|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook. Maar vooral rest van het seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee want Vilhena en Toornstra hebben tijden als natte kranten gespeeld. Een totale afwezige verdediging . Een Jörgensen die lang afwezig is geweest. Wat Gio vorig jaar heeft meegezeten zit hem nu tegen. Daar heb ik wel begrip voor tot nu toe. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verschil is dat als het tegenzit hij NIKS weet te bedenken om het op te lossen. Voorspelbare ideeën waar tegenstanders om lachen. Wat doen ze in hemelsnaam de hele week op de training? Of tijdens trainingskamp, want is de prestatie van vandaag daar het gevolg van? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet dadelijk durven Vilhena of El ernaast, en hoe gek ook Tapia op het middenveld. V Pesie inpassen verdedigend heb je dadelijk zat mensen maar wie centraal. Ik ben echt bang dat Gio de confrontatie niet aandurft. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee want Vilhena en Toornstra hebben tijden als natte kranten gespeeld. Een totale afwezige verdediging . Een Jörgensen die lang afwezig is geweest. Wat Gio vorig jaar heeft meegezeten zit hem nu tegen. Daar heb ik wel begrip voor tot nu toe. Klopt wat je zegt. Maar ik mis bij Gio de ervaring of het inzicht (want ik weet niet waar het aan ligt) om een wedstrijd te kunnen kantelen. Ik ben altijd een groot fan van Gio geweest met ook heel veel krediet, maar het houdt een keer op. Naar mijn mening niet geschikt voor een club als Feyenoord om te leiden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:54 schreef Fart het volgende:[..] Klopt wat je zegt. Maar ik mis bij Gio de ervaring of het inzicht (want ik weet niet waar het aan ligt) om een wedstrijd te kunnen kantelen. Ik ben altijd een groot fan van Gio geweest met ook heel veel krediet, maar het houdt een keer op. Naar mijn mening niet geschikt voor een club als Feyenoord om te leiden. In z'n derde jaar 3 prijzen gepakt. Voor iemand die niet geschikt is dan toch wel heel succesvol. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Das echt zo'n dooddoener. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2018 - 16:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee want Vilhena en Toornstra hebben tijden als natte kranten gespeeld. Een totale afwezige verdediging . Een Jörgensen die lang afwezig is geweest. Wat Gio vorig jaar heeft meegezeten zit hem nu tegen. Daar heb ik wel begrip voor tot nu toe. Tactisch zo ontzettend lomp weer vandaag. Wisselbeleid al seizoenen om te janken, kan geen wedstrijden kantelen.
Domme coach |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
'Gio': ''Je hoeft niet vanaf minuut 1 vol in de aanval te gaan''
Nee maar helemaal niet in de aanval is ook niet lekker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Deze wedstrijd liet zien dat de trainer geen enkel idee had. Niets, geen verrassing, geen ingrepen, geen gedachte. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
maar toch zag trainer Giovanni van Bronckhorst lichtpuntjes, zo vertelt hij aan FOX Sports.
"We speelden een goede eerste helft.
Rot op gek, 1 kans gecreëerd verder NIETS gedaan. Alleen maar laf achteruit lopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zoals Derksen zegt, de ware coaches staan op het veld om uit te voeren wat de hoofdcoach zegt. Echter we hebben beide niet ( meer) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer lekker besloten aan het trainen? Eikel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wou je hem een schouderklopje geven dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een speler met naam komt terug, supporters willen dat zien. Wat doe je? Besloten trainen.
Helpt ook lekker trouwens, dat besloten trainen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Gio traint om fit te blijven met die verheijen methode (pffff), Gio hoort eigenlijk te trainen om beter te worden , daarom zie ik meer in trainers als ten Hag , Rutten of Verbeek die maken een elftal en spelers beter onder Gio wordt er slecht en zonder intentie gevoetbalt om over het positiespel maar te zwijgen en een te groot aantal spelers zijn uit vorm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 januari 2018 door kenny -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff rust pakken naar woensdag, emoties zitten hoog bij iedereen dus een dagje betijen kan geen kwaad. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zullen de spelers op de training ook continue achteruit lopen? |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja Gio heeft zich hard gemaakt voor de komst van RVP ,hij denkt zeker ik krijg het niet voor elkaar samen met mijn staf we zullen dit maar proberen maar hij vergeet 1 ding RVP is geen Dirk Kuiyt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 22 januari 2018 - 22:05 schreef Dirk1 het volgende:ja Gio heeft zich hard gemaakt voor de komst van RVP ,hij denkt zeker ik krijg het niet voor elkaar samen met mijn staf we zullen dit maar proberen maar hij vergeet 1 ding RVP is geen Dirk Kuiyt. Wie zijn staf heeft ie hard gemaakt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt nu toch aardig gefileerd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen weer behoudend spelen? Tactisch genie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Werd tijd. Kan nu wel eens vuur aan de schenen gebruiken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal klaar mee, trek je conclusies en stap per direct op. Je maakt alles wat opgebouwd is weer kapot.
Je krijgt er geen voetbal in, je keuzes pakken allemaal verkeerd uit, wisselbeleid lachwekkend.
Wegwezen!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach laat Gio nog maar. Komen een reeks makkelijker wedstrijden aan. Met Robin wordt het beter. Met Gio niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
0 zelfkritiek weer bij Gio en El Ahmadi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Bronckhorst: “Druk op mijn positie? Die voel ik al 2,5 jaar. Ik ben daar gewend aan, dat was in mijn spelersloopbaan ook het geval. Ik blijf hetzelfde doen als voorheen.”
Nou lekker dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 januari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 14:26 schreef MMM het volgende:Van Bronckhorst: “Druk op mijn positie? Die voel ik al 2,5 jaar. Ik ben daar gewend aan, dat was in mijn spelersloopbaan ook het geval. Ik blijf hetzelfde doen als voorheen.” Nou lekker dan. Als ie harder gaat praten wordt Wouters wakker, vandaar... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia niet als verdediger. Das alles |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het word straks hetzelfde als bij Leicester City.. Worden kampioen wat een prestatie van wereldformaat is ,en wat doen ze het jaar daarop..Ze ontslaan de trainer omdat hij halverwege nog onderaan bungelt. Echt ontzettend laf.. Nu lig Gio onder vuur ,word totaal niet geprezen op de websites.. Het mooiste eigenlijk is dat er nog verlangt word naar de tijd van Koeman. Gio heeft een beker en een kampioenschap achter zijn naam staan. En ja Kuyt had er zijn aandeel in maar ook niet altijd.. Je bent als trainer nu eenmaal net zo goed als je spelersgroep. Hup Gio Hup Gio Kampioen ,bekerfighter ,gentlemen van de club! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze wijzen nu slechts harder naar de tekortkomingen die er vorig jaar ook al waren ondanks de successen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 18:17 schreef Stylzz het volgende:Ze wijzen nu slechts harder naar de tekortkomingen die er vorig jaar ook al waren ondanks de successen Eens.....Feyenoord wordt op dit moment 1x in de pakweg 7-8 jaar kampioen..het is dus niet realistisch om te denken dat we het kampioenschap kunnen prolongeren. verleden jaar zat het mee....dit jaar niet (veel geblesseerden). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 - 18:17 schreef Stylzz het volgende:Ze wijzen nu slechts harder naar de tekortkomingen die er vorig jaar ook al waren ondanks de successen Dat klopt en gelukkig komt er met van Persie weer wat meer wijsheid binnen waar de trainer een meerwaarde aan heeft. Had Kuyt maar teruggekomen toen Koeman er nog was.Hadden we eerder kampioen geworden . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weer 3 prijzen ! :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Durfde van Persie niet in te brengen bij 2-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij zat in zijn dug out, het spelniveau zakte en zakte, nu ligt niet alles aan Gio maar ik kan geen spel systeem ontwaren..Ik zag spelers op een kluitje verdedigen, ballen lukraak wegschoppen, corners tja dat is roch allemaal trainbaar..........ik zou graag zien dat hij mensen op hun kloten gaf, en gewoon durven wisselen of je nu Vilhena heet of El Ahmadi, Jones . Of zie ik dit nu verkeerd? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2018 - 18:43 schreef piet de paler het volgende:Hij zat in zijn dug out, het spelniveau zakte en zakte, nu ligt niet alles aan Gio maar ik kan geen spel systeem ontwaren..Ik zag spelers op een kluitje verdedigen, ballen lukraak wegschoppen, corners tja dat is roch allemaal trainbaar..........ik zou graag zien dat hij mensen op hun kloten gaf, en gewoon durven wisselen of je nu Vilhena heet of El Ahmadi, Jones . Of zie ik dit nu verkeerd? Nee, helemaal juist. Dit kan nooit geheel aan spelers liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil