van zijn ploeg. ‘Vandaag staan we er gewoon niet, terwijl je er elke wedstrijd moet staan als je wilt meedoen om de prijzen. Ook tegen NAC moet je honderd procent geven, anders red je het niet. Ik miste de onverzettelijkheid die ons vorig seizoen zo tekende. Toen stonden we er elke wedstrijd als team. Deze nederlaag komt dan ook hard aan bij mij.’

Veel tijd om te treuren heeft Feyenoord niet, aangezien aanstaande dinsdag al weer de Champions League-wedstrijd tegen Napoli op het programma staat. ‘We zijn teleurgesteld en dit is een harde dreun. Doorgaan is het enige wat we kunnen doen, maar niet op deze manier. Dinsdag moeten we ons revancheren. 
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:49   quote  deeplink  

(https://youtu.be/_jG8MUe38r4)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 24 september 2017 - 13:50   quote  deeplink  

(https://youtu.be/oPrvAze9Vtc)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 07:29   quote  deeplink  
''Van Bronckhorst moet Kramer uit zijn lijden verlossen''

WJAg3Bag.jpg

Zowel NAC als Vitesse werden door amateurclubs uitgeschakeld in het bekertoernooi. Enkele dagen later winnen ze van Feyenoord en Ajaks. Columnist Valentijn Driessen ziet er een voordeel in. Met de juiste instelling is het voor de Rotterdammers mogelijk om dinsdag tegen Napoli een goed resultaat te halen.

"Uitgerekend NAC is het voorbeeld dat Feyenoord vertrouwen kan geven. Struikelden de Brabanders over Achilles’29 in de beker, drie dagen later winnen ze voor het eerst in de historie in De Kuip van Feyenoord." De wedstrijd van dinsdag tegen Napoli is dus niet bij voorbaat verloren. "Giovanni van Bronckhorst moet een goede organisatie neerzetten nu het hem en Feyenoord even tegenzit."

''Alleen maakte de technische leiding een grove inschattingsfout waar Feyenoord nu voor boet. Toen Robin van Persie als stand-in voor Nicolai Jørgensen onhaalbaar bleek, had de clubleiding moeten doorschakelen in plaats van te vertrouwen op Michiel Kramer. In het kampioensjaar had Kramer weliswaar nut als breekijzer (NEC en FC Utrecht), maar als vervanger voor de geblesseerde Deense topscorer kwam en komt hij kwaliteit tekort.''

Driessen begrijpt niet niet dat Kramer kans op kans krijgt in de basis bij Feyenoord. "Kramer is, evenals Bilal Basacikoglu, een blinde vlek bij Van Bronckhorst. Hij staat al jaren met die twee spelers op het veld en zou beter dan wie ook hun waarde moeten kunnen inschatten. Keer op keer blijft hij ze kansen geven en houdt ze de hand boven het hoofd zonder er voor terugbetaald te krijgen."

"Het gemor van de achterban kan zo op de ploeg overslaan. Daarom moet Van Bronckhorst iedereen - zichzelf, Feyenoord, Kramer, fans - uit z’n lijden verlossen en slechts een beroep op Kramer doen als breekijzer," aldus de journliast in De Telegraf.
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 september 2017 - 07:41   quote  deeplink  
Eens. Barbertje moet hangen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2017 - 07:47   quote  deeplink  
Al vaker aangegeven dat Kramer meelijdt.
Daar raakt die jongen door van de kook.
En het team ook.
En dat ligt weer aan het gemis van een Plan B fundament.
MMM
 MMM - maandag 25 september 2017 - 08:30   quote  deeplink  
Goede column van Driessen, zeg ik niet vaak want irriteer me vaak aan hem.

Iedereen ziet het: Kramer eruit. Behalve ons eigenwijze coach..
netsurfer
 netsurfer - maandag 25 september 2017 - 09:33   quote  deeplink  
Kramer komt inderdaad tekort als basisspeler. Maar, zoals net in ander topic ook gemeld, denk ik dat met name Diks een groter probleem voor ons is.
MMM
 MMM - maandag 25 september 2017 - 09:38   quote  deeplink  
Kramer is het allergrootste probleem momenteel. Door hem komt het hele elftal niet aan voetballen toe. Houd geen bal vast, verliest 9 van de 10 duels in de lucht. Hoe wil je dan ooit vooruit voetballen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2017 - 09:51   quote  deeplink  
Klopt, met Kramer voetbalt de rest achter de feiten aan.
Dat is niet wat deze selectie kan.
VVout
 VVout - maandag 25 september 2017 - 09:52   quote  deeplink  
Gio moet een vent worden en Neelom Kramer en Diks duidelijk gaan maken dat het zo niet meer verder kan. Moeilijk denk ik want dat steekt niet in zijn aard heb ik het idee, maar o zo nodig in zijn ontwikkeling een klasse trainert te worden.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2017 - 09:54   quote  deeplink  
Bij Kuyt was ie ook een vent.
VVout
 VVout - maandag 25 september 2017 - 11:32   quote  deeplink  
Nee, tactische en geestelijke dominantie zijn nog niet uitgegroeid. Kuyt en Dickie hebben hem een zetje gegeven en nu hangt ie weer vast. Maar dat zegt niet dat ik hem weg wil hebben zoals ik nu hier en daar lees, dat vind ik volslagen onzinnig.
ar
 ar - maandag 25 september 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Kramer is het allergrootste probleem momenteel. Door hem komt het hele elftal niet aan voetballen toe. Houd geen bal vast, verliest 9 van de 10 duels in de lucht. Hoe wil je dan ooit vooruit voetballen?
Wat dat betreft heeft Gio een plaat voor z,n kop
MMM
 MMM - maandag 25 september 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 11:55 schreef ar het volgende:

[..]

Wat dat betreft heeft Gio een plaat voor z,n kop
Eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 september 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Denk dat hij m niet wilde afvallen
Nu moet ie wel en zal Kramer t begrijpen
van geil
 van geil - maandag 25 september 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:33 schreef netsurfer het volgende:
Kramer komt inderdaad tekort als basisspeler. Maar, zoals net in ander topic ook gemeld, denk ik dat met name Diks een groter probleem voor ons is.
Dat denk ik ook, en zeker samen met Nelom laat het tegenstanders anders tegen ons voetballen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 12:44 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat hij m niet wilde afvallen
Nu moet ie wel en zal Kramer t begrijpen
Ja,mer dat het eerst zoveel punten moet kosten dan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
Inderdaad ja..
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - maandag 25 september 2017 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Voor de competitie moet deze selectie mee kunnen doen om de prijzen, in de CL word dit een heel ander verhaal..
Deze selectie zeker , maar niet met de spelers die er afgelopen zaterdag in stonden.
Ik vind dat Gio verder moet gaan met spelers als st. Juste, Amrabat, Larsson en wat mij betreft nog enkele jeugdspelers zoals Vente, Toure, Malacia en Geertuida. Die zijn in mijn ogen zeker niet minder dan Nelom, Kramer en Bilal! Die rotte appels moeten eruit ten gunste van de jeugd.
VVout
 VVout - maandag 25 september 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 09:54 schreef FR-Henk het volgende:
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad ja..
Er bij ja, nu ik het zo lees en niet anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door VVout --
FeyenoordFourEver
 FeyenoordFourEver - maandag 25 september 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 10:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, noem maar eens alternatieven.
Malacia, Geertruida, Toure. Gewoon de jeugd de kans geven . Doet Feyenoord wel als er geen geld is!
En dan heb je st. Juste en Larsson nog.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 17:01 schreef FeyenoordFourEver het volgende:

[..]

Deze selectie zeker , maar niet met de spelers die er afgelopen zaterdag in stonden.
Ik vind dat Gio verder moet gaan met spelers als st. Juste, Amrabat, Larsson en wat mij betreft nog enkele jeugdspelers zoals Vente, Toure, Malacia en Geertuida. Die zijn in mijn ogen zeker niet minder dan Nelom, Kramer en Bilal! Die rotte appels moeten eruit ten gunste van de jeugd.
Ben het grote deels wel met je eens, zie het liefst die drie en diks ook niet meer in de basis, die vallen zwaar tegen. Voor de spitspositie had iets aangetrokken moeten worden afgelopen zomer. Vente is daar nog niet klaar voor zo ook de rest van de jeugd die je opnoemt denk ik. Die moet Gio brengen als het kan dus bij een riante voorsprong..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 19:35   quote  deeplink  
'Van Bronckhorst stapt af van 4-3-3 systeem'

sE4H7EWz.jpg

De kans is groot dat Giovanni van Bronckhorst tegen SCC Napoli in een ander systeem gaat spelen. De Rotterdammers zijn gewend aan het 4-3-3 systeem. De trainer laat op de persconferentie doorschemeren morgen in de Champions League hiervan af te stappen.

''Goed mogelijk dat we morgen ander systeem spelen. Moeten vooral verdedigend goed staan en meer brengen als team,'' zegt Giovanni van Bronckhorst. ''Napoli speelt met veel pressie en scoort makkelijk. Een goede ploeg, dus grote uitdaging voor ons.''

De knieblessure van Eric Botteghin is als een mokerslag aangekomen. "Ik ben enorm geschrokken van de ernst van de blessure. De achterste kruisband is voor een groot gedeelte afgescheurd. Zeker tot na de winterstop zullen we hem moeten missen."
ar
 ar - maandag 25 september 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Die ben je het hele seizoen kwijt..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 19:41   quote  deeplink  
Echt, zou je denken..(?)
ar
 ar - maandag 25 september 2017 - 19:52   quote  deeplink  
Voordat hij wedstrijdfit is?
Kan maarzo.
Ik hoop het niet natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 20:30   quote  deeplink  

(https://youtu.be/WJxlumQ0KvI)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 september 2017 - 21:34   quote  deeplink  
Derksen: ''Larsson op de plek van Kramer''

FA3vvAoz.jpg

Johan Derksen heeft opnieuw hard uitgehaald naar enkele spelers van Feyenoord. De Rotterdammers verloren afgelopen weekend kansloos van NAC Breda in De Kuip. De Snor concludeert dat enkele spelers van Feyenoord simpelweg niet het juiste niveau hebben.

''Je maakt je belachelijk met Kramer. Bilal heeft bij Feyenoord nooit een goede wedstrijd gespeeld. Hij is zo blind als een paard. Je moet niet blijven hopen dat hij het nu wel waarmaakt. Diks is echt een miskoop. Woudenberg is niet een wereldback, maar een betere back dan Nelom,'' somt Derksen op in het voetbalpraatprogramma Voetbal Inside.

Johan Derksen heeft ook nog een tip voor Giovanni van Bronckhorst. ''Ik denk als je die Larsson op de plek van Kramer zet dat centrale verdedigers dat heel vervelend vinden, die laat zich terugzakken naar het middenveld. Het is heel naar spelen tegen een kleine bewegende speler.'' Kramer moet volgens Derksen geen basisplaats krijgen tegen Napoli. ''Dat mag je Kramer ook niet meer aandoen. Het wordt een zielige vertoning, niet meer doen.''

De nederlaag van Feyenoord kwam bij iedereen aan als een verrassing. Rene van der Gijp kijkt vooral naar de waslijst aan blessures bij de spelers van de landskampioen. ''Het is natuurlijk wel zo dat je met Jørgensen, Berghuis, Haps, Toornstra en Nieuwkoop iets te veel kwijt bent. Dan kan je het tegen NAC best een keer moeilijk hebben.’’
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 07:06   quote  deeplink  
Sterkte
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 07:58   quote  deeplink  
Dapper om nu Kramer niet op te stellen.
VVout
 VVout - dinsdag 26 september 2017 - 08:39   quote  deeplink  
Makkelijk Gio nu af te zeiken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 08:40   quote  deeplink  
T is gewoon te laat.
MMM
 MMM - dinsdag 26 september 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 07:58 schreef Stylzz het volgende:
Dapper om nu Kramer niet op te stellen.
Kijken of hij zondag ook nog zo dapper is. Zal wel weer niet.
MMM
 MMM - dinsdag 26 september 2017 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 08:39 schreef VVout het volgende:
Die kritiek heeft Gio zelf veroorzaakt met z'n achterlijke keuzes..
VVout
 VVout - dinsdag 26 september 2017 - 08:44   quote  deeplink  
Andersom had het ook niet gelopen, is gewoon geen lekkere positie waar je nu in zit.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 september 2017 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 08:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Die kritiek heeft Gio zelf veroorzaakt met z'n achterlijke keuzes..
Eens.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 september 2017 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 08:39 schreef VVout het volgende:
Tis geen afzeiken.
Z'n keuzes zijn onbegrijpelijk.
En legt het niet uit.
VVout
 VVout - dinsdag 26 september 2017 - 19:22   quote  deeplink  
Noem het maar zo als je wilt hè, wat valt er uit te leggen als men het toch anders ziet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gio///Held!!! Topic!

0.0759401