|
|
MMM
|
|
|
Ons tactisch onbenul kan de rode kaarten weer als mooi excuus gebruiken. Slappe hap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Op zich wel een interessante speler van de zomer, maar inderdaad totaal niet het type waar Feyenoord behoefte aan had. Sterker nog, de selectie loopt er van over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Op zich wel een interessante speler van de zomer, maar inderdaad totaal niet het type waar Feyenoord behoefte aan had. Sterker nog, de selectie loopt er van over. Gelukkig krijgen we nu Ayoutube , hahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Biertje lekker. Kunnen we gewoon doorgaan met zagen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Iets ander type. Lijkt wat meer op Clasie. Maar Feyenoord lijkt wel constant de klassieke fout te maken (voor Feyenoord althans) om telkens dat soort spelers te halen. Harde werkers. Al wil ik deze transfer nog wel het voordeel van de twijfel geven, omdat ie gratis is. Maar dat er meer nodig is, lijkt me duidelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dickie, je bent niet nodig meer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gio had gewoon lekker ervaring op moeten doen bij een nietszeggend cluppie. Daar had hij zijn eerste fouten kunnen maken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:56 schreef Fart het volgende:Gio had gewoon lekker ervaring op moeten doen bij een nietszeggend cluppie. Daar had hij zijn eerste fouten kunnen maken. Blijft voor mij een held dat 'ie er toen is ingestapt en vorig jaar de titel zelfs in de wacht heeft weten te slepen, maar inmiddels is gebleken dat het absoluut niet meer lukt en moet Feyenoord hem m.i. uit zijn lijden verlossen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan ook netjes geile, kom op dat verdient die man toch ?!?!?!?!?!?!?!?!? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Absoluut een held. Ik was nooit een voorstander om Gio zijn eerste minuten bij ons te laten beginnen, maar van dag 1 gesteund. Meerdere malen gered door externe factoren. Wordt nu een beetje triest dan het nu zo moet aflopen zoals het gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat hoeft nou ook weer niet....gewoon naar een andere club, via de voordeur.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan struikelt ie over alle verhuisdozen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben even goed naar mezelf kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Spuitje ? invriezen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Bronckhorst: ‘Natuurlijk baart deze situatie me zorgen. We hebben vandaag veel schade opgelopen en raken steeds verder achterop. Toch moeten we naar boven blijven kijken en we hebben de beker nog.’
Donder op met dat slappe geouwehoer over de beker. 22 punten achter eikel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Komt wel weer goed op de besloten trainingen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
We hebben diepere dalen gekend. Zijn we ook te boven gekomen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Krabbendam opteert ook voor een andere trainer eind seizoen. Ziet geen enkele lijn in het spel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ligt aan de spelers, die doen niet wat Gio zegt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:Krabbendam opteert ook voor een andere trainer eind seizoen. Ziet geen enkele lijn in het spel. In dat geval Gio direct nieuw contract aanbieden. |
|
|
|
|
Heeloudefan
|
|
|
Afgezien van de scheidsrechterlijke dwalingen was het tactisch plan vandaag weer huilen met de lamp uit. De trainer's boezemvriend Bakkiejogloe mocht weer eens opdraven. En Toornstra -die niet zeurt- 10 minuten voor tijd vervangen door van Persie. Bewondering voor Robin: ik had al lang tegen die trainer gezegd wat ik van zo'n behandeling vond. Een topspeler onwaardig. Opzouten met die trainer en wel nu meteen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
opzouten mensen die de waarheid over van persie niet willen horen. hij is nog niet fit, iedereen wil hem brengen ook gio. maar is er nog niet klaar voor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 12 februari 2018 - 10:32 schreef igor korneev het volgende:opzouten mensen die de waarheid over van persie niet willen horen. hij is nog niet fit, iedereen wil hem brengen ook gio. maar is er nog niet klaar voor Anders begin je in je eentje een forum joh. Waarom moet iedereen opzouten? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou doei dan maar he :p |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ja wanneer word er ingegrepen nou ik denk op zijn vroegst na de bekerwedstrijd tegen willem 2 als ze die verliezen is er geen houden meer aan maar hoop dat ze die wedstrijd toch winnen en de finale hoop ik ook ,maar dan moeten ze echt afscheid nemen van de hele staf laat gio maar door de voordeur vertrekken. en dan een ander de kans geven maar wie?in ieder geval iemand die erboven kan staan en niet iedereen te vriend wil houden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Staf, trainer, spelers. Wat me eigenlijk pas echt bezig houd is dat Dirk één ding heeft gezegd. Als je eenmaal aan een prijs geroken hebt wil je dat gevoel nooit meer kwijt. Nou we zien het, 0 motivatie. Moeten we ze nou echt met zijnsleer weg sturen? Het geijkte praatje van trainer enz. is me wat te simpel want de spelers komen me daar wat te makkelijk mee weg. Ik kan wel elk weekende janken als ik het zie en mijn personeel probeert me op maandagmorgen al zo min mogenlijk te storen. Tsja als ik een echte oplossing had zou ik het melden, maar zo maar iets roepen van opzouten of zo gaat de boel er niet beter op maken schat ik zo. Pfffff, baal echt van dit seizoen man, doe gvd er eens wat aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alleen bij Feyenoord. Schandalig slecht seizoen, 22 puntrn achter op de koploper. Maar we zijn tevreden over Gio.
We zijn weer waar we waren. Subtopper.
Klootzakken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gio staat op scherp dus. :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tevreden over Gio...4e plaats en het ligt aan niemand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het topsport klimaat is idd ver te zoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Iedereen die niet ziet dat er nog steeds geen lijn in het spel ziet moet wel blind zijn. Sorry Gio krijgt dit niet meer op de rails, maar jaa te lang gewcht laat hem nu maar het seizoen afmaken en. Hopen op de beker. En volgend seizoen een waardig afscheid samen met Vilhena, Diks, Boetius. De positieve dingen van vandaag..........Jones keepte redelijk tot goed de klasse van RvP. Maar voor de rest............Gio kom op jongen laat het seizoen niet uitgaan als een kaars, en dadelijk is het ..helemaal niets in Rotterdam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Had m net bij de kijktip gepost lol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben allemaal wel eens een slechte dag dat je in brand schiet. Het moge duidelijk zijn dat de groep niet lekker in hun vel steek, zou ook niet normaal zijn op dit moment. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waar is de welzijnswerker? Gaat te ver, Berghuis komt heel raar in. Maar goed, incidentje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Beek moet tijdens wedstrijden dit eens tonen, trutje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan een paar wedstrijden geschorst worden en iedereen zeiken dat ie een domkop is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Betere vervanger op de bank. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zie vooral Berghuis overdreven reageren, al weet je niet wat er aan vooraf is gegaan. |
|
|
|