|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 21:36 schreef van geil het volgende:Ik denk er totaal anders over, harde trainers is meer een tekortkoming en werkt maar even. Eerlijkheid en vreugde is het toverwoord. Heb het over harder worden. Durven een speler buiten de basis te laten, de leiding nemen waar het nodig is, keuzes maken die noodzakelijk zijn. Verder inderdaad integriteit, eerlijkheid en ontspanning als basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo ook de aanname van Jones |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die bal kwam van 30 meter hoog richting zijn navel met een inlopende spits. Wat moet je doen dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stapje naar voren en een kant op koppen misschien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles kan , maar je mag je keeper natuurlijk nooit zo in de problemen brengen , Tapia heeft er ook een handje van. Juste ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 maart 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stelletje randdebielen, tokkies. Dat het minder gaat is duidelijk, maar dit flik je niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ben ook altijd fel en kan schelden maar dit gaat veel en veel te ver. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Afreageren is daar aan toe, maar gemeend iemand de dood toewensen..... idioten zijn het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van dat hersenloos volk dat in de eerste week van de maand het geld er door heeft gejaagd aan diversieteiten en de rest van de maand een plaag voor de omgeving is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:Afreageren is daar aan toe, maar gemeend iemand de dood toewensen..... idioten zijn het. Helemaal mee eens Arie. Het gaat helemaal over de grens als die "iemand" zijn kinderen zijn.
AD Gio out, jouw man moet worden ontslagen, iedereen wil hem weg hebben, hoop dat jouw kinderen kanker krijgen!’ Het bericht is gericht aan zijn vrouw Marieke en voor de goede orde: de eindredactie van deze krant heeft de taalfouten hersteld en de punten en komma’s toegevoegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 maart 2018 door Leonidas1 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gio///held! Gio en Olly ,de wederopstanding van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Martelen en ieder daarna 3 maanden in kamer met alleen touw met lus. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gio Held gewoon 5 jarig contract aanbieden, om deze zielepoten weg te drijven bij de club. Wil ze niet als fans. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Net als met alles, hoe meer aandacht, hoe erger het wordt. Die hele social media maar opdoeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon weer naar de kroeg en gaan darten kaarten of biljarten toch en een biertje er bij en een paar bitterballen tussendoor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies, behoudens het darten, kaarten en biljarten. Bier en bitterballs.. :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben verbannen uit de kroeg, rook graag een sjekkie bij een pint. Mag niet, bah-vies-bleh. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat rookverbod is hier niet echt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Die bitterbal kun je als het aan die groenen ligt ook wel vergeten. Krijg je een blaadje sla en een wortel bij je biertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 - 19:19 schreef Gerard_FR het volgende:Die bitterbal kun je als het aan die groenen ligt ook wel vergeten. Krijg je een blaadje sla en een wortel bij je biertje. Wat biertje, glaasje Kanne Brottrunk kan je krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ga naar Ischgl, daar kun je in de Kuhstall naast heerlijke Weizens drinken ook gewoon roken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 - 19:48 schreef JanM het volgende:Ik ga naar Ischgl, daar kun je in de Kuhstall naast heerlijke Weizens drinken ook gewoon roken! En Russische dames neuken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 - 19:48 schreef JanM het volgende:Ik ga naar Ischgl, daar kun je in de Kuhstall naast heerlijke Weizens drinken ook gewoon roken! Deze wel een gesmoord?
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die laten zich daar nauwelijks zien gelukkig! Maar idd wel veel Russen daar inmiddels, maar echt last heb ik er nooit van gehad ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Krumme dingen en heel wat Jägertee, man wat ben ik lam die hut uit gewaggeld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die hersenlozen die hebben lopen dreigen mogen wat mij betreft op wedstrijddag in een schandpaal op t voorplein gezet worden. Deze onzin kan er niet hard genoeg uit geslagen worden. Punt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aaah.. lekker Tom! Verkopen wij de eieren voor het publiek om te gooien. Gaan we erna daarvan pilsen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Seizoenkaart voor 020 , hakt er ook lekker in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Strontmisselijk van dat soort gasten. Vorig jaar mei nog hosanna, nu de strontkar daar zijn er veel van. Maar dit is van een ander level. Dit soort smerigheid moeten ze aanpakken. Die lui die Sylvana bedreigden kwamen toch ook voor de rechter ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Was je een hoop kwijt ja? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als het dak open is kan je ze er van boven zo in gooien, is ie dicht landen ze wat eerder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil