|
|
johan mansveld
|
|
|
Helemaal eens. Ik erger me kapot aan het wisselbeleid. Linkt wel niet goed doordacht. Karim is 33 en snap dat hij 1 x wil cashen, Vilhena heeft nul zelfkennis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vermeer doet ook een duit in het zakje. Niet helemaal netjes van Kenneth. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Van mij mag hij. Groots gelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 januari 2018 - 09:34 schreef FR-Henk het volgende:Hilarisch. En Vilhena voelt zich klaar voor een grotere competitie. In de Jupiler League spelen meer teams, ja. Mwah dat Vilhena een keer wat anders wil kan ik wel begrijpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Na vanavond weten we waar we staan, maar ik ben niet optimistisch. Hoop dat Gio eindelijk eens een elftal het veld opstuurt waar de vonken van afspatten, al is dat niet iets wat bij hem past. Het is allemaal zo bang, zo calimero-achtig wat hij laat zien. Misschien moet iemand hem er van doordringen dat het in Schotland voor hem veel leuker is. Maar wie weet .... worden we deze avond prettig verrast! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Door z'n team. Maar okee, ook door hemzelf. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik denk vooral door zijn team Henk. Maar zijn snelle wissel van Malacia is onverwacht goed van Gio |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gaan nou toch niet janken hier hè. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mentaliteit was goed, voetbal matig....maar wtf, we hebben gewonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Anders was t een Jostie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
verdedigers ipv. van persie was ook goed. al had ik het leuk gevonden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Mee eens, maar zou er echt niet van staan te kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De zaag kan weer een paar daagjes de kast in ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zolang er gewonnen wordt natuurlijk |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Z'n team is zelf de rug gaan rechten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha , zo simpel is het dus, moeten ze dat maar elke week doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zou wel fijn zijn, want deze energie zagen we zelden. De spelers des te vaker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die kast kan weer even dicht, de prijzenkast kan weer open. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang kan deze laffe eikel nog blijven zitten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nog 7 minuten aub.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De weg kwijt.. zijn we nu ondanks of dankzij jou kampioen geworden ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar echt kan iemand deze wissels verklaren.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zucht...kampioenschap lijkt alweer eeuwen geleden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Terechte vraag. Komt bij dat ie de boel niet (meer) op scherp kan zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kon die dat dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij ook niet Dicky en Dirk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio bedankt. Je bent echt een gentleman en vast een vriendelijke man. Maar dit kan niet langer, je maakt je beste spelers kapot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
19 punten achterstand net over de helft en wij debatteren of hij weg moet of niet.
De beker is een incident. Allemaal thuiswedstrijden. Daar zit t ook gewoon heel erg mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een slap interview eikel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:19 punten achterstand net over de helft en wij debatteren of hij weg moet of niet. De beker is een incident. Allemaal thuiswedstrijden. Daar zit t ook gewoon heel erg mee. Heeft prijzen gewonnen. Krediet en zo. Feyenoorder en zo. Elke andere trainer krijgt er meer vuur in. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Ik heb serieus de indruk dat hij echt niet snapt wat er aan hem gevraagd wordt. Totaal geen benul |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:36 schreef ar het volgende:Gio bedankt. Je bent echt een gentleman en vast een vriendelijke man. Maar dit kan niet langer, je maakt je beste spelers kapot Een seizoen als.dit doet je beseffen hoe bijzonder prijzen voor onze club zijn. Maar inderdaad tijd om afscheid te nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een ongelofelijke eikel ben je dat je het afschuift op een tegendoelpunt. Wat als je die niet had gehad, dan speel je gelijk. Nou daar kan je dan trots op zijn LUL. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 16:44 schreef VVout het volgende:Wat een ongelofelijke eikel ben je dat je het afschuift op een tegendoelpunt. Wat als je die niet had gehad, dan speel je gelijk. Nou daar kan je dan trots op zijn LUL. En als de tegenstander niet scoort, dan verlies je niet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Positieve is, geen blessures. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja begrijp ik als ze de hele week maar slap trainen en daagjes vrij krijgen hou je iedereen fit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 februari 2018 - 17:08 schreef kenny het volgende:[..] ja begrijp ik als ze de hele week maar slap trainen en daagjes vrij krijgen hou je iedereen fit Zo door naar de Mac voor Happy Meals |
|
|
|